Majkiel Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 Pomimo nagrzania silnika, cały czas utrzymują się podwyższone obroty biegu jałowego (ok. 1600 rpm). Czasem zdarzy się, że są trochę niższe (1300, a nawet 1000), ale to rzadkość. Podmieniłem już czujnik temperatury. Co może powodować takie efekty? Lambda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
suszpl Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > Pomimo nagrzania silnika, cały czas utrzymują się podwyższone obroty biegu jałowego (ok. 1600 rpm). > Czasem zdarzy się, że są trochę niższe (1300, a nawet 1000), ale to rzadkość. Podmieniłem już > czujnik temperatury. Co może powodować takie efekty? Lambda? od predkosci biegu jalowego odpowiada silnik krokowy a nie jakies tam czujniki zoabcz czy dobrze dziala, przeczysc a jak nie to zgadaj do kogos kto ma sprawny, przeloz i zobacz czy bedzie dzialac wtedy dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > Pomimo nagrzania silnika, cały czas utrzymują się podwyższone obroty biegu jałowego (ok. 1600 rpm). > Czasem zdarzy się, że są trochę niższe (1300, a nawet 1000), ale to rzadkość. Podmieniłem już > czujnik temperatury. Co może powodować takie efekty? Lambda? Sprawdź też, czy cały układ dolotowy masz szczelny, czy gdzieś przypadkiem nie łapie lewego powietrza - nie wiem jak to w tym silniku wygląda, ale wszystkie wężyki, podciśnienia, serwo itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 > Pomimo nagrzania silnika, cały czas utrzymują się podwyższone obroty biegu jałowego (ok. 1600 rpm). > Czasem zdarzy się, że są trochę niższe (1300, a nawet 1000), ale to rzadkość. Podmieniłem już > czujnik temperatury. Co może powodować takie efekty? Lambda? To ja się dołączę do pytania, tylko obroty biegu jałowego mam na poziomie 2700-3000. Czasami też są normalne. Sonda odpięta bo się zdarła na asfalcie Na Pb obroty trochę niższe niż na LPG bo na poziomie około 2200. Po odłączeniu TPSu krokowy chowa sie całkowicie i silnik gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2015 A próbowaleś cofnąć pedał gazu stopą? Mnie się czasem dywanik przesuwa i wtedy pedał sam nie wraca do konca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 > od predkosci biegu jalowego odpowiada silnik krokowy a nie jakies tam czujniki zoabcz czy dobrze > dziala, przeczysc a jak nie to zgadaj do kogos kto ma sprawny, przeloz i zobacz czy bedzie > dzialac wtedy dobrze Czy w 1.0 jest taki sam silnik krokowy jak w 1.2 ? Wysoce prawdopodobne że to właśnie on. W ostatnich dniach dwa razy miałem taką sytuację, że podczas postoju na światłach, obroty są stabilne, na poziomie 1600, lekko naciskam gaz i lecą na 4000 i tak trzyma. Naciskam gaz, puszczam - wraca do 4000. Ruszam, jadę i później już jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 masz cały osprzęt z 1.2... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 > masz cały osprzęt z 1.2... Dlatego właśnie pytam, czy krokowiec w 1.0 jest taki sam. Podmieniłbym wyciągając ze starego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 > Dlatego właśnie pytam, czy krokowiec w 1.0 jest taki sam. Podmieniłbym wyciągając ze starego. aaaaaa, to sory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 > Dlatego właśnie pytam, czy krokowiec w 1.0 jest taki sam. Podmieniłbym wyciągając ze starego. 1.0 w Uno było na wtrysku Boscha i tam jest nastawnik przepustnicy zwany potocznie krokowym. 1.2 jest na wtrysku MM i tam już jest silniczek krokowy z prawdziwego zdarzenia który otwiera i zamyka kanał obejściowy przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 22 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2015 > 1.0 w Uno było na wtrysku Boscha i tam jest nastawnik przepustnicy zwany potocznie krokowym. > 1.2 jest na wtrysku MM i tam już jest silniczek krokowy z prawdziwego zdarzenia który otwiera i > zamyka kanał obejściowy przepustnicy. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.