marek t Napisano 2 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2015 wszelkie info mile widziane, auto dla fanu okazyjnego jeżdżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzikipzs Napisano 3 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2015 Audi S4 b5 2.7 biturbo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KeyaR Napisano 3 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2015 4x4, to może jakieś daihatsu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 3 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2015 Audi S4 b5 2.7 biturbo Pisze kolega wyraźnie przecież że dla "fanu" a nie TGV na autostradę. Za 30tys.... będzie ciężko, do upalania WRX się średnio nadaje a pytając o EVO pewnie Imprezę masz na myśli STi. Czy wybierzesz jedno czy drugie zabawy będzie cała masa, jak również kłopocików jak trafisz taki egzemplarz, który do "fanu" był używany. STi ma zdecydowanie lepszy klimat, EVO lepiej i łatwiej jeździ szybciej. Wybierz auto w lepszym stanie i się baw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 3 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2015 W Mitsu jest ogólnie drożej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 3 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2015 Czy evo czy sti to będzie drogo jak ma być fun to może jakies silne red klaptaptap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 3 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2015 wszelkie info mile widziane, auto dla fanu okazyjnego jeżdżenia. Ja bym w Subaru poszedł.. Jedynie na dobrego STi może być za mało kasy. WRX do upalania nie nadaje się zbytnio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 3 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2015 wszelkie info mile widziane, auto dla fanu okazyjnego jeżdżenia. STi - cena x1.5 i loteria. Później albo zapobiegawczo inwestujesz albo naprawiasz. Do gniecenia można poszukać GT'ka, ale to już wiekowe konstrukcje (co ma tyle samo wad co zalet). Evo się nigdy nie interesowałem, ale z tego co się orientuję będzie droższe i jest względnie delikatne. Poza tym środek kabiny jest straszny. Generalnie - z tym budżetem i założeniem - jakieś mocniejsze BMW serii 3. Tanie w zakupie, tanie w naprawach, względnie bezawaryjne i odporne na użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 3 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2015 Zdecydowanie GC8. Aktualna dostepnosc czesci i wiedzy na temat tego modelu jest korzystna i tylko korzystac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 3 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2015 Ja kiedyś kupiłem sobie Impreze 2.0 Turbo 99' i sprawa mi dużo frajdy. To prawda, że jeżdze okazjonalnie ale za to trzyma oryginalny stan, nawet radio kasetowe jest Subaru Za 25 tysięcy kupisz prawdopodobnie coś do jeżdżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.