Skocz do zawartości

CR-V 2.2 i-CTDi 2005


mareks_uno

Rekomendowane odpowiedzi

mam zagwostkę, silnik w pewnym momencie jazdy zgasł i nie szło go zapalić

wymieniliśmy filtr paliwa i nadal to samo niewiem.gif

jednak jak pompujemy ręcznie gruszką od odpowietrzania i kręcimy to silnik o dziwo zapala ale po chwili znów brakuje mu paliwa i gaśnie spineyes.gif

w schematach nie znalazłem nigdzie że to auto ma elektryczną pompkę paliwa więc pompa sama zasysa sobie je z baku? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam zagwostkę, silnik w pewnym momencie jazdy zgasł i nie szło go zapalić

> wymieniliśmy filtr paliwa i nadal to samo

> jednak jak pompujemy ręcznie gruszką od odpowietrzania i kręcimy to silnik o dziwo zapala ale po

> chwili znów brakuje mu paliwa i gaśnie

> w schematach nie znalazłem nigdzie że to auto ma elektryczną pompkę paliwa więc pompa sama zasysa

> sobie je z baku?

Musi miec pompe elektryczną. To jest zasilane systemem CR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i masz racje ,nie musi miec ,jest cała masa CR bez pompki w zbiorniku ale tak sie tworzą mity

> internetowe

poprostu niespotkalem sie z systemem CR bez pompy wstepnej, czlowiek uczy sie przez cale zycie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam zagwostkę, silnik w pewnym momencie jazdy zgasł i nie szło go zapalić

> wymieniliśmy filtr paliwa i nadal to samo

> jednak jak pompujemy ręcznie gruszką od odpowietrzania i kręcimy to silnik o dziwo zapala ale po

> chwili znów brakuje mu paliwa i gaśnie

> w schematach nie znalazłem nigdzie że to auto ma elektryczną pompkę paliwa więc pompa sama zasysa

> sobie je z baku?

najlepiej podłączyc kompa i podejrzeć wartości bo tak to troche wróżenie , skoro po podpompowaniu paliwa odpala to możliwe że gdzieś ciągnie lewe lub np któryś wtrysk puszcza na przelew wink.gif ale bez podglądu w parametry to cięzko cos wywrozyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> najlepiej podłączyc kompa i podejrzeć wartości bo tak to troche wróżenie , skoro po podpompowaniu

> paliwa odpala to możliwe że gdzieś ciągnie lewe lub np któryś wtrysk puszcza na przelew ale

> bez podglądu w parametry to cięzko cos wywrozyć

albo zawor na listwie puszcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam zagwostkę, silnik w pewnym momencie jazdy zgasł i nie szło go zapalić

> wymieniliśmy filtr paliwa i nadal to samo

> jednak jak pompujemy ręcznie gruszką od odpowietrzania i kręcimy to silnik o dziwo zapala ale po

> chwili znów brakuje mu paliwa i gaśnie

> w schematach nie znalazłem nigdzie że to auto ma elektryczną pompkę paliwa więc pompa sama zasysa

> sobie je z baku?

Musi miec pompe elektryczną. To jest zasilane systemem CR

 

Nie kazdy system CR ma pompe w baku.

Edytowane przez Lato8
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No,popatrz jak sie pomylilem. Ciekawe czemu ukrecilo pletfe? Czesc wysokiego cisnienia nie prsyciera sie?

 

pompa rozebrana i wygląda ok, następuje wymiana wałka i pompki

szpec mówi że to wina rdzy która zbiera się na łączeniu pompy i pompki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.