cypajak Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 Aktualnie jeździmy (2+1) Panda II z 2004/2005r. Przebieg 115 tys a rocznie robimy około 30tys. Jeździ się nam super, ale doskwiera brak klimy, mały bagażnik i troszkę mało KM. Zastanawiamy się nad zmianą na ....... ?? Do wydania max 15tys zł, silnk równie ekonomiczny co w Pandzie 5/100. Klima obowiązkowo. No i nie starszy niż 2007 z drzwi 4/5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Aktualnie jeździmy (2+1) Panda II z 2004/2005r. Przebieg 115 tys a rocznie robimy około 30tys. > Jeździ się nam super, ale doskwiera brak klimy, mały bagażnik i troszkę mało KM. > Zastanawiamy się nad zmianą na ....... ?? > Do wydania max 15tys zł, silnk równie ekonomiczny co w Pandzie 5/100. Klima obowiązkowo. No i nie > starszy niż 2007 z drzwi 4/5 Clio III autko bedzie młodsze troche wieksze w środku i za te kase mozna dostac 1,5 w ON który jest w miare ekonomiczny. komfort bedzie podobny jak w pandzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Clio III autko bedzie młodsze troche wieksze w środku i za te kase mozna dostac 1,5 w ON który > jest w miare ekonomiczny. komfort bedzie podobny jak w pandzie FF II z silnikiem 1,6 TDCI 90 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 Fiat Sedici. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hubert_ Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Fiat Sedici. Za max. 15kzł? To chyba jakiś ulep.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Aktualnie jeździmy (2+1) Panda II z 2004/2005r. Przebieg 115 tys a rocznie robimy około 30tys. > Jeździ się nam super, ale doskwiera brak klimy, mały bagażnik i troszkę mało KM. > Zastanawiamy się nad zmianą na ....... ?? > Do wydania max 15tys zł, silnk równie ekonomiczny co w Pandzie 5/100. Klima obowiązkowo. No i nie > starszy niż 2007 z drzwi 4/5 Zobacz sobie na Fiesty Mk6, były np. z dieslami 1.4 Tdci (to samo co 1.4 Hdi), bardzo fajne i bezawaryjne auta Fusion ta sama podłoga chyba a nieco większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 z tego co pamiętam, to juz jakiś czas temu o to pytałeś? 5l/100 to raczej nie osiągniesz innym autem (w sensie większym) na dodatek z klimą. celuj w coś sporo większego i lpg. np laguna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Aktualnie jeździmy (2+1) Panda II z 2004/2005r. Przebieg 115 tys a rocznie robimy około 30tys. > Jeździ się nam super, ale doskwiera brak klimy, mały bagażnik i troszkę mało KM. > Zastanawiamy się nad zmianą na ....... ?? > Do wydania max 15tys zł, silnk równie ekonomiczny co w Pandzie 5/100. Klima obowiązkowo. No i nie > starszy niż 2007 z drzwi 4/5 Panie to tylko w erze Większe auto, więcej km i równie eko co Panda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > Aktualnie jeździmy (2+1) Panda II z 2004/2005r. Przebieg 115 tys a rocznie robimy około 30tys. > Jeździ się nam super, ale doskwiera brak klimy, mały bagażnik i troszkę mało KM. > Zastanawiamy się nad zmianą na ....... ?? > Do wydania max 15tys zł, silnk równie ekonomiczny co w Pandzie 5/100. Klima obowiązkowo. No i nie > starszy niż 2007 z drzwi 4/5 Może oczkow wyżej czyli Punto? Albo Albea? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 Szukałbym Grande Punto 1,3 MJet albo 1,4 16V +LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
umberto Napisano 24 Maja 2015 Udostępnij Napisano 24 Maja 2015 > FF II z silnikiem 1,6 TDCI 90 KM. 5,5~5,7 w mieście. Corka jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Za max. 15kzł? To chyba jakiś ulep.. No to polecam Fiat Idea. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 Lancia Musa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 25 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 To chyba jednak Grande wydaje się być najrozsądniejszym wyborem. Zastanawiam się tylko nad diesel / benzyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > To chyba jednak Grande wydaje się być najrozsądniejszym wyborem. ani miejsca specjalnie Ci nie przybędzie, ani komfortu, a spalanie raczej większe. chyba, ze rocznik jest aż tak ważny, ale za te pieniądze są do kupienia auta sporo lepsze i wcale nie droższe w utrzymaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 Spark? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Panie to tylko w erze Większe auto, więcej km i równie eko co Panda... Da się. Das Prestiż pali mi w trasce przy spokojnej jeździe 5-5,5 litra na setkę. Może czas pomyśleć o dieslu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Aktualnie jeździmy (2+1) Panda II z 2004/2005r. Przebieg 115 tys a rocznie robimy około 30tys. > Jeździ się nam super, ale doskwiera brak klimy, mały bagażnik i troszkę mało KM. > Zastanawiamy się nad zmianą na ....... ?? > Do wydania max 15tys zł, silnk równie ekonomiczny co w Pandzie 5/100. Klima obowiązkowo. No i nie > starszy niż 2007 z drzwi 4/5 przy tym przebiegu IMO i z takimi wymaganiami IMO tylko diesel- nie wynajdziesz większego benzyniaka który będzie palić tyle co panda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 no ale po co się męczyć spokojną jazdą, zeby mało spalić. można butować i tanio jechać, ale nie dizlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > no ale po co się męczyć spokojną jazdą, zeby mało spalić. można butować i tanio jechać, ale nie > dizlem Jeździłeś kiedyś dieslem?? One naprawdę fajnie ciągną "z dołu", a turbodiesle to już w ogóle bajka. Nikt nie powiedział że diesel musi być wolny. A palą połowę tego co tej samej pojemności benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Jeździłeś kiedyś dieslem?? One naprawdę fajnie ciągną "z dołu", a turbodiesle to już w ogóle bajka. > Nikt nie powiedział że diesel musi być wolny. A palą połowę tego co tej samej pojemności > benzyna. Tak ale przy LPG diesel nie ma sensu a w szczególności do miasta Diesel kobiety 2.0 D4D 90KM na krótkich odcinkach pali 6,5-8,2l lato/zima, Laguna 2.0 w tych samych warunkach pali 9,5-12l LPG Gdzie oszczędność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Tak ale przy LPG diesel nie ma sensu a w szczególności do miasta > Diesel kobiety 2.0 D4D 90KM na krótkich odcinkach pali 6,5-8,2l lato/zima, Laguna 2.0 w tych samych > warunkach pali 9,5-12l LPG > Gdzie oszczędność? Weź jeszcze upierdliwości związane z samą instalacją LPG, koło zapasowe wożone gdzieś luzem, droższe przeglądy coroczne, serwisowanie i wymiany filterka, wrażliwość na niedoskonałości cewki, przewodów i świec, dodaj że mało który fachowiec _naprawdę_dobrze_ zestroi instalkę tak by to sensownie chodziło i Jak_dla_mnie_ lpg nie jest już tak atrakcyjne. Aha i rozruch na benzynie więc troche wachy też spali nim sie przełączy na lpg, szczególnie zimą. To pisałem ja, były posiadacz trzech aut na lpg. Dziękuję, wolę diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Jeździłeś kiedyś dieslem?? niestety w firmie nie mamy benzyniaków dlatego dziękuję, wolę nie mieć dizla i tych ciągłych problemów zimą z odpalaniem, z długim nagrzewaniem i tym niemiłosiernym smrodem z rury wydechowej i jeszcze wielu innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Weź jeszcze upierdliwości związane z samą instalacją LPG było już milion razy w różnych wątkach o lpg. Ty masz niemiłe wspomnienia, ale zobacz ile ludzi na tym paliwie jezdzi i jest zadowolony. a ja wiem ile jeszcze instalacji sie zakłada i będzie zakładało. serwis jest upierdliwy? wymiana filterka za 5 zł raz w roku? prosze cie... koło luzem? dlatego mam kombi i pomimo lużnego koła mam zapas miejsca. w mojej octavii gaz jest od nowości. obecnie 185 tys i nic przy instalce, ani silniku nie dotykane, poza filtrami. przejechanie 100 km kosztuje mnie razem z benzyną 20 zł. nie ma na tym świecie klekota, który dorówna temu wynikowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prami Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Weź jeszcze upierdliwości związane z samą instalacją LPG, koło zapasowe wożone gdzieś luzem, > droższe przeglądy coroczne, serwisowanie i wymiany filterka, wrażliwość na niedoskonałości > cewki, przewodów i świec, dodaj że mało który fachowiec _naprawdę_dobrze_ zestroi instalkę tak > by to sensownie chodziło i Jak_dla_mnie_ lpg nie jest już tak atrakcyjne. Aha i rozruch na > benzynie więc troche wachy też spali nim sie przełączy na lpg, szczególnie zimą. > To pisałem ja, były posiadacz trzech aut na lpg. Dziękuję, wolę diesla. Te 3 auta z LPG kupiłeś już z instalacją czy sam dokładałeś instalację w zaufanym warsztacie? Wyższy koszt przeglądu zwraca się po 2-3 tankowaniach. Serwisowanie LPG jest drogie? Filtr fazy lotnej (do 20zł za markowy) co 10tys km, filtr fazy ciekłej (cena kilka zł) co 20tys km. Wymiana samemu jest banalna. Przy dobrze wyregulowanej instalacji świece nie wymagają wymiany częściej niż przy jeździe na noPB. Pewnie jeszcze doliczył byś regulację instalacji ale nie jest ona potrzebna co 10-20tys a co 50-60tys jeśli nie przytaniłeś na wtryskiwaczach LPG. Jeżdżę Punto IIFL 1.2 z instalacją stag qbox na wtryskach AC i jak narazie 0 problemów. Spalanie LPG od 7 do 8l/100km w mieszanej jeździe oraz 150zł na ok pól roku (jakieś 7tys km) benzyny. Wcześniejsze auta miałem na blosie i też żadnych problemów nie było. Diesel jest ok ale do auta służbowego. Prywatnie nigdy bym bociana nie kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 25 Maja 2015 Udostępnij Napisano 25 Maja 2015 > Jeździłeś kiedyś dieslem?? One naprawdę fajnie ciągną "z dołu", a turbodiesle to już w ogóle bajka. > Nikt nie powiedział że diesel musi być wolny. A palą połowę tego co tej samej pojemności > benzyna. a włąśnie że niekoniecznie miałem diesla 1,4 78KM mam benzyniaka 1,4 100KM różnica w spalaniu przy takiej samej jeździe to 1 litr/100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > Weź jeszcze upierdliwości związane z samą instalacją LPG, koło zapasowe wożone gdzieś luzem, > droższe przeglądy coroczne, serwisowanie i wymiany filterka, wrażliwość na niedoskonałości > cewki, przewodów i świec, dodaj że mało który fachowiec _naprawdę_dobrze_ zestroi instalkę tak > by to sensownie chodziło i Jak_dla_mnie_ lpg nie jest już tak atrakcyjne. Aha i rozruch na > benzynie więc troche wachy też spali nim sie przełączy na lpg, szczególnie zimą. Może miałeś kiepskich fachowców bo ja od 6kkm mam autko z LPG i tylko filterek wymieniłem po zakupie bo był dziadowski a wstawiłem najlepszy Trzeba kupić silnik pod LPG a nie zakładać LPG byle gdzie do tego do aut które go nie lubią > To pisałem ja, były posiadacz trzech aut na lpg. Dziękuję, wolę diesla. Twój wybór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > Weź jeszcze upierdliwości związane z samą instalacją LPG, koło zapasowe wożone gdzieś luzem, > droższe przeglądy coroczne, serwisowanie i wymiany filterka, wrażliwość na niedoskonałości > cewki, przewodów i świec, dodaj że mało który fachowiec _naprawdę_dobrze_ zestroi instalkę tak > by to sensownie chodziło i Jak_dla_mnie_ lpg nie jest już tak atrakcyjne. Aha i rozruch na > benzynie więc troche wachy też spali nim sie przełączy na lpg, szczególnie zimą. > To pisałem ja, były posiadacz trzech aut na lpg. Dziękuję, wolę diesla. jakie niedogodnosci? kolo ma tam gdzie babrycznie bagaznik w pelen pojemnosci dostepny raz do roku jade na wymiane filtra gazu i przy okazji sprawdzenie map swiece raz na 2-3 lata i tak trzeba wymienic nawet bez gazu temperature mi lapie w takim tempie ze nawet w zimie po 3-4 km mam juz na gazie samochod ma 11 lat i prawie 200 kkm i jezdzi na fabrycznych przewodach i cewkach fakt przeglad techniczny drozszy czesciej trzeba na stacje zagladac z racji pojemnosci butli wyzsze spalanie gazu niz benzyny pomimo tych "niedogodnosci" mimo wszystko wole spalanie na poziomie 20-22l/100km w miescie niz 15-17 benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > Dziękuję, wolę diesla. I ten cudowny zapach z rury wydechowej wydobywający się na postoju. Ta niebywała kultura silnika diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > I ten cudowny zapach z rury wydechowej wydobywający się na postoju. Ta niebywała kultura silnika > diesla Mnie samo klekotanie spod maski denerwuje i jak czuje wibrację w środku jedynie w klasie premium lub np. S-maxie nie czułem, że tam diesel siedzi i tym mógłbym jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > I ten cudowny zapach z rury wydechowej wydobywający się na postoju. Ta niebywała kultura silnika > diesla ja uwielbiam klekot diesla , zwłaszcza jtd , i zwłaszcza pod obciążeniem jak turbina świszczy jedynie diesla mógłbym zamienić na T benzyne , bo zwykła benzyna to nie dla mnie , piłowanie silnika obrotami żeby jechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > kolo ma tam gdzie babrycznie > bagaznik w pelen pojemnosci dostepny troche mi sie tu nie zgadza. gdzie w takim razie masz butle? > temperature mi lapie w takim tempie ze nawet w zimie po 3-4 km mam juz na gazie to długo. da sie wcześniej > czesciej trzeba na stacje zagladac z racji pojemnosci butli też nie do końca. np. w pandzie zbiornik na bene ma 35l, a butle mam 42l, więc na pełnym tankowaniu przebieg jest praktycznie taki sam. no ale wiem, ze nie u każdego tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > troche mi sie tu nie zgadza. gdzie w takim razie masz butle? Nie wiemy, czy jego bolid nie ma fabrycznie koła na tylnej klapie albo na dachu, czy też w przedziale silnikowym No chyba, że zamiast fabrycznego baku wstawił zbiornik na gassssss... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Daihatsu Cuore ostatniej generacji (po 2007 roku), fakt że bagażnik będzie podobny ale za to miejsca w środku więcej... (sprawdzone organoleptycznie)... silnik benzyna 1.0 70KM w mieście pali 4-5 noPB przy butowaniu i bardzo dobrze radzi sobie z tym autem w zakładanym budżecie zostanie sporo na waciki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > I ten cudowny zapach z rury wydechowej wydobywający się na postoju. Ta niebywała kultura silnika > diesla Nowoczesny CR to czysta przyjemność. Nic nie śmierdzi, nic nie klekoce. No, ale jak ktoś woli stare padło.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > Nowoczesny CR to czysta przyjemność. Nic nie śmierdzi, juz nie opowiadaj. jechałem dzisiaj za takim. na światłach musiałem wyłączyć dmuchawę, bo tego smrodu spalonej gnojówki sie po prostu nie da wytrzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy_693 Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > Da się. Das Prestiż pali mi w trasce przy spokojnej jeździe 5-5,5 litra na setkę. Może czas > pomyśleć o dieslu? Kurcze każdy pisze o spokojnie jeździe w trasie ... ja nie wiem czy żyje jakoś nie normalnie... robie ok 1tys km mc po mieście. W łodzi panda 1.1 pali mi od 7-9l gazu w trasie pewnie mniej ale czy trasą można nazwać wypad do rodziców gdzie jade drogą bez świateł i korków 50km reszta to miasteczka i standardowy ruch? Jak kupowałem fiest 1.3LPG kolega mnie nawracał na stilo 1.9 zrobiliśmy test i w łodzi w standardowym ruchu fiesta spaliła 8l LPG a stilo 10ON fakt stilo miało więcej kucy ale stojąc w korku podobnie się pierdziało w fotel z nudów. Jeśli autor wątku jeździ głównie wyjazdy >100km autostradą to oczywiście diesel będzie lepszy ale jeśli to będzie auto po zakupy to LPG wyjdzie taniej ale nie z gazem za 1.2tys bo wtedy problemy gwarantowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 > Nowoczesny CR to czysta przyjemność. Nic nie śmierdzi, nic nie klekoce. No, ale jak ktoś woli stare > padło.... Rozmawiamy o aucie za 15 tysi a nie o nowej S-klasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 26 Maja 2015 Udostępnij Napisano 26 Maja 2015 Dokładnie u mnie 1.9mjet pali koło 10 On po Katowicach a SC nie łyknie więcej jak 7 benzyny gdzie lekko nie ma ... Diesel dobry ale w trase i jako służbowe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Maja 2015 Od kilku dni przeglądam ogłoszenia z następującymi wymogami: Do 17 tys zł, z klimą, nie starsze niż 2007r, silnik 1.4 benzyna i wniosek następujący BRAK ogłoszeń od osób prywatnych 50% to ogłoszenia komisów i 50% od handlarzy. Przeglądałem allegro,olx i motogratka. Gdzie jeszcze można szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 Temat rzeka - czy bać się aut sprowadzanych? Niemiecki TUV gwarantuje, że z autem jest wszystko ok? przebieg też ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Jeździłeś kiedyś dieslem?? One naprawdę fajnie ciągną "z dołu", a turbodiesle to już w ogóle bajka. > Nikt nie powiedział że diesel musi być wolny. A palą połowę tego co tej samej pojemności > benzyna. Ja jezdzilem .. i diesel pali mniej o 1.5l co benzyna turbo o tej samej mocy .. i ciagnie od dolu … tez mi oszczednosc Tylko chyba nie o tym temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Nowoczesny CR to czysta przyjemność. Nic nie śmierdzi, nic nie klekoce. No, ale jak ktoś woli stare > padło.... Jakos tego nie zauwazam w 2.0 TDI... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Jeździłeś kiedyś dieslem?? One naprawdę fajnie ciągną "z dołu", a turbodiesle to już w ogóle bajka. > Nikt nie powiedział że diesel musi być wolny. A palą połowę tego co tej samej pojemności > benzyna. Wez porownaj sobie turbodiesla z turbobenzyna o tej samej pojemnosci, a nie podniecasz sie silnikiem doladowanym stawiajac go obok wolnossacego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Od kilku dni przeglądam ogłoszenia z następującymi wymogami: > Do 17 tys zł, z klimą, nie starsze niż 2007r, silnik 1.4 benzyna > i wniosek następujący BRAK ogłoszeń od osób prywatnych 50% to ogłoszenia komisów i 50% od > handlarzy. Przeglądałem allegro,olx i motogratka. Gdzie jeszcze można szukać? Ja tam handlarzy bym nie skreślał. Jak rok temu kupowałem dla kolegi Grande Punto to po obejrzeniu 5 ulepów kupiliśmy spoko sztukę sprowadzoną z Włoch, jeździ do dzisiaj i klient zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dwaoczka Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Ja tam handlarzy bym nie skreślał. Jak rok temu kupowałem dla kolegi Grande Punto to po obejrzeniu > 5 ulepów kupiliśmy spoko sztukę sprowadzoną z Włoch, jeździ do dzisiaj i klient zadowolony. TRUE ale należy unikać takich którzy piszą drukowanymi literami i w tytule walą teksty typu : IGŁA OKAZJA - JEDYNY TAKI- To gwarantuje trupa na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Temat rzeka - czy bać się aut sprowadzanych? Imho jeżeli nie kupisz najtańszej igiełki to powinno być ok. Powiem na moim przykładzie: Na początku 2012 kupiłem sprowadzonego Punto II (rocznik 2000), cenowo był dużo droższy niż inne Punto (roczniki 2003-2004). Jego stan był dużo lepszy od tych młodszych igiełek. Powoziłem nim 3 lata, i nic się z nim złego nie działo > Niemiecki TUV gwarantuje, że z autem jest wszystko ok? > przebieg też ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 4 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 Pojawiła się możliwość : http://otomoto.pl/oferta/fiat-bravo-dyna...a-ID6y6azT.html Co sądzicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 Chewrolet lacetti 1.4 +LPG. W tym budżecie nic mądrzejszego nie kupisz. Miejsca zdecydowanie więcej niż panda, spalanie realne gazu ok 10ltr czyli koszt porównywalny do pandy w Pb a kupisz auto młode i z dużą szansa ze "normalne" czyli nie ulep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Pojawiła się możliwość : > http://otomoto.pl/oferta/fiat-bravo-dyna...a-ID6y6azT.html > Co sądzicie ? Widze, ze sie uparles na fiata, i jeszcze na klekota Powiem Ci, ze za 4 tys mniej 2 lata temu kupilem octavie rok mlodsza, z gazem, z mniejszym przebiegiem, a auto wieksze od bravo, i napewno tansze w utrzymaniu, takze teraz znajdzie sie jeszcze taniej. Ale jak chcesz na sile utopic kase, to kupuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.