krzysq11998866 Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Pomiar na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku (wcześniej trasa 300 km): I: +3,2 II: -2,8 III: +0,8 IV: -0,7 Przelewów jeszcze nie sprawdziłem, natomiast co z tym robić i czy w ogóle, jeśli silnik nie daje żadnych negatywnych objawów, tj. odpala idealnie, chodzi równo, nie kopci, spalanie katalogowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Wtryski albo silnik złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Wtryski albo silnik złom. A kiepskie paliwo może być, w sensie to konkretnie zalane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Wtryski albo silnik złom. Tak uwazasz, no w takim razie wg Ciebie jakie sa dopuszczalne korekty pomiedzy poszczegolnymi wtryskiwaczami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Pomiar na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku (wcześniej trasa 300 km): > I: +3,2 > II: -2,8 > III: +0,8 > IV: -0,7 > Przelewów jeszcze nie sprawdziłem, natomiast co z tym robić i czy w ogóle, jeśli silnik nie daje > żadnych negatywnych objawów, tj. odpala idealnie, chodzi równo, nie kopci, spalanie katalogowe Trzeba bylo VAGa nie podlaczac Auto jezdzi jak trzeba, odpala jak trzeba, wiec po co szukac dziury w calym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Trzeba bylo VAGa nie podlaczac Auto jezdzi jak trzeba, odpala jak trzeba, wiec po co szukac dziury > w calym Pudło. Laguna II 1.9 dCi Prestiż sprzedany. Podłącza się zatem CLIPa, ale to i tak z zupełnie innego powodu - ot tak na korekty spojrzałem i nie bardzo mi się to podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Pomiar na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku (wcześniej trasa 300 km): > I: +3,2 > II: -2,8 > III: +0,8 > IV: -0,7 > Przelewów jeszcze nie sprawdziłem, natomiast co z tym robić i czy w ogóle, jeśli silnik nie daje > żadnych negatywnych objawów, tj. odpala idealnie, chodzi równo, nie kopci, spalanie katalogowe Napisz proszę jaka fura. Rok/silnik/moc/model. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 wtryski na stol do sprawdzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 > Pomiar na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku (wcześniej trasa 300 km): > I: +3,2 > II: -2,8 > III: +0,8 > IV: -0,7 > Przelewów jeszcze nie sprawdziłem, natomiast co z tym robić i czy w ogóle, jeśli silnik nie daje > żadnych negatywnych objawów, tj. odpala idealnie, chodzi równo, nie kopci, spalanie katalogowe Na kąciku alfy pewnie by Ci kazali się martwić jakby korekcja była większa od 5 Dwa wtryski coś nie teges , reszta w/g mnie ok. Ta korekcja jest po to aby silnik na wolnych nie wibrował , dodaj gazu to korekcja bedzie 0 a a to nie świadczy o samonaprawiających się wtryskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > Wtryski albo silnik złom. Wystarczy, że na 1 i 2 cylindrze podkładki pod wtryskiwaczami będą puszczały i już będą takie a nie inne korekty, a silnik może być w bdb stanie tak samo jak wtryski. Wg mnie trochę przesadzona opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > Pomiar na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku (wcześniej trasa 300 km): > I: +3,2 > II: -2,8 > III: +0,8 > IV: -0,7 > Przelewów jeszcze nie sprawdziłem, natomiast co z tym robić i czy w ogóle, jeśli silnik nie daje > żadnych negatywnych objawów, tj. odpala idealnie, chodzi równo, nie kopci, spalanie katalogowe Zrób jeszcze próbę przelewową, to więcej Ci powie o wtryskach, bo tak jak wyżej pisałem, korekty nie zawsze świadczą o złym stanie silnika/wtryskiwaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > Wystarczy, że na 1 i 2 cylindrze podkładki pod wtryskiwaczami będą puszczały i już będą takie a nie > inne korekty, a silnik może być w bdb stanie tak samo jak wtryski. Wg mnie trochę przesadzona > opinia. A tam sa podkladki czy polaczenie stozkowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 podkładki miedziane. ostatnio zakładali mi... 16 PLN/szt w autoryzowanym serwisie DELPHI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 dopuszczalne przez producenta są do 3 (serwisówka opla tak podaje dla jtdm) , a ty myslisz że bedziesz mial korekty zawsze na 0 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > Zrób jeszcze próbę przelewową, to więcej Ci powie o wtryskach, bo tak jak wyżej pisałem, korekty > nie zawsze świadczą o złym stanie silnika/wtryskiwaczy. Wyniki przelewów po 4 minutach na wolnych obrotach: I - 70 ml II - 85 ml III - 70 ml IV - 70 ml. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > a ty myslisz że > bedziesz mial korekty zawsze na 0 ? absolutnie nie , wiem na czym to polega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 > podkładki miedziane. > ostatnio zakładali mi... 16 PLN/szt w autoryzowanym serwisie DELPHI ile zalozenie / robocizna kosztowala ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > ile zalozenie / robocizna kosztowala ? trochę skomplikowane, bo zakład wydał mi osobną fakturę na naprawę wtrysków (test przelewowy, wymiana zaworków, robocizna) i na dwie podkładki do wtrysków (faktura z RENAULT) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Wyniki przelewów po 4 minutach na wolnych obrotach: > I - 70 ml > II - 85 ml > III - 70 ml > IV - 70 ml. No to masz jasność... Drugi wtrysk leje, a pierwszy wyrównuje korektą różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > No to masz jasność... Drugi wtrysk leje, a pierwszy wyrównuje korektą różnicę. Test przelewowy nie określi lania wtryskiwaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 11 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Test przelewowy nie określi lania wtryskiwaczy. Tylko wewnętrzne nieszczelności Co dalej - chyba odpuszczę temat, bo objawów żadnych niepokojących auto nie daje. Różnica 85/70 to też zbyt mało - ostatnio sprawdzałem auto, gdzie różnice wychodziły ponad 100% - tam nie ma wątpliwości, natomiast przyszła wiosna, auto odpala i właściciel zrezygnował z naprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Test przelewowy nie określi lania wtryskiwaczy. jeśli jako lanie określasz złe rozpylanie to zgoda. W tym przypadku mam na myśli lanie=podawanie zbyt dużej dawki paliwa i IMO w takiej sytuacji test przelewowy właśnie to pokazał. IMO wymiana i zaprogramowanie drugiego wtrysku (ewentualnie końcówki - nie wiem jak to w Renault wygląda) powinna załatwić sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Tylko wewnętrzne nieszczelności > Co dalej - chyba odpuszczę temat, bo objawów żadnych niepokojących auto nie daje. Różnica 85/70 to > też zbyt mało - ostatnio sprawdzałem auto, gdzie różnice wychodziły ponad 100% - tam nie ma > wątpliwości, natomiast przyszła wiosna, auto odpala i właściciel zrezygnował z naprawy Co się dzieje z poprawkami podczas dodawania gazu - zmniejszają się, rosną, wahają, stoją? U kumpla, gdy miał problem z wtryskiem w całym zakresie obrotów widać było wyraźnie jak popsuty wtryskiwacz odstawał z poprawkami od innych. Można spróbować dodać dodatki do diesla (ale te lepszych firm) z 2-3 baki pod rząd ewentualnie olej 2T. IMO poprawka w okolicach 3 to nie dramat, ale dobrze się tym zainteresować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Wyniki przelewów po 4 minutach na wolnych obrotach: > I - 70 ml > II - 85 ml > III - 70 ml > IV - 70 ml. Wg mnie nie jest zle. Jesli auto jezdzi poprawnie i pali w normie i jesli masz troche checi i zapalu do pracy, to mozna sprobowac przeprowadzic czyszczenie wtryskiwaczy. Kupujesz Liqui Moly Diesel Spulung i odpalasz na nim auto, podlaczajac bezposrednio zasilanie pompy CR z puszki i powrot tez dajesz do puszki. Uruchamiasz cieply silnik, ktory pracuje na preparacie. Po takim czyszczeniu korekty powinny nieco spasc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Co się dzieje z poprawkami podczas dodawania gazu - zmniejszają się, rosną, wahają, stoją? Sens sprawdzania korekt jest tylko na postoju. Sprawdzenia podczas jazdy można sobie w buty wsadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Sens sprawdzania korekt jest tylko na postoju. Sprawdzenia podczas jazdy można sobie w buty > wsadzić. w teorii masz racje, ale jak wytłumaczyć, że u kumpla w 1.9 jtd padnięty wtryskiwacz wyraźnie odstawał od reszty w całym zakresie obrotów i jego poprawki się nie stabilizowały po wzroście obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.