Skocz do zawartości

485 kkm


awruK

Rekomendowane odpowiedzi

485 kkm. Auto kupione z przebiegiem 5 kkm i od razu zagazowane. Kierowca raczej mało świadomy. Aktualnie trzeci silnik. Strzelajcie jakie to auto zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 485 kkm. Auto kupione z przebiegiem 5 kkm i od razu zagazowane. Kierowca raczej mało świadomy.

> Aktualnie trzeci silnik. Strzelajcie jakie to auto

Punto 2 1.2 8v hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdecydowanie nie oryginalne. Podejrzewam że poza silnikiem kilka innych rzeczy też było wymieniane?

Normalna eksploatacja. zlosnik.gif A auto raczej premium. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Doczytałem, że trzeci silnik. Wycofuję zatem Civica, bo tyle by na jednym zrobił.

Jeden silnik, trzecia podłoga (albo i cała buda wink.gif). Yeaahh!

> To musi być jakiś francuski wynalazek, strzelam w Megane.

Francuskie wynalazki to jeżdżą i jeżdżą. To nie złom w prestiżu albo ryżu.

A strzeliłeś akurat w model, w którym nie ma praktycznie silnika benzynowego, który nie tolerowałby LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 485 kkm. Auto kupione z przebiegiem 5 kkm i od razu zagazowane. Kierowca raczej mało świadomy.

> Aktualnie trzeci silnik. Strzelajcie jakie to auto

320 tys.. nissan primera. Zagazowana od 70 tys km. Silnik nie ruszany, rozrząd oryginalny. Jeździ ma się dobrze. Zużycia po niej nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 320 tys.. nissan primera. Zagazowana od 70 tys km. Silnik nie ruszany, rozrząd oryginalny. Jeździ

> ma się dobrze. Zużycia po niej nie widać.

600kkm punto II na gazie II gen od nowości. Wszystk osie w tym aucie rozleciało, ale silnik do końca trzymał moc zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ja chyba nie chcę Volvo, skoro jeden silnik nie dojedzie nawet do 250tysiecy

Jeden przypadek pozwala podejmować Ci takie decyzje? niewiem.gif Silnik można każdy zaorać, wystarczy nieumiejętna eksploatacja.

Nie sądzę, by ten egzemplarz miał wymieniany silnik KLIK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to dziwne, bo te 5cylindrowe uchodzą za pancerne i lubią się z LPG

Miałem takie dwa na wymianę silnika zlosnik.gif

Powodem jest wymyślna regulacja zaworów a raczej jej brak screwy.gif gdzie panowie z Auto Szlifu i ASO Volvo na Płowieckiej powiedzieli że tego nie zrobią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem takie dwa na wymianę silnika

> Powodem jest wymyślna regulacja zaworów a raczej jej brak gdzie panowie z Auto Szlifu i ASO

> Volvo na Płowieckiej powiedzieli że tego nie zrobią

I to wymagało wymiany całego słupka, a nie tylko głowicy? Czy tak było, po prostu, taniej i szybciej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem takie dwa na wymianę silnika

> Powodem jest wymyślna regulacja zaworów a raczej jej brak gdzie panowie z Auto Szlifu i ASO

> Volvo na Płowieckiej powiedzieli że tego nie zrobią

Czego nie zrobią? icon_eek.gif We wcześniejszych modelach regulowane są zawory za pomocą szklanek, jak klekocze to trzeba wymienić,a w późniejszych są hydrauliczne popychacze, które jak klekocze czas wymienić. Żadna to czarna magia, więc jaki jest sens zmieniania na słupek w którym to samo może być za chwilę niewiem.gif Generalnie to są bardzo dobre silniki z tym, że większość ma już przebieg taki jak kolega założyciel wkleił bądź większy, stąd wiele przypadłości. Silnik klepany od czasów 850tki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 485 kkm. Auto kupione z przebiegiem 5 kkm i od razu zagazowane. Kierowca raczej mało świadomy.

> Aktualnie trzeci silnik. Strzelajcie jakie to auto

Jesli z dwumasem, to ciekawe ile razy wymieniali, moze nowy z kazdym silnikiem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W B 5244 S regulacja jest za pomocą szklanek i nie wierz w katalogi. A pomierzenie jest praktycznie

> nie możliwe chyba że masz na zbyciu jedna pokrywę zaworów która trzyma wałki rozrządu

a w 2.5T (mondeo) jest taka sama głowica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiadomo, co było powodem wymian silników?

Generalnie koleś jeździ autem póki mu nie stanie. I nie wnika co było przyczyną. Oczywiście po drodze wymienia olej. Czasami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co w tym przebiegu takiego nadzwyczajnego?? IMHO standardowy przebieg większości "perełek" i

> innych "igieł" z otomoto...

U mojej córki w Vectrze ponad 350 kkm i drugi silnik - 2,2 LPG.

Poprzedni wymieniony nie ze względu na gaz, ale na rozrząd - taniej było przerzucić silnik z "anglika" zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co w tym przebiegu takiego nadzwyczajnego?? IMHO standardowy przebieg większości "perełek" i

> innych "igieł" z otomoto...

Bardziej raczej chodzi mi o to że jak się dba tak się ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.