Skocz do zawartości

Klasa A lub B do miasta do 7000 PLN


Tomo

Rekomendowane odpowiedzi

> Kobieta 170 cm jeśli o to chodzi

> Panda w sumie jest numer jeden, aczkolwiek zainteresowałem się Picanto i Getzem.

> W tej cenie roczniki bedą podobne.

Mama jest zachwycona z dwoch rzeczy w picanto. Mocne wspomaganie kierownicy i wysoka pozycja za kierownica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem tylko jeden samochod z gazem - miał prostą centralkę, która po przegazowaniu przełączała na

> gaz.

> Czy w tych nowszych nie jest tak, że przełącza na gaz po osiągnięciu określonej temperatury ?

> Bo jeżeli ma się przełączyć po 2-3 km jazdy to gaz będzie bez sensu.

zalezy od instalacji u ustawień,

4 gen tez mozna odpalic awaryjnie na LPG.

2 gen nejlepsza na krótkie odcinki bo mozna odpalac na LPG.

tylko trzeba odznaczacy przełaczenie po temp a zostawic po obrotach.

trzeba wpiąc reduktor szeregowo przed nagrzewnica - jak najrotsze przewodu.

trzeba w zimie izolowac elementy instalacji - weze, reduktor chłodnice= szybsze nagrzewanie - szybsze przełaczanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kobieta 170 cm jeśli o to chodzi

> Panda w sumie jest numer jeden, aczkolwiek zainteresowałem się Picanto i Getzem.

> W tej cenie roczniki bedą podobne.

spoko. nie wiem jak picanto- nie znam. ale getza też szukałem i widziałem sporo wcinanych przez rdzę. w pandzie to póki co nie grozi, a dla mnie to ważniejsze niż klima, czy poduszki, bo z rdzą niestety nie wygrasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem tylko jeden samochod z gazem - miał prostą centralkę, która po przegazowaniu przełączała na

> gaz.

czyli I lub II gen.

> Czy w tych nowszych nie jest tak, że przełącza na gaz po osiągnięciu określonej temperatury ?

> Bo jeżeli ma się przełączyć po 2-3 km jazdy to gaz będzie bez sensu.

jest tak. i taką mam w pandzie, z tym, ze silnik mały, to szybko się nagrzewa, reduktor umiejscowiony tam, gdzie najcieplej, w rezultacie przełącza się w zimie nie dalej jak po 1 kilometrze, a zazwyczaj juz po kilkuset metrach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zalezy od instalacji u ustawień,

> 4 gen tez mozna odpalic awaryjnie na LPG.

> 2 gen nejlepsza na krótkie odcinki bo mozna odpalac na LPG.

> tylko trzeba odznaczacy przełaczenie po temp a zostawic po obrotach.

> trzeba wpiąc reduktor szeregowo przed nagrzewnica - jak najrotsze przewodu.

> trzeba w zimie izolowac elementy instalacji - weze, reduktor chłodnice= szybsze nagrzewanie -

> szybsze przełaczanie

Ponieważ tak jak napisałem roczny przegieg max. 10 kkm to przy założeniu spalania ok. 7 litrów wychodzi 700 litrów rocznie (3300 PLN)

Gazu niech spali 8 (czyli za ok. 1800 PLN).

Do tego benzyny też trochę (100 litrów ? Za 500 PLN)

Biorąc pod uwagę ew. kłopoty z gazem (głowica) to nie szukam specjalnie gazowanego.

Oczywiście jak będzie to spoko, ale w sumie jest mi wszystko jedno z LPG czy bez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak najmłodszy (najchętniej od 2003), prosta konstrukcja, bezawaryjny, obowiązkowo 5D

> Silnik dowolny, im mniejszy i ekonomiczniejszy tym lepiej.

> Krótkie trasy (5-10 km) więc duże diesle odpadają ze względu na słabe rozgrzewanie zimą.

> Przebieg roczny max. 10 kkm

> Wielkość bagażnika bez znaczenia, żadne sedany.

> Panda ?

> 206 ?

> Clio II ?

> Corsa ?

> Co jeszcze ?

Punto Classic - odpowiednik Punto II po liftingu. Rocznik znajdziesz młody, zawieszenie proste jak cep, ceny części śmiesznie niskie, rocznik znajdziesz chyba nawet i 2012, silnik 1.2 60KM na miasto wystarczy, spali tyle co 1.2 Panda, a przynajmniej wnętrze trochę obszerniejsze. Gazowalny jest, znalezienie egzemplarza z klimą to też raczej nie problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> uważasz, że na dystanse 5-10 km jest to wszystko niezbędne?

Nie uważam oraz nigdzie nic podobnego nie napisałem

> wiadomo, ze jak jest- to jest. ale bez tych bajerów to auto byłoby napewno tańsze. a skoro Tomo

> chce jak najmłosze, to raczej należy szukać biedy wersji- a w tych było przeważnie wspomaganie

> i abs. po 2000r również i poduszka dla kierowcy

Oczywiście, bieda wersja będzie tańsza i szukanie biedy wersji jest łatwiejsze, bo łagodniejszy "filtr" przy poszukiwaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sporo, P2fl mieliśmy od nowości do 235kkm przez 9 lat, z klimą średnio wychodziło 6.3 lpg na 100km

Nie chcę polemizować, ale te samochody palą średnio pomiędzy 6 a 7,5 l PB więc nie wiem jak mogło Ci spalać mniej LPG niż PB , jakiś fenomen?

> Łatwo nie będzie

> > Ale rozglądam się co można innego wziąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co Ty za bzdury wypisujesz? ile masz wzrostu? bo ja mam 184 i kompletnie mi żaden panel nie

> przeszkadza. w pandzie siedzi sie tak wysoko, ze przy odsuniętym fotelu max do tyłu, nogi są

> wyprostowane

> pozatym autor wątku nie sprecyzował, kto będzie tym autem się poruszał. bo jeśli kobieta, to wierz

> mi, że nie bedzie sie chciała zamienić na żaden inny

W Pandzie mnie osobiście przeszkadza ten tunel pod dźwignią zmiany biegów, zawsze kolano obolałem po dłuższej jeździe. Można to oczywiście olać, ale nie pisz, że kolega pisze bzdury bo ma prawo do własnych opini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... getza też szukałem i widziałem sporo wcinanych przez

> rdzę. w pandzie to póki co nie grozi, a dla mnie to ważniejsze niż klima, czy poduszki, bo z

> rdzą niestety nie wygrasz

No niestety rdza w Getzu zdarza się często, ale w poszukiwania zwracałem głównie uwagę czy nie obejmuje "sanek" i podwozia. Jeśli nie była zbyt zaawansowana i tylko na krawędziach błotników(szczególnie tylnych) czy tylnej klapie to auta nie odrzucałem. Dla mnie było ważne by miał wspomaganie i klimę. W końcu to w miarę młode auto (2005r) za niecałe 7000 i nie spodziewam się "perełki" od dziadka. Zakonserwowałem podwozie i zrobiłem miejscowe zaprawki więc z 5 lat wytrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie chcę polemizować, ale te samochody palą średnio pomiędzy 6 a 7,5 l PB więc nie wiem jak mogło

> Ci spalać mniej LPG niż PB , jakiś fenomen?

dojeżdżając do pracy 2x22km 20% miasto/80% trasa mam spalanie powtarzalne 7,5l LPG/100km, na dobrej trasie schodzę z spalaniem <7l LPG/100km, komp od PB pokazuje wtedy ~5l PB. Jak dla mnie auto jest oszczędne jak na 80KM, tanje jeździłem tylko Tico z LPG wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to w miarę młode auto (2005r)

> zrobiłem miejscowe zaprawki więc z 5 lat wytrzyma.

10 lat to w miare młode wg Ciebie? hehe.gif

z doświadczenia wiem, ze te ''miejscowe'' zaprawki wychodzą po zimie, najpóżniej po dwóch. i skoro purchle wychodzą na błotnikach, to co musi się dziać z podwoziem? konserwację położyłeś prawdopodobnie na niewidoczne ogniska rdzy. znam temat ''od podszewki''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 10 lat to w miare młode wg Ciebie?

W miarę młode jak za niecałe 7000.

> z doświadczenia wiem, ze te ''miejscowe'' zaprawki wychodzą po zimie, najpóżniej po dwóch. i skoro

> purchle wychodzą na błotnikach, to co musi się dziać z podwoziem? konserwację położyłeś

> prawdopodobnie na niewidoczne ogniska rdzy. znam temat ''od podszewki''

Masz swoje doświadczenia i oczekiwania. Ja mam trochę inne priorytety.

Kupując "wózek na zakupy" w takiej cenie nie oczekuję ze auto będzie bez grama rdzy.

Co do Fiata mam swoje obserwacje i o ile Panda od strony blacharskiej jest dobrym wyborem, to pod względem wyposażenia jest dramat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz swoje doświadczenia i oczekiwania. Ja mam trochę inne priorytety.

ok.gif

> o ile Panda od strony blacharskiej jest dobrym wyborem, to pod względem wyposażenia jest dramat.

a czego Ci brakuje? w mojej jest abs, el. szyby, 2 poduszki, wspomaganie, fabryczne radio, aha, wiem, wiem... brakuje klimy. faktycznie w wozku na zakupy, to dramat bez klimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie chcę polemizować, ale te samochody palą średnio pomiędzy 6 a 7,5 l PB więc nie wiem jak mogło Ci spalać mniej LPG niż PB , jakiś fenomen?

Kto jak kto, ale Ty go powinieneś rozumieć. Przecież to Tobie Octavia 1,2 TSi przy średniej 130 km/h paliła niecałe 5 l/100 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czego Ci brakuje? w mojej jest abs, el. szyby, 2 poduszki, wspomaganie, fabryczne radio, aha,

> wiem, wiem... brakuje klimy. faktycznie w wozku na zakupy, to dramat bez klimy

Rozumiem, że jesteś gotów sprzedać ją za 7000 ? zlosnik.gif

Tak sobie sprawdziłem oferty Pand w promieniu 100 km do 7000 zł.

Jak się pewnie domyślasz na 5 oferowanych egz. 3 to vany z przebiegiem 200 tyś. +,

2 mocno zmęczone sztuki z lpg od właścicieli i 1 powiedzmy do obejrzenia.

Oczywiście żaden nie miał nawet wspomagania, o klimie nawet nie ma co marzyć.

Za to Getz był reprezentowany w 7 egz. w tym 6 ze wspomaganiem a 4 nawet z klimą.

To że są Pandy z bogatym wyposażeniem wiem, ale to naprawdę rzadkie i drogie wersje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem, że jesteś gotów sprzedać ją za 7000 ?

moze za 3 lata, będzie tyle warta

pozatym to auto mojej żony, i za nic w świecie jej nie odda

> To że są Pandy z bogatym wyposażeniem wiem, ale to naprawdę rzadkie i drogie wersje.

cóż... cena skądś się bierze. ja za moją dałem 3 tys powyżej ceny rynkowej, ale nie żałuje ani złotówki, ani tym bardziej braku klimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za 8kpln sprzedam Ci Punto II FL 2007r. 1.2 LPG 160kkm 5D

> Nie mam czasu się nim zając i wystawić ogłoszenia.... Stoi coś ok. 2 miesiące...

> Jak chcesz to zabieraj... jak nie to kiedyś da się ogłoszenie....

Koniec końców zakupione zostało zupełnie inne auto, ale że się trafiło naprawdę fajne to wziąłem.

Astra II 1.4 16V 75 KM

2006 rocznik, 1 rejestracja 03.2007

112 kkm przebiegu, pierwszy właściciel, granatowy

Wersja bieda, bo z wypasu ma centralny zamek na pilota+alarm i lakierowane zderzaki.

Cena była jednak bardzo dobra jak za ten egzemplarz ok.gif

288395794-IMG_1092.JPG

288395794-IMG_1093.JPG

288395794-IMG_1094.JPG

288395794-IMG_1095.JPG

post-14422-1435253039071_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak z rudą? nie słychać chrupania?

Absolutnie bez rdzy.

Samochód polecił mi Szyman, a w sprawach samochodów wierzę mu jak bratu.

Jak mówi, że warto to znaczy że warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koniec końców zakupione zostało zupełnie inne auto, ale że się trafiło naprawdę fajne to wziąłem.

> Astra II 1.4 16V 75 KM

> 112 kkm przebiegu, pierwszy właściciel, granatowy

> Wersja bieda, bo z wypasu ma centralny zamek na pilota+alarm i lakierowane zderzaki.

> Cena była jednak bardzo dobra jak za ten egzemplarz

raczej 90 koni;)

mialem takie, fajnie sie jezdzilo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koniec końców zakupione zostało zupełnie inne auto, ale że się trafiło naprawdę fajne to wziąłem.

> Astra II 1.4 16V 75 KM

Pewnie 90KM. 75KM to miał 1,2 16V spotykany najczęściej w Corsie czy Agili.

> 112 kkm przebiegu, pierwszy właściciel, granatowy

> Wersja bieda, bo z wypasu ma centralny zamek na pilota+alarm i lakierowane zderzaki.

> Cena była jednak bardzo dobra jak za ten egzemplarz

Wspomaganie chyba jednak ma ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> raczej 90 koni;)

A to nawet nie wiedziałem - jakoś mi się w głowie ułożyło, że ma 75 KM

> mialem takie, fajnie sie jezdzilo

Ile toto pali po mieście ?

Czy czegoś się specjalnego spodziewać czy na tyle prosta konstrukcja, że nic się nie dzieje ? hmm.gif

Pytam stricte o silnik, bo taką Astrą tylko 1.7 CDTI przejeździłem 210 kkm więc samochód znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pewnie 90KM. 75KM to miał 1,2 16V spotykany najczęściej w Corsie czy Agili.

> Wspomaganie chyba jednak ma ?

I na tym się kończy lista "wypasu" devil.gif

W aucie do zrobienia są następujące rzeczy:

- boczny kierunkowskaz - złamany zaczep i wylata

- jeden sznureczek od podnoszenia półki - ułamany plastik

- zablokowane radio (zostało 7 prób - z tego co wyczytałem to trzeba odczekać ok. 15 minut z wbiciem kodu)

- przegląd rejestracyjny kończy się za miesiąc

Serwis auta był robiony ok. miesiące temu (olej, płyny, filtry)

OC ważne jeszcze 11 miesięcy

Roczne opony zimowe (chyba Micheliny więc przyzwoite)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to nawet nie wiedziałem - jakoś mi się w głowie ułożyło, że ma 75 KM

> Ile toto pali po mieście ?

> Czy czegoś się specjalnego spodziewać czy na tyle prosta konstrukcja, że nic się nie dzieje ?

> Pytam stricte o silnik, bo taką Astrą tylko 1.7 CDTI przejeździłem 210 kkm więc samochód znam.

a ja właśnie taką 1.4 też koło 200 kkm;)

ogólnie nie psuło się nic...

jeździłem na gazie więc raz zrobiłem głowicę coś koło 190 kkm, ale miałem problemy z gazownikiem;)

raz wymieniłem sprężyny tył, ale woziłem baaaardzo ciężkie tematy.

benzyny palila srednio kolo 6-8 litrow w zaleznosci od jazdy, gazu (sekwencja) kolo 8-10 jak depnalem w podloge.

jak jezdzilem sam to hmmm, auto wystarczajaco dynamiczne, jak z pasazerami i bagaznikiem pelnym to trzeba krecic powyzej 3500 by dynamicznie sie przemieszczac, ogolnie kupilbym teraz taki samochod raz jeszcze..., nawet sie rozgladam za jakims mlodszym egzemplarzem, co prawda nie mialem twinporta tylko 1.4 16V z 2000 roku, sprzedalem w 2005, ale te silniki prawie sie nie roznia

Bedzie Pan zadowolony;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja właśnie taką 1.4 też koło 200 kkm;)

> ogólnie nie psuło się nic...

> jeździłem na gazie więc raz zrobiłem głowicę coś koło 190 kkm, ale miałem problemy z gazownikiem;)

> raz wymieniłem sprężyny tył, ale woziłem baaaardzo ciężkie tematy.

> benzyny palila srednio kolo 6-8 litrow w zaleznosci od jazdy, gazu (sekwencja) kolo 8-10 jak

> depnalem w podloge.

> jak jezdzilem sam to hmmm, auto wystarczajaco dynamiczne, jak z pasazerami i bagaznikiem pelnym to

> trzeba krecic powyzej 3500 by dynamicznie sie przemieszczac, ogolnie kupilbym teraz taki

> samochod raz jeszcze..., nawet sie rozgladam za jakims mlodszym egzemplarzem, co prawda nie

> mialem twinporta tylko 1.4 16V z 2000 roku, sprzedalem w 2005, ale te silniki prawie sie nie

> roznia

> Bedzie Pan zadowolony;)

Ten samochód będzie jeździł rocznie max. 10 kkm

W tej chwili ma 112 kkm, więc ma przed sobą wieki devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koniec końców zakupione zostało zupełnie inne auto, ale że się trafiło naprawdę fajne to wziąłem.

> Astra II 1.4 16V 75 KM

> 112 kkm przebiegu, pierwszy właściciel, granatowy

> Wersja bieda, bo z wypasu ma centralny zamek na pilota+alarm i lakierowane zderzaki.

> Cena była jednak bardzo dobra jak za ten egzemplarz

Który rocznik? Jeśli można wiedzieć zmieściłeś się w zakładanych 7kzł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Który rocznik? Jeśli można wiedzieć zmieściłeś się w zakładanych 7kzł?

2006, 1 rejestracja 03.2007

Zapłaciłem 7500 PLN, w cenie były dodatkowo opony zimowe (po 1 sezonie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja właśnie taką 1.4 też koło 200 kkm;)

> ogólnie nie psuło się nic...

> jeździłem na gazie więc raz zrobiłem głowicę coś koło 190 kkm, ale miałem problemy z gazownikiem;)

> raz wymieniłem sprężyny tył, ale woziłem baaaardzo ciężkie tematy.

> benzyny palila srednio kolo 6-8 litrow w zaleznosci od jazdy, gazu (sekwencja) kolo 8-10 jak

> depnalem w podloge.

> jak jezdzilem sam to hmmm, auto wystarczajaco dynamiczne, jak z pasazerami i bagaznikiem pelnym to

> trzeba krecic powyzej 3500 by dynamicznie sie przemieszczac, ogolnie kupilbym teraz taki

> samochod raz jeszcze..., nawet sie rozgladam za jakims mlodszym egzemplarzem, co prawda nie

> mialem twinporta tylko 1.4 16V z 2000 roku, sprzedalem w 2005, ale te silniki prawie sie nie

> roznia

> Bedzie Pan zadowolony;)

Te silniki się nie różnią????

Napisz w raczej w czym są podobne, poza pojemnością... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I na tym się kończy lista "wypasu"

> W aucie do zrobienia są następujące rzeczy:

> - boczny kierunkowskaz - złamany zaczep i wylata

14 PLN (9 PLN + przesyłka) - zamontowany

> - jeden sznureczek od podnoszenia półki - ułamany plastik

21 PLN (16 PLN + przesyłka) - zamontowane

> - zablokowane radio (zostało 7 prób - z tego co wyczytałem to trzeba odczekać ok. 15 minut z

> wbiciem kodu)

Niestety nie potrafię sobie z tym poradzić.

Pojawia się komunikat 7 SAFE.

Mimo, że doczytałem wszystkie sposoby odkodowania (przy tym komunikacie wynika, że zostało 7 prób - należy włączyć zapłon, odczekać 11 minut i przy wciśniętym AS włączyć radio - niestety sposób nie działa) nie potrafię sobie z tym poradzić. Przyjdzie wydać 50 PLN i zdjąć kod na stałe.

> - przegląd rejestracyjny kończy się za miesiąc

> Serwis auta był robiony ok. miesiące temu (olej, płyny, filtry)

> OC ważne jeszcze 11 miesięcy

> Roczne opony zimowe (chyba Micheliny więc przyzwoite)

Niestety dzień po zakupie cofający pan uderzył w zderzak facepalm%5B1%5D.gif

Popękał lakier na zderzaku, z boku wyskoczył ze środkowego zaczpu (na końcu trzyma ale bok jest wygięty na ok. 1 cm) i cofnęła się o kilka mm lampa hmm.gif

Przyjedzie likwidator z Warty to zobaczymy co powie hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Tak dla ciekawości wrzucę info po 4 miesiącach.

 

Szkoda została wyceniona na 2050 PLN

Naprawa (wymiana+lakierowanie zderzaka) 700 PLN

Z nadwyżki został zakupiony komplet opon letnich 1200 PLN

 

Auto do tej pory przejechało całe nic bo 6 kkm

 

W trasie nad morze spaliło 5,5 litra (100-110 km/h)

Przy codziennej jeździe po mieście pali 6,5 litra

 

Nic się nie psuje, jedynie brakowało w te upały klimy no ale widziały gały co brały - na szczęście już teraz nie jest niezbędna.

 

Ogólnie - warto było :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.