lepo78 Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Jest tak, podczas pierwszego przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon nie slychać pompy paliwa, auto odpala na chwilę i gaśnie, bądź nie odpala wcale. Za drugim już wszystko jest ok, pompę słychać, auto w 100/100 odpala i potem jest bezproblemowo. Co jest grane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Co za auto?Podpinałeś pod kompa?Benzyna-diesel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Miałem podobna historię w focusie mkI 1,6 benzyna. Raz palił raz nie . Raz miesiąc było ok a raz 3 razy dziennie nie chciał zagadać. Winną okazała się upalona wtyczka na pompie paliwa , która łączyła kiedy chciała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Miałem podobna historię w focusie mkI 1,6 benzyna. Raz palił raz nie . Raz miesiąc było ok a raz 3 razy dziennie nie chciał zagadać. Winną okazała się upalona wtyczka na pompie paliwa , która łączyła kiedy chciała. U mnie jest cały czas ten sam schemat, za pierwszym nie zapala, albo zapala i gaśnie, za drugim słychać pompę i jest super. Dodam, że ta usterka pojawiła się po odbiorze z ASO, ASO nie wie co to się dzieje, byłem u nich dwa razy. Co ciekawe krótkie zgaszenie - np. minuta albo dwie powoduje, że bolid odpala, przy dłuższym jest problem. Idzie się do tego przyzwyczaić, ale wypadałoby z drugiej strony to ogarnąć CRV 09' 2.0 automat Aaa edit: był okres że palił dobrze - jadąc na wakacje tankowałem na Shellu, miałem wlać 95, ale ni było, to zrobili promocję na jakieś hiper super paliwo w cenie 95. I normalnie po całej nocy palił za pierwszym razem, i tak może z 10 razy, potem paliwo normalne i lipa dalej, może to jest jakiś trop? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Z tego co piszesz to bardziej jakiś czujnik albo immo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 2 Września 2015 Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Albo immo nie łapie (ale wtedy oprócz martwej pompy nie odpalałby nawet na moment) albo coś na stykach między kompem a pompą, albo pompa siada w taki dziwny sposób. Hipotetycznie możliwa tez jest gdzieś słaba masa ale to już mało prawdopodpbne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 3 Września 2015 Udostępnij Napisano 3 Września 2015 Jest tak, podczas pierwszego przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon nie slychać pompy paliwa, auto odpala na chwilę i gaśnie, bądź nie odpala wcale. Za drugim już wszystko jest ok, pompę słychać, auto w 100/100 odpala i potem jest bezproblemowo. Co jest grane? Pada pompa, stacyjka, sterowanie pompy (BC?) ? Jeśli to możliwe, zmierz, czy za 1. razem, gdy pompy nie słychać, dociera do niej napięcie. Będziesz wtedy wiedział, czy ma "ciężki rozruch", czy też jej milczenie jest spowodowane brakiem zasilania. Wtedy wystarczy już tylko prześledzić schemat zasilania pompy i eliminować poszczególne źródła zakłóceń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.