Skocz do zawartości

Fiat Croma 1,9jtd automat na co uwAzac


cesarz

Rekomendowane odpowiedzi

> Olej wymieniony ale bez resetu kompa dąłem 20zł nie wiedziałem że trzeba coś resetować - nic się

> nie świeciło jeszcze

> Jak się zaświeci to skocze do Irbisa żeby zresetowali

Jeżeli Croma z DPF lepiej od razu skasować (kasuje się w dwóch miejscach) ponieważ komputer sam oblicza degradację oleju w zależności od wypaleń, stylu i rodzaju jazdy.

W niekorzystnych warunkach może poprosić o wymianę po np. 10tys zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie nie wiem co lepsze przy tym przebiegu 158 już tysięcy (1000 już przejechać zdążyłem )

Lepsze dynamiczne, ale drogie. Tak czy siak wymienić trzeba i na tym bym się skupił. Statycznie też można. Spuścić wlać nowy, przejechać np. 1000km, znowu spuścić i wlać nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie - spalanie z ostatnich 600 kilometrow na kompie 7,2. Norma? Z tego tak 100km wroclaw korki

Norma, ale mógłby więcej spalić

> Tom111 a gdzie robiles we wro? Irvis?

Nie, za daleko wink.gif

> Felgi 225/45/18

Widziałem dziś czarną Cromę na takich felgach. Ze Zwycięskiej na Bielany jechała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> smigam predkosci 90-110.

> Tom111 a gdzie robiles we wro? Irvis?

> Felgi 225/45/18

Irbis na Paprotnej naprzeciw Marino,wjazd i na wprost, widac szyld FIATa czy alfy.

Ale Ci żłopie, chyba masz coś spsóte smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widziałem dziś czarną Cromę na takich felgach. Ze Zwycięskiej na Bielany jechała.

To nie moja, ja tak daleko sie nie zapuszczam:)

Po co mam w korkach mega stac:)

Croma juz na TAXI kreci srebrna.Sie porobilo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fanLAN - nie wiem. Wymieniałem map sensor, sonde lambda, czujniki ciśnienia turbiny, czujnik temperatury silnika, termostat - był wgrywany inny program na ecu. Zmian brak.

Po rozebraniu silnika przy okazji padu głowicy okazało się dużo jakieś uszczelki pod kolektorem podaj były w stanie agonalnym ale czy to może mieć jakiś związek - cholera wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> @fanLAN - nie wiem. Wymieniałem map sensor, sonde lambda, czujniki ciśnienia turbiny, czujnik

> temperatury silnika, termostat - był wgrywany inny program na ecu. Zmian brak.

> Po rozebraniu silnika przy okazji padu głowicy okazało się dużo jakieś uszczelki pod kolektorem

> podaj były w stanie agonalnym ale czy to może mieć jakiś związek - cholera wie.

MI croma cos sie zmulila odkad komarkiem krece:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> Panowie bac sie tego auomatu czy nie? Auo mialo byc inne ale narzeczonej spodobalo sie to i nie ma

> zmiluj;)

> Przebieg tego co mamy kupic 150k

nic się nie bój, na pewno nie będziesz mieć problemu z "dwómasą" - bo jej nie ma ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nic się nie bój, na pewno nie będziesz mieć problemu z "dwómasą" - bo jej nie ma ;-)

ani z lozyskami w M32 bo jej nie ma.

A liczac w PLN to dwumasa i sprzeglo z robota to jakies 2500 tys, wymiana lozysk 1500-2500 to juz masz niemala sumke jakby toto padlo.

Ja zaliczylem lozyska poki co 1500zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.