Skocz do zawartości

16v falowanie obrotów.


Lesiu_Zett

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, potrzebuję podpowiedzi.

Silnik 16v, falują wolne obroty.

- do odcinki kręci się ok,

- wolne sobie falują.

- odłączenie krokowca nic nie zmienia, obroty falują dalej tak samo.

- wszelakie nieszczelności dolotu znalezione i wyeliminowane.

- wygląda jak by za falowanie obrotów odpowiedzalny był układ paliwowy. podlewa silnik na wyzsze obroty i robi chwilowy cutoff z czasem wtrysku 0ms.

- jest błąd jeden czujnika IAT, bez względu na jego podłączenie (czy odłączenie) w dolocie jest cały czas 50*

Jakieś podpowiedzi? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie, potrzebuję podpowiedzi.

> Silnik 16v, falują wolne obroty.

> - do odcinki kręci się ok,

> - wolne sobie falują.

> - odłączenie krokowca nic nie zmienia, obroty falują dalej tak samo.

> - wszelakie nieszczelności dolotu znalezione i wyeliminowane.

> - wygląda jak by za falowanie obrotów odpowiedzalny był układ paliwowy. podlewa silnik na wyzsze

> obroty i robi chwilowy cutoff z czasem wtrysku 0ms.

> - jest błąd jeden czujnika IAT, bez względu na jego podłączenie (czy odłączenie) w dolocie jest

> cały czas 50*

> Jakieś podpowiedzi?

kompresja ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - wygląda jak by za falowanie obrotów odpowiedzalny był układ paliwowy. podlewa silnik na wyzsze

> obroty i robi chwilowy cutoff z czasem wtrysku 0ms.

To jest tylko efekt tego, że ECU nie potrafi znaleźć wolnych obrotów, cutoff jest tak jak byś hamował silnikiem, po prostu powyżej pewnych obrotów i zamkniętej P jest odcięcie, wtedy obroty spadają, potem wjeżdża paliwo i cykl się powtarza. A dlaczego nie może znaleźć obrotów, to albo faktycznie coś z dostarczaniem paliwa, albo krokowy, albo zapłon z jakiegoś powodu jest w złym miejscu (nie wiem co tam jeszcze nadłubałeś).

> - jest błąd jeden czujnika IAT, bez względu na jego podłączenie (czy odłączenie) w dolocie jest

> cały czas 50*

To i tak trzeba naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest tylko efekt tego, że ECU nie potrafi znaleźć wolnych obrotów, cutoff jest tak jak

> byś hamował silnikiem, po prostu powyżej pewnych obrotów i zamkniętej P jest odcięcie, wtedy

> obroty spadają, potem wjeżdża paliwo i cykl się powtarza. A dlaczego nie może znaleźć obrotów,

> to albo faktycznie coś z dostarczaniem paliwa, albo krokowy, albo zapłon z jakiegoś powodu

> jest w złym miejscu (nie wiem co tam jeszcze nadłubałeś).

> To i tak trzeba naprawić.

Dokładnie tak jak piszesz to cutoff wycina.

Dziś będe testował z zapłonem jeszcze i się zobaczy 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.