Skocz do zawartości

Mazda 3


Plastelinowy

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś na forum jest posiadaczem tego modelu mazdy? Może ktoś się już z nią spotkał, jak oceniacie ten model? Zapraszam do dyskusji.

Tesciu ma 2005 rok 1.6 diesel. Jeden błotnik rdzewiał w dolnej części. Teściu zrobił i rdza nie ma większego problemu. Autko mało pali (5.5 litra miasto) i jest bezawaryjne. W razie pytań zapraszam

post-136848-0-43879200-1444834822_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie narzeka na diesla od Mazdy? Tu sa raczej średnioprzychylne opinie. U mnie spalanie w okolicach dwunastu na 100km niestety, ale mam ciężkawą nogę i jazda tylko miasto.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

E: Nadal nie wiemy o którą generację pyta autor wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie narzeka na diesla od Mazdy? Tu sa raczej średnioprzychylne opinie. U mnie spalanie w okolicach dwunastu na 100km niestety, ale mam ciężkawą nogę i jazda tylko miasto.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

E: Nadal nie wiemy o którą generację pyta autor wątku.

 

1.6 to diesel PSA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś na forum jest posiadaczem tego modelu mazdy? Może ktoś się już z nią spotkał, jak oceniacie ten model? Zapraszam do dyskusji. 

ja mam model BL. Interesuje cię ? bo zupełnie nic się nie dzieje złego  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@bez, a ruda :-P ?

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

ruda? po 5 latach, na podłodze od spodu pojawiły się jakieś miejscowe zabrązowienia powierzchniowe w miejscach gdzie fabrycznie nie było baranka; np. przy jakiś otworach w profilach. Profilaktycznie zrobiłem konserwację spodu i od roku nic nowego się nie pojawiło. Blachy na zewnątrz nic, zero problemów. Nawet lakier jest zadziwiająco odporny np. na kamienie.

Mechanicznie, elektronicznie zupełnie nic. w Tym roku musiałem wymienić akumulator. To wszystko.

auto u mnie od nowości. 6lat

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma 3 z 2008r 1.6 diesel od PSA nalot ok 300 tyś km, blacha zdrowa w zawieszeniu jak to na polskich drogach czasami coś tam trzeba wymienić. Ale osprzęt silnika dramat, ile on już kasy w to padło władował chyba więcej niż połowa wartości auta. Wymienił już wszystko co nowoczesnym dieslu się psuje. A więc: wtryski, dwumasa, 1x nowa turbina + regeneracja tej turbiny, jakieś przepływki, uzupełnianie płynu  do FAP-a, później wycięcie Fapa + nowy soft, i wiele, wiele innych.

Ale co ciekawe silnik nie bierze oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.