blowoff Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Witam. kopci na biało ale tylko na jałowym? co może być uwalone? jedyne co zauważyłem to niewielki ubytek plynu w zbiorniczku...upg była wymieniana , głowica planowana tłoki, pierscienie również wymienione.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 15 Września 2015 Udostępnij Napisano 15 Września 2015 Witam. kopci na biało ale tylko na jałowym? co może być uwalone? jedyne co zauważyłem to niewielki ubytek plynu w zbiorniczku...upg była wymieniana , głowica planowana tłoki, pierscienie również wymienione.. na pewno na bialo ? czy niebiesko ? silnik trzyma 90 st czy wiecej ? UPG seria czy stalowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czubi Napisano 16 Września 2015 Udostępnij Napisano 16 Września 2015 Obstawiam , że błękitny dymek masz z rury na jalowym , pewnie turbo puszcza na gorącą stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 16 Września 2015 Udostępnij Napisano 16 Września 2015 A w jakim stanie jest blok ?? Bo to, że głowica jest splanowana to nie oznacza, że płaszczyzna bloku jest prosty. Jest to szczególnie ważne przy metalowej uszczelce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blowoff Napisano 22 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 22 Września 2015 na biało , silnik nie bardzo trzyma temperature szybko się grzeje czesto ciepłym go chłodze , uszczelka stalowa, kopci gdy motor rozgrzany na zimnym ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blowoff Napisano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2015 Panowie dokładnie przyjrzałem sie kolorowi dymu z rury wydechowej i nie jest to biały kolor tylko błękitno-niebieski. W takim przypadku co moze być uwalone ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 11 Października 2015 Udostępnij Napisano 11 Października 2015 Może pierścienie, może UPG między kanałem olejowym, a cylindrem, może puszcza turbo. Generalnie jeśli nie ubywa płynu, jeździ normalnie to ja bym się na razie nie stresował, ale obserwował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.