Gordon_Shumway Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Mam dwa kluczyki, roboczy & serwisowy (z ograniczoną funkcjonalnością). Roboczy (lewy) już się trochę napracował, wytarty, scyzoryk "nie trzyma". Chcę zamienić klucze wykorzystując body, zakładam: #1 - odklejam logo; #2 - pod logo śrubencja; #3 - odkręcam śrubencję; #4 - przekładam bebechy (plag & play); #5 - składam do kupy. Pytanie, da radę, czy też będą przeszkody i nie da rady tak lajtowo ? Staropolskim ... Schönen Dank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Mam dwa kluczyki, roboczy & serwisowy (z ograniczoną funkcjonalnością). > Roboczy (lewy) już się trochę napracował, wytarty, scyzoryk "nie trzyma". > Chcę zamienić klucze wykorzystując body, zakładam: > #1 - odklejam logo; > #2 - pod logo śrubencja; > #3 - odkręcam śrubencję; > #4 - przekładam bebechy (plag & play); > #5 - składam do kupy. > Pytanie, da radę, czy też będą przeszkody i nie da rady tak lajtowo ? > Staropolskim ... Schönen Dank ja w tych pilotach nie mam zadnej srubki. Wyciagasz dol z klawiszami (tam gdzie bateria) i wtedy mozesz otworzyc gore poprzez jej rozpolowienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > ja w tych pilotach nie mam zadnej srubki. Wyciagasz dol z klawiszami (tam gdzie bateria) i wtedy mozesz otworzyc gore poprzez jej rozpolowienie Qrcze i dobrze że zapytałem, narobiłbym tylko kaszany. Jakby ktoś był zainteresowany tematem wygrzebałem na tubie manual krok po kroku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > manual krok po kroku. Akurat siadła mi bateria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosciu Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Mam dwa kluczyki, roboczy & serwisowy (z ograniczoną funkcjonalnością). Powinny działać oba tak samo, może nie masz wkodowanego "roboczego"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > Powinny działać oba tak samo, może nie masz wkodowanego "roboczego"? Hmm, z takim wyjechał od Dealer'a. IMO nie ma sensu bawić się w programowanie, z tego co widzę z przełożeniem 'body" nie powinno być schodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosciu Napisano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 > IMO nie ma sensu bawić się w programowanie, z tego co widzę z przełożeniem 'body" nie powinno być > schodów Zanim zaczniesz przekładać idź do auta z dwoma kluczykami i sprawdź to: Quote: Dopasowywanie nowego dodatkowego kluczyka - Od modelu z roku 1999 włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk; włączyć zapłon; zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku; po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku; czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Dzięki, niestety nie zadziałało. Natomiast posiłkując się manualem z Tuby przełożyłem body, operacja poszła gładko bez jakichkolwiek niespodzianek. Wszystko hula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.