Skocz do zawartości

Problem - pompa paliwa?


lepo78

Rekomendowane odpowiedzi

Jest tak, podczas pierwszego przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon nie slychać pompy paliwa, auto odpala na chwilę i gaśnie, bądź nie odpala wcale. Za drugim już wszystko jest ok, pompę słychać, auto w 100/100 odpala i potem jest bezproblemowo. Co jest grane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobna historię w focusie mkI 1,6 benzyna. Raz palił raz nie  . Raz miesiąc było ok a  raz 3 razy dziennie nie chciał zagadać.

Winną okazała się upalona wtyczka na pompie paliwa , która łączyła kiedy chciała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobna historię w focusie mkI 1,6 benzyna. Raz palił raz nie  . Raz miesiąc było ok a  raz 3 razy dziennie nie chciał zagadać.

Winną okazała się upalona wtyczka na pompie paliwa , która łączyła kiedy chciała.

U mnie jest cały czas ten sam schemat, za pierwszym nie zapala, albo zapala i gaśnie, za drugim słychać pompę i jest super. Dodam, że ta usterka pojawiła się po odbiorze z ASO, ASO nie wie co to się dzieje, byłem u nich dwa razy. Co ciekawe krótkie zgaszenie - np. minuta albo dwie powoduje, że bolid odpala, przy dłuższym jest problem. Idzie się do tego przyzwyczaić, ale wypadałoby z drugiej strony to ogarnąć ;)

CRV 09' 2.0 automat ;)

 

Aaa edit: był okres że palił dobrze - jadąc na wakacje tankowałem na Shellu, miałem wlać 95, ale ni było, to zrobili promocję na jakieś hiper super paliwo w cenie 95. I normalnie po całej nocy palił za pierwszym razem, i tak może z 10 razy, potem paliwo normalne i lipa dalej, może to jest jakiś trop?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo immo nie łapie (ale wtedy oprócz martwej pompy nie odpalałby nawet na moment) albo coś na stykach między kompem a pompą, albo pompa siada w taki dziwny sposób.

Hipotetycznie możliwa tez jest gdzieś słaba masa ale to już mało prawdopodpbne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak, podczas pierwszego przekręcenia kluczyka w pozycję zapłon nie slychać pompy paliwa, auto odpala na chwilę i gaśnie, bądź nie odpala wcale. Za drugim już wszystko jest ok, pompę słychać, auto w 100/100 odpala i potem jest bezproblemowo. Co jest grane?

Pada pompa, stacyjka, sterowanie pompy (BC?) ?

Jeśli to możliwe, zmierz, czy za 1. razem, gdy pompy nie słychać, dociera do niej napięcie. Będziesz wtedy wiedział, czy ma "ciężki rozruch", czy też jej milczenie jest spowodowane brakiem zasilania.

Wtedy wystarczy już tylko :phi:  prześledzić schemat zasilania pompy i eliminować poszczególne źródła zakłóceń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.