subArek Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 po wymianie starej, która skorodowana zwyczajnie się rozleciała jest problem z ustawieniem auta, jeżdzi, wkręca się na obroty ale przy jednym z "modeli przyśpieszania" turbina wchodzi w tryb awaryjny tj. przy delikatnym traktowaniu gazu samochód bez problemu dociąga do 180 (jak dawniej) przy jednak gwałtownym wciśnięciu turbo wiesza się na 4 lub na 5 po zmianie biegu także 140 to max.... rozumiem, że problem w regulacji długości sztangi i metodą prób i błędów da się dojśc do ideału (robią to w ramach dokonanej naprawy) czy trzeba szukać magicznego magika tzn. jechać do Cinka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2015 Odczytaj błąd z jakiego powodu odłącza turbinę, po opisie stawiam na przeładowanie. Jeżeli kierownice nie są zapieczone to odczytaj w czasie jazdy ciśnienie oczekiwane i otrzymane. I reguluj skok gruszki tak aby przestał wpadać w tryb awaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2015 Odczytaj błąd z jakiego powodu odłącza turbinę, po opisie stawiam na przeładowanie. Jeżeli kierownice nie są zapieczone to odczytaj w czasie jazdy ciśnienie oczekiwane i otrzymane. I reguluj skok gruszki tak aby przestał wpadać w tryb awaryjny. regulowali, aż wyregulowali ale dalej wspominają o zbyt wysokim cisnieniu i ich zdaniem zbliżającej się konieczności regeneracji turbiny (w sumie oryginał i 12 lat przy 240 tys przebiegu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2015 regulowali, aż wyregulowali ale dalej wspominają o zbyt wysokim cisnieniu i ich zdaniem zbliżającej się konieczności regeneracji turbiny (w sumie oryginał i 12 lat przy 240 tys przebiegu) Regeneracja to chyba ze względu na luzy sprężarki. Bo zbyt wysokie ciśnienie doładowania nie świadczy raczej o jej zużyciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2015 Regeneracja to chyba ze względu na luzy sprężarki. Bo zbyt wysokie ciśnienie doładowania nie świadczy raczej o jej zużyciu. dlatego przed decyzją co dalej podjadę do kącikowego Cinka_ po diagnozę pz a jeździ, przynajmniej dzisiaj, bez żadnych zwiech bez problemów .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2015 dlatego przed decyzją co dalej podjadę do kącikowego Cinka_ po diagnozę pz a jeździ, przynajmniej dzisiaj, bez żadnych zwiech bez problemów .... Przejedź się odrobinę mocniej, spróbuj przyspieszać z niskich obrotów np na 3 biegu dość mocno. Wydaje mi się, że masz klasyczne przeładowanie i kierownice sprężarki do czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
subArek Napisano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2015 Przejedź się odrobinę mocniej, spróbuj przyspieszać z niskich obrotów np na 3 biegu dość mocno. Wydaje mi się, że masz klasyczne przeładowanie i kierownice sprężarki do czyszczenia. tak własnie go dzisiaj katuję czyszczenie jest równoznaczne z regeneracją tzn wymianą elementów czy to tylko rozebranie i "mycie" czy w zalerżności od stanu? turbina jest z tego co mówili KKK a nie garett (czy jak tam się to pisze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2015 tak własnie go dzisiaj katuję czyszczenie jest równoznaczne z regeneracją tzn wymianą elementów czy to tylko rozebranie i "mycie" czy w zalerżności od stanu? turbina jest z tego co mówili KKK a nie garett (czy jak tam się to pisze) W zależności od stanu. Ja ostatnio czyściłem, luzy były w normie więc złożona i dalej jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.