guttek Napisano 5 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2015 Silnik zaczął strzelać w dolot. Nie mogl sie pozbierać z niskich obrotów.Na początek sprawdziłem rozrząd,ciśnienie na cylindrach, wymieniłem filtr paliwa,świece kable,bez efektu.Podłączyłem iaw scan, mieszanka max uboga, odłączyłem sonde skasowałem adaptacje.Silnik przestał strzelać w dolot ale zaczął szkuabac na wyższych obrotach, po czasie blad sondy.Podmieniłem sonde na inna skasowalem adaptacje.W miedzy czasie zauważyłem wypadający zapłon, pewnie dlatego komp lapie max ubogo?Sprawdzilem wtryski, sikaja rowno ale profilaktycznie wymienilem 3 sztuki(1 sztuka wymieniona 10tys km temu) podmieniłem inne kable i cewki i echo Jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 5 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2015 CPW obstawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 5 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2015 CPW obstawiam tez sie zastanawiałem nad nim, tylko czy jakby to byl cpw to niemial by problemu naraz na wszystkich cylindrach a nie tylko na jednym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 5 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2015 CPW różne figle płata , podmień go jeśli masz możliwość a wszystko wyjdzie Wypadanie zapłonu to jego robótka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 6 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2015 Rozrząd sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 6 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2015 Rozrząd sprawdź. napisalem ze to byla pierwsza rzecz ktora sprawdzilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 6 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2015 korzystając zapytam z podobnego tematu: Silnik 1.2 75 na kompie ecoll. wszystko jest ok do momętu pożądnego zagrzania silnika (zdarza sie mi to 2-3 razy w roku ale cyklicznie w każdy upał). Jak sie tak zagrzeje w dłuższej trasie auto wywala marchewe i kom w trybie awaryjnym. Po ostygnieciu do 0 wszystko wraca do normy. W kompie zostaje błąd "autoadaptation ats limit" o co chodzi? bo nie mam żadnego pomysłu czym to ugryść (świece, kable sa nowe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 6 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2015 napisalem ze to byla pierwsza rzecz ktora sprawdzilem Ach ta ślepota Posprawdzaj podciśnienia i wiązkę. Ciśnienie paliwa też warto by sprawdzić, kiedyś mój podobnie straszył jak pompa zaczynała siadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 7 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2015 Ach ta ślepota Posprawdzaj podciśnienia i wiązkę. Ciśnienie paliwa też warto by sprawdzić, kiedyś mój podobnie straszył jak pompa zaczynała siadać. pompe mam 3barowa, podmienilem na caly kosz nowy oryginal ale z spi i na wolnych tez wypadal zapon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 7 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2015 SPI ma za małe ciśnienie, przekonałem się o tym jak sprzedawca zapewniał że pompa z koszem od PI MPI, a przysłał od SPI. Skontroluj IAW Scanem na obu pompach, to coś naświetli więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2015 Na obrotach jalowych pompa z spi daje rade bez problemu wiec nie powinien gubic zaplonow. Kiedys nawet jezdzilem tydzien na takiej pompie i do 2,5tys obrotow jechal a potem byl kangurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 8 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2015 A nie obcięło przypadkiem klina w dolnym kole rozrządu? Może koło zębate jest przestawione minimalnie względem wału i cyrki się dzieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 8 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2015 A nie obcięło przypadkiem klina w dolnym kole rozrządu? Może koło zębate jest przestawione minimalnie względem wału i cyrki się dzieją. wstepnie udalo sie usunac usterke, jak narazie auto jezdzi tak jak powinno. Przyczyna byly NOWE swiece boscha, to juz drugi przypadek. Ponad rok temu opisywalem walke z lancia, gdzie rowniez nowe bosche waliły w hoja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.