Lukass186 Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 Witam, KLIK Oglądałem na żywo i mi się podoba. Z minusów to średnio działające wyświetlacze (nie wiem czy je się naprawia czy wymienia) i schodzący clar przy klamce pasażera. Docelowo chcę dołożyć gazownię. Może komuś coś wpadło w oko? Rdzy brak, wycieków brak. Przebieg oryginał, pierwszy właściciel. Pisałem na francowatych, może ktoś z Was sprawdzi historię serwisową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 przemysl 2 razy nim kupisz 407... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubczyk Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > przemysl 2 razy nim kupisz 407... I do tego z tym silnikiem ... i jeszcze z myślą o gazowaniu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Z minusów to schodzący clar przy klamce pasażera. No tak, wielki problem, przy aucie mającym... 10 lat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > I do tego z tym silnikiem ... i jeszcze z myślą o gazowaniu... Przeciez to jest stare dobre EW10 Z tego co wiem, to gaz znosza bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubczyk Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Przeciez to jest stare dobre EW10 > Z tego co wiem, to gaz znosza bez problemu. Mega ogarniętego gazownika trzeba mieć, albo wywalone na błędu z cyklu Antipolution Fault... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Mega ogarniętego gazownika trzeba mieć, albo wywalone na błędu z cyklu Antipolution Fault... Takie uroki najszlachetniejszego z paliw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubczyk Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Takie uroki najszlachetniejszego z paliw Z własnego doświadczenia delikatnie powiem, że nie polecam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zurekk Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Mega ogarniętego gazownika trzeba mieć, albo wywalone na błędu z cyklu Antipolution Fault... Nie wiem o co chodzi? (50kkm na LPG) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zurekk Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 Mam sporo większy przebieg a tak się kierownica nie świeci Jeśli chodzi o wyświetlacze to TTTM (z tych lat produkcji) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > Witam, > KLIK > Oglądałem na żywo i mi się podoba. > Z minusów to średnio działające wyświetlacze (nie wiem czy je się naprawia czy wymienia) i > schodzący clar przy klamce pasażera. > Docelowo chcę dołożyć gazownię. Może komuś coś wpadło w oko? > Rdzy brak, wycieków brak. > Przebieg oryginał, pierwszy właściciel. > Pisałem na francowatych, może ktoś z Was sprawdzi historię serwisową? Może się mylę, ale Executive powinno mieć elektrykę foteli, półskórę i felgi 17"" Cosmo.. Co to jest pakiet chrom?? jak kolega zauważył kierownica wyświechtana. PS nie słuchaj straszonka typu że francuz i musi się psuć, a 407 to obowiązkowo raz na tydzień. Absolutnie nie potwierdzam. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2015 > I do tego z tym silnikiem ... i jeszcze z myślą o gazowaniu... No jak na Alasce i Valtekach nie chodzi to znaczy że "nie nadaje się pod LPG" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Mega ogarniętego gazownika trzeba mieć, albo wywalone na błędu z cyklu Antipolution Fault... z EW10J4 przejechałem na LPG 170kkm, ten silnik jest stworzony do LPG i ogólnie jest to bardzo dobry silnik, takie zjawiska jak AP Fault i inne problemy były zupełnie nieznane, z tym że miałem instalację VSI Prins jedynym małym minusem jest popijanie oleju 0,1-0,2l/1000km, było takie samo z LPG i bez LPG, takie samo przy 50kkm i przy 200kkm, ten silnik tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > I do tego z tym silnikiem ... i jeszcze z myślą o gazowaniu... Nie wiem co w tym silniku miałoby być takiego co skreśla go do montażu LPG... stara konstrukcja, niejedno auto z tym pod maską gania bez problemów na LPG. Spala to między 7.5 a 8.5l noPb na setkę, co przy prawie 1.5t masy nie jest dużo. Większą jak dla mnie wadą jest brak VI biegu i baaardzo głośny silnik powyżej 3kRPM, co na V daje jakieś 105km/h. Stąd jazda tym autem ekspresówkami i A jest po prostu męcząca i nieprzyjemna. Pomijając powyższe bardzo fajny samochodzik, szczególnie z oknem w dachu :-) przez które mój Syn lubi raz na jakiś czas zwymiotować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > Nie wiem co w tym silniku miałoby być takiego co skreśla go do montażu LPG... Nie wiesz co?Radom...Mechanicy mają zakodowane, że ma być tanio, więc montują tanio, a nie zawsze bezproblemowo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 > PS nie słuchaj straszonka typu że francuz i musi się psuć, a 407 to obowiązkowo raz na tydzień. Ciekawe, że te 407 w znanej mi flocie o tym nie wiedziały i psuły się jak głupie. Legendarne już wyłączniki zespolone, skrzynie biegów, klapki od klimatyzacji, wyświetlacze, błędy znikąd, tarcze hamulcowe o trwałości średnio 30 kkm (60 to był absolutny max i rekord) ... w testach TUV również nie zachwyca. Tak, wiem, wroga niemiecka propaganda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubczyk Napisano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2015 > Ciekawe, że te 407 w znanej mi flocie o tym nie wiedziały i psuły się jak głupie. Legendarne już > wyłączniki zespolone, skrzynie biegów, klapki od klimatyzacji, wyświetlacze, błędy znikąd, > tarcze hamulcowe o trwałości średnio 30 kkm (60 to był absolutny max i rekord) ... > w testach TUV również nie zachwyca. Tak, wiem, wroga niemiecka propaganda. Musiały być serwisowane w Radomiu więc się nie dziw, że się psuły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.