Skocz do zawartości

1.4 t-jet


cukier

Rekomendowane odpowiedzi

> Siema szybkie pytanie czy uda sie wystroic 1.4 t-jeta na smt6 lub 7 czy koniecznie musi byc detIII

> ???

det ?

Teraz każdy chyba na emu robi wink.gif

smt det jedna i ta sama świnia

craven swego czasu chyba miał tjeta wystrojonego na ompiw 1.2+det

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> det ?

> Teraz każdy chyba na emu robi

> smt det jedna i ta sama świnia

> craven swego czasu chyba miał tjeta wystrojonego na ompiw 1.2+det

wiem ze wszyscy robia emu ale moje auto ma byc tylko na ulice i niechce zbytnio emu za duze koszta a moj projekt jest mocno budzetowy i dlatego mnie zastanawia czy uda mi sie to odpalic na smt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> det ?

> Teraz każdy chyba na emu robi

> smt det jedna i ta sama świnia

> craven swego czasu chyba miał tjeta wystrojonego na ompiw 1.2+det

a kto to jest craVen ? I co to jest ompiw ? grinser006.gif

Tak mam 8v + Det III Na FI

A Smt6 ...to nie to samo co Det no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tego nie wiem dlatego pytam bo t-jeta na det3 widzialem nawet u nas na forum ale smt mozna dorwac w

> dobrych pieniadzach i tu padlo pytanie czy sie nada czy nie

a co to sa dobre pieniadze dla ciebie ? Nowego Ecu III z wbudowanym mapem kupisz <600zł ... cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tego nie wiem dlatego pytam bo t-jeta na det3 widzialem nawet u nas na forum ale smt mozna dorwac w

> dobrych pieniadzach i tu padlo pytanie czy sie nada czy nie

Jak budujesz sobie turbo to niestety na pewnych rzeczach oszczędzić się nie da. Nie mówię, że trzeba lecieć w EMU od razu, ale pewne minimalne możliwości konfiguracyjne są niezbędne. W dzisiejszych czasach SMT nie zapodałbym nawet do strojenia dłubniętej serii, o turbo nie wspominając. DET3 w trybie FI zrobi co trzeba, a i ze znalezieniem kogoś kto ci z DETem pomoże nie będziesz miał dużego kłopotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak budujesz sobie turbo to niestety na pewnych rzeczach oszczędzić się nie da. Nie mówię, że

> trzeba lecieć w EMU od razu, ale pewne minimalne możliwości konfiguracyjne są niezbędne. W

> dzisiejszych czasach SMT nie zapodałbym nawet do strojenia dłubniętej serii, o turbo nie

> wspominając. DET3 w trybie FI zrobi co trzeba, a i ze znalezieniem kogoś kto ci z DETem pomoże

> nie będziesz miał dużego kłopotu.

Mialem wystrojone auto na SMT6 145/200 0,8b na serii silniku jedzilo bez problemowo az zachcialo mi sie wiecej.

Jesli ktos sam to ogarnie to polecam. Dla malego doladowania szkoda kasy na pakowanie EMU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.