Diesel330 Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Mojej bardzo podoba się 147, uparła się i nie chce innego auta Ma być to auto głównie po mieście i czasami jakiś wypad za miasto, co będzie lepsze diesel czy benzyna z możliwością zagazowania? Chcemy też żeby samochód był jak najmłodszy czy z budżetem ok 15k da się kupić auto po lifcie jak np ta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Do miasta na krótkie trasy nie bierz diesla. Na miasto spokojnie wystarczy 1.6 TS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Tylko benzyna i najlepiej silnik 1.6 w wersji 105KM bez wariatora (zmiennych faz rozrządu). Super się gazuje, niedużo pali i jest ogólnie bezproblemowy. Sam mam diesla w 147 i drugi raz jakbym szukał 147 to właśnie za benzyną do zagazowania bym się rozglądał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 > Tylko benzyna i najlepiej silnik 1.6 w wersji 105KM bez wariatora (zmiennych faz rozrządu). Super > się gazuje, niedużo pali i jest ogólnie bezproblemowy. > Sam mam diesla w 147 i drugi raz jakbym szukał 147 to właśnie za benzyną do zagazowania bym się > rozglądał. A to niby czemu ten słabszy? przeciez to tylko koszt wariatora. A zawsze bym wolał miec dodatkowo te 15KM pod noga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > A to niby czemu ten słabszy? przeciez to tylko koszt wariatora. A zawsze bym wolał miec dodatkowo > te 15KM pod noga. Koszt ori wariatora to ponad 600zł. A Kobiecie na miasto te 15KM nie zrobi różnicy. Pomijam już fakt, że mało który motor 1.6 TS 120KM ma rzeczywiście te 120KM, przeważnie jest to ~110KM. Te bez wariatora zdecydowanie lepiej trzymają fabryczne parametry, więc różnica w mocy jeszcze bardziej się zaciera. Ale to tylko moja opinia. Jeździłem obiema wersjami i głównie na miasto spokojnie wystarczy ta słabsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 Szukaj benzynki, nie będzie kobieta marznąć zimą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > Szukaj benzynki, nie będzie kobieta marznąć zimą Chyba że się panewka obróci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > Chyba że się panewka obróci No to w komunikacji miejskiej też nie będzie marzła... co najwyżej na przystanku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > Mojej bardzo podoba się 147, uparła się i nie chce innego auta > Ma być to auto głównie po mieście i czasami jakiś wypad za miasto, co będzie lepsze diesel czy > benzyna z możliwością zagazowania? > Chcemy też żeby samochód był jak najmłodszy czy z budżetem ok 15k da się kupić auto po lifcie jak > np ta ? Od roku jeżdżę 147 1,6 105HP i taką też wersję polecam na miasto. Jeśli trafi się dobry egzemplarz 120HP to śmiało brać tylko trzeba mieć na uwadzę dodatkowe 700zł do kosztów rozrządu na wariator. Fajnie jakby była wersja distinctive. A co najważniejsze to nie szarpać się na siłę na polifta, jak znajdziecie solidny egzemplarz sprzed liftu to można śmiało brać. Ja tak zrobiłem i nie żałuję bo auto wdzięczne i bezawaryjne jak dotąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > Chyba że się panewka obróci W 1,6 to już chyba tylko na życzenie właściciela wskutek zaniedbania auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > W 1,6 to już chyba tylko na życzenie właściciela wskutek zaniedbania auta. Niestety nie wszyscy wiedzą co to kontrola poziomu oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > Niestety nie wszyscy wiedzą co to kontrola poziomu oleju w ts to chyba trzeba często sprawdzać poziom oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > w ts to chyba trzeba często sprawdzać poziom oleju ? Ja w każdym aucie sprawdzam i sprawdzałem 1 raz tygodniu a co do mojego TS to przez 10000km dolałem ok 400ml. Utrzymuję zawsze równo maximum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 > Niestety nie wszyscy wiedzą co to kontrola poziomu oleju Dokładnie, tyle lat jezdziłem TS-em. Sprzedawałem gdy auto dobiło do 190kkm. Nowemu włascicielowi przy 200kkm podobno nagle obróciła się panewka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diesel330 Napisano 14 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 Mam znajomego co ma 1.6 120KM i odradza benzynę bo dużo pali i dlatego myślałem o dieslu. Jak te silniki znoszą gaz? O wariator się nie martwię bo mam części w dobrej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 > Mam znajomego co ma 1.6 120KM i odradza benzynę bo dużo pali i dlatego myślałem o dieslu. > Jak te silniki znoszą gaz? > O wariator się nie martwię bo mam części w dobrej cenie Bardzo dobrze chodzą na LPG, kilka takich zagazowałem po znajomych, nikt nigdy nie wrócił z reklamacją, hana, lpgtech 224, kme tur - na tym śmiga jak złoto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 > Jak te silniki znoszą gaz? Dużo nie mogę powiedzieć, bo po założeniu instalacji przejechałem ok 8000km ale do tej pory jestem zadowolony Spalanie zazwyczaj w obrębie 9-10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 > Chyba że się panewka obróci Zawsze będzie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2015 > Dużo nie mogę powiedzieć, bo po założeniu instalacji przejechałem ok 8000km ale do tej pory jestem > zadowolony Spalanie zazwyczaj w obrębie 9-10 9-10L LPG ? ...jak mniemam w trasie ogólnie w 3 lata przejechałem jakieś 120tys km na LPG, problemów wiekszych nie zaobserwowalem spalanie: - trasa: ~10l/100km - masto: ~12-13l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2015 > 9-10L LPG ? ...jak mniemam w trasie Głównie jazda między jednym i drugim miastem no i poruszanie się po miastach ale małych bez jakichś zbytnio zauważalnych korków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diesel330 Napisano 16 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 Dzięki wszystkim za pomoc jeszcze nie zdecydowaliśmy co weźmiemy. Czy na coś szczególnego zwracać uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 > Dzięki wszystkim za pomoc jeszcze nie zdecydowaliśmy co weźmiemy. > Czy na coś szczególnego zwracać uwagę? Ogólnie na wszystko, najlepiej podjechać na jakąś stację kontroli pojazdów i obejrzeć auto od spodu pod kątem zużycia wydechu, zawieszenia czy ewentualnych wycieków z silnika. 147 jest bardziej skomplikowana i pracochłonna w serwisie niż np. taki Fiat Stilo także nawet pozornie proste do naprawy pierdoły potrafią bić po kieszeni albo okazać się dobrą kartą do targów ceny. Natomiast gwarantuję że zadbany egzemplarz nawet z najsłabszym 105 konnym silnikiem zapewnia sporą frajdę z jazdy w porównaniu do innych aut tej klasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > Dzięki wszystkim za pomoc jeszcze nie zdecydowaliśmy co weźmiemy. > Czy na coś szczególnego zwracać uwagę? Stan zawieszenia całego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > Stan zawieszenia całego A jak będzie złe to co, ma nie kupować? Zawieszenie można ogarnąć za kilka stówek więc nie jest to element decydujący o zakupie, podobnie jak wydech, hamulce, czy nawet małe wycieki. Są to rzeczy łatwe, proste i tanie w naprawie więc od razu mozna założyć, że będzie to do roboty. O zakupie powinny decydować rzeczy które nie zużywają się ekploatacyjnie. Samochód ma być równy, jesli był robiony to ma byc dobrze zrobiony, czyli wszystko spasowane, żadnych zacieków itp. Ma wszystko działać, kontrolki typu airbag czy check control dla mnie wykluczają auto, jesli sprzedający ich nie usunął to znaczy że cos wymaga grubszej naprawy albo błąd się powtarza. Sprzęgło ma chodzić leciutko. Samochód przy przebiegu 200kkm powinien wyglądać jak nowy w srodku, pedały mogą byc zużyte bo gumki są słabej jakości, gałka też może być rozwalona niezależnie od przebiegu, u mnie rozwaliła się nagle z dnia na dzień, a wyglądała jak nówka. Klima ma działać, ogólnie cała elektryka ma działać, centralny z pilota, bagażnik. Dobrze byłoby gdyby nie brakowało detali typu zaślepki, itp. Tyle. Ja po obejrzeniu czterech sztuk pojechałem oglądać piątego i po około 1 minucie oglądania wiedziałem, że ten 5 oglądany to jest to! Mimo braku zawieszenia oraz braku wydechu oraz przebiegu dwa razy większego od poprzednich, dodam, że również nie był zarejestrowany, był sprowadzony z Niemiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > A jak będzie złe to co, ma nie kupować? Zawieszenie można ogarnąć za kilka stówek więc nie jest to > element decydujący o zakupie, podobnie jak wydech, hamulce, czy nawet małe wycieki. Są to > rzeczy łatwe, proste i tanie w naprawie więc od razu mozna założyć, że będzie to do roboty. > O zakupie powinny decydować rzeczy które nie zużywają się ekploatacyjnie. Samochód ma być równy, > jesli był robiony to ma byc dobrze zrobiony, czyli wszystko spasowane, żadnych zacieków itp. > Ma wszystko działać, kontrolki typu airbag czy check control dla mnie wykluczają auto, jesli > sprzedający ich nie usunął to znaczy że cos wymaga grubszej naprawy albo błąd się powtarza. > Sprzęgło ma chodzić leciutko. Samochód przy przebiegu 200kkm powinien wyglądać jak nowy w > srodku, pedały mogą byc zużyte bo gumki są słabej jakości, gałka też może być rozwalona > niezależnie od przebiegu, u mnie rozwaliła się nagle z dnia na dzień, a wyglądała jak nówka. > Klima ma działać, ogólnie cała elektryka ma działać, centralny z pilota, bagażnik. Dobrze > byłoby gdyby nie brakowało detali typu zaślepki, itp. > Tyle. > Ja po obejrzeniu czterech sztuk pojechałem oglądać piątego i po około 1 minucie oglądania > wiedziałem, że ten 5 oglądany to jest to! Mimo braku zawieszenia oraz braku wydechu oraz > przebiegu dwa razy większego od poprzednich, dodam, że również nie był zarejestrowany, był > sprowadzony z Niemiec. A gdzie ja napisałem, że ma nie kupować? To Twoje spostrzeżenie, jak kupujesz auto i akurat w 147 3/4 zawiasu do robienia to słaby początek. Zresztą dla mnie układ napędowy i zawieszenie mają znaczenie przy kupnie. Wnętrze ja mam zniszczone gumki rączek itd papierem ściernym można to ogarnąć zależy kto czego oczekuje dla mnie ważny jest stan techniczny a nie mieszki gałki i inne pierdoły. Lakier też pozostawia sporo do życzenia obcierki itp. ale dla mnie to mniej istotne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > A gdzie ja napisałem, że ma nie kupować? To uzupełnij swoją odpowiedź Napisałeś żeby sprawdził zawias, to napisz co z wiedzą o stanie zawiasu ma zrobić... Gość szuka samochodu i będzie omijał dzięki tobie samochody z wybitym zawiasem a takie wcale nie muszą byc złe bo zawias z robocizną na dobrych częściach będzie kosztował max 1000zł... Nie oszukujmy się, nie ma samochodów idealnych i w każdym będzie co do zrobienia, trzeba szukać mniejszego zła, a po mojemu wymiana zawiasu jest najlepsza, przynajmniej jest spokój na jakiś czas. A jak kupisz ze sprawnym zawiasem to nie wiesz czy za miesiąc i tak nie będziesz miał wszystkiego do wymiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > To uzupełnij swoją odpowiedź Napisałeś żeby sprawdził zawias, to napisz co z wiedzą o stanie > zawiasu ma zrobić... Gość szuka samochodu i będzie omijał dzięki tobie samochody z wybitym > zawiasem a takie wcale nie muszą byc złe bo zawias z robocizną na dobrych częściach będzie > kosztował max 1000zł... > Nie oszukujmy się, nie ma samochodów idealnych i w każdym będzie co do zrobienia, trzeba szukać > mniejszego zła, a po mojemu wymiana zawiasu jest najlepsza, przynajmniej jest spokój na jakiś > czas. A jak kupisz ze sprawnym zawiasem to nie wiesz czy za miesiąc i tak nie będziesz miał > wszystkiego do wymiany... Pytał na co zwrócić szczególną uwagę, wymieniłem jedną z składowych - zawieszenie. Więc radzę czytać ze zrozumienie pytania i odpowiedzi. Nigdzie nie sugerowałem, że takie auto ma odrzucić. Dodałem w drugiej odpowiedzi, że układ napędowy. Dla mnie kwestia estetyki ma mniejsze znaczenie ale znam takich co im dziurka, ryska, plamka nie podejdzie i auto jest odrzucone. Każdy ma inne założenia.Ogarnięty człowiek w temacie jak wejdzie pod spód to oceni zużycie zawieszenia bez przesady można się posiłkować wiedzą znajomego mechanika czy eksperta świadczącego tego typu usługi. Ale to moje zdanie, zawieszenie i tak leci dość szybko zwłaszcza na 17'tkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamien Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > Ogólnie na wszystko, najlepiej podjechać na jakąś stację kontroli pojazdów i obejrzeć auto od spodu > pod kątem zużycia wydechu, zawieszenia czy ewentualnych wycieków z silnika. 147 jest bardziej > skomplikowana i pracochłonna w serwisie niż np. taki Fiat Stilo także nawet pozornie proste do > naprawy pierdoły potrafią bić po kieszeni albo okazać się dobrą kartą do targów ceny. > Natomiast gwarantuję że zadbany egzemplarz nawet z najsłabszym 105 konnym silnikiem zapewnia > sporą frajdę z jazdy w porównaniu do innych aut tej klasy potwierdzam wymieniałem alternator żebyście widzieli moja mine po stwierdzeniu, ze da sie zrobic to na dwa sposoby: - opuszczenie calej lawy zawieszenia - wyjecie kolektora ssacego to co w stilo 1,4 16V zajmuje 20 min ( z wypiciem piwa ), w 147 TS zajelo mi 4h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diesel330 Napisano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Jak dobrze pójdzie to jutro będę oglądał ten egzeplarz , oprócz tego w kolejce jest jeszcze diesel i b+g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > Jak dobrze pójdzie to jutro będę oglądał ten egzeplarz , oprócz tego w kolejce jest jeszcze > diesel i b+g. I jak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diesel330 Napisano 20 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 Niestety pan handlarz mnie olał, umówił się ze mną po czym nie miał dla mnie czasu... Rezygnuje z tego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > Niestety pan handlarz mnie olał, umówił się ze mną po czym nie miał dla mnie czasu... Rezygnuje z > tego auta. Może nie zdążył czegoś naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 Jak ja początkowo chciałem swoją sprzedać, odkupioną prosto od dealera w D, 2 kompety kół, wszystko udokumentowane i auto 100% sprawne, cena normalna - nikt nie zadzwonił przez 3 miesiące - ot fenomen. W sumie całe szczęście że tak się stało bo bym się pozbył dobrego auta a tak sam się cieszę z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 > Jak ja początkowo chciałem swoją sprzedać, odkupioną prosto od dealera w D, 2 kompety kół, wszystko > udokumentowane i auto 100% sprawne, cena normalna - nikt nie zadzwonił przez 3 miesiące - ot > fenomen. W sumie całe szczęście że tak się stało bo bym się pozbył dobrego auta a tak sam się > cieszę z jazdy I dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harnas80 Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 Zapytam z ciekawości o ile 147 jest droższa w utrzymaniu od np. stilo, astry czy innego podobnego popularnego samochodu z tego segmentu. Zawsze podobała mi się 147 a ostatnio jak by więcej tych samochodów pojawiało się na ulicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > Zapytam z ciekawości o ile 147 jest droższa w utrzymaniu od np. stilo, astry czy innego podobnego > popularnego samochodu z tego segmentu. Zawsze podobała mi się 147 a ostatnio jak by więcej > tych samochodów pojawiało się na ulicach. Jeździ tego sporo ale uwierz mi że napotkanie godnego egzemplarza wcale nie jest proste. Mam na codzień do czynienia z tymi autami i 90% wg moich kryteriów to złomy na odstrzał. zaniedbane, źle serwisowane, po gongach. Ludzie sami są sobie winni bo mając przykładowo 10k PLN koniecznie chcą kupić idealnego polifta w Distinctive z niskich przebiegiem to handlarze im to dają. Ceny części nie są wysokie tyle że robocizna droższa bo auto bardziej skomplikowane, głównie chodzi o zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > Zapytam z ciekawości o ile 147 jest droższa w utrzymaniu od np. stilo, miałem 156 fl 2004 - więc zawieszeniowo to samo co 147 , teraz mam stilo , więc mam porównanie , i alfa jest w ch.. droższa w utrzymaniu pod tym względem , srylion wahaczy , tulejek , to kosztuje , wiecznie coś tam stuka , puka ( wtym sensie że raz do roku trzeba coś tam wymieniać ) , a w stilo mam proste - tanie zawieszenie , wymienne sworznie , tulejki , nie ma co porównywać pod tym względem , bo alfa jest droga i ma tandetne zawieszenie , mówię to jako miłosnik włoszczyzny , który tylko miał włoskie auta zawsze teraz mam stilo i święty spokój , muszę odpocząć po badziewnym zawieszeniu 156 , na szczęscie w następcy 159 , zastosowano lepsze wahacze i zdecydowanie więcej wytrzymują , więc ją mogę kupić , bo do alfy ciągnie mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > miałem 156 fl 2004 - więc zawieszeniowo to samo co 147 , teraz mam stilo , więc mam porównanie , > i alfa jest w ch.. droższa w utrzymaniu pod tym względem , srylion wahaczy , tulejek , to > kosztuje , wiecznie coś tam stuka , puka ( wtym sensie że raz do roku trzeba coś tam wymieniać > ) , a w stilo mam proste - tanie zawieszenie , wymienne sworznie , tulejki , nie ma co > porównywać pod tym względem , bo alfa jest droga i ma tandetne zawieszenie , mówię to jako > miłosnik włoszczyzny , który tylko miał włoskie auta zawsze > teraz mam stilo i święty spokój , muszę odpocząć po badziewnym zawieszeniu 156 , na szczęscie w > następcy 159 , zastosowano lepsze wahacze i zdecydowanie więcej wytrzymują , więc ją mogę > kupić , bo do alfy ciągnie mnie Tylko że różnica między 147 a Stilo jest taka jak krojenie chleba ostrym nożem a jego drugą, tępą stroną. Stilo to gumiak i wóz drabiniasty. 147 po roku u mnie dalej powoduje banana na twarzy choć mam podstawowy silnik, świetnie skręca, hamuje - po prostu auto kierowcy. Stilo to auto przemieszczacza z puntku A do B i nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > Tylko że różnica między 147 a Stilo jest taka jak krojenie chleba ostrym nożem a jego drugą, tępą > stroną. Stilo to gumiak i wóz drabiniasty. 147 po roku u mnie dalej powoduje banana na twarzy > choć mam podstawowy silnik, świetnie skręca, hamuje - po prostu auto kierowcy. Stilo to auto > przemieszczacza z puntku A do B i nic więcej. Stilo nie ma jakiejś sportowej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > Stilo nie ma jakiejś sportowej wersji? abarth , schumacher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > Tylko że różnica między 147 a Stilo jest taka jak krojenie chleba ostrym nożem a jego drugą, tępą > stroną. Stilo to gumiak i wóz drabiniasty. 147 po roku u mnie dalej powoduje banana na twarzy > choć mam podstawowy silnik, świetnie skręca, hamuje - po prostu auto kierowcy. Stilo to auto > przemieszczacza z puntku A do B i nic więcej. no wiem , bo moja 156 mimo że miała ciężki 1,9 jtd 16v pięknie latała po zakrętach i na autostradzie , zwłaszcza uwielbiałem jej ukł kierowniczy , bardzo precyzyjny , w stilo jest elektryczny , wymagający przyzwyczajenia , jak kupiłem stilo , to myslałem że się przewrócę na zakrętach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > abarth , schumacher Czy względem normalnej wersji prowadzi się tak samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diesel330 Napisano 21 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 Mam faworyta jakiś tekst jednak nie jakiś tekst która lepsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diesel330 Napisano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 Zdecydowaliśmy się na białą, pomimo uboższego wyposażenia. Silnik i zawieszenie bez zarzutu, wnętrze ładnie utrzymane, wszystkie szyby ori z roku 2008. Oby była bez problemowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 1 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2015 Zdecydowaliśmy się na białą, pomimo uboższego wyposażenia. Silnik i zawieszenie bez zarzutu, wnętrze ładnie utrzymane, wszystkie szyby ori z roku 2008. Oby była bez problemowa srylion wahaczy nie będzie bezproblemowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 2 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2015 srylion wahaczy nie będzie bezproblemowe Kogo nie stać na serwis Alfy niech jeździ np. Golfem III. Tam wszystko jest trwałe, proste i toporne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diesel330 Napisano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 srylion wahaczy nie będzie bezproblemowe Przeżyłem corse c ,która miała być tania i bez awaryjna a taka nie była więc serwis alfy mnie nie przeraża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 15 Marca 2016 Udostępnij Napisano 15 Marca 2016 @@Diesel330 Z ciekawości odgrzebię temat i zapytam jak się koledze alfa sprawuje i czy nie żałuje zakupu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.