kamilmm Napisano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2015 Cześć, mam kilka pytań o SC - mianowicie: czy opona 195/45/15 na feldze 6J ET37 będzie pasowała? Jakie ET będzie ok? czy opona 185/55/14 na feldze 5.5J ET36 będzie pasowała? Jakie ET będzie ok? czy hamulce z systemu Bosch (Fiat Albea) podejdą do przodu? czy hamulce z Punto GT tylne (240 mm) podejdą? Jeśli tak to jakimiś rysunkami flansz ktoś się podzieli? czy do silnika 1.2 16v zaadoptuję oryginalną klimatyzację bez kombinowania (zakładam, że mam 1.1 MPI z klimą)? czy silnik 1.2 16v powieszę na standardowych poduszkach od 1.1 MPI? czy przewody paliwowe od 1.1 MPI będą pasowały do listwy wtryskowej z P1? czy w 1.1 MPI jest pompa 3 barowa? które punkty karoserii są najbardziej podatne na rdzę? Chyba póki co tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymon1988 Napisano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2015 Cześć, mam kilka pytań o SC - mianowicie: czy opona 195/45/15 na feldze 6J ET37 będzie pasowała? Jakie ET będzie ok? czy opona 185/55/14 na feldze 5.5J ET36 będzie pasowała? Jakie ET będzie ok? czy hamulce z systemu Bosch (Fiat Albea) podejdą do przodu? czy hamulce z Punto GT tylne (240 mm) podejdą? Jeśli tak to jakimiś rysunkami flansz ktoś się podzieli? czy do silnika 1.2 16v zaadoptuję oryginalną klimatyzację bez kombinowania (zakładam, że mam 1.1 MPI z klimą)? czy silnik 1.2 16v powieszę na standardowych poduszkach od 1.1 MPI? czy przewody paliwowe od 1.1 MPI będą pasowały do listwy wtryskowej z P1? czy w 1.1 MPI jest pompa 3 barowa? które punkty karoserii są najbardziej podatne na rdzę? Chyba póki co tyle. klima podejdzie bez problemu, silnik powiesz bez problemu przewody paliwowe podejdą pompa w 1.1 jest 1 barowa rdza - nadkola, progi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2015 klima podejdzie bez problemu, silnik powiesz bez problemu przewody paliwowe podejdą pompa w 1.1 jest 1 barowa rdza - nadkola, progi w MPI jest 3 barowa i podpasi do 1,2 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2015 Cześć, czy opona 195/45/15 na feldze 6J ET37 będzie pasowała? Jakie ET będzie ok? czy opona 185/55/14 na feldze 5.5J ET36 będzie pasowała? Jakie ET będzie ok? Opony podejda ale 185/55 to juz balon i bedzie tarło nadkola z tyłu optymalnie to 185/50/14 lub 195/45/14 ja i wielu ludzi tak ma ewentualnie 175/50/14 taki był oryginał montowany w opcji schumacher lub dawniej abarth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2015 Opony podejda ale 185/55 to juz balon i bedzie tarło nadkola z tyłu optymalnie to 185/50/14 lub 195/45/14 ja i wielu ludzi tak ma ewentualnie 175/50/14 taki był oryginał montowany w opcji schumacher lub dawniej abarth A 195/45/15 będzie spoko czy też będzie tarło? Rozumiem, że głównym problemem jest tył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2015 Cześć, mam kilka pytań o SC - mianowicie: czy opona 195/45/15 na feldze 6J ET37 będzie pasowała? Jakie ET będzie ok? czy opona 185/55/14 na feldze 5.5J ET36 będzie pasowała? Jakie ET będzie ok? czy hamulce z systemu Bosch (Fiat Albea) podejdą do przodu? czy hamulce z Punto GT tylne (240 mm) podejdą? Jeśli tak to jakimiś rysunkami flansz ktoś się podzieli? czy do silnika 1.2 16v zaadoptuję oryginalną klimatyzację bez kombinowania (zakładam, że mam 1.1 MPI z klimą)? czy silnik 1.2 16v powieszę na standardowych poduszkach od 1.1 MPI? czy przewody paliwowe od 1.1 MPI będą pasowały do listwy wtryskowej z P1? czy w 1.1 MPI jest pompa 3 barowa? które punkty karoserii są najbardziej podatne na rdzę? Chyba póki co tyle. pompa w mpi wedlug ksiazki cisnienie robocze ma 4,5bara. W mpi nie ma powrotu paliwa a w p1 jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 24 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2015 To do swapa co lepsze MPI czy SPI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2015 To do swapa co lepsze MPI czy SPI? spi bo ma powrot paliwa, wiazke duzo latwiej przerobic, chlodnice z termowlacznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matynjo89 Napisano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2015 http://allegro.pl/hamulce-tarczowe-fiat-cinquecento-seicento-tyl-i5620662421.htmltakie cos i wkladasz zaciski z gt na tyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.