Skocz do zawartości

Korekty wtryskiwaczy CR


krzysq11998866

Rekomendowane odpowiedzi

Pomiar na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku (wcześniej trasa 300 km):

I: +3,2

II: -2,8

III: +0,8

IV: -0,7

Przelewów jeszcze nie sprawdziłem, natomiast co z tym robić i czy w ogóle, jeśli silnik nie daje żadnych negatywnych objawów, tj. odpala idealnie, chodzi równo, nie kopci, spalanie katalogowe niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pomiar na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku (wcześniej trasa 300 km):

> I: +3,2

> II: -2,8

> III: +0,8

> IV: -0,7

> Przelewów jeszcze nie sprawdziłem, natomiast co z tym robić i czy w ogóle, jeśli silnik nie daje

> żadnych negatywnych objawów, tj. odpala idealnie, chodzi równo, nie kopci, spalanie katalogowe

Trzeba bylo VAGa nie podlaczac smile.gif Auto jezdzi jak trzeba, odpala jak trzeba, wiec po co szukac dziury w calym niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzeba bylo VAGa nie podlaczac Auto jezdzi jak trzeba, odpala jak trzeba, wiec po co szukac dziury

> w calym

Pudło. Laguna II 1.9 dCi zlosnik.gif Prestiż sprzedany.

Podłącza się zatem CLIPa, ale to i tak z zupełnie innego powodu - ot tak na korekty spojrzałem i nie bardzo mi się to podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pomiar na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku (wcześniej trasa 300 km):

> I: +3,2

> II: -2,8

> III: +0,8

> IV: -0,7

> Przelewów jeszcze nie sprawdziłem, natomiast co z tym robić i czy w ogóle, jeśli silnik nie daje

> żadnych negatywnych objawów, tj. odpala idealnie, chodzi równo, nie kopci, spalanie katalogowe

Napisz proszę jaka fura.

Rok/silnik/moc/model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pomiar na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku (wcześniej trasa 300 km):

> I: +3,2

> II: -2,8

> III: +0,8

> IV: -0,7

> Przelewów jeszcze nie sprawdziłem, natomiast co z tym robić i czy w ogóle, jeśli silnik nie daje

> żadnych negatywnych objawów, tj. odpala idealnie, chodzi równo, nie kopci, spalanie katalogowe

Na kąciku alfy pewnie by Ci kazali się martwić jakby korekcja była większa od 5 hehe.gif Dwa wtryski coś nie teges , reszta w/g mnie ok. Ta korekcja jest po to aby silnik na wolnych nie wibrował , dodaj gazu to korekcja bedzie 0 a a to nie świadczy o samonaprawiających się wtryskach. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wtryski albo silnik złom.

Wystarczy, że na 1 i 2 cylindrze podkładki pod wtryskiwaczami będą puszczały i już będą takie a nie inne korekty, a silnik może być w bdb stanie tak samo jak wtryski. wink.gif Wg mnie trochę przesadzona opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pomiar na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku (wcześniej trasa 300 km):

> I: +3,2

> II: -2,8

> III: +0,8

> IV: -0,7

> Przelewów jeszcze nie sprawdziłem, natomiast co z tym robić i czy w ogóle, jeśli silnik nie daje

> żadnych negatywnych objawów, tj. odpala idealnie, chodzi równo, nie kopci, spalanie katalogowe

Zrób jeszcze próbę przelewową, to więcej Ci powie o wtryskach, bo tak jak wyżej pisałem, korekty nie zawsze świadczą o złym stanie silnika/wtryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wystarczy, że na 1 i 2 cylindrze podkładki pod wtryskiwaczami będą puszczały i już będą takie a nie

> inne korekty, a silnik może być w bdb stanie tak samo jak wtryski. Wg mnie trochę przesadzona

> opinia.

A tam sa podkladki czy polaczenie stozkowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ile zalozenie / robocizna kosztowala ?

trochę skomplikowane, bo zakład wydał mi osobną fakturę na naprawę wtrysków (test przelewowy, wymiana zaworków, robocizna) i na dwie podkładki do wtrysków (faktura z RENAULT)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Test przelewowy nie określi lania wtryskiwaczy.

Tylko wewnętrzne nieszczelności smile.gif

Co dalej - chyba odpuszczę temat, bo objawów żadnych niepokojących auto nie daje. Różnica 85/70 to też zbyt mało - ostatnio sprawdzałem auto, gdzie różnice wychodziły ponad 100% - tam nie ma wątpliwości, natomiast przyszła wiosna, auto odpala i właściciel zrezygnował z naprawy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Test przelewowy nie określi lania wtryskiwaczy.

jeśli jako lanie określasz złe rozpylanie to zgoda. W tym przypadku mam na myśli lanie=podawanie zbyt dużej dawki paliwa i IMO w takiej sytuacji test przelewowy właśnie to pokazał. IMO wymiana i zaprogramowanie drugiego wtrysku (ewentualnie końcówki - nie wiem jak to w Renault wygląda) powinna załatwić sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko wewnętrzne nieszczelności

> Co dalej - chyba odpuszczę temat, bo objawów żadnych niepokojących auto nie daje. Różnica 85/70 to

> też zbyt mało - ostatnio sprawdzałem auto, gdzie różnice wychodziły ponad 100% - tam nie ma

> wątpliwości, natomiast przyszła wiosna, auto odpala i właściciel zrezygnował z naprawy

Co się dzieje z poprawkami podczas dodawania gazu - zmniejszają się, rosną, wahają, stoją? U kumpla, gdy miał problem z wtryskiem w całym zakresie obrotów widać było wyraźnie jak popsuty wtryskiwacz odstawał z poprawkami od innych. Można spróbować dodać dodatki do diesla (ale te lepszych firm) z 2-3 baki pod rząd ewentualnie olej 2T. IMO poprawka w okolicach 3 to nie dramat, ale dobrze się tym zainteresować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyniki przelewów po 4 minutach na wolnych obrotach:

> I - 70 ml

> II - 85 ml

> III - 70 ml

> IV - 70 ml.

Wg mnie nie jest zle. wink.gif Jesli auto jezdzi poprawnie i pali w normie i jesli masz troche checi i zapalu do pracy, to mozna sprobowac przeprowadzic czyszczenie wtryskiwaczy. Kupujesz Liqui Moly Diesel Spulung i odpalasz na nim auto, podlaczajac bezposrednio zasilanie pompy CR z puszki i powrot tez dajesz do puszki. Uruchamiasz cieply silnik, ktory pracuje na preparacie. Po takim czyszczeniu korekty powinny nieco spasc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sens sprawdzania korekt jest tylko na postoju. Sprawdzenia podczas jazdy można sobie w buty

> wsadzić.

w teorii masz racje, ale jak wytłumaczyć, że u kumpla w 1.9 jtd padnięty wtryskiwacz wyraźnie odstawał od reszty w całym zakresie obrotów i jego poprawki się nie stabilizowały po wzroście obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.