arad1994 Napisano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 > To i tak kipsko bo ja zajade szybciej swoja 2.0 benzyna na lpg i taniej mnie wyjdzie W sytuacji mojej wczorajszej nie pojechałbyś szybciej a jakie spalanie przy takiej jeździe byś miał w 2.0 b+g to nie wiem, bo nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 > ~4*4,60=18,4zł > 8,5*1,79=15,2zł > Ty się na tym paliwie rolniczym namęczysz jadąc 70 > przy umiarkowanie dynamicznej jeździe na gazie i tak wychodzi taniej i nie trzeba się bujać 70 Kurczę każdy kto ma auto na lpg od razu wyliczenia pokazuje Jechałem cały czas 90, bo na tyle ciężarówka co ze mną jechała ma kaganiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 Ale w Stilo to się chyba kończy komputer na tych 25l/100km co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radar16v Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 > Ale w Stilo to się chyba kończy komputer na tych 25l/100km co nie? No właśnie, więcej już nie chciał pokazać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 > No właśnie, więcej już nie chciał pokazać No tak myślałem. I to się nazywa zamknięcie licznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 23 Maja 2015 Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 > Kurczę każdy kto ma auto na lpg od razu wyliczenia pokazuje > Jechałem cały czas 90, bo na tyle ciężarówka co ze mną jechała ma kaganiec bo jak dużo się jeździ to niekoniecznie człowiek chce zostawić majątek na stacji benzynowej. a jechać np ekspresówką 90km/h a 120km/h jest różnica przy 400km masz 1h w kieszeni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 23 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2015 > bo jak dużo się jeździ to niekoniecznie człowiek chce zostawić majątek na stacji benzynowej. > a jechać np ekspresówką 90km/h a 120km/h jest różnica > przy 400km masz 1h w kieszeni Doskonale Cię rozumiem Z tym, że ja ani słowem nie odezwałem się o kosztach- ot pokazałem "możliwości" tego dieselka Tutaj tak czy inaczej nie mogłem jechać szybciej, bo jak wspomniałem wcześniej- jechałem z ciężarówką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > To zależy czy zaraz przyjdą TSi-sowcy i napiszą że ich VW spaliłby 4l, Dla mnie jak na 2,5 litrowy > motor wynik bardzo dobry A co masz do TSI-owców? Prawdę piszą, a niektórych skręca Jak na 2,5 l motor wynik 8 z kawałkiem jest niezły, choć jazdą o kropelce bym tego nie nazwał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Mnie raz się udało zejść do 7 litrów > Ale to wyjątkowo, nie mam zamiaru jezdzic trybem emeryckim > Także poniżej 10 litrów benzyny nie schodzi mi spalanie Jak jechałem teraz do PL, to po bardzo spokojnej jeździe (ze względu na uszkodzony czujnik) komputer na odcinku ok. 630 km pokazał 6,1l/100km. Jak zatankuję jutro do pełna to będę wiedział ile rzeczywiście spalił. Jak jadę "normalnie" to 7,5l jak nic łyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Jak jechałem teraz do PL, to po bardzo spokojnej jeździe (ze względu na uszkodzony czujnik) > komputer na odcinku ok. 630 km pokazał 6,1l/100km. Jak zatankuję jutro do pełna to będę > wiedział ile rzeczywiście spalił. Jak jadę "normalnie" to 7,5l jak nic łyka. 7,5 średnio czy tylko na trasie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > a czy wynik w postaci 8.2 l / 100 km na trasie Warszawa - Kluczbork- Warszawa - Honda Accord 2,4 Pb > mozna uznac za jazde eko? > bo robilem co moglem. eko jest jak zejdziesz ponizej 7 w tym silniku, to jest normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciejkubi Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 A rzeczywiste wyszło 4,2-4,3 pewnie A nawet gdyby nie to 3,8 * 4,6 = 17,48zł W przypadku jazdy moją Xantia 1.8 PB + LPG 9l LPG * 1,85 = 16,65 No i turbo nie padnie, dwumas i wtryski Teraz doczytałem, że cały czas 90km/h, to przy takiej jeździe to i pewnie z 8l spaliła Xantia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > A rzeczywiste wyszło 4,2-4,3 pewnie > A nawet gdyby nie to 3,8 * 4,6 = 17,48zł > W przypadku jazdy moją Xantia 1.8 PB + LPG 9l LPG * 1,85 = 16,65 > No i turbo nie padnie, dwumas i wtryski > Teraz doczytałem, że cały czas 90km/h, to przy takiej jeździe to i pewnie z 8l spaliła Xantia A skuterem byłoby jeszcze taniej tylko co z tego? Nie o tym wątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmon Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > ~4*4,60=18,4zł > 8,5*1,79=15,2zł > Ty się na tym paliwie rolniczym namęczysz jadąc 70 > przy umiarkowanie dynamicznej jeździe na gazie i tak wychodzi taniej i nie trzeba się bujać 70 dolicz paliwo potrzene do odpalania i przeglądy droższe o pisiont złoty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conra Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > dolicz paliwo potrzene do odpalania i przeglądy droższe o pisiont złoty i koszt instalacji i koszt utrzymania instalacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > W sytuacji mojej wczorajszej nie pojechałbyś szybciej a jakie spalanie przy takiej jeździe byś > miał w 2.0 b+g to nie wiem, bo nie miałem Na bardzo eco trybie czyli 70-80km/h bez gwałtowny wyprzedzań to mi wychodzi koło 7,6-8l Moje byłe PII rekord spalania na trasie 200km miałem poniżej 4l ale to była katorga dla psychiki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > No właśnie, więcej już nie chciał pokazać Moje max średnie spalanie na trasie 170km jak do szpitala gnałem to wyszło ponad 17l - ale pierwszy i ostatni raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Na bardzo eco trybie czyli 70-80km/h bez gwałtowny wyprzedzań to mi wychodzi koło 7,6-8l Ostatnio jechałem bardzo spokojnie do Kielc, trzymając właśnie cały czas 70-80 i udało się zejść do 7 Z powrotem jechałem normalnie i wyszło 12 Rekord w mieście - minimum 14, maksimum 20. Maksimum na trasie (autostrada ponad 250 km, ruch był minimalny) - 28/100. Ale nie jechałem 140, oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Ostatnio jechałem bardzo spokojnie do Kielc, trzymając właśnie cały czas 70-80 i udało się zejść do > 7 Z powrotem jechałem normalnie i wyszło 12 Rekord w mieście - minimum 14, maksimum 20. > Maksimum na trasie (autostrada ponad 250 km, ruch był minimalny) - 28/100. Ale nie jechałem > 140, oczywiście Jak uto waży swoje i ma odpowiednią ilość koniuff to palić musi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Jak uto waży swoje i ma odpowiednią ilość koniuff to palić musi Oczywiście. "Fizyki się nie oszuka" © Benzyna ma określoną karolyczność, czyli energię. Auto ma swoją masę i żeby rozpędzić go do prędkości X i przyspieszeniu Y trzeba spalić odpowienią ilość energii. I nic tego nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > ...czy coś takiego były tu kiedyś takie wątki to i ja się postanowiłem "pochwalić" > Samochód to Fiat Grande Punto 1.9 mJTD 120KM 2005r > Spalanie: > Oraz dystans na jakim zostało uzyskane: przelicz to wg wskazań dystrybutora a nie z komputera bo te lubią oszukiwać nawet 1-1,5 l mój rekord to 3,7 l/100 km fiesta 1,4 tdci 68KM na dystansie katowice-poznań-katowice DK11 liczone wg dystansu i przepalonego paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > przelicz to wg wskazań dystrybutora a nie z komputera bo te lubią oszukiwać nawet 1-1,5 l > mój rekord to 3,7 l/100 km fiesta 1,4 tdci 68KM na dystansie katowice-poznań-katowice DK11 Dystrybuor kłamie jeszcze bardziej Pamiętaj o powietrzu w zbiorniku i takie tam. Nawet jeżeli to jest ten sam dystrybutor i np. tankujesz od zapalenia się rezerwy, różnica może sięgać bez problemu 5 litrów. Że już nie wspomnę o tym, że do kanistra 10 litrów wchodzi od 10 do 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Dystrybuor kłamie jeszcze bardziej Pamiętaj o powietrzu w zbiorniku i takie tam. Nawet jeżeli to > jest ten sam dystrybutor i np. tankujesz od zapalenia się rezerwy, różnica może sięgać bez > problemu 5 litrów. Że już nie wspomnę o tym, że do kanistra 10 litrów wchodzi od 10 do 12 niedawno na stacji byłem świadkiem sytuacji, gdy klient się wykłócał, że do kanistra 5l weszło mu według dystrybutora 6l benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Dystrybuor kłamie jeszcze bardziej Pamiętaj o powietrzu w zbiorniku i takie tam. Nawet jeżeli to > jest ten sam dystrybutor i np. tankujesz od zapalenia się rezerwy, różnica może sięgać bez > problemu 5 litrów. Że już nie wspomnę o tym, że do kanistra 10 litrów wchodzi od 10 do 12 tankując na tej samej stacji do pełna i potem znowu do pełna wychodzi mi realnie ile przepaliłem litrów i ile to kosztowało (pomijam kwestię dokładności 1l na stacji vs. 1 litra rzeczywiście) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > niedawno na stacji byłem świadkiem sytuacji, gdy klient się wykłócał, że do kanistra 5l weszło mu > według dystrybutora 6l benzyny Normalka Przy czym jest to zgodne z homologacją - nie wolno odmierzać mniej niż chyba 3 litry, bo dystrybutor źle zlicza. Jeżeli np. zatankujesz 2, potem pistolet odbije, znowu tankujesz 2, potem jeszcze dotankujesz, to do 10-litrowego kanistra wejdzie nawet i 15 Ze zbiornikiem jest tak samo. Oczywiście, dystrybutor "myli się" tylko i wyłącznie na korzyść stacji, takie jest prawo natury A zbiornik od rezerwy do rezerwy też mieści różną ilość - np. w Fabii był znany patent, jak tankując pod odpowiednim kątem możesz wlać o 10 (!) litrów więcej, zalewając kanały odpowietrzające. Liczenie spalanie z dystrybutora jest mocno, MOCNO niemiarodajne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > tankując na tej samej stacji do pełna i potem znowu do pełna wychodzi mi realnie ile przepaliłem > litrów i ile to kosztowało (pomijam kwestię dokładności 1l na stacji vs. 1 litra rzeczywiście) NIE wychodzi Ci realnie. Zapełnienie zbiornika bywa różne - czasami odbije przy faktycznych 60 litrach, czasami przy 55, czasami przy 65. Konstrukcja kanałów odpowietrzających i nie tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
groszek28 Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > niekoniecznie. Lepiej po prostu nauczyć się ekonomicznej jazdy. Co nie znaczy wolniej Albo ekonomiczna albo szybka. Nie istnieje cos takiego jak szybko i ekonomiczie. Może być oczywiście kompromis pomiędzy prędkością a spalaniem. Ale zasada jest jedna im szybciej tym spalanie większe. Piszę oczywiście o jeździe jednostajnej na trasie. W miescie to juz w ogóle mocno naciagana teoria z tą eko jazdą. Pokażcie takiego co spali tyle ile poducent podaje w duzym miescie w godzinach szczytu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > ...czy coś takiego były tu kiedyś takie wątki to i ja się postanowiłem "pochwalić" > Samochód to Fiat Grande Punto 1.9 mJTD 120KM 2005r > Spalanie: > Oraz dystans na jakim zostało uzyskane: Podaj jeszcze ile osób i bagażu było na pokładzie, czy klima była włączona itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > NIE wychodzi Ci realnie. Zapełnienie zbiornika bywa różne - czasami odbije przy faktycznych 60 > litrach, czasami przy 55, czasami przy 65. Konstrukcja kanałów odpowietrzających i nie tylko. dziwne-kilka razy zdarzylo mi sie tankowac zaraz po zapaleniu rezerwy[roznica kilkuset metrow] i zawsze wchodzi tyle samo[czyli 50 -50,5 l] do drugiego odbicia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > NIE wychodzi Ci realnie. Zapełnienie zbiornika bywa różne - czasami odbije przy faktycznych 60 > litrach, czasami przy 55, czasami przy 65. Konstrukcja kanałów odpowietrzających i nie tylko. Zawsze tankuje do pelna po zapaleniu sie rezerwy i roznice w ilosci paliwa nie przekraczaja 1-1,5 litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > dziwne-kilka razy zdarzylo mi sie tankowac zaraz po zapaleniu rezerwy[roznica kilkuset metrow] i > zawsze wchodzi tyle samo[czyli 50 -50,5 l] do drugiego odbicia. Ale Ci wyszło REALNIE nie wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Zawsze tankuje do pelna po zapaleniu sie rezerwy i roznice w ilosci paliwa nie przekraczaja 1-1,5 > litra Pewnie zależy też od auta. U mnie to 5-8 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > przelicz to wg wskazań dystrybutora a nie z komputera bo te lubią oszukiwać nawet 1-1,5 l > mój rekord to 3,7 l/100 km fiesta 1,4 tdci 68KM na dystansie katowice-poznań-katowice DK11 liczone > wg dystansu i przepalonego paliwa Jak już się tak chwalicie to Corollą kobiety uzyskałem 2,9l - silnik 90KM 2.0 D4D autko w kombiaku ps. jechałem 120km za autobusem/ciężarówką między 90-110km/h co się napatoczyło i nie zjeżdżało z A4, a później na stację sprawdzić to co komputer pokazał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 nie jest to może jazda o kropelce, ale w służbowym megane 3 kombi 1.5dci średnie spalanie z 60000km wychodzi 4,4l/100km. Wg mnie bardzo mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > przelicz to wg wskazań dystrybutora a nie z komputera bo te lubią oszukiwać nawet 1-1,5 l > mój rekord to 3,7 l/100 km fiesta 1,4 tdci 68KM na dystansie katowice-poznań-katowice DK11 liczone > wg dystansu i przepalonego paliwa mnie z dystrybutora wyszlo ostatnio 32/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > nie jest to może jazda o kropelce, ale w służbowym megane 3 kombi 1.5dci średnie spalanie z 60000km > wychodzi 4,4l/100km. Wg mnie bardzo mało Kolega takim powozi i faktycznie to mu mało pali nawet po mieście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > mnie z dystrybutora wyszlo ostatnio 32/100 Kierowca co ze mną teraz jechał miał kiedyś 57 l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arad1994 Napisano 24 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Podaj jeszcze ile osób i bagażu było na pokładzie, czy klima była włączona itp. Sam byłem, z bagażu to "skrzynka pierwszej potrzeby do ciężarówki": lewarek, klucz, szybkozłączki, przewód powietrzny itp, zapas i tego typu pierdoły do GP, jazda bez klimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szafir Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 Dołączę moją kropelkę i pytanie pomocnicze: co to jest za stwór: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Albo ekonomiczna albo szybka. Nie istnieje cos takiego jak szybko i ekonomiczie. Może być > oczywiście kompromis pomiędzy prędkością a spalaniem. Ale zasada jest jedna im szybciej tym > spalanie większe. Piszę oczywiście o jeździe jednostajnej na trasie. > W miescie to juz w ogóle mocno naciagana teoria z tą eko jazdą. Pokażcie takiego co spali tyle > ile poducent podaje w duzym miescie w godzinach szczytu. korek w godzinach szczytu w dużym mieście, to są już warunki skrajne i nie ma sensu podawać dla takich spalania. Producenci mierzą spalanie według określonych norm, przewidujących jakieś tam średnie warunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > To zależy czy zaraz przyjdą TSi-sowcy i napiszą że ich VW spaliłby 4l, i to przy 200km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Liczenie spalanie z dystrybutora jest mocno, MOCNO niemiarodajne. z jednego tankowania racja, natomiast średnia z 10 tankowań już będzie bardziej miarodajna, a ze 100 już bardzo miarodajna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > z jednego tankowania racja, natomiast średnia z 10 tankowań już będzie bardziej miarodajna, a ze > 100 już bardzo miarodajna To już prędzej. Ale i tak rozrzut jest spory i błędem jest wyliczać prawdziwe spalanie wg tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Ale Ci wyszło REALNIE nie wiesz. jezeli 5 razy z rzedu po zapaleniu kontrolki wchodzi 50 litrow to chyba jest spore prawdopodobienstwo ze wychodzi dokladnie tyle samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tdm Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > eko jest jak zejdziesz ponizej 7 w tym silniku, to jest normalnie ciezko by bylo, ten silnik fajnie sie wkreca na obroty. Powyzej 6k rpm lapie drugi oddech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 Ja dziś zrobiłem 13,6 l / 100 km w trasie (300 km autostradą). mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > niedawno na stacji byłem świadkiem sytuacji, gdy klient się wykłócał, że do kanistra 5l weszło mu według dystrybutora 6l benzyny benzynę kilka razy lałem do bańki 5l i zawsze weszło 5. ale raz miałem z gazem jaja, bo do butli 45l weszło mi 65l jak zacząłem awanture z obsługą, to mi zaczęli wykrzykiwać o jakiejs homologacji, ze mają dystrybutory po legalizacji, to w końcu odpuściłem i już na tamtą stację nie jeżdżę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > benzynę kilka razy lałem do bańki 5l i zawsze weszło 5. Dokładnie. Regularnie tankuję do kanistra 5l, z którego zasilam 2oo. Zawsze, ale to zawsze aby wlać 5l i nie rozlać, muszę przechylić kanister do tyłu, a po zatankowaniu paliwo widać w "gardzieli" kanistra. Nie wiem więc, skąd te rewelacje o MOCNO niemiarodajnym liczeniu spalania wg saturatora. Liczę wg saturatora, widzę pewną powtarzalność wyników, widzę wzrost spalania w okresie zimowym, widzę wyraźny spadek po trasie, komputr pokładowy zaniża mi wynik o ok. 0,7l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Ja dziś zrobiłem 13,6 l / 100 km w trasie (300 km autostradą). > mar00ha Musiało być pod wiatr. Ja kiedyś swoim 1,8 12 l/100 km osiągnąłem - z wiatrem wyszło kole 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 2 lata temu na trasie Opole-Rimini (Włochy) moim Fabianem miałem spalanie 4.2l/100km. Bagażnik załadowany do oporu, 4 pasażerów (w tym 1 dziecko). Klima non-stop. Prędkości zgodne z przepisami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.