Skocz do zawartości

Golf GTE, dlaczego nie?


mrBEAN

Rekomendowane odpowiedzi

1.4 TSI 150 KM + elektryczny 102 KM

Sysytemowo razem 204 KM i 350 Nm

0-100: 7,6 s

Vmax: 222 km/h

Gwarancja na baterię: 8 lat/160 kkm

Na samym prądzie katalogowo 50 km, czyli w praktyce 25-50 km.

Czas ładowania z gniazdka: ok. 3h 45min

Auto cięższe o 250kg! icon_eek.gif

DSG 6b z trzema sprzęgłami zlosnik.gif

Szacunkowa cena ok. 150k zł zlosnik.gif

Tu jakieś realne zużycie paliw, bo ktoś bawi się w ładowanie:

http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/666868.html

2014-VW-Golf-GTE-01-450x275.jpg

Golf-GTE-Plug-in-Hybrid-0.jpg

546b0cc52f_gte-18.jpg

http://www.autocentrum.pl/raporty-z-jazd/vw-golf-gte-hybryda-z-genem-sportowca/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Toyoty nie wyglądają i nie jadą

Hybryda chyba z definicji ma być ekonomiczna i oszczędna, dla osób,które te kryteria przedkładając ponad osiągi.

Robienie mixa w tym przypadku źle się kończy,bo jak widzisz cena jest tak abstrakcyjna,ze nie kupu tego ani miłośnik ekologii, ani fan GTI, bo zwykle GTI mocniejsze i tańsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.4 TSI 150 KM + elektryczny 102 KM

> Sysytemowo razem 204 KM i 350 Nm

> 0-100: 7,6 s

> Vmax: 222 km/h

> Gwarancja na baterię: 8 lat/160 kkm

> Na samym prądzie katalogowo 50 km, czyli w praktyce 25-50 km.

> Czas ładowania z gniazdka: ok. 3h 45min

> Auto cięższe o 250kg!

> DSG 6b z trzema sprzęgłami

> Szacunkowa cena ok. 150k zł

> Tu jakieś realne zużycie paliw, bo ktoś bawi się w ładowanie:

> http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/666868.html

> http://www.autocentrum.pl/raporty-z-jazd/vw-golf-gte-hybryda-z-genem-sportowca/

Podstawowe pytanie: ile to ma gwarancji na wszystko inne poza baterią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote:

Wszystkie 204 KM mocy oraz 350 Nm momentu staną do naszej dyspozycji, a do naszych uszu dobiegnie dźwięk silnika GTI. Niestety, wydobywa się on z głośników


No wreszcie - jak komuś zależy na tych odgłosach, to je ma, a wszyscy dookoła nie muszą tego słuchać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> Wszystkie 204 KM mocy oraz 350 Nm momentu staną do naszej dyspozycji, a do naszych uszu dobiegnie

> dźwięk silnika GTI. Niestety, wydobywa się on z głośników

> No wreszcie - jak komuś zależy na tych odgłosach, to je ma, a wszyscy dookoła nie muszą tego

> słuchać.

Najgorsze co może być, dźwięk z głośników hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, w podstawowej wersji (i tak całkiem dobrze wyposażonej w porównaniu do tego Golfa) z

> wyprzedaży rocznika da się kupić

To auto bazowo kosztuje prawie 248kzł. BMW to taki dobry wujek, że opuści 100kzł za to, że auto jest nowe, ale wg papierów już roczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To auto bazowo kosztuje prawie 248kzł. BMW to taki dobry wujek, że opuści 100kzł za to, że auto

> jest nowe, ale wg papierów już roczne?

Jest taka mozliwosc. W salonie BMW w Gliwicach stoi chyba 5 z M pakietem i rabatem 150kPLN biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ci, co kupują auta za 200 koła też chętnie by przyoszczędzili z 50 więc słaba argumentacja

Oczywiście. Ale w cenie tego Golfa możesz mieć już naprawdę fajne auto, więc nie widzę powodu, by wydawać niemałą kasę na ten wyrób samochodopodobny. A im droższe auto, tym więcej możesz wynegocjować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wyprzedaż rocznika, przejedź się po dilerach, naprawdę można sporo wynegocjować

To zadanie dla firmy leasingowej. IMHO wersja ktora podales w takiej cenie nie jest realna. Na allegro od ok 150kzl to sa golasy 520 i to od brokerow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To zadanie dla firmy leasingowej. IMHO wersja ktora podales w takiej cenie nie jest realna. Na

> allegro od ok 150kzl to sa golasy 520 i to od brokerow.

Też mi się w to nie chce wierzyć. 100kzł w tym przypadku, to 40% ceny. To by oznaczało jazdę 2-3 lata praktycznie bez utraty wartości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Toyoty nie wyglądają i nie jadą

Hybryda chyba z definicji ma być ekonomiczna i oszczędna, dla osób,które te kryteria przedkładając ponad osiągi.

Robienie mixa w tym przypadku źle się kończy,bo jak widzisz cena jest tak abstrakcyjna,ze nie kupu tego ani miłośnik ekologii, ani fan GTI, bo zwykle GTI mocniejsze i tańsze

 

Czy na pewno cena jest taka abstrakcyjna? Toyota Prius plug-in kosztuje minimum 161kPLN a ma zasięg tylko 25km i duuuużo gorsze osiągi.

 

Hybrydy plug-in to są samochody dla specyficznej grupy klientów z wybranych krajów gdzie jest wiele przywilejów dla aut z niską emisją CO2. Po pierwsze do takich aut jest dofinansowanie przy zakupie (przeważnie około 5000E), po drugie nie płaci się podatku drogowego, po trzecie często można parkować za darmo w centrach miast a ładowanie ze słupków bywa nawet za darmo. Nadal się nie opłaca? Jak sobie ktoś policzy zakup i utrzymanie 2 aut jednego elektrycznego np. Nissana Leaf za 126kPLN a drugiego spalinowego na dalsze wyjazdy to może się okazać, że taki Golf to prawdziwa okazja jeśli spełnia wszystkie wymagania właściciela na raz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.