przemek Napisano 7 Października 2015 Udostępnij Napisano 7 Października 2015 Udałem się niegdyś na przedłubanie silnika w skodziawie mej i - według zapewnień Kreatora Mocy - silnik ów powinien się spokojnie dokręcić do 300 KM, ponieważ azaliż jakkolwiek jest to ponoć ten sam silnik, który wstawili w bebechy VW CC. No i jak by tak rzucić okiem na wykresy http://www.kreatormocy.pl/katalog/skoda/chip-tuning-skoda-superb-ii-3-6-v6-260-km, to faktycznie +/- 300 kucy tam widnieje. Jednakowoż, przy pierwszym hamowaniu byłem mocno rozczarowany wynikiem (w załączeniu). Silnik, który seryjnie powinien wydmuchać z siebie ca. 260 KM, wydmuchał ich znacznie mniej, ok. 214. Granda i skandal. Silnik został przedłubany, oprogramowanie skrzyni DSG również. Po kolejnym hamowaniu wynik wyszedł znacznie bardziej zadowalający, 278 KM, ale to wciąż daleko do obiecywanych 300. Tak spektakularne przyrosty mocy to domena raczej silników turbodoładowanych, a to jest wolnossące v6 3.6, więc pytanie - do Wiedzących - skąd wynika tak słaby wynik przy pierwszym hamowaniu? Samochód nabyłem z drugiej... trzeciej w sumie (auto odkupione przez salon od poprzedniego właściciela) ręki, więc nie mam pojęcia, czy coś tam było dłubane. Radio ktoś przedłubał, to pewne, więc... silnik również? Ale po co - by ograniczyć moc? (bes sęsu) Modyfikacja dotyczyła wyłącznie elektroniki - komputer i skrzynia biegów, według recepty z Kreatora Mocy, http://www.kreatormocy.pl/portfolioentry/projekt-podniesienie-mocy-w-skoda-superb-3-6-fsi-v6-260-km-dsg-4x4 i tak nieoczekiwany wzrost mocy i momentu...? No jakże to? No i w końcu... Czemu nie obiecane 300 KM? Pomożecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 7 Października 2015 Udostępnij Napisano 7 Października 2015 Nie idziemy stereotypami, ale dużo jest miejsc nie twierdzę, że to, gdzie przed chipem/tuningiem masz mało po sporo. To FSI, i z wykresu widać, że coś mu przeszkadza na wysokich, FSI słyneły bynajmniej te słabsze z nagaru w ssącym i spadku mocy-tym bardziej, że piszesz o aucie z drugiej ręki. Po drugie wymaganie 300 z N/A to proszenie się o nieścisłości-w T ok. idzie to wyestymować w N/A nie wiesz czy będzie to 279-czy 301-zależy od silnika osprzętu. Program wgrali Ci widząc po wykresie ok-jest poprawa na górze, a z czego wynikał zanik to może być 10 rzeczy od programu na jakim przyjechał, od bolączek FSI, po samą hamownię. Ja bym sobie pojechał na pomiar na MAHA i wtedy nikt nie ma nic do stracenia-masz obraz z innej hamowni-dużo mam przykładów tunerów, gdzie, przed jest lipa, po jest ok, na innej pomiędzy:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 8 Października 2015 Udostępnij Napisano 8 Października 2015 46KM to sporo mniej niż deklaruje producent, aczkolwiek w historii powszechne jest że wiele silników nie trzyma mocy jaka jest na papierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 8 Października 2015 Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Ja słyszałem o mocno kreatywnym podejściu do hamowania przed/po w Kreatorze.... Jedź na inne rolki i skonfrontuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemek Napisano 10 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2015 Na innych rolkach wyszło 272 KM, 355 Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 12 Października 2015 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Jednakowoż, przy pierwszym hamowaniu byłem mocno rozczarowany wynikiem (w załączeniu). Silnik, który seryjnie powinien wydmuchać z siebie ca. 260 KM, wydmuchał ich znacznie mniej, ok. 214. Granda i skandal. Ano granda, bo Kia ceed by cię objechała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gosciu Napisano 12 Października 2015 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Jakie paliwo miałeś zalane? FSI lubią 98, mają na nim lepsze osiągi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 13 Października 2015 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 te silniki cierpia na zapychajacy sie nagarem kolektor dolotowy nalezy co 40-60kkm zdjac i wyczyscic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 26 Października 2015 Udostępnij Napisano 26 Października 2015 Nie idziemy stereotypami, ale dużo jest miejsc nie twierdzę, że to, gdzie przed chipem/tuningiem masz mało po sporo. To FSI, i z wykresu widać, że coś mu przeszkadza na wysokich, FSI słyneły bynajmniej te słabsze z nagaru w ssącym i spadku mocy-tym bardziej, że piszesz o aucie z drugiej ręki. Po drugie wymaganie 300 z N/A to proszenie się o nieścisłości-w T ok. idzie to wyestymować w N/A nie wiesz czy będzie to 279-czy 301-zależy od silnika osprzętu. Program wgrali Ci widząc po wykresie ok-jest poprawa na górze, a z czego wynikał zanik to może być 10 rzeczy od programu na jakim przyjechał, od bolączek FSI, po samą hamownię. Ja bym sobie pojechał na pomiar na MAHA i wtedy nikt nie ma nic do stracenia-masz obraz z innej hamowni-dużo mam przykładów tunerów, gdzie, przed jest lipa, po jest ok, na innej pomiędzy:-) ja przepraszam bo ja prosty chłop jestem - możesz jaśniej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 ja przepraszam bo ja prosty chłop jestem - możesz jaśniej ? W skrócie: coś jest nie tak, bo nie ma mocy... Takie lanie wody, że coś silnikowi przeszkadza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 kolektor ssacy i glowica tez do czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.