Skocz do zawartości

[Megane I phI] Wysokie obroty na biegu jałowym - zatyczka wypadła z kolektora ssącego


frees

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

odpaliłem auto i usłyszałem wystrzał spod maski. Obroty wzrosły do około 2000 i nie chciały opaść. Z zaznaczonego miejsca wypadł korek (drugie zdjęcie), po nałożeniu korka auto chodzi normalnie. Po co jest ten korek? Nie powinien tam być jakiś wężyk podłączony do czegoś? Mogę ten gumowy korek przymocować opaską ślimakową czy jest to jakieś zabezpieczenie i w awaryjnej sytuacji ma on wystrzelić?

 

post-137123-0-58198600-1444713668_thumb.jpg

 

post-137123-0-74031100-1444713685_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.