PicioS2286 Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 Witam! Pacjent Sporting SPI. 99r. W po przekręceniu kluczyka brak kontrolki ładowania. Samochód odpalił i przejechał 10 km zanim kontrolki ledwo się paliły po czym auto zgasło. Po 8 godzinach auto odpaliło i przejechało 5 -8 km i znów ten sam objaw. Po nocy napięcie na aku 11.9V auto nie odpala, kręci ale brakuje mu prądu. Obstawiam, że gdzieś mi prąd ucieka przez alternator, bezpieczniki ok instalacja ok. Sprawa dość pilna bo potrzeba auto n poniedziałek Z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PicioS2286 Napisano 11 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 Po naładowaniu aku samochód odpalił ale brak ładowania. Jeżeli kabelek od wzbudzenia się urwie to nie będzie ładować pomimo sprawnego alternatora?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Po naładowaniu aku samochód odpalił ale brak ładowania. Jeżeli kabelek od wzbudzenia się urwie to > nie będzie ładować pomimo sprawnego alternatora?? Jeżeli kabel od wzbudzenia jest urwany to dopiero wkręcenie silnika na wyższe obroty (ok 3-4krpm) wzbudzi alternator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PicioS2286 Napisano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Jeżeli kabel od wzbudzenia jest urwany to dopiero wkręcenie silnika na wyższe obroty (ok 3-4krpm) > wzbudzi alternator problem rozwiązany, urwał się kabel od wzbudzenia ale zostało już naprawione i tylko nie równe wolne obroty zostały ale to już jest do ogarnięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PicioS2286 Napisano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2015 > problem rozwiązany, urwał się kabel od wzbudzenia ale zostało już naprawione i tylko nie równe > wolne obroty zostały ale to już jest do ogarnięcia Po podłączeniu do kompa nie przechodzi test przekaźnika głównego. Chodzi o te przekaźniki za ECU? Samochód przy lekkim podniesieniu obrotów +- 500obr silnik robi trytrytry, na wolnych lekko przebiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.