Skocz do zawartości

kosmodrom


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, trochę bez sensu ta dyskusja.

 

Na przykładzie mojego samochodu - dobija do 250kmh.

Dużo zmiennych które sprawiają, że dwa jutjubowe filmy z różnych krajów potrafią pokazywać różne prawdy.

 

Ciekawe, jako że przy +25 powietrze jest rzadsze = powinny być mniejsze opory = większa prędkość max. Natomiast przyspieszenie jak najbardziej - im zimniej tym będzie lepsze (w pewnych granicach) bo więcej mocy można z silnika wycisnąć. Jednak te zmienne naprawdę wpływają tylko na kilka kilometrów na godzinę = jeżeli różni ludzie twierdzą że samochód dobija do 260, to na pewno 300 nie pojedzie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Polsce samochody maja mniejsze silniki i gorsze osiągi i rzeczywiście 7 sekund do setki pozwala zostawić w tyle wszelkie Paśniki w TeDeIku.

Amen Alleluja!

 

Do tego wystarczy 200KM. Każde 2.0 TDI zostaje. 

Sprawdzone nawet z 2.0 177KM DSG. No chyba że byłoby to nowe 190KM, lub mocniejsze... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, jako że przy +25 powietrze jest rzadsze = powinny być mniejsze opory = większa prędkość max. Natomiast przyspieszenie jak najbardziej - im zimniej tym będzie lepsze (w pewnych granicach) bo więcej mocy można z silnika wycisnąć. Jednak te zmienne naprawdę wpływają tylko na kilka kilometrów na godzinę = jeżeli różni ludzie twierdzą że samochód dobija do 260, to na pewno 300 nie pojedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

dziś o bocznych szybach

 

1991c%2BSubaru%2BSVX%2B-%2Bside.jpg

 

dlaczego takie szyby?:

 

- przede wszytskim auto mialo jakoś nawiazywac do poporzednika XT czyli auta mocno inspirowanym lotnicywem. Zdecydowano sie na okna glass-to-glass inaczej zwane window-in-window
 
200296735-002-young-woman-looking-out-ai
 
- ogromna powierzchnia szyb bocznych przez to brak mozliwoasci wykonia innego sposobu ich opuszczania
- poprawa areodynamiki
- mozliwosc jazdy w deszczu z otwartymi oknami
- podobno (nie potwierdzilem tej "legendy") głowny designer -  Giorgetto Giugario był nałogowym palaczem i "wkladał" ten typ szyb do wszystkich mozliwycg swoich projektów
- brak widocznych słupków A B C (ukryte sa pod szybami)
 
 
a propo aut z podobnymi rozwiazaniami to mamy tu takie kąski jak:
 
 
1982%20Lamborghini%20Countach%20navy%20f
 
 
 
delorean-erstbesitz-mr-delorean-baujahr-
 
 
2471_1.jpg
 
jak znacie jeszcze inne auta z takimi szybami dopiszcie proszę
 
 
z ciekawostek concept Mustanga SVT z 1985 mial identyczne szyby
 
18w55hdxznwpsjpg.jpg
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

srodek zmeczony ale przebieg nie maly wiec OK

 

reszta wyglada OK

 

to ze jezdzil w szwajcari to dobzre swiadczy - moze byc nie pzregrzana skrzynia

 

model MY94 czyli juz z probelematycznym EGR mniejsza moca oraz nadal nie poprawiona skrzynia (nie ma info o akcji serwisowej)

 

wiec naj naj lepiej MY92 najwysza moc brak EGR, ale tylko po akcji serwisowej 

 

ale nie ma co sie focusowac na rocznik tylko jak jest zdrowy to brac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wiec naj naj lepiej MY92 najwysza moc brak EGR,

 

Czyli coś jak ten?

Trzeba przyznać, że dobry egzemplarz to chyba niezła inwestycja.

Niedawno chodziły w cenie złomu, teraz od 20k w górę.

Za 10-15 lat - jak jeszcze trochę sztuk wyginie - ceny będą trzycyfrowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

 

to ze jezdzil w szwajcari to dobzre swiadczy - moze byc nie pzregrzana skrzynia

 

 

Wrecz przeciwnie. Większość Szwajcarów traktuje samochód jako coś zupełnie użytkowego. Jeśli jest inaczej i mamy do czynienia z zadbanym, sprawnym samochodem cena jest windowana na tyle, że staje sie nieopłacalne przywozenie do go PL.

 

Dodatkowo w Szwajcarii jest dość dużo wzniesien, gór, pagórków i górek, więc zagotować skrzynie, silnik, doprowadzić do zatarcia jest niezmiernie łatwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat te skrzynie zabija dluga jazda z pedlem w podlodze na 4 biegu (bardzo dlugie przelozenie) co powoduje przegrzanie oleju w konwerterze.

 

...niemieckie autobany....

 

co innego jak ktos dolozyl akcoseryjna chodnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat te skrzynie zabija dluga jazda z pedlem w podlodze na 4 biegu (bardzo dlugie przelozenie) co powoduje przegrzanie oleju w konwerterze.

 

...niemieckie autobany....

 

co innego jak ktos dolozyl akcoseryjna chodnice

 

Do autostrad bez limitu ze Szwajcarii daleko nie ma  ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dla muzyki  lata 80-te zdecydowanie nie były łaskawe ;] Ale drzwi w Toyce ekstra. ;)

przepraszam  ale dlaczego  uwazasz  ze  80' nie  byly  łasakawe  dla  muzyki ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
  • 1 miesiąc później...

wyglada zdrowo

 

ale kilka bykow jest w ogloszeniu

 

moc ma 220KM ewentualnie 230KM jesli jest to poczatek 1994

 

240KM milaly tylko 1992r

 

w europie sprzedano tego 2500szt

 

nie podoba mi sie powaldowanie kolo prawego (od strony pasazera) kielicha

 

jak mechanicznie ok i nie po dzwonie to warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.