dioda144 Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 Witam, ostatecznie po poszukiwaniach padło na zakup Hondy civic generacji VIII, samochód bedzie napewno zagazozowny. Nie chce dewagowac nad sensem gazowania czy tez nie. Wiem ze ósma generacja dzielnie znosi gazowanie. Pytanie do was jako posiadaczy tego zacnego samochodu na co mam zwrócić uwagę przy zakupie, podobno istnieją jakaś konfiguracja czterech przycisków która pozwoli nam pokazać autentyczność przebiegu. Czy ktoś jest wstanie podpowiedzieć jaka to konfiguracja. Samochód po za kosmicznym wyglądem podobno posiada stare sprawdzone patenty Hondy które sa niezawodne. W utrzymaniu ten samochód tez jest całkiem niedrogi. Czy to wszytko prawda o tym samochodzie? Ma jakieś bolaczki ten model. Czy silnik 1.4 jest ok pod dobrą gazowanie? Dziękuję z góry za wszelkie podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Witam, ostatecznie po poszukiwaniach padło na zakup Hondy civic generacji VIII, samochód bedzie > napewno zagazozowny. Nie chce dewagowac nad sensem gazowania czy tez nie. Wiem ze ósma > generacja dzielnie znosi gazowanie. Pytanie do was jako posiadaczy tego zacnego samochodu na > co mam zwrócić uwagę przy zakupie, podobno istnieją jakaś konfiguracja czterech przycisków > która pozwoli nam pokazać autentyczność przebiegu. Czy ktoś jest wstanie podpowiedzieć jaka to > konfiguracja. Samochód po za kosmicznym wyglądem podobno posiada stare sprawdzone patenty > Hondy które sa niezawodne. W utrzymaniu ten samochód tez jest całkiem niedrogi. Czy to wszytko > prawda o tym samochodzie? Ma jakieś bolaczki ten model. Czy silnik 1.4 jest ok pod dobrą > gazowanie? Dziękuję z góry za wszelkie podpowiedzi. Silnik 1,4 sie nie nadaje do tego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Silnik 1,4 sie nie nadaje do tego auta Za słaby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Za słaby? Dokladnie, zarowno w przedliftowej 83KM i poliftowej 100KM jezdzi hmmm nie jezdzi, a pali niewiele mniej niz 1.8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Dokladnie, zarowno w przedliftowej 83KM i poliftowej 100KM jezdzi hmmm nie jezdzi, a pali niewiele > mniej niz 1.8. Wierzę, ale ja nie potrzebuje szatana na drodze tylko samochód który będzie bezawaryjnie jeździł jak najdłużej po mieście. Wyleczylem sie z samochodów z dużymi silnikami. Jak mam możliwości kupienia 1,4 w zacnym stanie to kupie i nie będę sie zastanawiał nad 1.8. Mam dość oglądania tych bezwypadkowych perełek ciagnietych zza granicy. Allegro to pęka w szwach od tych igielek. szkoda życia na szukanie wśród tych ofert. Pytanie czy 1.4 ma rozrząd na łańcuchu jak 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 > Wierzę, ale ja nie potrzebuje szatana na drodze tylko samochód który będzie bezawaryjnie jeździł > jak najdłużej W takim razie takiego Civica nawet kijem bym nie tykał - jest tandetny, kiepsko poskładany, wykonany z kiepskich materiałów i dość zawodny. Psuć się potrafią dość zaskakujące elementy. Ceny egzemplarzy używanych są absurdalnie wysokie jak na to co te auta sobą przedstawiają, więc pomysł kupna takiego samochodu tym bardziej nie ma sensu - można kupić coś, co traci szybciej na wartości, przy tym samym budżecie będzie młodsze i prawie na pewno mniej problematyczne. Równolegle z Civicem mam okazję użytkować Citroena C4 młodszego raptem o 5 miesięcy od mojego Civica - jeśli chodzi o niezawodność i komfort to porównanie jest dla Hondy druzgocące. Do tego wszystkiego podobno jest to pojazd dość lubiany przez złodziei - sam nie miałem okazji doświadczyć jakichś atrakcji z tym związanych, ale w ASO z którego korzystam wspominano o paru autach klientów, które zostały skradzione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2015 Polecam poczytać civicforum, sporo tam jest na temat VIII gen. Ze swojej strony - ja bym odpuścił silnik 1.4, na miasto jako wożenie pupy to może i się nada, ale spróbuj tym wyprzedzić w trasie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > W takim razie takiego Civica nawet kijem bym nie tykał - jest tandetny, kiepsko poskładany, > wykonany z kiepskich materiałów i dość zawodny. Psuć się potrafią dość zaskakujące elementy. > Ceny egzemplarzy używanych są absurdalnie wysokie jak na to co te auta sobą przedstawiają, > więc pomysł kupna takiego samochodu tym bardziej nie ma sensu - można kupić coś, co traci > szybciej na wartości, przy tym samym budżecie będzie młodsze i prawie na pewno mniej > problematyczne. Równolegle z Civicem mam okazję użytkować Citroena C4 młodszego raptem o 5 > miesięcy od mojego Civica - jeśli chodzi o niezawodność i komfort to porównanie jest dla Hondy > druzgocące. > Do tego wszystkiego podobno jest to pojazd dość lubiany przez złodziei - sam nie miałem okazji > doświadczyć jakichś atrakcji z tym związanych, ale w ASO z którego korzystam wspominano o paru > autach klientów, które zostały skradzione. Powiem tak, każdy ma jakieś wymagania. Ja ograniczam się do jeżdżenie dużej ilości kilometrów po mieście dlatego gaz, to raz, dwa nie musze jak wczesniej wspominałem większego silnika. Jesli moge kupic cos co jest dobre i mam maly silnik to kupie, kwestia przyzwyczajenia. Problem w tym jest ze od kilku lat, a nawet od początku produkcji VIII generacji w moim bliskim otoczeniu są eksploatowane swa samochody z tymi silnikami, mają po 200tyś nalotu z czego jeden w gazie i wcale nie sa takie wadliwe jak piszesz, po za tym po co kupować cos co szybko traci na wartości ? Za dwa lata bede szukał chętnego na citroena za pół darmo, a honde sprzedam z satysfakcją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Polecam poczytać civicforum, sporo tam jest na temat VIII gen. Ze swojej strony - ja bym odpuścił > silnik 1.4, na miasto jako wożenie pupy to może i się nada, ale spróbuj tym wyprzedzić w > trasie.. Wierze ze na trasie jest problem z wyprzedzeniem, ale naprawdę mieszkam w aglomeracji gdzie 95% mojej jazdy to zatłoczone miasta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 Czy 1.4 83KM ma rozrząd na łańcuchu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Polecam poczytać civicforum, sporo tam jest na temat VIII gen. Ze swojej strony - ja bym odpuścił > silnik 1.4, na miasto jako wożenie pupy to może i się nada, ale spróbuj tym wyprzedzić w > trasie.. Czy 1.4 83KM ma rozrząd na łańcuchu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Problem w > tym jest ze od kilku lat, a nawet od początku produkcji VIII generacji w moim bliskim > otoczeniu są eksploatowane swa samochody z tymi silnikami, mają po 200tyś nalotu z czego jeden > w gazie i wcale nie sa takie wadliwe jak piszesz Samochód nie składa się tylko z silnika, a cała reszta jest mocno nędznej jakości. Np. ostatnio zauważyłem że plastik tylnej klapy ulega biodegradacji i trzeba będzie sporo powymieniać - wycenę z ASO będę miał dopiero po długim weekendzie. Ogólnie jest to dość charakterystyczne dla tego auta, że wiele elementów ma trwałość papierowej chusteczki - na fotelach nie należy siadać, kierownicy nie wolno dotykać, itd. itp. - wtedy jest szansa że samochód jakoś po ludzku będzie wyglądał. > po za tym po co kupować cos co szybko traci > na wartości ? Bo kupujesz używane auto, starsze niż trzy lata, więc tę utratę wartości wziął na siebie w zasadzie pierwszy właściciel. Nie widzę sensu w płaceniu więcej za obiektywnie gorsze auto - a tak właśnie jest w przypadku Civica. > a honde sprzedam z satysfakcją. Ja swoją będę sprzedawał jesienią - ale co do satysfakcji to się zgadza, bo to jedno z gorszych aut, jakie w życiu miałem, więc perspektywa pozbycia się go musi wzbudzać pozytywne uczucia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > więc perspektywa pozbycia się go musi wzbudzać pozytywne uczucia. Jaki masz przebieg? Ktory rocznik (polift ?) Ja mam IXgen i dobijam do 49kkm i na razie zero problemów. Owszem sa pewne niuanse ale już przywykłem. Natomiast nic z wad które u ciebie niestety sie pojawiły. Zastanawiam sie w przyszlosci na wersja kombiii gazowaniem ewentualnym. I tak sie zastanawiam czy "atrakcje" o ktorych pisales dopiero przede mną czy jednak poprawili w IX wiele wad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 3 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2015 > Czy 1.4 83KM ma rozrząd na łańcuchu ? Tak, seria L jest na lancuchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 4 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 > Tak, seria L jest na lancuchu. Dziekuję bardzo za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafaolo Napisano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 > Dziekuję bardzo za odpowiedź Bardzo fajny i totalnie bezawaryjny samochód - oczywiście nawet nie patrz w stronę 1.4 Miałem 1.8 Exe - dołożyłem LPG i zapewniam - jeśli nie masz zrytego beretu i nie oczekujesz jakości auta klasy premium - będziesz zadowolony. Zmieniłem na Acco bo trafił mi sie pewny egzemplarz - gdyby nie to, jeździł bym tym autem następne parę lat. Szukaj 1.8 w wersji Exe - najlepiej z dachem panoramicznym. Auto sprzedawałem 1 dzień.... Oczywiście starego Citroena także pogonisz w 1 dzień....świetlny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 4 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 > Bardzo fajny i totalnie bezawaryjny samochód - oczywiście nawet nie patrz w stronę 1.4 > Miałem 1.8 Exe - dołożyłem LPG i zapewniam - jeśli nie masz zrytego beretu i nie oczekujesz jakości > auta klasy premium - będziesz zadowolony. > Zmieniłem na Acco bo trafił mi sie pewny egzemplarz - gdyby nie to, jeździł bym tym autem następne > parę lat. > Szukaj 1.8 w wersji Exe - najlepiej z dachem panoramicznym. Auto sprzedawałem 1 dzień.... > Oczywiście starego Citroena także pogonisz w 1 dzień....świetlny. Dziekuję za rzetelną wypowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 4 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 > Bardzo fajny i totalnie bezawaryjny samochód - oczywiście nawet nie patrz w stronę 1.4 > Miałem 1.8 Exe - dołożyłem LPG i zapewniam - jeśli nie masz zrytego beretu i nie oczekujesz jakości > auta klasy premium - będziesz zadowolony. > Zmieniłem na Acco bo trafił mi sie pewny egzemplarz - gdyby nie to, jeździł bym tym autem następne > parę lat. > Szukaj 1.8 w wersji Exe - najlepiej z dachem panoramicznym. Auto sprzedawałem 1 dzień.... > Oczywiście starego Citroena także pogonisz w 1 dzień....świetlny. Dziekuję za rzetelną wypowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Dziekuję za rzetelną wypowiedź Dzisiaj dostałem zastępcze auto z aso. Ufo 2005r 1.4 nie wiem ile koni. Po miescie da sie jezdzic, ale dynamiczniejsza jazda to krecenie pod czerwone pole i duze spalanie. Do spokojnej jazdy w miescie wystarczy. Jesli masz wybor to 1.8 spali podobnie a Przyjemność wieksza. Rozumiem, jednak ze trafiles 1.4 pewny egzemplarz wiec rozumiem twoje rozterki. Lepsze pewne auto niz "ałdi w świniaku" wyklepane z dachowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Jaki masz przebieg? Ktory rocznik (polift ?) 49 kkm, to jest 1.8 Executive z automatem - rocznik 2010. Gdyby nie nieplanowane przestoje to powinno być teraz jakieś 120 kkm. > I tak sie zastanawiam czy "atrakcje" o ktorych pisales dopiero przede mną czy jednak poprawili w IX > wiele wad? Z tego co oglądałem, to boczki drzwi są jeszcze bardziej delikatne w IX niż w VIII, bo już w salonie potrafiły być poobcierane. Poza tym trudno powiedzieć - np. w Civicu VIII nie można w ogóle dotykać szybki zegarów, niczym - bo ją trwale uszkodzisz , w IX z oczywistych względów nie próbowałem - trzeba by trochę pojeździć, żeby to stwierdzić. Ogólnie poziom tandety w VIII jest nieprzyzwoicie wysoki. Na plus jest na pewno napęd - silnik jest w sumie taki totalnie nijaki, ale z automatem zapewnia akceptowalne osiągi paląc przy tym nadspodziewanie mało. Wysokie spalanie pojawia się tylko w korkach, no ale to jest kwestia oczywista - poza tym w trasie przy równej jeździe (nawet takiej głupiej - tj. z włączonym tempomatem) da się spokojnie zejść poniżej 6l/100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Miałem 1.8 Exe - dołożyłem LPG i zapewniam - jeśli nie masz zrytego beretu i nie oczekujesz jakości > auta klasy premium - będziesz zadowolony. Raczej tylko wtedy, jeśli ma się na prawdę minimalne wymagania. Ja Civicem zastąpiłem w 2010 Fiata Stilo - z pewnością nie był to ani segment premium, ani też jakoś wyjątkowo bezawaryjne auto, ale w praktyce była to zmiana na gorsze - i różnica n a minus jest na prawdę widoczna. Równolegle z Civicem używam Citroena C4 - prawie równolatka (kupiony raptem kilka miesięcy później - ale ze względnu na większą niezawodność przejechał w tym czasie ponad dwukrotnie większy dystans). Jakościowo te auta dzieli po prostu przepaść, na niekorzyść Hondy oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Dzisiaj dostałem zastępcze auto z aso. Ufo 2005r 1.4 nie wiem ile koni. > Po miescie da sie jezdzic, ale dynamiczniejsza jazda to krecenie pod czerwone pole i duze spalanie. > Do spokojnej jazdy w miescie wystarczy. > Jesli masz wybor to 1.8 spali podobnie a Przyjemność wieksza. Rozumiem, jednak ze trafiles 1.4 > pewny egzemplarz wiec rozumiem twoje rozterki. Lepsze pewne auto niz "ałdi w świniaku" > wyklepane z dachowania. w 2005 nie bylo jeszcze ufo, tylko 7 gen. Wiec to mogl byc 2006. Do liftu 1.4 mial 83KM i po dwie swiece na cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 Co do tandety Ufo niestety się zgodzę z Danielem - strasznie plastikowe, trzeszczące i bezmyślnie twarde auto. Natomiast silnik 1.8 jest bardzo fajny, mało pali, świetnie ciągnie i dołem i górą. 1.4 jest IMO za slaby do tego auta. Z LPG nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saj Napisano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 Twarde to ono jest, ale o tym wie się przed zakupem. Plastikowe i trzeszczące tego nie zauważyłem, nic nie puka nic nie stuka. Co do szybki przed licznikami, fakt lepiej jest nie dotykać, jeśli już to totalnie sprawdzoną szmatką. Ale honda jeśli robisz przeglądy robi gest handlowy i wymieniają w ramach gwarancji, tak było w moim przypadku. Natomiast nie rozumiem żalu i rozgoryczenia które wylewa kolega Daniel, nie wiem czym auto mu podpadło, z tego co opisywał nic u mnie nie miało miejsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 > Dziękuję z góry za wszelkie podpowiedzi. Odpowiedzią tytułowego pytania "Kupuje civic UFO, na co zwrócić uwagę?" jest to co piszą wszyscy: Na to aby pod maską pracował silnik 1.8 Znajomi mają takie auto. Trzaskają obłędne ilości kilometrów; obili je z każdej strony; ich wiedza techniczna ogranicza się do tego, że czasem trzeba nalać paliwa... auto od kilku lat jeździ niewzruszone kiepskim traktowaniem, spalanie 6l. Pb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2015 > Co do tandety Ufo niestety się zgodzę z Danielem - strasznie plastikowe, trzeszczące i bezmyślnie > twarde auto. To prawda, że spasowanie elementów wewnątrz i na zewnątrz, przynajmniej w moim IX gen, jest angielsko-tragiczne i nawet ASO się z tym zgadza.. > Natomiast silnik 1.8 jest bardzo fajny, mało pali, świetnie ciągnie i dołem i górą. 1.4 jest IMO za > slaby do tego auta. To 1.8 powiedzmy, że jest "wystarczające", jakieś 1.6 turbo benzynowe by się przydało, byłoby idealne.. Subiektywnie lepiej "ciągła" moja 90KM Corolla 1.4d4d, ale obiektywnie wiem, że to nieprawda.. > Z LPG nie ma problemu. Właśnie się zastanawiam, czy nie założyć LPG. Nie jest to powszechna praktyka, żeby do VTEC wsadzać gaz, dlatego mam obawy.. są różne opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2015 > To prawda, że spasowanie elementów wewnątrz i na zewnątrz, przynajmniej w moim IX gen, jest > angielsko-tragiczne i nawet ASO się z tym zgadza.. > To 1.8 powiedzmy, że jest "wystarczające", jakieś 1.6 turbo benzynowe by się przydało, byłoby > idealne.. Subiektywnie lepiej "ciągła" moja 90KM Corolla 1.4d4d, ale obiektywnie wiem, że to > nieprawda.. Subiektywnie nie ma co porównywać wolnossaka do silnika doładowanego. Inna filozofia jazdy. Jak cifa ciągniesz ciągle pod czerwonym polem to zapieprza całkiem nieźle. Poza tym wolnossak reaguje natychmiastowo na gaz, a nie czeka aż sie turbo rozkręci > Właśnie się zastanawiam, czy nie założyć LPG. Nie jest to powszechna praktyka, żeby do VTEC wsadzać > gaz, dlatego mam obawy.. są różne opinie. znajomy założył zaraz po zakupie - obecnie ma 360kkm - auto chodzi jak złoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2015 > Natomiast nie rozumiem żalu i rozgoryczenia które wylewa kolega Daniel, nie wiem czym auto mu > podpadło, z tego co opisywał nic u mnie nie miało miejsce Mnie bawi to, że wszystkie te problemy, które w internecie u nikogo nie występują jakoś w ASO nie wzbudzają zdziwienia - są wyśmienicie znane. Choćby ta rozwarstwiająca się plastikowa szyba w klapie bagażnika - podobno to od słońca. Woda w reflektorach też jest niby standardem, nawet na to powołał się importer odmawiając wymiany reflektorów w ramach gwarancji (mimo że w zimie od środka na kloszach osadzał się szron). Przecierająca się tapicerka w autach poliftowych to też żaden ewenement - materiał jest tandetny i tyle: o ile sprawę oparcia niszczonego przez pas bezpieczeństwa da się rozwiązać definitywnie, to siedzisko fotela niszczy się z zadziwiającą regularnością. Rdzewiejące fabryczne amortyzatory Sachs, z których po pewnym czasie zaczyna wyciekać olej to norma. Pękające nakładki klamek to też standard - serwisy autoryzowane temat wyśmienicie znają. Podobnie jak psujący się mechanizm rolety szklanego dachu, okresowo powracające defekty elektryczne mechanizmu składania lusterek, itp., itd. O błyskawicznie wycierających się plastikach już nawet w tym kontekście nie warto wspominać. Ten samochód jest zwyczajnym bublem po prostu - silnik jest dosyć przyzwoity, skrzynia biegów (mam automat) jest dość prosta i ma tylko 5 biegów ale też działa całkiem zadowalająco - i tyle pozytywów: cała reszta nawet w Dacii byłaby powodem do rozczarowania. O Dacii wspominam nie bez przyczyny - "jakość" zabezpieczeń antykorozyjnych jest dość podobna, a nawet spawy są równie niechlujne i byle jak zasmarowane masą uszczelniającą. Ale przynajmniej poszycia tapicerskie w Dacii są trwalsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dioda144 Napisano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Silnik 1,4 sie nie nadaje do tego auta Faktycznie, za słaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Faktycznie, za słaby A jednak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Faktycznie, za słaby Po tyg, jazdy 1.4 dzisiaj dostałem z powrotem w swoje auto , 1.8. Na początku mało nie wyrypałem w inne auto podczas ruszenia. Tak rwało do przodu. W 1.4 jak wsiadłem 1szy raz ,wrzuciłem 1nke puszczam sprzęgło i nic... Dopiero po zdecydowanym dodaniu gazu chciało to ruszyć Przejeździlem 1.4 , niecale 90KM, ponad 600km. Da sie ale , po co sie meczyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 1,8 ledwo jedzie. Nie wyobrażam sobie jazdy 1,4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > 1,8 ledwo jedzie. nie przesadzasz troche? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > nie przesadzasz troche? Moze mial na mysli Cruze'a. Tam faktycznoe 1.8 sie meczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > Moze mial na mysli Cruze'a. > Tam faktycznoe 1.8 sie meczy... W cifie ten 1.8 to całkiem żwawa sprawa, do dynamicznej jazdy wystarczająca. ten samochód ma mnóstwo wad, ale silnika, ani skrzyni bym do nich nie zaliczał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > Moze mial na mysli Cruze'a. > Tam faktycznoe 1.8 sie meczy... Trzeba redukować biegi i cisnąć W hondzie wykombinowali na 6-biegowej skrzyni.8,9 s do setki Pewnie niższa masa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > Trzeba redukować biegi i cisnąć Jak w każdym wolnossaku - i tak to szybsze od czekania aż się obudzi turbo > W hondzie wykombinowali na 6-biegowej skrzyni.8,9 s do setki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > Trzeba redukować biegi i cisnąć > W hondzie wykombinowali na 6-biegowej skrzyni.8,9 s do setki > Pewnie niższa masa? Z tym 8.9 to do dzisiaj nie wiem która dokładnie wersja osiąga. Mój na 99% ma więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > Z tym 8.9 to do dzisiaj nie wiem która dokładnie wersja osiąga. Mój na 99% ma więcj Euro V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > Z tym 8.9 to do dzisiaj nie wiem która dokładnie wersja osiąga. Mój na 99% ma więcej nie pomoże koni kupa, gdy kierowca będzie... ekhm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 > nie pomoże koni kupa, gdy kierowca będzie... ekhm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przewoos Napisano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 > Trzeba redukować biegi i cisnąć > W hondzie wykombinowali na 6-biegowej skrzyni.8,9 s do setki > Pewnie niższa masa? Na drugim biegu to się dzieje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 > Na drugim biegu to się dzieje.. Sprytnie Ja swojego rzadko redukuję do 2, ale zdarza się Odruchowo do wyprzedzania wrzucam 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 > Samochód nie składa się tylko z silnika, a cała reszta jest mocno nędznej jakości. Np. ostatnio > zauważyłem że plastik tylnej klapy ulega biodegradacji i trzeba będzie sporo powymieniać - > wycenę z ASO będę miał dopiero po długim weekendzie. Można jakieś zdjęcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 > Mnie bawi to, że wszystkie te problemy, które w internecie u nikogo nie występują jakoś w ASO nie > wzbudzają zdziwienia - są wyśmienicie znane. Choćby ta rozwarstwiająca się plastikowa szyba > w klapie bagażnika - podobno to od słońca. Woda w reflektorach też jest niby standardem, nawet > na to powołał się importer odmawiając wymiany reflektorów w ramach gwarancji (mimo że w zimie > od środka na kloszach osadzał się szron). Przecierająca się tapicerka w autach poliftowych to > też żaden ewenement - materiał jest tandetny i tyle: o ile sprawę oparcia niszczonego przez > pas bezpieczeństwa da się rozwiązać definitywnie, to siedzisko fotela niszczy się z > zadziwiającą regularnością. Rdzewiejące fabryczne amortyzatory Sachs, z których po pewnym > czasie zaczyna wyciekać olej to norma. Pękające nakładki klamek to też standard - serwisy > autoryzowane temat wyśmienicie znają. Podobnie jak psujący się mechanizm rolety szklanego > dachu, okresowo powracające defekty elektryczne mechanizmu składania lusterek, itp., itd. O > błyskawicznie wycierających się plastikach już nawet w tym kontekście nie warto wspominać. Stary, ja chyba na jakiś egzemplarz złożony pod szczęśliwa gwiazdą trafiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 > Trzeba redukować biegi i cisnąć > W hondzie wykombinowali na 6-biegowej skrzyni.8,9 s do setki > Pewnie niższa masa? Nie. Zatankowany do pełna Civic wazy 1380 kg. taki a nie inny czas sprintu do setki to zasługa tego, że da się to zrobić na drugim biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 > Jak w każdym wolnossaku - i tak to szybsze od czekania aż się obudzi turbo W tym aucie VTEC zaczyna działać gdy zdejmiesz nogę z gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 > Z tym 8.9 to do dzisiaj nie wiem która dokładnie wersja osiąga. Mój na 99% ma więcej Czas jest do zrobienia, ale trzeba naprawdę idealnie wystartować. Z prób drogowych wychodziło mi regularne 9,1-9,4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 2 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 Można jakieś zdjęcia? Nawet zrobiłem przed naprawą, tylko w tej chwili przy sobie nie mam - w weekend postaram się wrzucić. W ASO twierdzą, że temat jest dobrze znany i robi się to od słońca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 5 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2015 Można jakieś zdjęcia? Tak to wyglądało u mnie - problem był tylko z jednej strony: Wyglądało to trochę tak jakby między tę folię która jest w środku na tej plastikowej "szybie" a samo tworzywo dostało się powietrze - w ASO wymienili cały ten przezroczysty plastik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.