Skocz do zawartości

125 - co Państwo na taki egz.?


Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie bomba widac dbalosc o szczegoly jak licznik czy R32. Widzialbym tam jakis wloski silnik ale VW tez nie jest zly. Takiego bandziora bym chcial no moze jeszcze jakby klima byla. Ciekaw jestem jak to sie prowadzi. Mysle, ze jakbym mial wolne 30k to bym kupil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm ja oglądałem zdjęcia z budowy i jak dla mnie to powalała raczej niedbałośc o detale konstrukcyjne i dbałośc o lakier i wygląd, zresztą najlepszym tego świadectwem jest to serwo i pompa hamulcowa :ooniee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm ja oglądałem zdjęcia z budowy i jak dla mnie to powalała raczej niedbałośc o detale konstrukcyjne i dbałośc o lakier i wygląd, zresztą najlepszym tego świadectwem jest to serwo i pompa hamulcowa :ooniee:

Dokładnie, ale tak czy inaczej szacun.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialbym tam jakis wloski silnik

 

O to to. Bo żeby grupa Fiata nie miała fajnych mocnych silników to bym jeszcze zrozumiał. A tutaj właśnie wychodzi cała "dbałość o szczegóły" - za garażem stał 125p, obok stało coś na kształt bumeranga, które kiedyś było Golfem czwórką, ktoś na to pobojowisko popatrzył i wpadł na pomysł.

Edytowane przez Spavatch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ten? Jeszcze nie skończony ale już nie dużo.

 

ten to po prostu DOHC, swap na 1 dzień, miałem taki silnik w zagŁadzie kiedyś

kiedyś to był szał jak się robiło 100 w 10s, dziś już nie ma takiej zabawy, trzeba mieć coś mocniejszego ;)

ja osobiście w tym momencie wsadzałbym do Łady tylko B230FT + tjun na 200-300KM w zależności od potrzeb ;) 300KM w 900kg zawsze będzie robić robotę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten to po prostu DOHC, swap na 1 dzień, miałem taki silnik w zagŁadzie kiedyś

kiedyś to był szał jak się robiło 100 w 10s, dziś już nie ma takiej zabawy, trzeba mieć coś mocniejszego ;)

ja osobiście w tym momencie wsadzałbym do Łady tylko B230FT + tjun na 200-300KM w zależności od potrzeb ;) 300KM w 900kg zawsze będzie robić robotę ;)

 

Ale z DOHC też da się wycisnąć 200-300 KM ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z DOHC też da się wycisnąć 200-300 KM ;)

 

drogo i na krótko ;] a z tego silnika volvo zrobisz 300KM za +/- 3kzł

żeby uzyskac z DOHCa zdrowe 140KM jakie mam z seryjnego iSa to już trzeba wydać wagon siana a obsługa i tak będzie kłopotliwa. jeśli nie jest się purystą to IMo pchanie się w tuning DOHCa jest bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorzej jeśli się nim jest :phi:.

 

w przypadku łady nie ma tego problemu, bo Łada i tak nie miała DOHCA

zresztą uważam że porządny tuning ładowskiego silnika (który w przeciwieństwie do FSO jest ok) jest w tym momencie lepszą opcja niż DOHC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.