Pipper Napisano 20 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 Witajcie! Na jaki okres czasu wystarcza standardowy zbiorniczek lubryfikacji przy instalacji Viale? Co to za substancja, gdzie to kupić i ile kosztuje? Instalacja sekwencyjna z Holandii, założona w 2008 roku. Pozdrawiam serdecznie, Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 20 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 To jest coś na bazie ON , więc jeśli sobie wlejesz zwykłego ON , to będzie ok. Jak niczego nie wlejesz , to też będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 To jest coś na bazie ON , więc jeśli sobie wlejesz zwykłego ON , to będzie ok. Jak niczego nie wlejesz , to też będzie dobrze Pacjent to Kia Sorento 2003r z silnikiem 2,4 16v Wolałbym jednak, żeby coś tam było, co było przewidziane fabrycznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 20 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 To to coś kosztuje zwykle ok 10 pln/100ml. Tego czegoś jest pobierane zwykle najwięcej na obrotach jałowych czyli wtedy kiedy najmniej tego potrzeba. Ponadto mawet bez tego kolektor ssący jest w środku upaciany w oleju z odmy. Więc jaki jest sens paciania dodatkowego kolektora olejem skoro i tak jest upaciany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 To to coś kosztuje zwykle ok 10 pln/100ml. Tego czegoś jest pobierane zwykle najwięcej na obrotach jałowych czyli wtedy kiedy najmniej tego potrzeba. Ponadto mawet bez tego kolektor ssący jest w środku upaciany w oleju z odmy. Więc jaki jest sens paciania dodatkowego kolektora olejem skoro i tak jest upaciany? widziałeś kiedyś zamontowany lubryfikator ? bo piszesz jak ślepy o kolorach nie może kapać najwięcej na wolnych bo jest to sterowane podciśnieniem w kolektorze po prostu większe podciśnienie więcej zasysa płynu no chyba że przytkasz dolot, to faktycznie zassa więcej sam płyn nie ma wiele wspólnego z ON, podobny jest chyba tylko kolor i na upartego konsystencja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 widziałeś kiedyś zamontowany lubryfikator ? bo piszesz jak ślepy o kolorach nie może kapać najwięcej na wolnych bo jest to sterowane podciśnieniem w kolektorze po prostu większe podciśnienie więcej zasysa płynu no chyba że przytkasz dolot, to faktycznie zassa więcej sam płyn nie ma wiele wspólnego z ON, podobny jest chyba tylko kolor i na upartego konsystencja wiesz kiedy jest największe podcisnienie w kolektorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 wiesz kiedy jest największe podcisnienie w kolektorze? jeśli wepniesz się za przepustnicą to pewnie przy hamowaniu silnikiem ? mam lubryfikację, dolewam jak mi się przypomni, reguluje dawkę i coś tam czytałem n/t ale czy to działa ? nie wiem na pewno nie szkodzi tak jak piszą na forach, że zalepi kolektor (gdzieś krążą fotki zalepionego dolotu niby płynem lubry) mój ma ponad 100kkm z lubra i nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 To to coś kosztuje zwykle ok 10 pln/100ml. Tego czegoś jest pobierane zwykle najwięcej na obrotach jałowych czyli wtedy kiedy najmniej tego potrzeba. Ponadto mawet bez tego kolektor ssący jest w środku upaciany w oleju z odmy. Więc jaki jest sens paciania dodatkowego kolektora olejem skoro i tak jest upaciany? Mam u siebie smarowidło Flash Lube i już jest uzupełnione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 mój ma ponad 100kkm z lubra i nic się nie dzieje A ja wywaliłem z Subaru i też się nic nie dzieje. Znaczy nie kopci po odpaleniu i jest taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.