wesul Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Witam, Dwa szybkie pytanka; Ponieważ skrzynia zaczyna mieć dość (wypada dwojka i zgrzyta przy redukcjach) chce ja zmienić na taka z Palio 1.2 Z tego co wiem to powinna być tak ja SCS Abarth pod względem przełożeń - 14/57 ale zdarza sie rożnie. Jak sprawdzić czy to to przelozenie co mnie interesuje? Lub co odkręcić Druga sprawa. Mam glowice cala, kolektor wtryski i kompa z P75. Dłol na razie 1.1. Czy dol z Palio 1.2 podjedzie P&P? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 I czy skrzynia z palio pasuje do 1.1? Wiem ze coś trzeba przekładać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EmilSTo Napisano 23 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Witam, Dwa szybkie pytanka; Ponieważ skrzynia zaczyna mieć dość (wypada dwojka i zgrzyta przy redukcjach) chce ja zmienić na taka z Palio 1.2 Z tego co wiem to powinna być tak ja SCS Abarth pod względem przełożeń - 14/57 ale zdarza sie rożnie. Jak sprawdzić czy to to przelozenie co mnie interesuje? Lub co odkręcić Druga sprawa. Mam glowice cala, kolektor wtryski i kompa z P75. Dłol na razie 1.1. Czy dol z Palio 1.2 podjedzie P&P? Podejdzie bez problemu, jedynie trzeba przedłóżyc wydech przy misce, albo założyc kolektor i portki od 1.2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 24 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2015 Co do skrzyni z palio to pewnie można jakoś dojść po numerach. Ja jak kupiłem skrzynię ze sieny z allegro to dla upewnienia się rozkręciłem obudowę mechanizmu różnicowego i tam na tej głównej zębatce było wybite przełożenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 W Fiacie jest jedna wielka loteria po nr nie radze szukać, mogę Ci złożyć taką skrzynkę za 450zł jak nie znajdziesz. Złożyłem ok 100 skrzyń i wnioski są jednę dane w FAQ i katalogach są nijakie do rzeczywistość. A skrzynkę 14/57 radze szukać tylko i wyłącznie z Palio bo W seju jakoś mnie się żadko trafiają najczęściej popularny i uniwersalny sporting. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 25 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 Co do skrzyni z palio to pewnie można jakoś dojść po numerach. Ja jak kupiłem skrzynię ze sieny z allegro to dla upewnienia się rozkręciłem obudowę mechanizmu różnicowego i tam na tej głównej zębatce było wybite przełożenie. Nauczony doświadczeniem - numer to nie koniecznie jest wyznacznik tego co jest w środku. Dlatego tez chce organoleptycznie sprawdzić czy to na pewno 14/57. Obudowa mechanizmu to rozumiem to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 25 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 W Fiacie jest jedna wielka loteria po nr nie radze szukać, mogę Ci złożyć taką skrzynkę za 450zł jak nie znajdziesz. Złożyłem ok 100 skrzyń i wnioski są jednę dane w FAQ i katalogach są nijakie do rzeczywistość. A skrzynkę 14/57 radze szukać tylko i wyłącznie z Palio bo W seju jakoś mnie się żadko trafiają najczęściej popularny i uniwersalny sporting. Tez tak to widzę. Mam do kupienia z Palio, wiec chce być pewny ze to to. A jak znajdę i $$$ pozwoli to tylko 64/13. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RUFF Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 To na focie to akurat pokrywa V biegu i to z 900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 25 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2015 Mechanizm różnicowy jest tam gdzie wchodzą półosie. Nie wiem czy na wszystkich skrzyniach jest nabite oznaczenie na tej zębatce głównej, ale chyba tak, bo pamiętam, że sprawdzałem to oznaczenie bo tak wyczytałem w necie, i faktycznie było wybite tam odpowiednie przełożenie jakie powinno być w palio/siena/abarth, dzięki czemu miałem 100% pewności że kupilem odpowiednią skrzynię. Oczywiście po odkręceniu obudowy mechanizmu różnicowego trzeba go później uszczelnić przy składaniu np siliconem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.