Galamce Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Witam wszystkich, mam taką w sumie nietypową sprawę. Na studiach muszę zrobić projekt firmy przewozowej w której przeprowadzam obsługę techniczną pojazdów (moj temat to przewożenie żywności suchej). I tu rodzi się problem, bo nie chce strzelać wymyślonych cyferek (bo i mogę głupoty popisać) tylko chciałbym zrobić to zgodnie z książką obsługi. Pisałem do volvo i dostałem, ale w niej jedyne co pisze na ten temat to to, żeby kontaktować się z serwisem w celu ustalenia harmonogramu. Znalazłem też instrukcję z Mana, ale tam również za dużo nie ma. I tutaj moja prośba do was: Czy ma ktoś przypadkiem taką książkę (już mi to obojętne z jakiego ciągnika siodłowego) w formie pdf, gdzie jest wypisane, że np. wymiana oleju co 100 tys, itd. ewentualnie czy ktoś może podzielić się wiedzą z doświadczenia co ile tys. robicie taka obsługę i ewentualnie co wchodzi w jej skład? W moim przypadku zestaw to: Ciągnik siodłowy (był Volvo FH) + naczepa WIELTON KOFFER NS 34 FTM (izoterma bez chłodni). I drugie pytanie: czy przewóz żywności suchej może odbywać się w zwykłej naczepie izotermicznej bez chłodni? Z góry dziękuje wszystkim za pomoc, a jak walnąłem jakaś głupotę to przepraszam (uczę się dopiero o tym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris37 Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Jak żywność sucha to i plandeką idzie , i wiele razy takowe produkty były przewożone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galamce Napisano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > Jak żywność sucha to i plandeką idzie , i wiele razy takowe produkty były przewożone Tak myślałem tylko nie byłem pewny tego więc wziąłem izotermę. W sumie w obu przypadkach OT przyczepy wydaje mi się, że jest takie samo, bo izoterma nie ma żadnych specjalistycznych urządzeń Więc wziąłem przyczepę dedykowaną do żywności, że tak powiem dzięki wielkie za rozwianie moich wątpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter19731 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > Witam wszystkich, mam taką w sumie nietypową sprawę. > Na studiach muszę zrobić projekt firmy przewozowej w której przeprowadzam obsługę techniczną > pojazdów (moj temat to przewożenie żywności suchej). I tu rodzi się problem, bo nie chce hej Przy obecnym zaawansowaniu technologicznym ciężarówek nie ma sztywnego przebiegu przy którym wykonuje się obsługi techniczne. Ten sam model ciągnika u jednego klienta może wymagać obsług co 100 tys km , u drugiego 60 tys. Zależy od trybu jazdy . Im dłuzsze trasy w lekkim terenie , tym okres międzyobsługowy dłuższy. Om krótsze odcinki , dużo rozruchów silnika , jazda w trudnym terenie - tym interwał jest krótszy. > strzelać wymyślonych cyferek (bo i mogę głupoty popisać) tylko chciałbym zrobić to zgodnie z > książką obsługi. > Pisałem do volvo i dostałem, ale w niej jedyne co pisze na ten temat to to, żeby kontaktować się z > serwisem w celu ustalenia harmonogramu. > Znalazłem też instrukcję z Mana, ale tam również za dużo nie ma. > I tutaj moja prośba do was: > Czy ma ktoś przypadkiem taką książkę (już mi to obojętne z jakiego ciągnika siodłowego) w formie > pdf, gdzie jest wypisane, że np. wymiana oleju co 100 tys, itd. ewentualnie czy ktoś może > podzielić się wiedzą z doświadczenia co ile tys. robicie taka obsługę i ewentualnie co wchodzi > w jej skład? > W moim przypadku zestaw to: > Ciągnik siodłowy (był Volvo FH) + naczepa WIELTON KOFFER NS 34 FTM (izoterma bez chłodni). > I drugie pytanie: czy przewóz żywności suchej może odbywać się w zwykłej naczepie izotermicznej bez > chłodni? > Z góry dziękuje wszystkim za pomoc, a jak walnąłem jakaś głupotę to przepraszam (uczę się dopiero o > tym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.