Keryp_ Napisano 7 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2015 (edytowane) http://www.gieldaklasykow.pl/fiat-125p-r32-coupe/ Edytowane 7 Lipca 2015 przez Pyrekcb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2015 Dla mnie bomba widac dbalosc o szczegoly jak licznik czy R32. Widzialbym tam jakis wloski silnik ale VW tez nie jest zly. Takiego bandziora bym chcial no moze jeszcze jakby klima byla. Ciekaw jestem jak to sie prowadzi. Mysle, ze jakbym mial wolne 30k to bym kupil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 7 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2015 Piękny,powala dbałość o detale i jakość wykonania jak ogląda się zdjęcia z budowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2015 Ino ten niskotonowy w siedzeniu - wieś śpiewa i tańczy. tak zepsuć taki schludny projekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 8 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2015 hmmm ja oglądałem zdjęcia z budowy i jak dla mnie to powalała raczej niedbałośc o detale konstrukcyjne i dbałośc o lakier i wygląd, zresztą najlepszym tego świadectwem jest to serwo i pompa hamulcowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamro Napisano 9 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2015 hmmm ja oglądałem zdjęcia z budowy i jak dla mnie to powalała raczej niedbałośc o detale konstrukcyjne i dbałośc o lakier i wygląd, zresztą najlepszym tego świadectwem jest to serwo i pompa hamulcowa Dokładnie, ale tak czy inaczej szacun. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 11 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 (edytowane) Widzialbym tam jakis wloski silnik O to to. Bo żeby grupa Fiata nie miała fajnych mocnych silników to bym jeszcze zrozumiał. A tutaj właśnie wychodzi cała "dbałość o szczegóły" - za garażem stał 125p, obok stało coś na kształt bumeranga, które kiedyś było Golfem czwórką, ktoś na to pobojowisko popatrzył i wpadł na pomysł. Edytowane 11 Lipca 2015 przez Spavatch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 etam, silnik to silnik, mi jest obojętne kto się na nim podpisał, zresztą ja na swoim zeszlifowałem wszelkie oznaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 po co koniku to zrobiles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 bawi mnie jak ludzie się patrzą i nie wiedzą co mam za nabój Ja zawsze mówię że to silnik z Łady Priory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 21 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2015 bawi mnie jak ludzie się patrzą i nie wiedzą co mam za nabój Ja zawsze mówię że to silnik z Łady Priory. Dobre! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 A ten? Jeszcze nie skończony ale już nie dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Auto wygląda i przyspiesza. Ja niestety jestem konserwatywnym ortodoksem i zdecydowanie bardziej wolę klepiące zawory w 1.5 Oryginał to oryginał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 A ten? Jeszcze nie skończony ale już nie dużo. ten to po prostu DOHC, swap na 1 dzień, miałem taki silnik w zagŁadzie kiedyś kiedyś to był szał jak się robiło 100 w 10s, dziś już nie ma takiej zabawy, trzeba mieć coś mocniejszego ja osobiście w tym momencie wsadzałbym do Łady tylko B230FT + tjun na 200-300KM w zależności od potrzeb 300KM w 900kg zawsze będzie robić robotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 ten to po prostu DOHC, swap na 1 dzień, miałem taki silnik w zagŁadzie kiedyś kiedyś to był szał jak się robiło 100 w 10s, dziś już nie ma takiej zabawy, trzeba mieć coś mocniejszego ja osobiście w tym momencie wsadzałbym do Łady tylko B230FT + tjun na 200-300KM w zależności od potrzeb 300KM w 900kg zawsze będzie robić robotę Ale z DOHC też da się wycisnąć 200-300 KM . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Ale z DOHC też da się wycisnąć 200-300 KM . drogo i na krótko a z tego silnika volvo zrobisz 300KM za +/- 3kzł żeby uzyskac z DOHCa zdrowe 140KM jakie mam z seryjnego iSa to już trzeba wydać wagon siana a obsługa i tak będzie kłopotliwa. jeśli nie jest się purystą to IMo pchanie się w tuning DOHCa jest bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 26 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2015 jeśli nie jest się purystą to IMo pchanie się w tuning DOHCa jest bez sensu. Gorzej jeśli się nim jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 27 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 Widziałbym bym 125P ale z V6 busso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 Gorzej jeśli się nim jest . w przypadku łady nie ma tego problemu, bo Łada i tak nie miała DOHCA zresztą uważam że porządny tuning ładowskiego silnika (który w przeciwieństwie do FSO jest ok) jest w tym momencie lepszą opcja niż DOHC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plastelinowy Napisano 27 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2015 W świetnym stanie jest! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
combomix Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 Nie powstydziłbym się. Dobra robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 Widziałbym bym 125P ale z V6 busso Spory kąt rozwarcia cylindrów, ciężko by było to wcisnąć jakoś sensownie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 3 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2015 Spory kąt? V6 z Alfy ma rozwidlenie 60 stopni. Przecież ten silnik pierwotnie jeździł ustawiony klasycznie i napędzał tylną oś. Moim zdaniem, to jedyny V6, który nie skundli fiaciora. Przez ożenek to jedna rodzina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.