Grzaniec Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Założenia jak w temacie - czyli motocykl sportowo-turystyczny, silnik przynajmniej 600ccm - warunek konieczny - wtrysk paliwa. Cena powiedzmy do 8 kpln. Na razie przychodzi mi do głowy VFR800Fi. Coś jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 hmmm. 2004 rok i okolice kupisz SV650 z owiewką za 8mkę. Ew. możesz znaleźć egzotykę: CB1000 Big One w tej cenie. był wtrysk już wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Czyli dobrze mi się zdawało, że temat ogranicza się do VFR... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Czyli dobrze mi się zdawało, że temat ogranicza się do VFR... Nie wiem, jak definiujesz "motocykl sportowo-turystyczny", ale skoro Dżambo polecił SV650, to może taki wynalazek? W niewiele wyższej cenie będzie dwuletni nieużywany "leżak" magazynowy z 5letnią gwarancją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Co to jest na tym foto? Sportowo turystyczny dla mnie to coś w rodzaju mojego dziadka zzr-a albo wspomnianej VFR. SV650 - nieee.....strasznie odrzuca mnie od tego sprzętu - (wizualnie, bo nie miałem okazji nawet na tym siedzieć) EDIT: już wiem...hyosung. Coś więcej na temat tych leżaków?? zwłaszcza cena...niewiele więcej niż 8 koła za nowy? Ile to jest to niewiele? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Co to jest na tym foto? Sportowo turystyczny dla mnie to coś w rodzaju mojego dziadka zzr-a albo wspomnianej VFR. SV650 - nieee.....strasznie odrzuca mnie od tego sprzętu - (wizualnie, bo nie miałem okazji nawet na tym siedzieć) EDIT: już wiem...hyosung. Coś więcej na temat tych leżaków?? zwłaszcza cena...niewiele więcej niż 8 koła za nowy? Ile to jest to niewiele? http://allegro.pl/nowy-hyosung-gt650-5lat-gwarancji-okazja-i5720893634.html http://otomoto.pl/oferta/hyosung-gt-650-r-wyprzedaz-rocznika-ID3hjwXr.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Ej...ale to jest 50% więcej budżetu.... Swoją drogą - musi być jakaś przyczyna, że to takie tanie gdzie jest haczyk? bo nawet wygląda....ciekawe jak jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Ej...ale to jest 50% więcej budżetu.... Swoją drogą - musi być jakaś przyczyna, że to takie tanie gdzie jest haczyk? bo nawet wygląda....ciekawe jak jeździ A w jakiej cenie były daewoo i hyundaie naście lat temu? Koreańczyk, ze "starym" rocznikiem. Nowy kole 20 kafli... http://www.hyosung.com.pl/motocykle/gt650p/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Fakt....może to i jakoś wygląda, z jazdą pewnie nie ma szału, bo to 75KM. Ale widzę USD....to może nie być zła opcja, tyle tylko, że to dla tych, którzy go pokochają od razu i na długo . Bo kto to kupi po 2 sezonach? Za czapkę śliwek może i tak....To stara japonia mniej straci na wartości, a podejrzewam, że może dać więcej frajdy...(mówię w tej chwili o VFR ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Fakt....może to i jakoś wygląda, z jazdą pewnie nie ma szału, bo to 75KM. Ale widzę USD....to może nie być zła opcja, tyle tylko, że to dla tych, którzy go pokochają od razu i na długo . Bo kto to kupi po 2 sezonach? Za czapkę śliwek może i tak....To stara japonia mniej straci na wartości, a podejrzewam, że może dać więcej frajdy...(mówię w tej chwili o VFR ) Taki ich urok - tanio kupujesz, tanio sprzedajesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 taaa....VFR za 8 koła po sezonie sprzeda się za tyle samo albo minimalnie mniej (choć nastoletniego Zephyra sprzedałem po 2 sezonach drożej niż kupiłem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 taaa....VFR za 8 koła po sezonie sprzeda się za tyle samo albo minimalnie mniej (choć nastoletniego Zephyra sprzedałem po 2 sezonach drożej niż kupiłem ) Grzaniu, ale tak to już jest - np. z autami: albo kupujesz nową dacię, albo kilkuletniego prestiża z niewiadomą przeszłością. I prestiża po kilku latach lepiej sprzedasz, niż daćkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 No dobra...powedz szczerze - kupiłbyś tego hyosunga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymon1988 Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 yamaha fazer 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 yamaha fazer 600 od którego rocznika jest wtrysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 No dobra...powedz szczerze - kupiłbyś tego hyosunga? Ja już byłem praktycznie zdecydowany na Hyosunga, ale w "moim" wątku kolega mnie wyleczył. https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/406969-takie-lu%C5%BAne-rozwa%C5%BCania-o-nowym-moto/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mrowa Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 od którego rocznika jest wtrysk? FZ6 wtrysk miały od początku czyli od 2004 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Jezeli moge sie wtrącić. Koszty serwisowania silnika v-ki będa zawsze droźsze niż rzędówki. I sv do turystyki sie nie nadaje. Na s-ce bolą nadgarstki i plecy, a na n-ce wieje. Raz na jakiś czas można traskę walnąć. Ale do szlajania się po dłuższych dystansach jest DL Co do hyosungòw... Ciekawą lekturą dla mnie było na ichniejszym forum czytanie o rozwarstwiających się fabrycznych klockach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Założenia jak w temacie - czyli motocykl sportowo-turystyczny, silnik przynajmniej 600ccm - warunek konieczny - wtrysk paliwa. Cena powiedzmy do 8 kpln. Na razie przychodzi mi do głowy VFR800Fi. Coś jeszcze? FZ 1 lub mniejszy FZ 6 z owiewkami i kuframi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Jezeli moge sie wtrącić. Koszty serwisowania silnika v-ki będa zawsze droźsze niż rzędówki. I sv do turystyki sie nie nadaje. Na s-ce bolą nadgarstki i plecy, a na n-ce wieje. Raz na jakiś czas można traskę walnąć. Ale do szlajania się po dłuższych dystansach jest DL Co do hyosungòw... Ciekawą lekturą dla mnie było na ichniejszym forum czytanie o rozwarstwiających się fabrycznych klockach.... Co jest drogiego w serwisowaniu V-ki, zwłaszcza takiej jak w VFR? W moim R4 mam do serwisu: 1. luz zaworowy, 2. ocena rozrządu (napinacza) 3. gaźniki. VFR ma rozrząd na kołach, wtrysk paliwa, więc zostają zawory. IMO tylko na plus... SV jak pisałem mnie odrzuca...parkowałem kiedyś obok tego, obejrzałem z grubsza. Nie miałem okazji nawet siedzieć, ale wydaje się małym sprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 FZ 1 lub mniejszy FZ 6 z owiewkami i kuframi FZ1 to chyba ciężko za 8 kpln.....FZ6 może i coś by się trafiło, tylko chyba jednak bardziej podobają mi się pełne owiewki....ale temat warty przemyślenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Co jest drogiego w serwisowaniu V-ki, zwłaszcza takiej jak w VFR? SV jak pisałem mnie odrzuca...parkowałem kiedyś obok tego, obejrzałem z grubsza. Nie miałem okazji nawet siedzieć, ale wydaje się małym sprzętem. W porównaniu z R4 pisałem. 2 razy pokrywa zaworów, 2 razy uszczelka, 2 razy napinacz, 2 razy łańcuch - takie pierdoły. Jak robisz sam to tego nie zauważasz. Jak zostawiasz do roboty, to cena na fakturze jakby 2 razy większa Mam SV N - tak mi się spodobała, że trzymam 4 rok. Przejechaliśmy 20 000 km. 173 cm wzrostu i ok. 70 kg wagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Fakt...regulacja zaworów 2x... na szczęście VFR nie ma łańcucha rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Co jest drogiego w serwisowaniu V-ki, zwłaszcza takiej jak w VFR? W moim R4 mam do serwisu: 1. luz zaworowy, 2. ocena rozrządu (napinacza) 3. gaźniki. VFR ma rozrząd na kołach, wtrysk paliwa, więc zostają zawory. IMO tylko na plus... SV jak pisałem mnie odrzuca...parkowałem kiedyś obok tego, obejrzałem z grubsza. Nie miałem okazji nawet siedzieć, ale wydaje się małym sprzętem. wtrysk paliwa, nie eliminuje konieczności synchro przepustnic. do tego V4 jest upakowane pod bakiem i dostęp do zaworów/swiec może być utrudniony = wiecej rbh... ale to nie są kwestie które powinny decydować o zakupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 wtrysk paliwa, nie eliminuje konieczności synchro przepustnic. do tego V4 jest upakowane pod bakiem i dostęp do zaworów/swiec może być utrudniony = wiecej rbh... ale to nie są kwestie które powinny decydować o zakupie O proszę....a o synchro przepustnic to się właśnie teraz dowiedziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 O proszę....a o synchro przepustnic to się właśnie teraz dowiedziałem nie wiem jak tam generacje VFR, ale SV na wtrysku ma 4 przepustnice 2 się ustawia linijką pozostałe 2 normalnie - wakuometrami. nie ma lekko:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 nie wiem jak tam generacje VFR, ale SV na wtrysku ma 4 przepustnice 2 się ustawia linijką pozostałe 2 normalnie - wakuometrami. nie ma lekko:) Suwmiarką - ale klasa oprzyrządowania mówi sama za siebie Podstawowa zasada działa - nie ruszać. Jak nie wali w tłumik, nie szarpie, świece nie okopcone, motor równo pracuje ,kolektory nie świecą - nie ruszać. Kiedyś próbowałem stroić przepustnice podciśnieniowe wyłączając moduł STV i ustawiając skrzydełka pierwszych przepustnic na całkowicie otwarte. Nie dało rady - obroty cały czas rosły. Generalnie tam jest taka przednia zabawa - ty ustawiasz podciśnieniowe TV a komp automatycznie koryguje twoje działania przeciwdziałając elektrycznymi STV. I tak się gonicie po mapach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 wiesz, u mnie wszystko działało, a po ustawieniu (btw. linijka - użyłem z emotem) chodził dużo ładniej, pomimo że wczesniej nie bylo zle i w sumie nie wiem kiedy bylo to ustawiane wczesniej... takze ta zasada "nie ruszaj" w przypadku gazników nie działa. bo to samo z synchro... mój gsx też dobrze chodził jak go kupiłem, ale lekka korekta 2 lewych gazniorów - i chodził pięknie. co do automatycznych przepustnic, to tam wystarczyło chyba odpiąć serwo które steruje nimi, i ręcznie je otworzyć. ale nie pamietam na pewno. a przypadki o których piszesz, to jakies ekstrema, które same z siebie się nie biorą bez uprzedniego sygnalizowania mniejszymi anomaliami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 (btw. linijka - użyłem z emotem) widziałem - no offence ale mnie raczej chodziło o do, że zalecają mierzyć odchylenie skrzydełka co do dziesiętnej części mm, a luz na cięgnie łączącym skrzydełka dwóch cylindrów to ok 1 mm. No i mierz sobie... co do automatycznych przepustnic, to tam wystarczyło chyba odpiąć serwo które steruje nimi, i ręcznie je otworzyć. ale nie pamietam na pewno. o tego słowa mi brakowało - odpiąłem serwo STV Ale za dokładny przyrząd sobie zmajstrowałem [sławetna u-rurka]. miałem za wąski przewód i za rzadki olej. Ile ja się namęczyłem, aby ustawić te 2 meniski w jednej linii nie tylko na wolnych, ale i w "zakresie obrotów użytecznych".... Bo jak dodawałem gazu to rozjeżdżały się słupki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Tak jak koledzy wspomnieli FZ6. Bardzo tani jak na to co oferuje. Wiem, bo ostatnio sobie kupiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.