szpenio Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 Witam, Proszę o wyprowadzenie mnie z błędu: - pacjent to uno 1.0 fire z 97 r. posiadający dokładnie taką obudowę filtra powietrza jak poniżej po wyjęciu filtra powietrza w środku znajduje się (pseudo termostat???) ze sprężynką powodujący (chyba) zamykanie klapki wewnątrz obudowy. Niestety ząb czasu dość mocno zniszczył owo ustrojstwo i klapka jest permanentnie otworzona... Do kupienia nowe to już chyba jest dostępne tylko w aso... Czy taka niesprawność może mieć wpływ na delikatnie wyższe obroty na biegu jałowym? Klapkę naprawiać, zamknąć albo otworzyć na stałe ? A może wogóle to olać? Na co to wpływa dokładnie? Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 wywal to albo zaklej klapkę w pozycji zamkniętej żeby pobierał zimne powietrze.... ale zaraz przecież i tak ciągnie gorące z komory bo ktoś rurę odpiął od dolotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > wywal to albo zaklej klapkę w pozycji zamkniętej żeby pobierał zimne powietrze.... ale zaraz > przecież i tak ciągnie gorące z komory bo ktoś rurę odpiął od dolotu Bo gazownik bał się że klient będzie reklamacje składać że gaśnie w czasie zmiany biegów w czasie jazdy dlatego rurę przepiął, jest to najprostsze dla gazowników rozwiązanie. Trzeba by tu kompensację zrobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 17 Maja 2015 Udostępnij Napisano 17 Maja 2015 > Bo gazownik bał się że klient będzie reklamacje składać że gaśnie w czasie zmiany biegów w czasie > jazdy dlatego rurę przepiął, jest to najprostsze dla gazowników rozwiązanie. Trzeba by tu > kompensację zrobić... dlatego ta klapka nie ma znaczenia bo ten termostat ma sterować zasysanym ciepłym/zimnym powietrzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 18 Maja 2015 Udostępnij Napisano 18 Maja 2015 > dlatego ta klapka nie ma znaczenia bo ten termostat ma sterować zasysanym ciepłym/zimnym powietrzem Klapka i tak nie będzie miała niedługo znaczenia z tego co widzę na prawym kielichu... bo numery nadwozia odparują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szpenio Napisano 18 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2015 > Klapka i tak nie będzie miała niedługo znaczenia z tego co widzę na prawym kielichu... bo numery > nadwozia odparują Zdjęcie przedstawia na szczęście nie mojego uniaka - mój jest w trochę lepszym stanie... Ok. czyli klapke zaślepię. Dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.