Skocz do zawartości

1.2 75km problem z silnikiem


guttek

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik zaczął strzelać w dolot. Nie mogl sie pozbierać z niskich obrotów.
Na początek sprawdziłem rozrząd,ciśnienie na cylindrach, wymieniłem filtr paliwa,świece kable,bez efektu.
Podłączyłem iaw scan, mieszanka max uboga, odłączyłem sonde skasowałem adaptacje.
Silnik przestał strzelać w dolot  ale zaczął szkuabac na wyższych obrotach, po czasie blad sondy.
Podmieniłem sonde na inna skasowalem adaptacje.
W miedzy czasie zauważyłem  wypadający zapłon, pewnie dlatego komp lapie max ubogo?
Sprawdzilem wtryski, sikaja rowno ale profilaktycznie wymienilem 3 sztuki(1 sztuka wymieniona 10tys km temu) podmieniłem inne kable i cewki i echo :ogien:
Jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korzystając zapytam z podobnego tematu:

Silnik 1.2 75 na kompie ecoll. wszystko jest ok do momętu pożądnego zagrzania silnika (zdarza sie mi to 2-3 razy w roku ale cyklicznie w każdy upał). Jak sie tak zagrzeje w dłuższej trasie auto wywala marchewe i kom w trybie awaryjnym. Po ostygnieciu do 0 wszystko wraca do normy. W kompie zostaje błąd "autoadaptation ats limit" o co chodzi? bo nie mam żadnego pomysłu czym to ugryść (świece, kable sa nowe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisalem ze to byla pierwsza rzecz ktora sprawdzilem

Ach ta ślepota :facepalm:

Posprawdzaj podciśnienia i wiązkę. Ciśnienie paliwa też warto by sprawdzić, kiedyś mój podobnie straszył jak pompa zaczynała siadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach ta ślepota :facepalm:

Posprawdzaj podciśnienia i wiązkę. Ciśnienie paliwa też warto by sprawdzić, kiedyś mój podobnie straszył jak pompa zaczynała siadać.

pompe mam 3barowa, podmienilem na caly kosz nowy oryginal ale z spi i na wolnych tez wypadal zapon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SPI ma za małe ciśnienie, przekonałem się o tym jak sprzedawca zapewniał że pompa z koszem od PI MPI, a przysłał od SPI. Skontroluj IAW Scanem na obu pompach, to coś naświetli więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obrotach jalowych pompa z spi daje rade bez problemu wiec nie powinien gubic zaplonow. Kiedys nawet jezdzilem tydzien na takiej pompie i do 2,5tys obrotow jechal a potem byl kangurek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie obcięło przypadkiem klina w dolnym kole rozrządu? Może koło zębate jest przestawione minimalnie względem wału i cyrki się dzieją.

wstepnie udalo sie usunac usterke, jak narazie auto jezdzi tak jak powinno. Przyczyna byly NOWE swiece boscha, to juz drugi przypadek. Ponad rok temu opisywalem walke z lancia, gdzie rowniez nowe bosche waliły w hoja :ogien:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.