Lesiu_Zett Napisano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2015 Panowie, potrzebuję podpowiedzi. Silnik 16v, falują wolne obroty. - do odcinki kręci się ok, - wolne sobie falują. - odłączenie krokowca nic nie zmienia, obroty falują dalej tak samo. - wszelakie nieszczelności dolotu znalezione i wyeliminowane. - wygląda jak by za falowanie obrotów odpowiedzalny był układ paliwowy. podlewa silnik na wyzsze obroty i robi chwilowy cutoff z czasem wtrysku 0ms. - jest błąd jeden czujnika IAT, bez względu na jego podłączenie (czy odłączenie) w dolocie jest cały czas 50* Jakieś podpowiedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 > Panowie, potrzebuję podpowiedzi. > Silnik 16v, falują wolne obroty. > - do odcinki kręci się ok, > - wolne sobie falują. > - odłączenie krokowca nic nie zmienia, obroty falują dalej tak samo. > - wszelakie nieszczelności dolotu znalezione i wyeliminowane. > - wygląda jak by za falowanie obrotów odpowiedzalny był układ paliwowy. podlewa silnik na wyzsze > obroty i robi chwilowy cutoff z czasem wtrysku 0ms. > - jest błąd jeden czujnika IAT, bez względu na jego podłączenie (czy odłączenie) w dolocie jest > cały czas 50* > Jakieś podpowiedzi? kompresja ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 to nie od kompresji, w starym 16v przed wymiana pierscieni dolewałemm litr na tydzien a później co 3 dni, bo tak sadził chmurą niebieskiego dymu na wolnych, a wolne były sexi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 > - wygląda jak by za falowanie obrotów odpowiedzalny był układ paliwowy. podlewa silnik na wyzsze > obroty i robi chwilowy cutoff z czasem wtrysku 0ms. To jest tylko efekt tego, że ECU nie potrafi znaleźć wolnych obrotów, cutoff jest tak jak byś hamował silnikiem, po prostu powyżej pewnych obrotów i zamkniętej P jest odcięcie, wtedy obroty spadają, potem wjeżdża paliwo i cykl się powtarza. A dlaczego nie może znaleźć obrotów, to albo faktycznie coś z dostarczaniem paliwa, albo krokowy, albo zapłon z jakiegoś powodu jest w złym miejscu (nie wiem co tam jeszcze nadłubałeś). > - jest błąd jeden czujnika IAT, bez względu na jego podłączenie (czy odłączenie) w dolocie jest > cały czas 50* To i tak trzeba naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 14 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2015 > To jest tylko efekt tego, że ECU nie potrafi znaleźć wolnych obrotów, cutoff jest tak jak > byś hamował silnikiem, po prostu powyżej pewnych obrotów i zamkniętej P jest odcięcie, wtedy > obroty spadają, potem wjeżdża paliwo i cykl się powtarza. A dlaczego nie może znaleźć obrotów, > to albo faktycznie coś z dostarczaniem paliwa, albo krokowy, albo zapłon z jakiegoś powodu > jest w złym miejscu (nie wiem co tam jeszcze nadłubałeś). > To i tak trzeba naprawić. Dokładnie tak jak piszesz to cutoff wycina. Dziś będe testował z zapłonem jeszcze i się zobaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.