Pipper Napisano 9 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2015 (edytowane) Witajcie! Co byście wybrali z SUVów/terenówek za około 30kpln? W odwodzie 10kpln na pakiet startowy jest Pojazd 90% czasu spędzi na asfalcie, więc coś z oponami MT odpada, czołgu bojowego jeszcze nie potrzebuję Skłaniam się głównie ku benzynie + lpg, spalanie do 20l/100km lpg budżet zniesie bez kłopotu, ale w niektórych przypadkach diesla nie wykluczam Skrzynia biegów - preferowany automat, ale manualem też nie pogardzę Z wyposażenia dobrze by było, gdyby były reflektory ksenonowe lub dobre halogeny z uwagi na częstą jazdę w warunkach nocnych Pojazd odporny na rudą musi być... Szukam czegoś od 2005r w górę, coś większego też wchodzi w grę, moje typy: Nissan Murano Volvo XC90 Kia Sorento lub Sportage Hyundai SantaFe lub Tucson BMW X5 Jeep GC lub Liberty/Cherokee Chodzi o coś sporego, z wysoką pozycją za kierownicą, mało uciążliwego w eksploatacji. Czego szukać na co zwracać uwagę? Co ewentualnie jeszcze polecilibyście? Docelowo planuję kiedyś G-klasse, ale to za jakiś czas dopiero Pozdrawiam serdecznie, Szymon Edytowane 9 Lipca 2015 przez Pipper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 10 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 Z tych wszystkich które wymieniłeś wybrałbym JGC. Powyżej rocznika 2005 miałbyś model WK/WH. Silniki benzynowe od 3.7, poprzez rzadkie 4.7 do 5.7 HEMI. Chyba nie muszę mówić, który byłby najfajniejszy. SRT oraz diesla 3.0 CRD ja osobiście bym nie brał pod uwagę. Skrzynie wyłącznie automatyczne. Swoją drogą jeśli dopuściłbyś jeszcze rocznik 2004 to sugerowałbym WJ/WG z końcówki produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 10 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 Z tych wszystkich które wymieniłeś wybrałbym JGC. Powyżej rocznika 2005 miałbyś model WK/WH. Silniki benzynowe od 3.7, poprzez rzadkie 4.7 do 5.7 HEMI. Chyba nie muszę mówić, który byłby najfajniejszy. SRT oraz diesla 3.0 CRD ja osobiście bym nie brał pod uwagę. Skrzynie wyłącznie automatyczne. Swoją drogą jeśli dopuściłbyś jeszcze rocznik 2004 to sugerowałbym WJ/WG z końcówki produkcji. A Ty znowu V8 masz po Volvo? Co tym razem? Nie będę ukrywał, że moim faworytem jest pojazd o obraźliwej nazwie "Murano" 2004-2006, ewentualnie Pathfinder, co można o tych silnikach ni ogólnie skrzyniach napisać? W Murano 3,5 V6 to chyba coś z Renault? no i Pathfinder to 4,0 6 cylindrów? Czy to nie są problematyczne pojazdy? Co do JGC, to ten nowszy tylko 3,7 lub 5,7 HEMI + lpg, 4,7 nie chcę, bo pali więcej niż 5,7 i słabiej jedzie, no i brzmi gorzej :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 10 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 A Ty znowu V8 masz po Volvo? Co tym razem? Będziesz się śmiał - znowu mam to samo. Ten sam rocznik, ten sam silnik. Różni się tym, że ma szyberdach i ciut lepsze radio. Lubiłem kurcze to auto i do niego wróciłem. Tylko już z nim zostanę na amen. Dlatego jak tylko znajdę wolną chwilę wstawiam na założenie gazu i będzie taniość edit: Murano fajne mimo, że francuskie w każdym razie silnik to tak troch Nissana, trochę Renault to chyba ten sam silnik który był montowany w 350Z oraz Avantime i Vel Satis Sprawdziłem i to ten sam silnik - oznaczenie VQ35DE It is fitted to the following vehicles: North American * 2001–2004 Nissan Pathfinder (240 hp) * 2001–2004 Infiniti QX4 (240 hp) * 2002–2004 Infiniti I35 (255 hp) * 2002–present Nissan Altima (240 to 270 hp) * 2002–present Nissan Maxima (255 to 290 hp) * 2003–2006 Nissan 350Z (287 to 300 hp) * 2003–2004 Infiniti G35 (260 to 280 hp) all models * 2005–2006 Infiniti G35 (280 hp) automatic transmission models * 2005–2007 Infiniti G35 (298 hp) manual transmission models * 2003–2008 Infiniti FX35 (275 hp) * 2003–present Nissan Murano (Z50) (245 to 265 hp) * 2004–2009 Nissan Quest (235 hp) * 2006–2008 Infiniti M35 (275 hp) JDM and other markets * 2000–present Nissan Elgrand 240 PS (180 kW; 240 hp) * 2001–2007 Nissan Stagea 272 PS (200 kW; 268 hp) and above * 2001–2009 Renault Vel Satis 241 PS (177 kW; 238 hp) * 2002–2008 Nissan Skyline (V35) 272 PS (200 kW; 268 hp) and above * 2003–present Nissan Teana/Cefiro (350JM-J31) 231 PS (170 kW; 228 hp) * 2003–2009 Nissan Presage (231 hp) * 2003–present Renault Espace 241 PS (177 kW; 238 hp) * 2004–2007 Nissan Fuga 350 GT 280 PS (210 kW; 280 hp) * 2005–2008 Nismo Fairlady Z S-Tune GT 300 PS (220 kW; 300 hp) (VQ35DE S1 engine) * 2006–present Renault Samsung SM7 217 PS (160 kW; 214 hp) (Neo VQ35) * 2008–present Renault Laguna Coupé 241 PS (177 kW; 238 hp) Na jednym forum narzekają na te silniki bo powyżej 400KM mają tendencję do wywracania się na lewą stronę. Poza tym napisali, że to raczej wytrzymałe konstrukcje. A nie myślałeś, żeby popatrzeć na coś w stylu LC120 z 4.0 V6 1GR-FE ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 10 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 Będziesz się śmiał - znowu mam to samo. Ten sam rocznik, ten sam silnik. Różni się tym, że ma szyberdach i ciut lepsze radio. jeep.png Lubiłem kurcze to auto i do niego wróciłem. Tylko już z nim zostanę na amen. Dlatego jak tylko znajdę wolną chwilę wstawiam na założenie gazu i będzie taniość Paaanie, mi się Megane 2 2,0 16v spodobało po zakupie w październiku 2014, dlatego 1 czerwca kupiłm sobie drugie, jeszcze lepiej wypasione, do obu założyłem lpg, jest taniość Dlatego śmiać się nie mam zamiaru Szukam czegoś do robienia 35-40kkm rocznie, głównie asfalt komfortowo, czasem warunki szutrowe/las i czasem warunki zimowe - mieszkam na prowincji Dlatego spojrzałem na Murano... pod lpg właśnie, pojawiło się jakieś Cayene 3,2 , ale ciężko by było, żeby nauczyciel w szkole jeździł "kajenem" po pół roku pracy Z mniejszych jeszcze Subaru Forester 2006-2007, czyli kaczka jaką ma Camel00 obecnie 2,0 158KM i pod LPG Z czasem, jak km będę mniej robił, wtedy zerknę na V8, teraz chciałbym na 6 cylindrach zakończyć swoje motoryzacyjne podboje... A X5 do 2005r. 3.0 diesel lub benzyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 10 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 Przy takich założeniach to chyba najlepszy byłby Outback. Silnik 2.5 litra wolnossący, do tego LPG i niczego więcej Ci nie trzeba. Kiedyś był jeden reklamowany na forum, ale to było już jakiś czas temu więc pewnie się sprzedał był. O takie coś: http://allegro.pl/subaru-outback-2-5i-automat-155ty-km-100-i5511072143.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 10 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 Przy takich założeniach to chyba najlepszy byłby Outback. Silnik 2.5 litra wolnossący, do tego LPG i niczego więcej Ci nie trzeba. Kiedyś był jeden reklamowany na forum, ale to było już jakiś czas temu więc pewnie się sprzedał był. O takie coś: http://allegro.pl/subaru-outback-2-5i-automat-155ty-km-100-i5511072143.html Przez chwilę miałem chrapkę na OBK po Sherifie, a tak zapytam w sprawie Rzepa, bo kurcze gniecie mnie to mocno, szukać czegoś Europejskiego, czy Amerykańca? Chodzi mi o Liberty i JGC do 2005 i po 2005r? Czy nie ma kłopotu z częściami, jak to się w ogóle ma do eksploatacji, poza paliwem? Bo Lexa RX300 miałem przez chwilkę i podoba mi się wysoka pozycja za kierownicą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 10 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2015 Przez chwilę miałem chrapkę na OBK po Sherifie, a tak zapytam w sprawie Rzepa, bo kurcze gniecie mnie to mocno, szukać czegoś Europejskiego, czy Amerykańca? Chodzi mi o Liberty i JGC do 2005 i po 2005r? Czy nie ma kłopotu z częściami, jak to się w ogóle ma do eksploatacji, poza paliwem? Bo Lexa RX300 miałem przez chwilkę i podoba mi się wysoka pozycja za kierownicą... No właśnie o tym OBK mówiłem Co do Jeep'a. Ja zdecydowanie bym szukał wersji EU. Wersja US ma jedyny plus w postaci bazy Carfax. I ja innych plusów nie widze. Do tego w wersji EU na przykładzie WJ/WG: zawieszenie jest ciut twardsze, lusterka się składają. Pomijam kwestie lamp czy radia. Co do części i napraw. Zrobiłem ostatnio pakiet startowy w którym się zawierała wymiana wszystkich płynów (mosty, skrzynia, silnik, reduktor) i filtrów. Do tego zestaw naprawczy do hamulców na wszystkich kołach plus klocki z tyłu. Całość wyszła około 2k pln. Musiałbym papierów poszukać bo już nie pamiętam dokładnie. Co do samego Liberty, to takie auto ujeżdża Rejmi. Swoją drogą chyba coś wspominał o sprzedaży. Edit: co do samego paliwa: byłem ostatnio w górach, zrobiłem koło 1kkm ze średnim spalaniem 12 litrów noPb przy czym większość trasy z prędkością 110-140 kmh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 11 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2015 No właśnie o tym OBK mówiłem Co do Jeep'a. Ja zdecydowanie bym szukał wersji EU. Wersja US ma jedyny plus w postaci bazy Carfax. I ja innych plusów nie widze. Do tego w wersji EU na przykładzie WJ/WG: zawieszenie jest ciut twardsze, lusterka się składają. Pomijam kwestie lamp czy radia. Co do części i napraw. Zrobiłem ostatnio pakiet startowy w którym się zawierała wymiana wszystkich płynów (mosty, skrzynia, silnik, reduktor) i filtrów. Do tego zestaw naprawczy do hamulców na wszystkich kołach plus klocki z tyłu. Całość wyszła około 2k pln. Musiałbym papierów poszukać bo już nie pamiętam dokładnie. Co do samego Liberty, to takie auto ujeżdża Rejmi. Swoją drogą chyba coś wspominał o sprzedaży. Edit: co do samego paliwa: byłem ostatnio w górach, zrobiłem koło 1kkm ze średnim spalaniem 12 litrów noPb przy czym większość trasy z prędkością 110-140 kmh. Ja do pakietu startowego dorzucam od razu instalację LPG i ewentualne opony/koła, przerejestrowanie i ubezpieczenie, więc u mnie pakiet startowy to będzie jakieś 10kpln Chociaż przy Megance za 12kpln podliczyłem wszystko i wyszło 7400 "pakiet startowy" Zastanawia mnie ten silnik 3,7 V6, bo to jest to samo w JGC i JC/Liberty? JAkie największe butle wejdą do tych pojazdów? Przy spalaniu rzędu 20l/100km liczę jakieś butle minimum 90 litrów, ze wskazaniem na 120-140l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 12 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2015 szukać czegoś Europejskiego, czy Amerykańca? Chodzi mi o Liberty i JGC do 2005 i po 2005r? Czy nie ma kłopotu z częściami, jak to się w ogóle ma do eksploatacji, poza paliwem? Moim zdaniem tylko EU. Na plus wpływa wszystko - od drobiazgów w postaci anteny w szybie (a nie błotniku), przez składane lusterka, na twardszym zawieszeniu nie kończąc. Części dostępne i tanie. Naprawy banalnie proste. Przy odrobinie wyobraźni technicznej, kluczami 8 i 10, jesteś w stanie rozkręcić pół samochodu. Napisze to co wszystkim przed wyborem Jeep'a - przejedź się najpierw takim samochodem. Prowadzenie kutra rybackiego nie każdemu się spodoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 Moim zdaniem tylko EU. Na plus wpływa wszystko - od drobiazgów w postaci anteny w szybie (a nie błotniku), przez składane lusterka, na twardszym zawieszeniu nie kończąc. Części dostępne i tanie. Naprawy banalnie proste. Przy odrobinie wyobraźni technicznej, kluczami 8 i 10, jesteś w stanie rozkręcić pół samochodu. Napisze to co wszystkim przed wyborem Jeep'a - przejedź się najpierw takim samochodem. Prowadzenie kutra rybackiego nie każdemu się spodoba. I w JGC po 2005r trafiają się "kastraty" tylko z tylnym napędem z tego co zauważyłem? Prowadzenie kutra rybackiego mi nie przeszkadza, miałem przez "chwilkę" RX300, to też taki mały kuter był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 I w JGC po 2005r trafiają się "kastraty" tylko z tylnym napędem z tego co zauważyłem? Prowadzenie kutra rybackiego mi nie przeszkadza, miałem przez "chwilkę" RX300, to też taki mały kuter był WK/WH w porównaniu do WJ/WG prowadzi się całkiem poprawnie WJ (nie wiem czy WG) również miały wersje z możliwością rozłączenia napędu przedniego oraz wersje 2WD z napędem tylko na tył. Wbrew opinii osób które twierdzą, że się "da" tym jeździć, obstawiam, że nadwyżkę nieprzepalonego paliwa wydasz na blacharza przy pierwszych opadach śniegu Polecam: kopalnia wiedzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 WK/WH w porównaniu do WJ/WG prowadzi się całkiem poprawnie WJ (nie wiem czy WG) również miały wersje z możliwością rozłączenia napędu przedniego oraz wersje 2WD z napędem tylko na tył. Wbrew opinii osób które twierdzą, że się "da" tym jeździć, obstawiam, że nadwyżkę nieprzepalonego paliwa wydasz na blacharza przy pierwszych opadach śniegu Polecam: kopalnia wiedzy Taki pojazd, masa + środek ciężkości+ charakterystyka zawieszenia, niestety rwd odpada No i przeczytałem i zdałem sobię sprawę, dlaczego Jeepy są takie tanie, przy moich przebiegach odczułbym to w portfelu, ergo , jeszcze nie stać mnie na JGC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietiagoras Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 bierz sorento (przy dobrych wiatrach to z zaplanowanego budżetu sporo zostanie i nie słuchaj tych gawędziarzy - nie musi byc odrazu jeep Kiła też jest dobra bo nie doceniana) wahałem się, kupiłem jak wspomniałem "na pałę" przez to że pojechałem z żoną "bierz i nie wydziwiaj" kupiłem, i jak miałem może ze 30 aut to w takim przynajmniej stanie wewnętrznym i blacharskim nigdy nie miałem, po mimo już swojego wieku, ja tam jestem zadowolony byle motor posłużył - narazie zrobiłem remont zawieszenia gumy stabilizatorów i poduszki stabilizatorów ba 150 zł ja nie mam naępdu AUTO tylko przełączany 2/4/4L - dla mnie zaleta moge sobie grzebac jak mi sie podoba a nie jak sie napędom zachce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 bierz sorento (przy dobrych wiatrach to z zaplanowanego budżetu sporo zostanie i nie słuchaj tych gawędziarzy - nie musi byc odrazu jeep Kiła też jest dobra bo nie doceniana) wahałem się, kupiłem jak wspomniałem "na pałę" przez to że pojechałem z żoną "bierz i nie wydziwiaj" kupiłem, i jak miałem może ze 30 aut to w takim przynajmniej stanie wewnętrznym i blacharskim nigdy nie miałem, po mimo już swojego wieku, ja tam jestem zadowolony byle motor posłużył - narazie zrobiłem remont zawieszenia gumy stabilizatorów i poduszki stabilizatorów ba 150 zł ja nie mam naępdu AUTO tylko przełączany 2/4/4L - dla mnie zaleta moge sobie grzebac jak mi sie podoba a nie jak sie napędom zachce W tym tygodniu mam zaplanowanych kilka pojazdów, więc zobaczymy co to wyjdzie... Sorento jest mocnym zawodnikiem w moim rankingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 Sorrento też mogę polecić. Natomiast nie kupuj Sportage/Tuscon. Bo to taka terenówka jak i Twoja Dacia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietiagoras Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 no nie wiem czy dacia nie ma choćby bagażnika większego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 no nie wiem czy dacia nie ma choćby bagażnika większego Dla niewtajemniczonych, moje "Dacie" to Renault Megane II Bagażnik będzie zajęty przez koło zapasowe lub baaaardzo dużą butlę na lpg, sam bagażnik mi nie jest potrzebny na bagaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 Taki pojazd, masa + środek ciężkości+ charakterystyka zawieszenia, niestety rwd odpada No i przeczytałem i zdałem sobię sprawę, dlaczego Jeepy są takie tanie, przy moich przebiegach odczułbym to w portfelu, ergo , jeszcze nie stać mnie na JGC Spalanie nie jest złe. Jeep WG 4.7 w trasie palił mi 15l lpg. W tych samych warunkach (gps'owe 140-160km/h) Forester pali 12-13l lpg (fakt, że na zimowych oponach które aktualnie dorzynam). Podobno nowsze WK/WJ z 3.7 potrafią spalić sporo mniej. Tylko, że to nie V8. Mnie w Jeep'ie przeszkadzało jedynie to, że niemożliwe jest doprowadzenie samochodu do stanu w którym wszystko działa i nie masz żadnych zastrzeżeń. Zawsze będzie "coś", jak nie eksploatacja to jakaś drobna pierdoła. Są to rzeczy nie tyle kosztowane, co uciążliwe. Chyba, że wychodzisz z założenia, że "sprawny" oznacza "jeździ", to koszty nie powinny wykraczać zbytnio poza to co wlejesz do baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 Spalanie nie jest złe. Jeep WG 4.7 w trasie palił mi 15l lpg. Moja Kiła spali tyle w takich warunkach. Jeśli nie więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 Spalanie nie jest złe. Jeep WG 4.7 w trasie palił mi 15l lpg. W tych samych warunkach (gps'owe 140-160km/h) Forester pali 12-13l lpg (fakt, że na zimowych oponach które aktualnie dorzynam). Podobno nowsze WK/WJ z 3.7 potrafią spalić sporo mniej. Tylko, że to nie V8. Mnie w Jeep'ie przeszkadzało jedynie to, że niemożliwe jest doprowadzenie samochodu do stanu w którym wszystko działa i nie masz żadnych zastrzeżeń. Zawsze będzie "coś", jak nie eksploatacja to jakaś drobna pierdoła. Są to rzeczy nie tyle kosztowane, co uciążliwe. Chyba, że wychodzisz z założenia, że "sprawny" oznacza "jeździ", to koszty nie powinny wykraczać zbytnio poza to co wlejesz do baku. Paliwo, jak sam już napisałeś, jest najmniejszym kosztem eksploatacji U mnie ma wszystko działać, bardziej przeraziły mnie okresy wymian płynów eksploatacyjnych :/ A jak Tobie jeździ się Forkiem, porównując do JGC ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 A jak Tobie jeździ się Forkiem, porównując do JGC ? Jeep to ciężka, źle prowadząca się i jeszcze gorzej skręcająca kanapa z klubokawiarni o wdzięku zawodnika football'u amerykańskiego, którym taranujesz krawężniki i tniesz pasy zieleni bo jest to zabawne i wiesz, że możesz. Forester to wątpliwej urody samochód osobowy w którym nie rysujesz zderzakiem tam gdzie teoretyczne powinieneś, prowadzący się jakby nic nie ważył i przeczący prawom fizyki podczas pokonywani zakrętów. Trochę jak hamburger vs. sushi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 Jeep to ciężka, źle prowadząca się i jeszcze gorzej skręcająca kanapa z klubokawiarni o wdzięku zawodnika football'u amerykańskiego, którym taranujesz krawężniki i tniesz pasy zieleni bo jest to zabawne i wiesz, że możesz. I własnie za to go kocham A jak potrzebuję pogrążyć jakiegoś gnojka w gie-te-i to też da radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 Jeszcze jedno ja osobiście Jeep'a polecam, bo to najtańszy sposób na fajne, amerykańskie V8. A każdy chłopiec powinien takowe chociaż przez chwilę posiadać. Samochód jest ciężki, plastiki i skóry tłuste, wyposażenie godne, prowadzi się chamsko, brzmi zajebiście podczas odpalania, pracy na wolnych i jazdy; a przy kickdown nie sposób się nie uśmiechnąć i -przy odrobinie szczęścia- odpalić kilka alarmów w zaparkowanych samochodach. Jest to również jeden z tych samochodów, za którym prawdopodobnie odwrócisz się odchodząc z miejsca parkingowego. A to, że pali i czasem kaprysi... taki urok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 taki urok. Jak w małżeństwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 13 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 Jak w małżeństwie Jako drugą zabawkę tak, to tak jak z kochanką Dlatego nie wstępuję w związek małżeński, cenię sobie spokój Ale jeśli to ma być jedyny pojazd, to jednak chyba nie Jeep przy 40kkm rocznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 Jak w małżeństwie weźcie się jeszcze za rączki i dajcie buzi, Panowie mam inną koncepcję V8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 13 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2015 mam inną koncepcję V8 waginosceptyczną? pochwaliłbyś się co tam w końcu kupiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 waginosceptyczną? pochwaliłbyś się co tam w końcu kupiłeś a to typowa trasa dla jeepa osz kurcze, jak teraz wstawić film ???? edit: sam się wstawia ??? mój boże.. Karaxu, wg krokodyla takie V8 dla młodzieńców kochających siusiaki :gay: BTW, użytkuję, nie kupiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 14 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2015 z drugiej strony, dla KIA nie ma takich filmów https://www.youtube.com/watch?v=SHNRxcwwBlg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 17 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2015 Moja Kiła spali tyle w takich warunkach. Jeśli nie więcej Zatem zapytuję ja Was, co i jak sprawdzić w Kii Sorento 2,4 benzyna z 2005r? Pojazd prowadzony z Holandii lub Niemiec będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 20 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 O jakiś oczywistych problemach nie słyszałem, więc pewnie jak każdą terenówkę. I rozbierz mechanizm tylnej wycieraczki. Wyczyść i dobrze przesmaruj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 O jakiś oczywistych problemach nie słyszałem, więc pewnie jak każdą terenówkę. I rozbierz mechanizm tylnej wycieraczki. Wyczyść i dobrze przesmaruj Jeździłem dzisiaj trzema sztukami 2,4 benzyna, jedną z nich wybieram i do soboty kupuję. Z wycieraczką to tak jak we Fiatach i innych markach, trzeba jej używać NIE POLECAM: handlarza z Końskich, ściąga w większości Sorento, ale tematy fakturowe i zachowanie pozostawiają do życzenia wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 21 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2015 Z wycieraczką to tak jak we Fiatach i innych markach, trzeba jej używać Tu nie ma znaczenia czy używasz czy nie. Po prostu się zaciera. Co do Kii - pamiętaj że to nie jest fajne auto. Jest poprawne aż do bólu, małoawaryjne, robi co od niego wymagasz. Ale nie jest fajne. Piszę żebyś nie był rozczarowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 21 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2015 Tu nie ma znaczenia czy używasz czy nie. Po prostu się zaciera. Co do Kii - pamiętaj że to nie jest fajne auto. Jest poprawne aż do bólu, małoawaryjne, robi co od niego wymagasz. Ale nie jest fajne. Piszę żebyś nie był rozczarowany. Czyli dobrze wyczyścić i nasmarować Meganki też mam nudne i małoawaryjne, Stilo/Pandę/Punciaki 2 też były nudne, lubię nudne pojazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietiagoras Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Tu nie ma znaczenia czy używasz czy nie. Po prostu się zaciera. Co do Kii - pamiętaj że to nie jest fajne auto. Jest poprawne aż do bólu, małoawaryjne, robi co od niego wymagasz. Ale nie jest fajne. Piszę żebyś nie był rozczarowany. że tak spytam? co znaczy nie jest fajne? a co wg. ciebie jest fajne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietiagoras Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 jedną z nich wybieram i do soboty kupuję. to się pochwal jak ochłoniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 że tak spytam? co znaczy nie jest fajne? a co wg. ciebie jest fajne? Jeżdżę na zmiane Forkiem i Kiłą. I jak jadę Subaryną to uśmiech nie schodzi z gęby. A Kiłą po prostu jadę. Musiał byś sam pojeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Jeżdżę na zmiane Forkiem i Kiłą. I jak jadę Subaryną to uśmiech nie schodzi z gęby. A Kiłą po prostu jadę. Musiał byś sam pojeździć. Forkiem 2.0X z 2004 2.0 125KM jeździłem chwilkę, około 4kkm zrobiłem, Sorento 2,5 crdi jakieś 2kkm, gdyby nie diesel, to dla mnie Kia jest lepsza, do moich zastosowań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 to się pochwal jak ochłoniesz W sobotę po południu przyprowadzam do garażu, ale foty i wrażenia będą później, bo wieczorem biorę Megankę i śmigam w góry na kilka dni Do ogarnięcia lampy przednie, zabezpieczenie ramy/podwozia i profili, pranie i zabezpieczanie środka - skóra, drobna polerka i woski , nowe koła na lato i opony na zimę. A właśnie, jakie dać opony na 16" na zimę - 225/75 czy 235/75? A jakie na lato do 17" 225/70, 235/65, 235/70 ? O homologacji opon do modelu wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Forkiem 2.0X z 2004 2.0 125KM jeździłem chwilkę, około 4kkm zrobiłem, Sorento 2,5 crdi jakieś 2kkm, gdyby nie diesel, to dla mnie Kia jest lepsza, do moich zastosowań No właśnie diesel jeszcze jakoś jeździ w tym aucie. I bardzo żałuje że go nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 No właśnie diesel jeszcze jakoś jeździ w tym aucie. I bardzo żałuje że go nie mam. Jak 2,4 mi się sprawdzi, to szukam jako kolejny pojazd 3,8 V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Jak 2,4 mi się sprawdzi, to szukam jako kolejny pojazd 3,8 V6 Z racji różnicy mas podejrzewam że będzie jak u mnie - miał problem z ruszeniem pod górę z 5 osobami w środku . A hamownia pokazała że TTTT. Więc prędzej 3.8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietiagoras Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 W sobotę po południu przyprowadzam do garażu, ale foty i wrażenia będą później, bo wieczorem biorę Megankę i śmigam w góry na kilka dni Do ogarnięcia lampy przednie, zabezpieczenie ramy/podwozia i profili, pranie i zabezpieczanie środka - skóra, drobna polerka i woski , nowe koła na lato i opony na zimę. A właśnie, jakie dać opony na 16" na zimę - 225/75 czy 235/75? A jakie na lato do 17" 225/70, 235/65, 235/70 ? O homologacji opon do modelu wiem ja mam letniaki 235/70/16 dobrze wygląda, dobrze jezdzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietiagoras Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Forkiem 2.0X z 2004 2.0 125KM jeździłem chwilkę, około 4kkm zrobiłem, Sorento 2,5 crdi jakieś 2kkm, gdyby nie diesel, to dla mnie Kia jest lepsza, do moich zastosowań co do jazdy się nie wypowiem..... ale subaru wizualnie z każdej strony w/z też dupy nie urywa tyle ze w sorento jest wyzej lepiej widac zza szyby, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 ale subaru wizualnie z każdej strony w/z też dupy nie urywa Oczywiście że jest paskudny. Kia jest o wiele ładniejsza. Jeszcze w kolorze czarnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 ja mam letniaki 235/70/16 dobrze wygląda, dobrze jezdzi ok, dzięki za podpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 co do jazdy się nie wypowiem..... ale subaru wizualnie z każdej strony w/z też dupy nie urywa tyle ze w sorento jest wyzej lepiej widac zza szyby, W Sorento siedzi się wyżej, to taki mułek roboczy, pasuje mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Oczywiście że jest paskudny. Kia jest o wiele ładniejsza. Jeszcze w kolorze czarnym Będzie czarna z tytanowym dołem + rury przód i boki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 22 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Oczywiście że jest paskudny. Aczkolwiek spotkałem dzisiaj Golfa III kabrio. Forek nie jest taki brzydki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.