Astyn Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Witam Pany mam dylemat. Na zgaszonym czy na załączonym silniku? -Znajomy mechanik mówił że od najdalszego koła do najbliższego pompy na wyłączonym. - Na jakimś forum że od najbliższego koła do najdalszego na wyłączonym. - W jakimś poradniku że przód na wyłączonym zapłonie a tył na załączonym. - A znajomy że wpierw na zgaszonym a pozniej na odpalonym wszystkie koła. I zgłupiałem..... Hamować hamuje ale do połowy pedał jest miekkawy póżniej robi sie twardy. A pytam bo jestem bo kompletnym remoncie hamulców, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > Witam > Pany mam dylemat. Na zgaszonym czy na załączonym silniku? > -Znajomy mechanik mówił że od najdalszego koła do najbliższego pompy na wyłączonym. > - Na jakimś forum że od najbliższego koła do najdalszego na wyłączonym. > - W jakimś poradniku że przód na wyłączonym zapłonie a tył na załączonym. > - A znajomy że wpierw na zgaszonym a pozniej na odpalonym wszystkie koła. > I zgłupiałem..... > Hamować hamuje ale do połowy pedał jest miekkawy póżniej robi sie twardy. > A pytam bo jestem bo kompletnym remoncie hamulców, na wylaczonym od najdalszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 17 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > na wylaczonym od najdalszego hmy..... LINK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > hmy..... LINK Na wyłaczonym i od najdalszego ja tak robie zawsze i jest OK mimo ze to Punto ale z ABS W SC bez ABS tez od najdalszego i też OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Patrząc od tyłu auta: Prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód. Odpalasz auto i znowu prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Patrząc od tyłu auta: Prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód. Odpalasz auto i znowu prawy > tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód. Czyli na odpalonym powtórzyć ? ;> Stara szkoła zawsze mówi że od prawego tylniego zaczynać a kończyć na lewym przednim ( najblizzym pompy ). Za to coraz cześciej spotykam sie z takimi poradnikami LINK > gdzie wyraźnie pisze że z ABS od najbliższego pompy czyli od lewego przedniego zaczynać.... Dobra to bym może jeszcze przyją ale w tym pierwszym poradniku już zgłupłem bo przód na wyłączonym a tył na załączonym zapłonie i tego ni ujjjj nie umiem ogranąć czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Jeśli ruszałeś pompę to zacznij od przednich kół, szybciej odpowietrzą się sekcje w pompie. Odpowietrzanie od najdalszego koła jest dla mnie herezją. Zawsze każdemu zależy na szybkim odpowietrzeniu, zatem trzeba zacząć od odpowietrzenia samej pompy przez przednie koła, która już dalej sobie będzie tłoczyć płyn a nie powietrze. Jeśli jest układ tylko trochę zapowietrzony to tak naprawdę nie ma najmniejszego znaczenia od którego koła zaczniesz. Najważniejsze to odpowietrzyć wszystkie, ot cała filozofia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 19 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2015 > Jeśli ruszałeś pompę to zacznij od przednich kół, szybciej odpowietrzą się sekcje w pompie. > Odpowietrzanie od najdalszego koła jest dla mnie herezją. Zawsze każdemu zależy na szybkim > odpowietrzeniu, zatem trzeba zacząć od odpowietrzenia samej pompy przez przednie koła, która > już dalej sobie będzie tłoczyć płyn a nie powietrze. Jeśli jest układ tylko trochę > zapowietrzony to tak naprawdę nie ma najmniejszego znaczenia od którego koła zaczniesz. > Najważniejsze to odpowietrzyć wszystkie, ot cała filozofia. Mam kolegę co pracuje w BOSMAL'u i poprosiłem go żaby obczaił co i jak z odpowietrzaniem SC z ABS bo ma dostęp do wszystkiego z FIATA. No i znalazł eLearn Seicento w którym pisało tylko że odpowietrzenie pompy ABS wykonjemy poprzez przednie koła. Nastepnie standardowo od LP aż do PT. Czyli miałeś racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.