fred77 Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Samochód bez LPG. Na wolnych obrotach silnik przerywa i szarpie. Podczas równomiernej jazdy pracuje prawidłowo. Gdy chce się przyśpieszyć to szarpie i czasami zaczyna mrugać kontrolka silnika, która po chwili gaśnie. Podczas przyśpieszania efekt jest taki jakby się wyłaczały ze dwa cylindry. Wcześniej sporadycznie sobie "kichnął" i nie było żadnego szarpania aż tu nagle problem pojawił się z dnia na dzień i jest szarpanie, trudności przy przyśpieszaniu i nierówna praca na wolnych obrotach. Jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 nie wiem jak tam w twoim wozie - ale podobne objawy miałem gdy pdały cewki zapłonowe. silnika fiata 1.4 nie znam. Jak się go wkręciło juz na obroty to jakoś jechał. Na wolnych było źle. Sprawdź kable WN na początek? - tylko na wyłączonym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 nie wiem jak tam w twoim wozie - ale podobne objawy miałem gdy pdały cewki zapłonowe. silnika fiata 1.4 nie znam. Jak się go wkręciło juz na obroty to jakoś jechał. Na wolnych było źle. Sprawdź kable WN na początek? - tylko na wyłączonym silniku. Tam nie ma kabli wysokiego napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
12345 Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 A nie ma cewki zespolonej? Jak pisałem nie znam silnika. W łoplu taka była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Tam nie ma kabli wysokiego napięcia. ale są fajkocewki, może któraś pada? Podepnij się FESem, zobacz czy są jakieś błędy, sprawdz co dzieje się w trakcie przerywań... prędzej w ten sposób znajdziesz podpowiedź niż z wróżb AKowych :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 5 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 ale są fajkocewki, może któraś pada? Podepnij się FESem, zobacz czy są jakieś błędy, sprawdz co dzieje się w trakcie przerywań... prędzej w ten sposób znajdziesz podpowiedź niż z wróżb AKowych :-D Wczoraj byłem w ASO i nie było żadnych błędów. Tyle, że do wczoraj nie mrugała kontrolka ale silnik szarpał. Nie miałem też czasu więc ugadałem się na kolejny dzień. Dzisiaj zaczęła sobie pomrugiwać kontrolka. Znów zawiozłem do ASO i będą szukać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2015 Okazało się, że to jedna fajkocewka. Całkowity koszt wymiany w ASO 280zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.