Jump to content

16v falowanie obrotów.


Lesiu_Zett
 Share

Recommended Posts

Panowie, potrzebuję podpowiedzi.

Silnik 16v, falują wolne obroty.

- do odcinki kręci się ok,

- wolne sobie falują.

- odłączenie krokowca nic nie zmienia, obroty falują dalej tak samo.

- wszelakie nieszczelności dolotu znalezione i wyeliminowane.

- wygląda jak by za falowanie obrotów odpowiedzalny był układ paliwowy. podlewa silnik na wyzsze obroty i robi chwilowy cutoff z czasem wtrysku 0ms.

- jest błąd jeden czujnika IAT, bez względu na jego podłączenie (czy odłączenie) w dolocie jest cały czas 50*

Jakieś podpowiedzi? grinser006.gif

Link to comment
Share on other sites

> Panowie, potrzebuję podpowiedzi.

> Silnik 16v, falują wolne obroty.

> - do odcinki kręci się ok,

> - wolne sobie falują.

> - odłączenie krokowca nic nie zmienia, obroty falują dalej tak samo.

> - wszelakie nieszczelności dolotu znalezione i wyeliminowane.

> - wygląda jak by za falowanie obrotów odpowiedzalny był układ paliwowy. podlewa silnik na wyzsze

> obroty i robi chwilowy cutoff z czasem wtrysku 0ms.

> - jest błąd jeden czujnika IAT, bez względu na jego podłączenie (czy odłączenie) w dolocie jest

> cały czas 50*

> Jakieś podpowiedzi?

kompresja ok?

Link to comment
Share on other sites

to nie od kompresji, w starym 16v przed wymiana pierscieni dolewałemm litr na tydzien a później co 3 dni, bo tak sadził chmurą niebieskiego dymu na wolnych, a wolne były sexi. zlosnik.gif

Link to comment
Share on other sites

> - wygląda jak by za falowanie obrotów odpowiedzalny był układ paliwowy. podlewa silnik na wyzsze

> obroty i robi chwilowy cutoff z czasem wtrysku 0ms.

To jest tylko efekt tego, że ECU nie potrafi znaleźć wolnych obrotów, cutoff jest tak jak byś hamował silnikiem, po prostu powyżej pewnych obrotów i zamkniętej P jest odcięcie, wtedy obroty spadają, potem wjeżdża paliwo i cykl się powtarza. A dlaczego nie może znaleźć obrotów, to albo faktycznie coś z dostarczaniem paliwa, albo krokowy, albo zapłon z jakiegoś powodu jest w złym miejscu (nie wiem co tam jeszcze nadłubałeś).

> - jest błąd jeden czujnika IAT, bez względu na jego podłączenie (czy odłączenie) w dolocie jest

> cały czas 50*

To i tak trzeba naprawić.

Link to comment
Share on other sites

> To jest tylko efekt tego, że ECU nie potrafi znaleźć wolnych obrotów, cutoff jest tak jak

> byś hamował silnikiem, po prostu powyżej pewnych obrotów i zamkniętej P jest odcięcie, wtedy

> obroty spadają, potem wjeżdża paliwo i cykl się powtarza. A dlaczego nie może znaleźć obrotów,

> to albo faktycznie coś z dostarczaniem paliwa, albo krokowy, albo zapłon z jakiegoś powodu

> jest w złym miejscu (nie wiem co tam jeszcze nadłubałeś).

> To i tak trzeba naprawić.

Dokładnie tak jak piszesz to cutoff wycina.

Dziś będe testował z zapłonem jeszcze i się zobaczy 270751858-jezyk.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.