Jump to content

"wywala" mi gaz w trakcie jazdy


kubussss
 Share

Recommended Posts

Dzień dobry smile.gif

jechałem ostatnio sobie w trasę 200 km w góry i nagle auto zrobiło się jakieś słabe :/ W momencie mocniejszego depnięcia gazu instalacja zaczyna piszczeć i przełącza mi na benzynę. Dodatkowo ten sam objaw pojawia się w momencie jazdy autostradą powyżej 110 km/h :/ Auto postało jedną noc i dziś jakby ręką odjął :/ Jak myślicie o co chodzi?

Pozdrowienia kubussss smile.gif

Link to comment
Share on other sites

> Dzień dobry

> jechałem ostatnio sobie w trasę 200 km w góry i nagle auto zrobiło się jakieś słabe :/ W momencie

> mocniejszego depnięcia gazu instalacja zaczyna piszczeć i przełącza mi na benzynę. Dodatkowo

> ten sam objaw pojawia się w momencie jazdy autostradą powyżej 110 km/h :/ Auto postało jedną

> noc i dziś jakby ręką odjął :/ Jak myślicie o co chodzi?

> Pozdrowienia kubussss

marznie reduktor i/lub spada cisnienie?

ciezko powiedziec

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witajcie,

wymieniłem filtry, gazownik wyregulował mi instalacje i... były dwa tygodnie spokoju. Teraz jak są upały znowu historia się powtarza i "wywala" mi gaz w trakcie jazdy. Brzęczyk piszczy i przełącza na benzynę. Kurcze, za chwilę wybieram się na wakacje a z takim GAZEM nie da się jeździć...

Miłego niedzielnego wieczoru smile.gif kubussss

Link to comment
Share on other sites

> Witajcie,

> wymieniłem filtry, gazownik wyregulował mi instalacje i... były dwa tygodnie spokoju. Teraz jak są

> upały znowu historia się powtarza i "wywala" mi gaz w trakcie jazdy. Brzęczyk piszczy i

> przełącza na benzynę. Kurcze, za chwilę wybieram się na wakacje a z takim GAZEM nie da się

> jeździć...

> Miłego niedzielnego wieczoru kubussss

A co to za instalacja i reduktor.

Link to comment
Share on other sites

> Stag 4, reduktor Scorpion. Ma przejechane około 60000 km. Wywala ten gaz jak jest ciepło na

> zewnątrz i przy wciśnięciu pedału gazu :/ Na jałowym jest ok, silnik pracuje na lpg.

Trudno powiedzieć co może być przyczyną . Na myśl przychodzi jedynie reduktor i duże spadki ciśnienia. Scorpiona wymieniałem ale nie rozbierałem , więc nie wiem co tak w środku gra smile.gif

Podjedź jeszcze raz do gościa , laptopa na kolana i jazda. Musi wyjść co jest nie tak.

Link to comment
Share on other sites

Odpaliłem teraz rano i wszystko jest OK. Auto chodzi pięknie na LPG, nic nie piszczy, nic nie muli. Wnioskuje, że ewidentnie wpływa na to temperatura na zewnątrz. Jak auto postoi w słońcu, ogólnie jak jest upał to zaczynają się te jajka. Myślę, że gdyby był to reduktor to instalacja szalałaby zarówno wtedy gdy jest chłodniej i gdy jest upał. Co o tym myślicie?

A nie przypuszczacie, że może być to jakiś elektrozawór lub czujnik?

Tylko, że jaki wpływ na to może mieć temperatura na zewnątrz auta? sciana.gif

Link to comment
Share on other sites

> Odpaliłem teraz rano i wszystko jest OK.... <

Witam,

Kup duży pojemnik powietrza w sprayu i sprawdź co zawodzi w wysokiej temperaturze - pojemnikiem wstrząsnąć i " do góry nogami" spryskać czyli schłodzić podejrzane miejsce (a), centralka LPG, reduktor itd. Tylko rób to metodycznie, nie wszystko na raz.

Link to comment
Share on other sites

> Tylko, że mi wywala ten gaz w ciepłe dni, a nie wtedy kiedy jest chłodno... Jak jest chłodno to

> jest OK, zatem schładzanie pojedynczych elementów nic nie da.

Jeśli schłodzisz dany element i będzie dobrze to będziesz wiedział, że to ten element zawodzi w wysokich temperaturach.

Pozdrawiam BAS

Link to comment
Share on other sites

> Gadałem z gazownikiem i orzekł, że trzeba wymienić elektrozawór przy reduktorze. Diagnozę postawił

> przez telefon Co o tym myślicie?

> Miłego dnia kubussss

To, co o wszystkich diagnozach przez telefon smile.gif

Damiana masz w Bolęcinie. Jeden z najlepszych gazowników. Spróbuj się umówić, może znajdzie termin.

Link to comment
Share on other sites

> Ale czy faktycznie może być to elektrozawór, czy bardziej skłaniać się do reduktora?

Rozbierz elektrozawór i wyjmij ze środka trzpień. Pojeździj trochę i jeśli będzie dobrze to znaczy ze to elektrozawór.

Link to comment
Share on other sites

Byłem u gazownika i... stwierdził, że są zbyt luźne kabelki przy elektrozaworze przy reduktorze. Pozaciskał mocno konektory i kazał mi testować. Po podłączeniu do kompa LPG zapisanych błędów brak :/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Wymieniłem cewkę na elektrozaworze, gazownik wyregulował mi instalację i był spokój na około 1500 km. Wczoraj znowu ta sama historia. Piszczy i przełącza się na benzynę. Podjechałem do gazownika i okazało się, że jest ciśnienie na reduktorze około 0,8. Ustawił na 1,0 i auto chodzi normalnie. Ciekawe na jak długo? Wygląda na to, że chyba reduktor nie trzyma już ciśnienia :/ Co polecilibyście do Stilo 1.8 i instalcji Stag4?

Link to comment
Share on other sites

Miałem identyczne objawy. Na wyjeździe podjechałem do gazownika i komp od gazu miał błąd czujnika temperatury przy reduktorze. Po skasowaniu błędu już jakiś 1kkm spokój. Jak znowu się powtórzy to strzelam, że czujnik temperatury będzie do wymiany ;]

 

Jak dalej będzie się tak u Ciebie działo to też pomyśl w tym kierunku ;]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.