LuQ Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Witam, mam pytanko odnosnie modyfikacji w Accordzie VII z silnikiem 2.4. Z tego co się orientuję to te silniki napewno dobrze zareagują na jakiś konkretny dolot plus wydech przelotowy. Ale: 1. Czy kolektor ssący od K20a2 coś zmieni czy są te same w k24? To samo odnośnie wydechowego 2. Budowa Frania na głowie od k20a2 na seryjnych wałkach etc 3. Inne propozycje aby usprawnic ten silnik Luźny temat bo nie zagłębiałem się w K serie a na polskich forach trochę mało na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Accord Klub Polska - tam szukaj wiedzy, a nie tu. Tutaj Acco z K24 pod maską miało może ze 2-3 osoby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 16 Października 2015 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Witam, mam pytanko odnosnie modyfikacji w Accordzie VII z silnikiem 2.4. Z tego co się orientuję to te silniki napewno dobrze zareagują na jakiś konkretny dolot plus wydech przelotowy. Ale: 1. Czy kolektor ssący od K20a2 coś zmieni czy są te same w k24? To samo odnośnie wydechowego 2. Budowa Frania na głowie od k20a2 na seryjnych wałkach etc 3. Inne propozycje aby usprawnic ten silnik Luźny temat bo nie zagłębiałem się w K serie a na polskich forach trochę mało na ten temat. 1. Jak chcesz zmieniac ssacy to bierz od CTR FN2 co najmniej. Tego z EP3 nie warto, plus i tak musialbys rzezbic zeby podpasowac DBW. Wydechowy trzeba od TSX, inne budy sa, inaczej prowadzone wydechy. Mowie oczywiscie o dlugim kolektorze. Zreszta krotkiego seryjnego EP3 i tak nie chcesz, bo jest slabiutki. 2. Swap glowicy bez sensu, konstrukcyjnie sa identyczne. Warto uwolnic VTC do pelnych 50st, ale to tez trzeba pozniej czyms sterowac (Hondata, EMU itp.). Zamiana walkow tez bez sensu - wydechowy K24 jest ostrzejszy niz K20A2, jak zmienisz ssacy to zyskasz dopiero na vtecu, niska krzywka jest sporo wieksza w K24. I tak samo, bez strojenia bez sensu. 3. Dolot, wydech, pelne VTC, strojenie, walki aftermarket albo od TSX tej generacji z ostatniego roku produkcji, dalej doprezajace tloki i inna wysokobudzetowa zabawa. Albo olac to i pakowac kompresor. Do tego silnika wszystko jest, drogi wszelakich modyfikacji dawno przetarte, tylko nie jest tanio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Takiej odpowiedzi oczekiwalem. Dziekuje Ci slicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 Kolek wyd 1,5 kafla, długi dolot tez coś koło tego, program 700 pln i mamy ok 220 km. Później już trochę drożej się zaczyna, wszystko jest na accord klub pl, tam co drugie 2,4 lata na sterydach. Najmocniejsze podchodzi teraz pod 400km Mam jeszcze kompa do 2,4 tylko musiałbyś sobie immo skopiować swoje. Pasuje p&p i bez innych klocków 200 + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 Ja tam sie nie dziwie. W serii on jest tak zdlawiony, ze az przykro patrzec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 11 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 Witam, mam pytanko odnosnie modyfikacji w Accordzie VII z silnikiem 2.4. Z tego co się orientuję to te silniki napewno dobrze zareagują na jakiś konkretny dolot plus wydech przelotowy. Ale: 1. Czy kolektor ssący od K20a2 coś zmieni czy są te same w k24? To samo odnośnie wydechowego 2. Budowa Frania na głowie od k20a2 na seryjnych wałkach etc 3. Inne propozycje aby usprawnic ten silnik Luźny temat bo nie zagłębiałem się w K serie a na polskich forach trochę mało na ten temat. W jaką moc mierzysz ? jaki budżet ? U mnie aktualnie jest reflash (vtec na 4500, odcinka na 7700, vtc 50) + CAI Injena (drze jape niemiłosiernie). Do tego krótsze przełożenie 4.7 od CTR EP3. Mocowo wyszło ok 200km, ale auto jeździ zupełnie inaczej niż seria. Tu masz jakiś film, zmianę biegów pomińmy milczeniem Teraz wypadałoby założyć kolektor od FN2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 12 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2015 W jaką moc mierzysz ? jaki budżet ? U mnie aktualnie jest reflash (vtec na 4500, odcinka na 7700, vtc 50) + CAI Injena (drze jape niemiłosiernie). Do tego krótsze przełożenie 4.7 od CTR EP3. Mocowo wyszło ok 200km, ale auto jeździ zupełnie inaczej niż seria. Tu masz jakiś film, zmianę biegów pomińmy milczeniem Teraz wypadałoby założyć kolektor od FN2. Bo reflash mocy maksymalnej nie podnosi. Ale bardzo zwieksza moc srednia. 200PS to chyba w miare standardowy wynik tego silnika na dolocie. A czy po zmianie FD straciles tempomat? Bo ponoc to jest cena tego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 12 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2015 Zgadza się, przy 6 ponad 20 km i ze 40 nm plus bonus nm po całej linii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 27 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2015 Bo reflash mocy maksymalnej nie podnosi. Ale bardzo zwieksza moc srednia. 200PS to chyba w miare standardowy wynik tego silnika na dolocie. A czy po zmianie FD straciles tempomat? Bo ponoc to jest cena tego moda. Tempomat działa bardzo dobrze. Nic się nie podziało złego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 28 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2015 Czyli jak zwykle amerykanie i ich fora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 28 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2015 Nie, bo te akcje z tempomatem była k pro na zew okab a tu jest tylko edycja niektórych map Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 28 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2015 Nie, bo te akcje z tempomatem była k pro na zew okab a tu jest tylko edycja niektórych map Jak dojedzie do mnie DC Sports 4-2-1 i założę RRC z wiekszą przepustnicą i uszczelką, to chciałbym założyć Hondatę S100, żeby to wszystko razem zestroić. Chyba to będzie lepsza opcja niż aktualny reflash ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 30 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2015 Jak dojedzie do mnie DC Sports 4-2-1 i założę RRC z wiekszą przepustnicą i uszczelką, to chciałbym założyć Hondatę S100, żeby to wszystko razem zestroić. Chyba to będzie lepsza opcja niż aktualny reflash ? K100. Troche bedzie rzezby z okablowaniem, przynajmniej tak kiedys mi Doktor mowil. Edit: Jednak już lecytyne musze zaczac brac dual harness bylaby potrzebna w przypadku zrobienia franka K24 tj zalozenia czapki z K20A2 lub Z4 na K24, bo o tym rozmawialem z Dominikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 K100. Troche bedzie rzezby z okablowaniem, przynajmniej tak kiedys mi Doktor mowil. Edit: Jednak już lecytyne musze zaczac brac dual harness bylaby potrzebna w przypadku zrobienia franka K24 tj zalozenia czapki z K20A2 lub Z4 na K24, bo o tym rozmawialem z Dominikiem Czapka z K20A2 to fajna opcja, ale już chyba poza moim budżetem. Własnie doszedł kolektor 4-2-1, zakładam jutro. Pozostaje znaleźć RRC i przepustnicę + uszczelkę pod niego i wystroić. Ciekawe ile wypluje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Ale po co czapka K20A? Odlew jest identyczny jak w Twoim K24. Jedyna przewaga to pelne 50st VTC ale to mozesz sobie zrobic i w swojej (tylko wtedy juz strojenie niezbedne zeby wykorzystac). Tak samo bez strojenia raczej stracisz niz zyskasz dzieki walkom K20. Niby ciut inny silnik, bo K24Z z Accorda CU ale czytalem na jakims australijskim forum, ze takowy po modach kolektora wydechowego, RRC i hondacie flashpro wyplul 230+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2015 Ale po co czapka K20A? Odlew jest identyczny jak w Twoim K24. Jedyna przewaga to pelne 50st VTC ale to mozesz sobie zrobic i w swojej (tylko wtedy juz strojenie niezbedne zeby wykorzystac). Tak samo bez strojenia raczej stracisz niz zyskasz dzieki walkom K20. Niby ciut inny silnik, bo K24Z z Accorda CU ale czytalem na jakims australijskim forum, ze takowy po modach kolektora wydechowego, RRC i hondacie flashpro wyplul 230+ Reflash nie przestawia VTC na 50st ? Z tego co wiem, to tak. Mam dostęp do kolektora RBC, ale chyba będę dalej szukał RRC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2015 Nie przestawia, bo fizycznie nie moze. Mechanizm w czapce K24A3 na to nie pozwala. Tu roznica pomiedzy VTC K24 a K20 - trzeba sie pozbyc zakreskowanego materialu, by miec pelne 50st: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Nie przestawia, bo fizycznie nie moze. Mechanizm w czapce K24A3 na to nie pozwala. Tu roznica pomiedzy VTC K24 a K20 - trzeba sie pozbyc zakreskowanego materialu, by miec pelne 50st: Okey, czyli co musiałbym z tym zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Dac do obrobki swoje kolko VTC i zdjac tyle materialu ile potrzeba albo zakupic kolko od K20A. No i oczywiscie wystroic pozniej na pelnych 50st. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2015 Dac do obrobki swoje kolko VTC i zdjac tyle materialu ile potrzeba albo zakupic kolko od K20A. No i oczywiscie wystroic pozniej na pelnych 50st. Okey, czyli plan jest na RRC, uszczelkę pod niego, przepustnicę od TSX ? wałek wydechowy od TSX 06-08, toczenie koła VTC i Hondatę. Wydechowy 4-2-1, FD od EP3 i CAI już jest. Coś jeszcze mógłym względnie tanim kosztem zrobić ? Dzięki za rady ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2015 Jak juz zamierzasz walek wydechowy od TSX 06+ to mozesz i ssacy. Chyba i tak latwiej bedzie znalezc w komplecie. Taniej to juz chyba nic wiecej zrobic sie nie da. Moze przepustnice od CTR Ufo albo amerykanskiego Civica SI - zdaje sie, ze jest 2mm wieksza niz Accord/TSX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2015 Jak juz zamierzasz walek wydechowy od TSX 06+ to mozesz i ssacy. Chyba i tak latwiej bedzie znalezc w komplecie. Taniej to juz chyba nic wiecej zrobic sie nie da. Moze przepustnice od CTR Ufo albo amerykanskiego Civica SI - zdaje sie, ze jest 2mm wieksza niz Accord/TSX. Na amerykańskich forach przestrzegają przed kołem VTC na 50 stopni, raczej mówią o 45. Co prawda Hondata może ograniczyć do 45 stopni, ale wbicie złego biegu już nie Muszę poszukać kogoś, kto ogarnąłby temat obróbki mojego koła VTC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 7 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2015 Ile materialu zbierzesz tyle stopni bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.