Skocz do zawartości

Sportowo-turystyczny, 8kpln, wtrysk paliwa ??


Grzaniec

Rekomendowane odpowiedzi

Założenia jak w temacie - czyli motocykl sportowo-turystyczny, silnik przynajmniej 600ccm - warunek konieczny - wtrysk paliwa. Cena powiedzmy do 8 kpln. Na razie przychodzi mi do głowy VFR800Fi. Coś jeszcze? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest na tym foto?

Sportowo turystyczny dla mnie to coś w rodzaju mojego dziadka zzr-a albo wspomnianej VFR.

SV650  - nieee.....strasznie odrzuca mnie od tego sprzętu - (wizualnie, bo nie miałem okazji nawet na tym siedzieć)

 

EDIT:

 już wiem...hyosung. Coś więcej na temat tych leżaków?? zwłaszcza cena...niewiele więcej niż 8 koła za nowy? Ile to jest to niewiele? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest na tym foto?

Sportowo turystyczny dla mnie to coś w rodzaju mojego dziadka zzr-a albo wspomnianej VFR.

SV650  - nieee.....strasznie odrzuca mnie od tego sprzętu - (wizualnie, bo nie miałem okazji nawet na tym siedzieć)

 

EDIT:

 już wiem...hyosung. Coś więcej na temat tych leżaków?? zwłaszcza cena...niewiele więcej niż 8 koła za nowy? Ile to jest to niewiele? ;]

 

http://allegro.pl/nowy-hyosung-gt650-5lat-gwarancji-okazja-i5720893634.html

http://otomoto.pl/oferta/hyosung-gt-650-r-wyprzedaz-rocznika-ID3hjwXr.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej...ale to jest 50% więcej budżetu.... ;]

 

Swoją drogą - musi być jakaś przyczyna, że to takie tanie :hmm:  gdzie jest haczyk? bo nawet wygląda....ciekawe jak jeździ ;]

 

A w jakiej cenie były daewoo i hyundaie naście lat temu? Koreańczyk, ze "starym" rocznikiem.

Nowy kole 20 kafli...

http://www.hyosung.com.pl/motocykle/gt650p/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt....może to i jakoś wygląda, z jazdą pewnie nie ma szału, bo to 75KM. Ale widzę USD....to może nie być zła opcja, tyle tylko, że to dla tych, którzy go pokochają od razu i na długo ;]  . Bo kto to kupi po 2 sezonach? Za czapkę śliwek może i tak....To stara japonia mniej straci na wartości, a podejrzewam, że może dać więcej frajdy...(mówię w tej chwili o VFR ;] )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt....może to i jakoś wygląda, z jazdą pewnie nie ma szału, bo to 75KM. Ale widzę USD....to może nie być zła opcja, tyle tylko, że to dla tych, którzy go pokochają od razu i na długo ;]  . Bo kto to kupi po 2 sezonach? Za czapkę śliwek może i tak....To stara japonia mniej straci na wartości, a podejrzewam, że może dać więcej frajdy...(mówię w tej chwili o VFR ;] )

 

Taki ich urok - tanio kupujesz, tanio sprzedajesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaa....VFR za 8 koła po sezonie sprzeda się za tyle samo albo minimalnie mniej (choć nastoletniego Zephyra sprzedałem po 2 sezonach drożej niż kupiłem ;) )

 

Grzaniu, ale tak to już jest - np. z autami: albo kupujesz nową dacię, albo kilkuletniego prestiża z niewiadomą przeszłością. ;]

I prestiża po kilku latach lepiej sprzedasz, niż daćkę. :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra...powedz szczerze - kupiłbyś tego hyosunga? ;]

 

Ja już byłem praktycznie zdecydowany na Hyosunga, ale w "moim" wątku kolega mnie wyleczył.

https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/406969-takie-lu%C5%BAne-rozwa%C5%BCania-o-nowym-moto/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli moge sie wtrącić. Koszty serwisowania silnika v-ki będa zawsze droźsze niż rzędówki. I sv do turystyki sie nie nadaje. Na s-ce bolą nadgarstki i plecy, a na n-ce wieje. Raz na jakiś czas można traskę walnąć. Ale do szlajania się po dłuższych dystansach jest DL

Co do hyosungòw... Ciekawą lekturą dla mnie było na ichniejszym forum czytanie o rozwarstwiających się fabrycznych klockach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założenia jak w temacie - czyli motocykl sportowo-turystyczny, silnik przynajmniej 600ccm - warunek konieczny - wtrysk paliwa. Cena powiedzmy do 8 kpln. Na razie przychodzi mi do głowy VFR800Fi. Coś jeszcze? 

FZ 1 lub mniejszy FZ 6 z owiewkami i kuframi :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli moge sie wtrącić. Koszty serwisowania silnika v-ki będa zawsze droźsze niż rzędówki. I sv do turystyki sie nie nadaje. Na s-ce bolą nadgarstki i plecy, a na n-ce wieje. Raz na jakiś czas można traskę walnąć. Ale do szlajania się po dłuższych dystansach jest DL

Co do hyosungòw... Ciekawą lekturą dla mnie było na ichniejszym forum czytanie o rozwarstwiających się fabrycznych klockach....

Co jest drogiego w serwisowaniu V-ki, zwłaszcza takiej jak w VFR? W moim R4 mam do serwisu: 1. luz zaworowy, 2. ocena rozrządu (napinacza) 3. gaźniki. VFR ma rozrząd na kołach, wtrysk paliwa, więc zostają zawory. IMO tylko na plus...

 

SV jak pisałem mnie odrzuca...parkowałem kiedyś obok tego, obejrzałem z grubsza. Nie miałem okazji nawet siedzieć, ale wydaje się małym sprzętem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FZ 1 lub mniejszy FZ 6 z owiewkami i kuframi :)

FZ1 to chyba ciężko za 8 kpln.....FZ6 może i coś by się trafiło, tylko chyba jednak bardziej podobają mi się pełne owiewki....ale temat warty przemyślenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest drogiego w serwisowaniu V-ki, zwłaszcza takiej jak w VFR? 

SV jak pisałem mnie odrzuca...parkowałem kiedyś obok tego, obejrzałem z grubsza. Nie miałem okazji nawet siedzieć, ale wydaje się małym sprzętem. 

 

W porównaniu z R4 pisałem.

 

2 razy pokrywa zaworów, 2 razy uszczelka, 2 razy napinacz, 2 razy łańcuch - takie pierdoły.

Jak robisz sam to tego nie zauważasz. Jak zostawiasz do roboty, to cena na fakturze jakby 2 razy większa  ;]

 

Mam SV N - tak mi się spodobała, że trzymam 4 rok. Przejechaliśmy 20 000 km.

173 cm wzrostu i ok. 70 kg wagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest drogiego w serwisowaniu V-ki, zwłaszcza takiej jak w VFR? W moim R4 mam do serwisu: 1. luz zaworowy, 2. ocena rozrządu (napinacza) 3. gaźniki. VFR ma rozrząd na kołach, wtrysk paliwa, więc zostają zawory. IMO tylko na plus...

 

SV jak pisałem mnie odrzuca...parkowałem kiedyś obok tego, obejrzałem z grubsza. Nie miałem okazji nawet siedzieć, ale wydaje się małym sprzętem. 

wtrysk paliwa, nie eliminuje konieczności synchro przepustnic.

do tego V4 jest upakowane pod bakiem i dostęp do zaworów/swiec może być utrudniony = wiecej rbh... ale to nie są kwestie które powinny decydować o zakupie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtrysk paliwa, nie eliminuje konieczności synchro przepustnic.

do tego V4 jest upakowane pod bakiem i dostęp do zaworów/swiec może być utrudniony = wiecej rbh... ale to nie są kwestie które powinny decydować o zakupie :)

O proszę....a o synchro przepustnic to się właśnie teraz dowiedziałem 8]  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O proszę....a o synchro przepustnic to się właśnie teraz dowiedziałem 8]  

nie wiem jak tam generacje VFR, ale SV na wtrysku ma 4 przepustnice :) 2 się ustawia linijką :) pozostałe 2 normalnie - wakuometrami.

 

nie ma lekko:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak tam generacje VFR, ale SV na wtrysku ma 4 przepustnice :) 2 się ustawia linijką :) pozostałe 2 normalnie - wakuometrami.

 

nie ma lekko:)

 

Suwmiarką - ale klasa oprzyrządowania mówi sama za siebie  ;]

 

Podstawowa zasada działa - nie ruszać. Jak nie wali w tłumik, nie szarpie, świece nie okopcone, motor równo pracuje ,kolektory nie świecą - nie ruszać.

 

Kiedyś próbowałem stroić przepustnice podciśnieniowe wyłączając moduł STV i ustawiając skrzydełka pierwszych przepustnic na całkowicie otwarte. 

Nie dało rady - obroty cały czas rosły.

 

Generalnie tam jest taka przednia zabawa - ty ustawiasz podciśnieniowe TV a komp automatycznie koryguje twoje działania przeciwdziałając elektrycznymi STV.

I tak się gonicie po mapach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, u mnie wszystko działało, a po ustawieniu (btw. linijka - użyłem z emotem) chodził dużo ładniej, pomimo że wczesniej nie bylo zle i w sumie nie wiem kiedy bylo to ustawiane wczesniej... takze ta zasada "nie ruszaj" w przypadku gazników nie działa. bo to samo z synchro... mój gsx też dobrze chodził jak go kupiłem, ale lekka korekta 2 lewych gazniorów - i chodził pięknie.

 

co do automatycznych przepustnic, to tam wystarczyło chyba odpiąć serwo które steruje nimi, i ręcznie je otworzyć. ale nie pamietam na pewno.

 

a przypadki o których piszesz, to jakies ekstrema, które same z siebie się nie biorą bez uprzedniego sygnalizowania mniejszymi anomaliami... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 (btw. linijka - użyłem z emotem) 

 

widziałem - no offence

 

ale mnie raczej chodziło o do, że zalecają mierzyć odchylenie skrzydełka co do dziesiętnej części mm, a luz na cięgnie łączącym skrzydełka dwóch cylindrów to ok 1 mm. No i mierz sobie... 

 

 

 

 

co do automatycznych przepustnic, to tam wystarczyło chyba odpiąć serwo które steruje nimi, i ręcznie je otworzyć. ale nie pamietam na pewno.

 

o tego słowa mi brakowało - odpiąłem serwo STV

 

Ale za dokładny przyrząd sobie zmajstrowałem [sławetna u-rurka]. miałem za wąski przewód i za rzadki olej.

Ile ja się namęczyłem, aby ustawić te 2 meniski w jednej linii nie tylko na wolnych, ale i w "zakresie obrotów użytecznych"....

 

Bo jak dodawałem gazu to rozjeżdżały się słupki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.