Skocz do zawartości

2016 Honda Civic sedan - nastepna... brzydka/piekna kontrowersyjna


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli wzielismy Accord 2015, odcieli przod ... chainsaw.gif kopneli w kick-ass.gif i mamy "new/neu/nowy" Civic :chipsy:

 

 

A wiec Civic

 

3CFDayc.jpg

 

IZ6RQNy.jpg

 

aw1bZpx.jpg

 

1i3TzyQ.jpg

 

 

USDM, OzDM dostanie 1.8l/2.0l (104kW/174Nm) z 6s automatic w wersji bieda, EU podobno 1.5l z CVT... ktory w top wersji ma miec 150kW/250Nm)

 

A najwazniejsze dla obecnej mlodej generacji ;l  -Apple play na pokladzie

 

i obecny Accord ...

 

Honda_Accord_Sport_Hybrid_28-e1434504493

 

honda_accordhybrid_cr6_ser1_19.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]. Będzie hit sprzedaży

 

Nope, :chipsy:  Honda jest w klopotach  HR-V jakos sie sprzedaje i Accord, reszta ledwo sie trzyma ... Ile razy mozesz wygrzebywac ze smietnika te same ksztalty, czesci, silniki?  :facepalm: 

 

Ten pomysl z bycia "zielonym"  :facepalm:  i zaprzestaniu bycia sport im sie nie oplacil ..... :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sie co podniecac, sedan w EU oferowany jest w PL ... i chyba tyle. Europa zyje hatchami w klasie kompakt ;) poza tym wersja europejska zawsze sie troche roznila od USDM. 

Chociaz Honda cos przebąkuje o unifikacji gamy na swiecie.

 

W europie system infotainment jest Android based 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blok Sigma + turbo.

 

Sprawuje się wspaniale, chipa zrobiłem po 5 tys. i przejechałem już 20 tys. przez 7m. Spalanie jak w wolnossaku 1.6, a osiągi i elastyczność... BAJKA ;l Można wyciągnąć jeszcze ok. 250-270 KM po włożeniu turbohybrydy, jakby komuś było mało.

 

Zużycie oleju na 1000km niezauważalne, dopiero po 3-4 tys. coś tam minimalnie ubędzie z miarki.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blok Sigma + turbo.

 

Sprawuje się wspaniale, chipa zrobiłem po 5 tys. i przejechałem już 20 tys. przez 7m. Spalanie jak w wolnossaku 1.6, a osiągi i elastyczność... BAJKA ;l Można wyciągnąć jeszcze ok. 250-270 KM po włożeniu turbohybrydy, jakby komuś było mało.

 

Zużycie oleju na 1000km niezauważalne, dopiero po 3-4 tys. coś tam minimalnie ubędzie z miarki.

 

Mnie jedno meczy - ile taki silnik pociagnie? :hmm:  Jak narazie, co kolwiek dostajemy z EU - a downsizing dorwal nas tak do ok.2.0l i poweidzmy 1.4l, 1.6l w EU klasie C - i co wszystko jest na 3 lata gwarancji ... a potem tykajace boom :ooniee:

 

Z drugiej strony J zawsze mieli Turbo (Evo, WRX) i ztym nie bylo problemu.... :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawal ladnego auta. Chetnie bym takim jezdzil. Niech dadza jakis ciekawy silnik. Ciekawe jak hb bedzie wygladal.

 

Musze szczerze przyznac ze na zywo wyglada lepiej ...

 

Honda45.jpg

 

 

2016-Honda-Civic-Reveal-21.jpg

 

2016-Honda-Civic-Reveal-01.jpg

 

ale tyl z Accord Xtour wzieli :facepalm:

 

2016-Honda-Civic-Reveal-02.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda nie robi  fajnych aut, w PL jakies g00fniane silniki do tego laduja .......

 

Fani sie nie zgadzaja, ale wyniki sprzedazy mowia co innego ... Moze nie umrze jak Miss-a-bitchi ale jak to nie wypali to beda problemy ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie jedno meczy - ile taki silnik pociagnie? :hmm:  Jak narazie, co kolwiek dostajemy z EU - a downsizing dorwal nas tak do ok.2.0l i poweidzmy 1.4l, 1.6l w EU klasie C - i co wszystko jest na 3 lata gwarancji ... a potem tykajace boom :ooniee:

 

Z drugiej strony J zawsze mieli Turbo (Evo, WRX) i ztym nie bylo problemu.... :hmm:

Tego niestety nie wiadomo, bo takich podkręconych egzemplarzy z przebiegami >100kkm chyba jeszcze nie ma. Ludzie boją się utraty gwarancji - ja mam ją akurat tam, gdzie Słońce nie dochodzi, więc nie oglądałem się na nic :)

 

Wymieniam olej co 10kkm, pilnuję jego temp. zanim przycisnę mocniej (mam dod. wskaźnik), tankuję 98 i nie jeżdżę z obrotami <2000.

 

Właśnie wróciłem z Chorwacji, gdzie łącznie zrobiłem 4800km. Zużycie oleju z całej trasy wyniosło ok. 150ml :totalszok: Także jest to chyba najlepsze potwierdzenie, że nie ma się co bać o trwałość silnika, jeśli się tylko odpowiednio o niego dba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego niestety nie wiadomo, bo takich podkręconych egzemplarzy z przebiegami >100kkm chyba jeszcze nie ma. Ludzie boją się utraty gwarancji - ja mam ją akurat tam, gdzie Słońce nie dochodzi, więc nie oglądałem się na nic :)

 

Wymieniam olej co 10kkm, pilnuję jego temp. zanim przycisnę mocniej (mam dod. wskaźnik), tankuję 98 i nie jeżdżę z obrotami <2000.

 

Właśnie wróciłem z Chorwacji, gdzie łącznie zrobiłem 4800km. Zużycie oleju z całej trasy wyniosło ok. 150ml :totalszok: Także jest to chyba najlepsze potwierdzenie, że nie ma się co bać o trwałość silnika, jeśli się tylko odpowiednio o niego dba.

 

To fakt, lud zaniedbuje i narzeka ... kedys pisalem, ze widzialem Camry 8] 8]  - ktora przyjechala na wymiane oleju po 80k km 8] 8] 8]  ... Caly service, caly salon, i wszystkich klientow wywailo - wszyscy ogladali camry ... jak to przetrwalo nie wiem, znaczy az tyle pojezdzilo, ale wiem ...ze babcia byla przerazona jak jej powiedzieli $4,000 za silnik ;l

 

Ech te Camry, psuja sie .... :hehe: ...

 

Z tym nie wiadomo, np teraz u mnie w Focus masz tylko j i JEDEN silnik 1.5l Turbo 132kW i potem jest tylko RS .... Rynek chce miec te 110-130kW w malym aucie miejskim, takie magiczne jak dawniej 2.0l - wiekszosc luda  :hmm:  w zasadzie nie patrzy jak to osiagaja  - jest 130kW, cool :oki: , $20k zeby na ulice wyjechac - cool :oki:  - kupujemy ... :chipsy:

 

Ile masz km zrobione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starsze silniki bez tych wszystkich obecnych ecobzdur na pewno są trwalsze. To nie ma nawet co dyskutować :)

 

Teraz przecież przez bezpośredni wtrysk paliwa + turbo, w silniku wytwarza się tyle nagaru, że olej robi się czarny jak smoła po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Do tego cały dolot błyskawicznie zasyfiany jest mgiełką olejową z odmy, dlatego bardzo szybko zamontowałem zbiornik odmy.

 

Nawiązałeś do japońskich silników turbo, a tam wymiany oleju były chyba co 5-10kkm jak dobrze kojarzę i nie było bezp. wtrysku. Na pewno nie bez powodu, stąd też nikt nie narzekał na ich awarie. Dlatego ja wolę skrócić sobie wymianę do 10kkm.

 

Mam przejechane prawie 22kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja napisałem o MPI czy DI?

 

 

Olej w silniku Diesla musi być czarny, gdyż w procesie spalania oleju napędowego zawsze powstaje sadza. Dobry olej szybko dysperguje sadzę i oczywiście zabarwia się na czarno. Olej w silniku z bezpośrednim wtryskiem benzyny (GDI) również szybko zabarwia się na czarno, gdyż spalanie uwarstwionej mieszanki benzyny z powietrzem (bardzo bogatej przy świecach zapłonowych) jest źródłem dużej ilości czarnych produktów rozkładu benzyny. W silniku benzynowym olej przyjmuje ciemne zabarwienie wskutek zwiększajacej się z przebiegiem zawartości produktów rozkładu benzyny i olejów silnikowych gorszej jakości.

 

http://www.jota.net.pl/pl/Doradztwo_techniczne/FAQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starsze silniki bez tych wszystkich obecnych ecobzdur na pewno są trwalsze. To nie ma nawet co dyskutować :)

 

 

 

Ale widzisz, jak mowie, te silniki dalej zyja, w innych czesciach swiata... mam 4.0l V6, teraz w MY16 walneli ten sam 4.0l V6, moj w realnym swiecie pali 12l, miasto ... po za ok 10l...

 

Teraz MY16 na papierze jest unowoczesniony na 14% nizsze spalanie...  - jak bedzie rzeczywiscie, nie wiem... zobaczymy

 

 

 

Teraz przecież przez bezpośredni wtrysk paliwa + turbo, w silniku wytwarza się tyle nagaru, że olej robi się czarny jak smoła po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Do tego cały dolot błyskawicznie zasyfiany jest mgiełką olejową z odmy, dlatego bardzo szybko zamontowałem zbiornik odmy.

 

Nawiązałeś do japońskich silników turbo, a tam wymiany oleju były chyba co 5-10kkm jak dobrze kojarzę i nie było bezp. wtrysku. Na pewno nie bez powodu, stąd też nikt nie narzekał na ich awarie. Dlatego ja wolę skrócić sobie wymianę do 10kk

 

 

Subaru standardowo mialem 12,500km service, ci z turbo co 7,500km... :hmm:

 

Zalezy od wiellu czynnikow, temp, kurz etc. Toyota jest u mnie co 10,000km jak i wiekszosc producentow, tez zalzy w ktorym stanie... niektorzy robia 15,000 w zimniejszych stanach i co 10,000 km w cieplejszych. Wiekszosc ludzi w tych drugich, jakie znam robi co 5,000 wymiane olej+filtr... Olej jest tani... silnik nie...

 

 

 

Mam przejechane prawie 22kkm.

 

 

czyli niewiele, :hmm:  za wczesnie zeby cos moglo pasc ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W EU moda na downsizing ma dwa zrodla. Jedno to to, ze malym turbopizdzikiem latwiej spelnic normy EURO, a drugie, ze na papierze, w katalogu mniej pala. A paliwo w EU jest jakies 2x drozsze niz u Ciebie. Wiec spalanie 12l w miescie przy cenie 1AUD jest latwiejsze do zaakceptowania niz przy cenie 2AUD, a w PL trzeba na to nalozyc jeszcze zarobki, ktore sa sporo nizsze niz w innych krajach a paliwo niewiele tansze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.