Skocz do zawartości

Accord VIII vs Mazda 6 GH


Mobil1

Rekomendowane odpowiedzi

> proszę, to pomiar zdrowego silnika

Ale to nie jest funkcja obrotów, tylko prędkości.

> bardzo dobrze

Pokaż filmik.

> nagraj to zobaczymy, tylko zrób tak jak mówie, zresztą niestety prawdopodobnie automat i tak to

> oszuka (przynajmniej konwerterowy by tak zrobił, nie wiem jak DSG), dlatego lepiej jakbyś miał

> manual

Ale co ma oszukać? II nie wrzuci przecież.

> oj nie tylko, auto zrywa przyczepność przy redukcji z V na IV rzy 140km/h

1. Ale nie przy redukcji - jedź te 140 km/h na już zapiętym biegu i wtedy zerwij przyczepność.

2. To chyba będzie trochę więcej niż te jakże istotne 1000 rpm? Bo o elastyczności cały czas mowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale to nie jest funkcja obrotów, tylko prędkości.

pomiar na III od początku do końca

> Pokaż filmik.

jak pomaluje

> Ale co ma oszukać? II nie wrzuci przecież.

podwyższy obroty przed całkowitym zasprzęgleniem, hydrauliczna skrzynia rozkręca konwerter zanim zacznie ciągnąć

> 1. Ale nie przy redukcji - jedź te 140 km/h na już zapiętym biegu i wtedy zerwij przyczepność.

> 2. To chyba będzie trochę więcej niż te jakże istotne 1000 rpm? Bo o elastyczności cały czas mowa.

a no to wiadomo, ale chodzi mi o to że sobie generalnie radzi zlosnik.gif

zresztą, Delmut ma chyba takie auto jak Ty więc można coś bezpośrednio porównać jak już skończe lakierować bo on czasami bywa w KRK zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pomiar na III od początku do końca

A jakie obroty ma III przy 100 km/h?

> podwyższy obroty przed całkowitym zasprzęgleniem, hydrauliczna skrzynia rozkręca konwerter zanim

> zacznie ciągnąć

U mnie zasprzęgla się przy 1200 całkowicie.

> a no to wiadomo, ale chodzi mi o to że sobie generalnie radzi

To teraz sobie popatrz, jaką armatę wytoczyłeś przeciwko 1.8 160 KM, który jest starym silnikiem.

Nowa wersja 1.8 tsi 180 KM ma 320 Nm zamiast 250. I ma max. moment od 1250 rpm.

Co przeciw niej wytoczysz? 4.5 litra? A są jeszcze 2.0 tsi ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jakie obroty ma III przy 100 km/h?

> U mnie zasprzęgla się przy 1200 całkowicie.

no to kręć, ciekawym zlosnik.gif

> To teraz sobie popatrz, jaką armatę wytoczyłeś przeciwko 1.8 160 KM, który jest starym silnikiem.

> Nowa wersja 1.8 tsi 180 KM ma 320 Nm zamiast 250. I ma max. moment od 1250 rpm.

> Co przeciw niej wytoczysz? 4.5 litra? A są jeszcze 2.0 tsi ....

ja nic nie wytoczyłem, staram się nieudolnie opisać słowami i wykresami to co poczułbyś po pierwszym naciśnięciu gazu w jednym i drugim silniku. Czyli - różnicę w reakcji na naciśnięcie tegoż zlosnik.gif

poza tym mi pojemność nie przeszkadza, silnik to silnik - można porównywać spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to kręć, ciekawym

I co powinno się stać (albo nie stać)?

> ja nic nie wytoczyłem, staram się nieudolnie opisać słowami i wykresami to co poczułbyś po

> pierwszym naciśnięciu gazu w jednym i drugim silniku. Czyli - różnicę w reakcji na naciśnięcie

> tegoż

Ja już u siebie czuję różnicę pomiędzy 2 krpm a 3 krpm - w pierwszym przypadku po niecałej sekundzie jest przyspieszenie, w drugim od razu.

A co do wytoczenia - owszem, wytoczyłeś. Bo porównujesz parametry silników. Żeby przewyższyć pod względem elastyczności stary 1.8 tsi (a i to jest dyskusyjne) musiałeś sięgnąć po silnik 3.5.

Oczywiście - można porównywać. Porównaj jeszcze 1.2 tsi 86 KM z 550i, żeby wykazać że turbina nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I co powinno się stać (albo nie stać)?

no chcę zobaczyć co się będzie działo od tych 1200 obrotów

> Ja już u siebie czuję różnicę pomiędzy 2 krpm a 3 krpm - w pierwszym przypadku po niecałej

> sekundzie jest przyspieszenie, w drugim od razu.

bo turbo juz rozkręcone, wiem jak działa silnik turbo wink.gif

> A co do wytoczenia - owszem, wytoczyłeś. Bo porównujesz parametry silników. Żeby przewyższyć pod

> względem elastyczności stary 1.8 tsi (a i to jest dyskusyjne) musiałeś sięgnąć po silnik 3.5.

> Oczywiście - można porównywać. Porównaj jeszcze 1.2 tsi 86 KM z 550i, żeby wykazać że turbina nie

> ma sensu.

źle mnie odebrałeś, mi chodziło tylko i wyłącznie o reakcję na gaz i jej charakter w przypadku silników które tak lubisz a która dla wielu jest nieakceptowalna i szkodliwa przy szybszej jeździe zlosnik.gif270751858-jezyk.gifzlosnik.gif Wiadomo że E12 535 łoi jakiegoś tam superba tsi

http://www.zeperfs.com/duel2392-2680.htm

ale nie o to mi chodziło skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no chcę zobaczyć co się będzie działo od tych 1200 obrotów

Pewnie z pół minuty minie, zanim doczłapie do 2000, a później to ogień.

> bo turbo juz rozkręcone, wiem jak działa silnik turbo

Wielu teoretyków twierdzi, że lag musi być, bo to turbo. Nie jeździli, nie próbowali, ale wiedzą. "Guma od majtek" rulez forever.

> źle mnie odebrałeś, mi chodziło tylko i wyłącznie o reakcję na gaz i jej charakter w przypadku

> silników które tak lubisz a która dla wielu jest nieakceptowalna i szkodliwa przy szybszej

> jeździe

Jak sam zauważyłeś, przy szybszej jeździe turbo się kręci tak czy owak.

> Wiadomo że E12 535 łoi jakiegoś tam superba tsi

> http://www.zeperfs.com/duel2392-2680.htm

Raptem 2s różnicy do 140, jedna sekunda przy wyprzedzaniu 80 - 120.

Faktycznie - łojenie aż wióry lecą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie z pół minuty minie, zanim doczłapie do 2000, a później to ogień.

filmik zlosnik.gif

> Wielu teoretyków twierdzi, że lag musi być, bo to turbo. Nie jeździli, nie próbowali, ale wiedzą.

ale ja jeździłęm wieloma turbo, mam duże i małe N/A, mam tez kompresor, nie jestem teoretykiem zlosnik.gif

> "Guma od majtek" rulez forever.

niestety guma od majtek występuje dziś nie tylko w silnikach turbo, ekologiczne sterowanie przepustnicą często hoduje taką gumę i w silnikach innego typu

> Jak sam zauważyłeś, przy szybszej jeździe turbo się kręci tak czy owak.

przy stałej tak, ale spróbuj pojechać jakąś ciaśniejszą próbę najpierw TSI, potem większym N/A (lub nawet tą nieszczęsną Hondą UFO) a potem czymś z kompresorem i opisz nam wrażenia wink.gif

> Raptem 2s różnicy do 140, jedna sekunda przy wyprzedzaniu 80 - 120.

> Faktycznie - łojenie aż wióry lecą.

ja tu widzę kilka ładnych długości na 400m, nie jest to mało grinser006.gif a to ledwo stary silnik z lat 60, nowsze M50 nadal łoi przy zbliżonych rozmiarach auta:

http://www.zeperfs.com/duel2680-452.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli będziesz miał jeszcze jakieś merytoryczne, przemyślane argumenty, nie wahaj się podzielić

> nimi na forum.

Jak czytam Twoje wypowiedzi między innymi o tym, że honda nie jest elastyczna, nowe 2,0 to wiertarka, o jakimś p4zyspieszaniu z 1krpm i jaka to fabia jest zajebista to słabo mi się robi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak czytam Twoje wypowiedzi między innymi o tym, że honda nie jest elastyczna, nowe 2,0 to

> wiertarka, o jakimś p4zyspieszaniu z 1krpm i jaka to fabia jest zajebista to słabo mi się

> robi.

> Pozdrawiam

To i tak nic w porownaniu z rozkminami jakie mial na temat studzenia turbo po zatrzymaniu przez Policje grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To i tak nic w porownaniu z rozkminami jakie mial na temat studzenia turbo po zatrzymaniu przez

> Policje

ciekawe zjawisko.

generalnie w retoryce - turbo vs N/A - "jest przepaść między tymi konstrukcjami, potrzeba 4 litrów N/A aby porównać do 2.0 Turbo - no dramat! ogólnie, jak się jeździ N/A. "

ale argumenty w drugą stronę (tj. guma od majtek, elastyczność dla ekstremalnie niskich obrotów, czy ostatnie np. kilka długości różnicy) to "Pomijalne", "Raptem 2 sekundy", "Lag jest ale mini" itp itd.

normalnie kwintesencja:] "Moje auto i pogląd na motoryzację jest najmojsze i nawet bardziej niż Twoje twojsze". turbofilia pełną gębą:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Twoje twojsze". turbofilia pełną gębą:)

Co ciekawe sasiad czasem podrzuca mi stare motory. I czytam min o elastycznosci i takie zwykle 1.6 w Juke przyspiesza lepiej od pierdziawki 1.2T juz teraz nie pamietam w jakich predkosciach - oczywiscie bez redukcji. Ciekaw jestem jakby to jechalo jakby zredukowac bieg. Dla mnie turbo ma jedna zalete nie trzeba redukowac wystarczy poczekac.... Ale doplacac 10k do turbo vs bez nie zamierzam. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co ciekawe sasiad czasem podrzuca mi stare motory. I czytam min o elastycznosci i takie zwykle 1.6

> w Juke przyspiesza lepiej od pierdziawki 1.2T juz teraz nie pamietam w jakich predkosciach -

> oczywiscie bez redukcji. Ciekaw jestem jakby to jechalo jakby zredukowac bieg. Dla mnie turbo

> ma jedna zalete nie trzeba redukowac wystarczy poczekac.... Ale doplacac 10k do turbo vs bez

> nie zamierzam.

W przypadku 1,2T i tak zazwyczaj trzeba redukowac zeby sprawnie wyprzedzic.

Najwyzej zamiast do 3 to do 4, ale co to zmienia? grinser006.gif

Co innego jakies 2.0T vs 2.0 NA, tutaj bralbym bez zastanawiania turbo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co ciekawe sasiad czasem podrzuca mi stare motory. I czytam min o elastycznosci i takie zwykle 1.6

> w Juke przyspiesza lepiej od pierdziawki 1.2T juz teraz nie pamietam w jakich predkosciach -

> oczywiscie bez redukcji. Ciekaw jestem jakby to jechalo jakby zredukowac bieg. Dla mnie turbo

> ma jedna zalete nie trzeba redukowac wystarczy poczekac.... Ale doplacac 10k do turbo vs bez

> nie zamierzam.

ja wole zamiast turbo kupić 2 cyl więcej wink.gif bo do tego się to sprowadza - wybór i preferencje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co innego jakies 2.0T vs 2.0 NA, tutaj bralbym bez zastanawiania turbo

to nie jest takie oczywiste, zależy do czego, w jakiej budzie, jakie N/A i jakie turbo. Honda S2000 ma np całkiem fajne N/A i zastąpić je byłoby trudno jakimś turbo w tym co to auto robi czyli daje dużo radości z jazdy zlosnik.gif Obawiam się wręcz że silnik turbo w tym aucie sprawiłby że byłoby nieujeżdżalne praktycznie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W przypadku 1,2T i tak zazwyczaj trzeba redukowac zeby sprawnie wyprzedzic.

> Najwyzej zamiast do 3 to do 4, ale co to zmienia?

> Co innego jakies 2.0T vs 2.0 NA, tutaj bralbym bez zastanawiania turbo

Jak skrzynia 6tka to i tak o dwa. Ale na 5tce sprawniej przyspiesza.

Tylko, ze takie 2.0 to jest koszmar cenowy jesli chodzi o nowe. Mnie nie stac. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale ja jeździłęm wieloma turbo, mam duże i małe N/A, mam tez kompresor, nie jestem teoretykiem

Właśnie o tym piszę - niesłusznie założyłem, że jesteś jednym z tych "fahowcuf" i tłumaczyłem ci oczywistości.

> przy stałej tak, ale spróbuj pojechać jakąś ciaśniejszą próbę najpierw TSI, potem większym N/A (lub

> nawet tą nieszczęsną Hondą UFO) a potem czymś z kompresorem i opisz nam wrażenia

Niestety, żadne "ciaśniejsze próby" mnie nie interesują. Auto ma być praktyczne i nieupierdliwe w jeździe - jakieś śmieszne wyścigi i walki o długości samochodu na dystansie 400m to dla mnie - delikatnie mówiąc - mało dojrzałe rozrywki.

> nowsze M50 nadal łoi przy zbliżonych rozmiarach auta:

> http://www.zeperfs.com/duel2680-452.htm

Ani tamto nie łoiło, ani to tym bardziej nie łoi. Co więcej, jest wręcz w niektórych kategoriach lekko łojone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak czytam Twoje wypowiedzi między innymi o tym, że honda nie jest elastyczna, nowe 2,0 to

> wiertarka, o jakimś p4zyspieszaniu z 1krpm i jaka to fabia jest zajebista to słabo mi się

> robi.

Honda nigdy nie była wzorem elastyczności - wręcz słynęła z tego.

I nie piszę, że fabia jest zajebista (bo nie jest), tylko że jest elastyczniejsza od civika w stosunku do swojej mocy - nie jesteś pierwszym, który się wyłożył na tym jakże skomplikowanym zagadnieniu.

Przyspieszanie od 1 krpm to nie mój pomysł, co więcej, uważam go za niezbyt trafiony, bo nikogo takie przyspieszanie nie interesuje.

Jako remedium na twe słabości polecam więc naukę rozumienia całości tego, co się czyta, a nie tylko z grubsza jest jest coś dobrego o fabii i coś o 1 krpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2006 fabia - jedna awaria (przełącznik świateł), przebieg ok. 110 tys. km. Mechanik wymieniający

> rozrząd stwierdził, że mechanicznie auto w idealnym stanie.

> Ale to nie pasuje do legendy hondy ....

Należy sie zastanowić jak zachowuje sie Fabia przy 300kkm bo Accord jedzie dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Muj borze co za hit wątek. Autor juz się dowiedział co lepiej kupić?

Ja z ciekawości zerknąłem na ceny Hądy - Civic 1,8 oddają już za 80 kzł - do tego jeszcze lakier, ubezpieczenie, opony na zimę panic.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie teges, bo - jak się okazuje - fabia po 110 kkm jest w niegorszym stanie niż wychwalana honda,

> czy dlatego że miałeś kilka aut i motocykli tej marki?

Przekonałeś mnie. Masz rację - fabieda jest technicznie lepszym pojazdem od Hondy Accord ok.gif Piszę poważnie smirk.gif

Ewidentnie Twoje doświadczenia wykazują przewagę skody . Miażdżącą ...Wiadomo, 120L, 105, Faworit ok.gif

Bez urazy grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przekonałeś mnie. Masz rację - fabieda jest technicznie lepszym pojazdem od Hondy Accord Piszę

> poważnie

> Ewidentnie Twoje doświadczenia wykazują przewagę skody . Miażdżącą ...Wiadomo, 120L, 105, Faworit

> Bez urazy

Piszę tylko, że bezawaryjnością do 120 tys. km nie ma się co podniecać.

Chyba zrozumiałeś co innego, skoro strzelasz focha na dosyć żenującym poziomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz. 5 biegowy automat z lat 80. tak zmienia biegi... mój jest tylko minimalnie wolniejszy. ale

> nadal nie odstaje od współczesnej 8 biegówki, którą miałem testowo w NOWYM X3 w zezsłym roku

> (zmieniła się tylko ilość biegów - to dalej "archaiczny" hydraulik).

Jakieś zmulone to auto, porównując np do słabszego Audi V8 z tamtych lat. Dysponuję filmem, na którym w przedziale 180-240 km/h Audi przyspiesza ponad 10 sek szybciej na ostatnim biegu w automacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przez to ma się wrażenie że trzeba za każdym razem redukować o 3 biegi w dół aby auto jechało.

Mi brakuje biegu nr 7 przy tej skrzyni, do takiej jazdy autostradowej 150km/h i mieć max 3 tys obrotów. Dziwię się, że 6 jest taka krótka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Honda nigdy nie była wzorem elastyczności - wręcz słynęła z tego.

> I nie piszę, że fabia jest zajebista (bo nie jest), tylko że jest elastyczniejsza od civika w

> stosunku do swojej mocy - nie jesteś pierwszym, który się wyłożył na tym jakże skomplikowanym

> zagadnieniu.

> Przyspieszanie od 1 krpm to nie mój pomysł, co więcej, uważam go za niezbyt trafiony, bo nikogo

> takie przyspieszanie nie interesuje.

> Jako remedium na twe słabości polecam więc naukę rozumienia całości tego, co się czyta, a nie tylko

> z grubsza jest jest coś dobrego o fabii i coś o 1 krpm.

Kolego Polarny, wyżej juz ktoś wrzucił wykres silnika h, chyba to był 1,8. Zwróć uwagę na przebieg momentu.

Jak to Cię nie przekona, proszę wyszukaj, wykres 2,4 hondy. Zwróć uwagę na ten nieszczęsna kreskę nm.

A jak wciąż będzie Ci mało to kolejnym etapem jest wykres 2,4 po remapie. Juz nie ma tej hopki przy 6 krpm. 80% nm dostępnych jest od prawie 2krpm do końca - do odcinki.

Silnik jest bardzo elastyczny, pozwala na przyspieszanie z niskich obrotów - tak jak zapewne lubisz smile.gif

Ba, idąc dalej - teraz jeżdżę gnojowkowozem o troszkę mniejszej mocy ale prawie dwukrotnie wyższym nm.

I uwierz mi - lub nie - tam gdzie pod górę podjezdzalem na 6 biegu pb n/a to kopciuch puchnie i trzeba redukować.

Podobnie ma się sprawa z Twoim 1,8. Nie jest to jakiś szczyt techniki, nawet nie jest to dobry silnik. Tam gdzie te 2,4 pójdzie z dołu to Ty musisz zrzucić bieg bo turbo nawet jeszcze nie wstało. Taka jest ta Twoja elastyczność.

I żebyś nie zarzucił mi braku doświadczenia od 4azu wspomnę, że posiadam tez tpb.

Tak, silniki hondy wcześniejszych generacji miały zwalke na dole. Mimo to takim h22a7 (2,2 pb na) da się płynnie przemieszczać nie wkrecajac silnika pow 4krpm.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolego Polarny, wyżej juz ktoś wrzucił wykres silnika h, chyba to był 1,8. Zwróć uwagę na

> przebieg momentu.

Ja też wrzuciłem przebieg momentu - już nie był tak rewelacyjny.

Jak wspominałem, w weekend majowy postaram się przejechać ufo 1.8

> Ba, idąc dalej - teraz jeżdżę gnojowkowozem o troszkę mniejszej mocy ale prawie dwukrotnie wyższym

> nm.

> I uwierz mi - lub nie - tam gdzie pod górę podjezdzalem na 6 biegu pb n/a to kopciuch puchnie i

> trzeba redukować.

To też kwestia przełożeń, a nie tylko elastyczności silnika. Dzięki temu możesz na autostradzie jechać szybko i jest cicho, a w hondzie już są wysokie obroty.

Taki accord 2.0 (VIII), którym niby nie jechałem, ma przy 100 km/h na VI biegu obroty 2600. Fabia na V miała 2800. Wspaniałe auto na autostrady - doprawdy.

> Tam gdzie te 2,4 pójdzie z dołu to Ty musisz zrzucić bieg bo turbo nawet jeszcze nie

> wstało. Taka jest ta Twoja elastyczność.

Nie zamierzam mulić silnika obrotami 1200 czy 1000. Ale fajnie by było, gdyby przy niskich, ale jednak NORMALNYCH obrotach ten silnik przyspieszał. I tak jest u mnie - tsi przyspiesza od 1900 bardzo dobrze, a accord ... jest trochę głośniej i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Honda nigdy nie była wzorem elastyczności - wręcz słynęła z tego.

W kwestii definicji autoświata, tak, slabo przyspieszaly na wysokim biegu z niskich predkosci.

W kwestii klasycznej definicji elastycznosci silnika, byly bardzo elastyczne majac szeroki zakres uzytecznych obrotow.

I troche mitem bylo, ze nie jada na dole. Po prostu lepiej jada gora drive.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W kwestii definicji autoświata, tak, slabo przyspieszaly na wysokim biegu z niskich predkosci.

> W kwestii klasycznej definicji elastycznosci silnika, byly bardzo elastyczne majac szeroki zakres

> uzytecznych obrotow.

Co komu z użytecznych obrotów, skoro krótka przekładnia główna ogranicza ich użyteczność?

> I troche mitem bylo, ze nie jada na dole. Po prostu lepiej jada gora

Jechałem civikiem, ale starym - na dole nie istniał. Nowy accord 2.0 jakoś zipie, ale i tak jest słabo. Sprawdzę przy najbliższej okazji ufo 1.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakieś zmulone to auto, porównując np do słabszego Audi V8 z tamtych lat. Dysponuję filmem, na

> którym w przedziale 180-240 km/h Audi przyspiesza ponad 10 sek szybciej na ostatnim biegu w

> automacie.

no nie ma to jak zacząć komentować losowy filmik z sieci. co za różnica które jest szybsze w kontekscie wątku czy wypowiedzi. moze ma inne przełożenie, moze ma zdrowszy silnik.

tu chodzi TYLKO o prezentację szybkosci dzialania skrzyni z lat 80.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Piszę tylko, że bezawaryjnością do 120 tys. km nie ma się co podniecać.

> Chyba zrozumiałeś co innego, skoro strzelasz focha na dosyć żenującym poziomie.

Ja nie strzelam "focha na żenującym poziomie" cokolwiek Twój wpis miał znaczyć zlosnik.gif

Tylko stwierdzam fakty - Ty bronisz swego stanowiska z uporem godnym innej sprawy.

Pełen luz i szacunek - data rejestracji obliguje Ciebie i mnie. smirk.gif

I wieź nie żartuj z tą skodą zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja nie strzelam "focha na żenującym poziomie" cokolwiek Twój wpis miał znaczyć

Strzelasz - piszę o czymś, a ty mi niby przyznajesz rację w czymś, o czym w ogóle nie piszę.

> I wieź nie żartuj z tą skodą

Że przy 110 tys. miała tylko jedną drobną awarię? Czy z czym innym mam nie żartować, czego nie napisałem, a co tobie się wydaje, że napisałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.