asche Napisano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2015 Czy pasują P&P do zwykłej 1.1? Będzie to stało wyżej/niżej/tak samo jak przy nie-vannowych? Akurat w Pandzie żony amorki na tył są na wykończeniu i widzę na allegro w dobrej cenie z vana. Ma to jakiś sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2015 Czy pasują P&P do zwykłej 1.1? Będzie to stało wyżej/niżej/tak samo jak przy nie-vannowych? Akurat w Pandzie żony amorki na tył są na wykończeniu i widzę na allegro w dobrej cenie z vana. Ma to jakiś sens? zaleznie od producenta sa rozrozniane van-osobowka lub brak takiego rozroznienia wg mnie z tymi do vana to pic i nic wiecej wysokosc bedzie zalezala od sprezyn dobre amorki czyli markowe w sumie nie kosztuja wiele drozej niz tanie zamienniki ktore po 30 tys beda sie nadawaly do wymiany wiec nie ma co kombinowac za kyb komplet placilem 200 zl - wymiana banalna do wykonania praktycznie w kazdych warunkach przez osobe umiejaca trzymac dlugopis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2015 z vana sa twardsze. Plus sprezyny z vana kompley przod tyl i bedziesz mial cross pande ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asche Napisano 19 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2015 Włożone Magneti Marelli (COFAP) Made in India także temat załatwiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.