Skocz do zawartości

Hayka czy ZZR1400 - czyli którego kloca by wybrać


elciapek

Rekomendowane odpowiedzi

No więc właśnie, zastanawiam się nad zmianą z K1200

Wizulanie z tych dwóch to najbardziej podoba mi się B-King  :phi:

Ale wczoraj się do niego przysiadłem i widzę, że od razu należało by grzebać przy setach, bo nogi się nie mieszczą. Poza tym mam wrażenie, że B-King jest nadal ciut za mały  :facepalm:

 

  post-148375-0-42083000-1444030077_thumb.jpg

 

Na pozostałych jeszcze nie siedziałem. Na Hayce podejrzewam, że będzie podobnie jak na B-Kingu, ale przez to, że jest ona solidnie zabudowana plastikiem może być we względach estetycznych trochę lepiej.

No to który? Coś mnie chyba znowu ciągnie do Kawy  :hmm:

Hayka taka trochę paskuda  :oslabiony:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hayka jest jak twoje BMW.

Tak paskudne że aż intrygujące.

 

Do mnie przemawiają obydwa. 

 

Nie no, bez przesady

Wizualnie K1300 bardziej mi się podoba niż Hayka, ale wiadomo jak jest z gustami

Poza tym przy swoich parametrach nie mogę zwyczajnie sobie pozwolić na kupienie tego co mi się podoba

 

BTW. Koleś w tle (czerwono-białe kombii) też był słusznego wzrostu i dosiadał plastika i niestety wyglądało to komicznie (głowa przed lampą). Poza tym długo nie jeździł bo łapy mu wysiadały, taki to był wygodny sprzęt dla niego.

Niestety jeśli chodzi o moto to lepiej już być podłego wzrostu  :oslabiony:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak napuchnięta.

 

Nie każdy lubi design ala Kim Kardashian... ;-)

 

Ja tam wolę:

 

Jeśli mowa o takich klimatach to wczoraj wracając z toru nadziałem się się na taką kocicę :piekna:  na jakimś yellow triumph.

Mimo, że bylo tylko widać oczy to się normalnie  :serducha:

Rzecz jasna w leginsach leciała  ;/

Szkoda, że sezon się kończy  :sciana:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się nie myle to kiedyś polecałeś mi B-Kinga właśnie, czyż nie?

 

KTM może bybć kiepski z uwagi na lampę, która jest mocno zanurkowana przez co pogłębia się efekt mniejszoći maszyny w stosunku do jeźdźca (podobnie ma kawasaki).

Poza tym jest dość krótki 1480

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przymierzałem się, małe to!

 

oj tam. tak jak każdy sport. a jednak ludzie kupują i się garbią :) w takich wariatach rozmiar jest drugorzędny...

 

poleciłbym speed triple, ale one mocowo trochę poniżej konkurencji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakich gabarytow jestes, ale

 

ja mam 186 i ZZR 1400 to porazka, no chaba, ze wytniesz albo kosci udowe, albo lydkowe aby obnizyc sie o ca. 15 cm. Bez akcesoryjnej kierownicy Superbike LSL bedzie kicha.

 

Hayka przemawia do mnie bardziej, nie wiem jak ta nowa ale na starej czulem sie naprawde OK

 

Najwieksza bedzie S 1000XR, mam problemy any nogami do podloza dostac :phi: 

 

Rada, zostan przy " K " , wymien albo na mlodszy model albo na 1300 jezeli bedzie Ci za nisko to zawsze mozesz wymienic polke kierownicy na ta od modelu " R "

 

 

;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwieksza bedzie S 1000XR, mam problemy any nogami do podloza dostac :phi: 

 

 

Wysokość tych beemek turystycznych i ich gabaryty to było to co mnie najbardziej zraziło jak testowałem. Przy 187cm wzrostu nie czułem pewnego podparcia na postoju.

 

Jak siadłem z powrotem na s1000rr to myślałem, że mam rower między nogami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Co prawada ja mocno szczupły jestem, ale 192cm posiadam, a B-King jest idealnie do mnie dopasowany.

 

Druga sprawa, czy jeżdziłeś chociaż kółko po prakingu. Mi pozycja odpowiada.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena polki od R w ASO BMW to 1100 zł wiec glowy nie urywa ....... tak, lazi za mna i tupie K1300S

 

Z jednej strony K1300S mi się podoba i pod kątem gabarytów jest ok - od początku chciałem kupić K1200 w tej budzie ale nic nie było, więc wybrałem R Sporta.

Niestety wiem czym śmierdzi posiadanie zarówno BMW jak i tego konkretnego egzemplarza, który nie jest pozbawiony upierdliwych i kosztownych w naprawie wad, stąd też zastanawiałem się może żeby powrócić do Japonii.

Może tam by było lepiej.

Póki nie spróbuje to nie będę wiedzial, ale czy to będzie dobra zmiana tego nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysokość tych beemek turystycznych i ich gabaryty to było to co mnie najbardziej zraziło jak testowałem. Przy 187cm wzrostu nie czułem pewnego podparcia na postoju.

 

Jak siadłem z powrotem na s1000rr to myślałem, że mam rower między nogami.

 

Dla mnie S1000RR to jakaś porażka

Dupa wyżej niż głowa  :facepalm:

Mowa tylko o ergonomi dosiadu, jeśli w tym wypadku w ogóle można mówić o jakiejkolwiek ergonomii  ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Co prawada ja mocno szczupły jestem, ale 192cm posiadam, a B-King jest idealnie do mnie dopasowany.

 

Druga sprawa, czy jeżdziłeś chociaż kółko po prakingu. Mi pozycja odpowiada.

 

Pozycja pewnie by mi odpowiadala, bo jest bardziej wyprostowana, ale jak wspomnialem musial bym akcesoryjne sety mieć, bo mi nogi sie nie mieścily

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony K1300S mi się podoba i pod kątem gabarytów jest ok - od początku chciałem kupić K1200 w tej budzie ale nic nie było, więc wybrałem R Sporta.

Niestety wiem czym śmierdzi posiadanie zarówno BMW jak i tego konkretnego egzemplarza, .

Reputacja BMW w PL najlepsza nie jest, fakt, tyle, ze jak sie kupuje jakies zlomy i sie ich prawidlowo nie servisuje, to poznije wypisuje sie to, sro i tamto.

K1200S jezdzilrm 5 lat ipozazarowkami H7 niw wlozylem ani grosza w cokolwiek poza service'm czyli olej i filtry.

jak dotad dalej na rynku niema opcji lepszej niz " K "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reputacja BMW w PL najlepsza nie jest, fakt, tyle, ze jak sie kupuje jakies zlomy i sie ich prawidlowo nie servisuje, to poznije wypisuje sie to, sro i tamto.

K1200S jezdzilrm 5 lat ipozazarowkami H7 niw wlozylem ani grosza w cokolwiek poza service'm czyli olej i filtry.

jak dotad dalej na rynku niema opcji lepszej niz " K "

 

Zgodze się z Tobą, jednakże nawet w nowych sprzętach walący kosz sprzęgłowy to juz standard. Jakoś niemece nie potrafią tego ogranąć i w nófce sztuce to sprzęgło potrafi nieźle napieprzać.

Poza tym skrzynia biegów - zmienić tutaj biegi płynnie/po cichu jest zwyczajnie nie możliwe.Słychać jakbyś młotem je zmienił, że nie wspomnę już o wbijaniu 1 na światłach. Miny siedzących w autach kierowników bezcenne.

Łożyskowanie tylnego koła też potrafi doprowadzić do ruiny i czasami wymiana łożyska stożkowego niczego nie zmieni, skoro bieżnia przekładni jest już wytarta i jedyne rozwiązanie to wymiana całego dyfra.

Owszem byc może Tobie jako 1 właścicielowi nófki sztuki to się nie przytrafi, choć ze sprzegłem raczej miałbyś spore szanse się załapać.

 

Inny aspekt to praca silnika. Ja pierdziele, czuje się jakbym dalej jeżdził na R2 a nie na R4. Żadnej kultury pracy. Do tego falowanie jałowych obrotów i brak jakiegokolwiek brzmienia. Sorry ale kilka 1300 widziałem z róznymi końcówkami, ale przy tym silniku nawet Akrap nic nie wnosi. Na mieście chłopaki jeżdzą na jakiś japońskich padlinach, założą do tego rurkę z castoramy i gang jest taki jakby ujeżdżali jakiegoś potwora. A Ty niby powtora masz pod dupą a brzmi tak samo jak 1.6 GDI w Hundai'u, którego pogoniłem w cholere

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie S1000RR to jakaś porażka

Dupa wyżej niż głowa  :facepalm:

Mowa tylko o ergonomi dosiadu, jeśli w tym wypadku w ogóle można mówić o jakiejkolwiek ergonomii  ;l

 

 

Ergonomia jest dla emerytów... :hush:

 

Chodziło mi o odczuwanie wysokości w pozycji wyprostowanej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co Ty? zamienisz stuki puki na germańskiego oprawcę? :)

 

nie zmieniam bo nie mam za co ale gdybym mial to oprocz K1300S nic innego mi nie przychodzi do glowy jako nastepca lokomotywy, Haya ... paskuda i raczej malo zwinna, ZZR .. .transformer, kloc i ... generalnie nie ....

 

mooooze jeszcze Z1000SX ale chyba bym wolal wiecej niz litra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.