Skocz do zawartości

hyundai i20 ile mozna urwac z ceny w salonie?


Rejmi

Rekomendowane odpowiedzi

takie pytanko

prawdopodobnie w perspektywie 2-3 miesiecy bedzie wchodzil w gre zakup nowego samochodu

na chwile obecna mocno brany jest pod uwage hyundai i20

ile mozna urwac w salonie od ceny katalogowej?

wersja jak by byla brana to classic plus w benzynie - czyli oczko wyzej niz podstawowy + lakier

katalogowo na stronie widze ze cena takiego autka w zaleznosci od silnika jest od 48700 do 52400

ewentualnie moze ktos z salonu jest u nas i cos moze zaproponowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślę, że na razie niedużo. To nowy model. Do którego silnika się przymierzasz?

zdaje sie ze wybor padnie po srodku czyli 1,2 84 KM - samochod dla moich rodzicow, ludzie w wieku blizej 70 wiec az tak to nie jest istotne

bardziej przy klepnieciu wyboru bedzie brane pod uwage subiektywne wrazenie, zakladamy ze nowy przy w sumie niewielkim uzytkowaniu 10 lat bez problemow bedzie dzialal.. a co wiecej.... sam wiesz jak w tym wieku juz bywa wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> takie pytanko

> prawdopodobnie w perspektywie 2-3 miesiecy bedzie wchodzil w gre zakup nowego samochodu

> na chwile obecna mocno brany jest pod uwage hyundai i20

> ile mozna urwac w salonie od ceny katalogowej?

> wersja jak by byla brana to classic plus w benzynie - czyli oczko wyzej niz podstawowy + lakier

> katalogowo na stronie widze ze cena takiego autka w zaleznosci od silnika jest od 48700 do 52400

> ewentualnie moze ktos z salonu jest u nas i cos moze zaproponowac?

W tym miesiącu i20 i ix20 oglądałem bez zainteresowania w salonie. I bez targowania od ręki dawali odpowiednio 11 i 12% rabatu od ceny katalogowej jeżeli auto szło w leasing (mój, nie ich salonowy). Pewnie można by coś więcej potargować ale nie byłem zainteresowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W tym miesiącu i20 i ix20 oglądałem bez zainteresowania w salonie. I bez targowania od ręki dawali

> odpowiednio 11 i 12% rabatu od ceny katalogowej jeżeli auto szło w leasing (mój, nie ich

> salonowy). Pewnie można by coś więcej potargować ale nie byłem zainteresowany.

o dzieki to juz podpowiedz jakas

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli ile wychodzi cennikowo za to 1.2? 50 tys. pln? Drogo imho. Ale fakt, że autko ładne i

> przyjemne

tak 50 kzl

drogo i nie....

z drugiej strony - w tej klasie z podobnym wyposazeniem chyba wszystko bedzie mniej wiecej wokol tej ceny oscylowalo

drugim typem jest cactus.... tylko jakos te 3 cylindry.... z drugiej strony wiadomo ze w cytrynie mozna urwac z ceny bez wiekszego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak 50 kzl

> drogo i nie....

> z drugiej strony - w tej klasie z podobnym wyposazeniem chyba wszystko bedzie mniej wiecej wokol

> tej ceny oscylowalo

> drugim typem jest cactus.... tylko jakos te 3 cylindry.... z drugiej strony wiadomo ze w cytrynie

> mozna urwac z ceny bez wiekszego problemu

Mi w Cytrynie na C3 nie chcieli nic urwać z ceny.

Bardzo dobrze wypadł Nissan Note (pisałem o tym wątek). Przestronniejszy w środku od każdego innego auta z segmentu B.

Nowy zeszłoroczny z silnikiem 1.2 82KM (3cyl) z pakietem rodzinnym (przyciemniane tylne szyby, podłokietnik i przesuwana tylna kanapa) i pakietem auto (automatyczna klima, światła i wycieraczki) kosztuje 48kpln. Używka roczna (przebieg 12kkm) z fv (leasing) tylko bez pakietu auto - 41kpln.

Clio od 44 do 50kpln (zależy czy 1.2 czy 0.9T lub czy zwykły czy kombi).

Za 49kpln są roczne (przebieg poniżej 20kkm) Meganki III grandtour z klimą auto itp. Jedyna wada to silnik 1.6 16V 110KM. Dużo pali i słabo jeździ ale to już zależy gdzie i ile się jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i samochod tylko i wylacznie nowy

> powiedzmy ze w gre wchodza silniki benzynowe 4 cylindry i bez turbawek

> czy on spali litr mniej czy wiecej.... nie jest to istotne

> musi byc klima i ... i to w sumie starcza do jazdy na obecne warunki

Jeżeli musi być 4cyl to większość segmentu B odpada zlosnik.gif

Zostaje Clio, Kia, Hyundai, Dacia i chyba Fiat.

Do 50kpln to starczy nawet na nową Megane III (mają teraz jakąś promocję - taniej o VAT) z silnikiem 1.6 110KM. Podpytaj kolegę od Renówek zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i samochod tylko i wylacznie nowy

> powiedzmy ze w gre wchodza silniki benzynowe 4 cylindry i bez turbawek

> czy on spali litr mniej czy wiecej.... nie jest to istotne

> musi byc klima i ... i to w sumie starcza do jazdy na obecne warunki

To zobacz jeszcze nissan Note, Fiesta 1.4. Ja po moich doswiadczeniach od koreancow trzymalbym sie jak najdalej. Niby nie stanal w trasie ale zawsze cos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To zobacz jeszcze nissan Note, Fiesta 1.4. Ja po moich doswiadczeniach od koreancow trzymalbym sie

> jak najdalej. Niby nie stanal w trasie ale zawsze cos.

Nówki Fiesty już nie mają 1.4 tylko 1.25. Nie wiem ile to ma cylindrów.

Note ma 3cyl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tez 4 cylindry. Jest jeszcze 1.6. A co Ci 3 cylindry bez turbo przeszkadzaja? Chodzi to wyjatkowo

> dobrze.

Nie przeszkadzają mi. Autor wątku sobie życzy 4cyl.

Powiem Ci, że w C3, Clio i Note jakoś te 3cyl chodziły znośnie. Mówię o wolnych obrotach jak stoisz na czerwonym na przykład. Ale jeździłem 2 tygodnie VW Up-em (chyba 1.0, 3cyl, 60KM) i tam na światłach to myślałem, że to diesel. Tak wszystko drgało. Co ciekawe w mieście i na trasie do 140kmph radził sobie bardzo dobrze. Ale na wolnych obrotach - masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale jeździłem 2 tygodnie VW Up-em (chyba 1.0, 3cyl, 60KM) i tam na

> światłach to myślałem, że to diesel. Tak wszystko drgało. Co ciekawe w mieście i na trasie do

> 140kmph radził sobie bardzo dobrze. Ale na wolnych obrotach - masakra.

podobne odczucia mam po okazjonalnej jezdzie corsa z 3 cyl silnikiem.. z tym ze w tym przypadku rowniez na wyzszych obrotach to nie znikalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie przeszkadzają mi. Autor wątku sobie życzy 4cyl.

> Powiem Ci, że w C3, Clio i Note jakoś te 3cyl chodziły znośnie. Mówię o wolnych obrotach jak stoisz

> na czerwonym na przykład. Ale jeździłem 2 tygodnie VW Up-em (chyba 1.0, 3cyl, 60KM) i tam na

> światłach to myślałem, że to diesel. Tak wszystko drgało. Co ciekawe w mieście i na trasie do

> 140kmph radził sobie bardzo dobrze. Ale na wolnych obrotach - masakra.

Up to jedno z najtanszych aut wiec na czyms musieli oszczedzic. zarowno w fiescie jak i w nissanie te 3 cylindry chodza ladnie. Dodadtkowo VW chyba nowe 1.2 tez ma 3 cylindry. Wiec zaraz bedzie ich wysyp na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Up to jedno z najtanszych aut wiec na czyms musieli oszczedzic. zarowno w fiescie jak i w nissanie

> te 3 cylindry chodza ladnie. Dodadtkowo VW chyba nowe 1.2 tez ma 3 cylindry. Wiec zaraz bedzie

> ich wysyp na rynku.

Zgadza się. Była to wersja 'zaślepka' z wypożyczalni.

W Fieście (i B-Maxie) ładnie chodzą te 3 cylindry. W Note trochę było czuć ale już wiedziałem czego szukać i na co zwracać uwagę więc może dlatego.

Chwila i już nie będzie 4cyl w segmencie B. W segmencie C już się zadomowiły 3cyl silniki. Nawet Mondeo możesz kupić z 3cyl ecoboostem 125KM zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Up to jedno z najtanszych aut wiec na czyms musieli oszczedzic. zarowno w fiescie jak i w nissanie

> te 3 cylindry chodza ladnie. Dodadtkowo VW chyba nowe 1.2 tez ma 3 cylindry. Wiec zaraz bedzie

> ich wysyp na rynku.

na szczescie sa jeszcze w ofertach 4 cylindrowki i takie biore pod uwage

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ile mozna urwac w salonie od ceny katalogowej?

Popatrz na portalach jaką cenę dają brokerzy przy lizingu i potraktuj jako absolutne minimum od którego możesz zaczynać negocjacje grinser006.gif. Ale swoją drogą jak jakiś produkt ma swoją wartość i cenę, to miej jaja i zapłać! O buty w CCC i masło w Biedronce też się targujesz? facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za i30 w lutym faktura była 52,500 tys o ile pamiętam ... wersja z średnim wyposażeniem - Calsic Plus i silniczkiem od kosiarki 1,4 100KM tak więc można zawsze coś ugrać,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na chwile obecna mocno brany jest pod uwage hyundai i20

> ile mozna urwac w salonie od ceny katalogowej?

IX 20 classic plus 1,4 90 Km + czujniki cofania z 56 500 na 52 000 (grupa zawodowa)

I10 comfort + ledy + kilma + czujniki + OC/AC 40 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> takie pytanko

> prawdopodobnie w perspektywie 2-3 miesiecy bedzie wchodzil w gre zakup nowego samochodu

> na chwile obecna mocno brany jest pod uwage hyundai i20

> ile mozna urwac w salonie od ceny katalogowej?

> wersja jak by byla brana to classic plus w benzynie - czyli oczko wyzej niz podstawowy + lakier

> katalogowo na stronie widze ze cena takiego autka w zaleznosci od silnika jest od 48700 do 52400

> ewentualnie moze ktos z salonu jest u nas i cos moze zaproponowac?

patrzyłes na bliżniaki z KIA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ile powinno kosztować? Ile kosztują inne auta klasy B?

i20 jest drogie bo nowosc. Ale bida classic plus z metaliiem i 75KM kosztuje 50k to drogo jak na ta klase. Chocby taka sama fiesta jest tansza. Ale z czasem cena powinna spasc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przepraszam za offtop ale dlaczego auto klasy B kosztuje aż tyle?

Też jestem zdumiony, że ktoś chce wyłożyć tyle kasy za klasę B icon_eek.gif

W styczniu koledzy kupowali golfy VII comfort 122 KM z pakietem business i xenonami za 57 kzł przy katalogowej 78 kzł.

Rocznik 2014 ofkors.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Też jestem zdumiony, że ktoś chce wyłożyć tyle kasy za klasę B

> W styczniu koledzy kupowali golfy VII comfort 122 KM z pakietem business i xenonami za 57 kzł przy

> katalogowej 78 kzł.

> Rocznik 2014 ofkors.

Za taka cene to i ja bym bral? Gdzie takie daja? Chyba, ze to netto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie dają a sprzedają a dokładniej sprzedawali

> Styczeń, Bednarek Łódź i Weber Zd. Wola.

> Cena brutto, opust importera i rabaty.

W takim wypadku to mozna tylko sie usmiechnac patrzac na i20. Choc jest to az nieprawdopodobne bo teraz puslar kosztuje 63k z 2014.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie dają a sprzedają a dokładniej sprzedawali

> Styczeń, Bednarek Łódź i Weber Zd. Wola.

> Cena brutto, opust importera i rabaty.

i tak zwykły człowiek z ulicy dostanie taki rabat na jedno auto? Nie chce mi się wierzyć, kilka samochodów w salonach już kupowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i tak zwykły człowiek z ulicy dostanie taki rabat na jedno auto? Nie chce mi się wierzyć, kilka

> samochodów w salonach już kupowałem

Ja nigdy takiego rabatu nie dostalem. Ale tu sa specjalici co 30% dostaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja nigdy takiego rabatu nie dostalem. Ale tu sa specjalici co 30% dostaja.

ja też nie, dlatego się dziwię. Co prawda rok temu na Leona, nawet bez negocjacji dawali mi 10% rabatu, ale to była wersja za 85 tys. pln. Na Kiłę to mi się udało wytargować zimówki hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... Ale tu sa specjalici co 30% dostaja.

IMO to mity i konfabulacja kupujących. W pełnym sezonie to niemożliwe.

Ale faktycznie VW jako firma dość skutecznie wyprzedaje stary rocznik.

Jakoś potrafią sumować opusty importera ze zniżkami dla grup zawodowych.

Natomiast wyłączają z rabatowania pakiety promocyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja nigdy takiego rabatu nie dostalem. Ale tu sa specjalici co 30% dostaja.

ja dostałem 25%

i nie byłem klientem z ulicy, ale nie jestem też "firmą"/nauczycielem/księdzem i prorokiem... mogłem brać tylko to co stało na salonie wink.gif

niestety się skończyło zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Popatrz na portalach jaką cenę dają brokerzy przy lizingu i potraktuj jako absolutne minimum od

> którego możesz zaczynać negocjacje . Ale swoją drogą jak jakiś produkt ma swoją wartość i

> cenę, to miej jaja i zapłać! O buty w CCC i masło w Biedronce też się targujesz?

co jest zlego w tym ze chce cos kupic taniej?

dealer samochodow ma swoja marze a i importer rowniez wieci jezeli maja ochote cos z niej zejsc to dlaczego mialbym nie skorzystac z tego?

byc moze dla Ciebie te 3...4 tys to drobne w kieszeni - dla mnie nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem w salonie i np taki ix20 1,4 classic plus (przed liftingowy) z doplata za lakier wychodzi 58400

po rozmowie cena spadla do 53200 a koszt pakietu ubezpieczenia wyszedl smieszny bo ponizej 300 zl

i20 1,4 classic plus (po liftingu) z doplata za lakier katalogowo 54200

do wziecia za 51200 z tak samo smiesznie tanim pakietem ubezpieczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak patrzylem i mam jakies takie wrazenie ze wnetrze w kijankach sprawia wrazenie tanszego -

> oczywiscie moje subiektywne odczucie

Ja miałem podobne wrażenie, jak oglądałem to nowe I20,tylko w drugą stronę. Porównywałem ze swoim Rio. Że w hyundaiu jest bardziej tandetne. Zapewne jest kwestia danej wersji, bo to są praktycznie bliźniacze konstrukcje. Na pewno w I20 były mniej wygodne siedzenia. Poza tym samochód OK jak na klasę B, ale imho więcej niż 50 tys. pln to za dużo jak za niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to drążymy temat dalej

> Koleżanka chce kupić ten konkretny wózek VW rocznik 2015, wg cennika 83040 zł.

> Wywoławczo 66500 i dealer nie powiedział jeszcze ostatniego słowa

1.4 TSI, to wiele mówi.. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to drążymy temat dalej

> Koleżanka chce kupić ten konkretny wózek VW rocznik 2015, wg cennika 83040 zł.

> Wywoławczo 66500 i dealer nie powiedział jeszcze ostatniego słowa

Jak wol napisane, ze 75190. 66 to jest cena netto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czemu koleżanka chce niepraktyczną Jette zamiast zwykłęgo golfa

Po prostu podoba jej się, nie ma co szukać drugiego dna.

Wydaje jej się bardziej elegancka i mniej spotykana tak przynajmniej twierdzi.

W ciemnym lakierze wygląda całkiem całkiem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.