franas85 Napisano 6 Października 2015 Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Witam Panowie,Oriętuje się ktoś jakie powinno być napięcie na drugiej sondy, tej za katalizatorem??Ja mam stałe 1,3V.Pierwsza wacha się w granicach 0.1V do 0.9V.Ostatnio po nocy auto ciężko przyspiesza na zimnym silniku, i podejżewam tą sondę bo jakiś czas temu jej błąd wyskoczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 6 Października 2015 Udostępnij Napisano 6 Października 2015 1,3 to troche dużo w okolicy 0,8 było by oki ale to też od auta zależy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2015 1,3 to troche dużo w okolicy 0,8 było by oki ale to też od auta zależy auto z podpisu, czyli foka mk1, 2.0. nie wiem czy dobrze mysle ale przy LPG sonda jest w jakiś sposób emulowana tak?? wynik jest na pb i lpg taki sam. A i poroblem jest taki że przy załączeniu LPG problem z przyspieszaniem ustaje. czyli ewidentnie jest coś nie tak podczas jazdy tylko na pb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meenia Napisano 6 Października 2015 Udostępnij Napisano 6 Października 2015 auto z podpisu, czyli foka mk1, 2.0. nie wiem czy dobrze mysle ale przy LPG sonda jest w jakiś sposób emulowana tak?? wynik jest na pb i lpg taki sam. A i poroblem jest taki że przy załączeniu LPG problem z przyspieszaniem ustaje. czyli ewidentnie jest coś nie tak podczas jazdy tylko na pb. Zadna sonda nie jest emulowana, druga sluzy tylko do pomiaru sprawnosci katalizatora i nie jest na jej podstawie robiona zadna istotna korekta skladu mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Zadna sonda nie jest emulowana, druga sluzy tylko do pomiaru sprawnosci katalizatora i nie jest na jej podstawie robiona zadna istotna korekta skladu mieszanki. czyli awaria drugiej nie powoduje zadnych większych zmian w pracy silnika?? tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 7 Października 2015 Udostępnij Napisano 7 Października 2015 czyli awaria drugiej nie powoduje zadnych większych zmian w pracy silnika?? tak?? tak, pojawia się tylko check z błędem kata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2015 Zalaczam kilka screenow z wykresem prac sond. Górny to druga sonda, dolny pierwsza Wysłane z mojego LG-D315 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 10 Października 2015 Udostępnij Napisano 10 Października 2015 Jak wygląda napięcie po włączeniu zapłonu? Czy zmienia się po uruchomieniu silnika? Jak wygląda po odłączeniu sondy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekT Napisano 10 Października 2015 Udostępnij Napisano 10 Października 2015 A weź sprawdź bank 1 sensor 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber2001 Napisano 11 Października 2015 Udostępnij Napisano 11 Października 2015 To sie podlączę, bo u mnie też Mazda pokazuje czasem błąd - o2 sensor voltage too high, najczęściej jak auto nieruszane około tygodnia. Silnik 2.0 benzyna, podobno ten to samo co w Fordzie. Aha, po 4-5 odpaleniach samo znika. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 12 Października 2015 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 u mnie jedna z dwóch drugich sond kontrolnych po prostu się wiesza...jak jadę spokojnie i wydech nie jest dobrze dogrzany to wywala błąd wystarczy, że pojeżdżę trochę ostrzej i po 4-5 odpaleniach gaśnie ale to jest kwestia czasu, że będę musiał wymienić, bo bez checka ale o tym, że się już potrafi przywiesić wiem od kwietnia... jak patrzyłem na wykresie to też prawie cały czas pokazuje stały wynik i dopiero po porządnym przegazowaniu zaczyna pokazywać tak samo w miarę jak druga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2015 No właśnie mi żadnych błędów nie wywala. Problem jest największy jak odpalam na zimnym, dopóki się auto nie nagrzeje. Wysłane z mojego LG-D315 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber2001 Napisano 12 Października 2015 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 U mnie odwrotnie - pojawia sie check, ale nie zamula Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Tak sobie myślę?? A może cewka?? Da się to jakoś sprawdzić?? Wysłane z mojego LG-D315 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 12 Października 2015 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Tak sobie myślę?? A może cewka?? Da się to jakoś sprawdzić?? naturalnie, że się da. Musisz dotrzeć do danych n/t oporności uzwojeń i je zwyczajnie zmierzyć. Niestety nie zawsze daje to jednoznaczną odpowiedź. Jeżeli jest taka opcja to lepiej podmienić, od kogoś, cewkę na sprawną i zrobić testy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 12 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2015 No właśnie nie bardzo jest skąd podmienic. Wysłane z mojego LG-D315 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.