Majkiel Napisano 3 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2015 Problem jest z górnym korkiem przy filtrze oleju. Korek poluzował się, ale nie można go ani dokręcić, ani odkręcić - dość luźno kręci się i dodatkowo rusza. Tak jakby gwint się zerwał. Zorientowałem się, gdy na rondzie zaświeciła mi się kontrolka z "lampą Alladyna" - do domu niedaleko, więc dojechałem i jak wysiadałem, już widziałem że coś nie tak - ścieżka z kropek oleju ciągnęła się za samochodem. Można coś z tym fantem zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 4 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 zerwany gwint albo w korku albo w obudowie, w warunkach polowych ciężko będzie to naprawić,a w warsztatowych włożyć kawałek pręta metalowego i przyspawać go do korka ,następnie wykręcać korek i jednocześnie ciągnąć za przyspawany pręt mocno do siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Listopada 2015 Odkręciłem podważając śrubokrętem - korek wylazł i wygląda OK. Założyłem inny (z silnika - dawcy) - wkręcił się bez problemu i wygląda na to że jest w porządku Mam nadzieję, że silnik nie ucierpiał, bo w misce było dość sucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 5 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2015 Odkręciłem podważając śrubokrętem - korek wylazł i wygląda OK. Założyłem inny (z silnika - dawcy) - wkręcił się bez problemu i wygląda na to że jest w porządku Mam nadzieję, że silnik nie ucierpiał, bo w misce było dość sucho. czemu nie masz wydechu 421 tylko 41? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stolarz Napisano 6 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2015 Tak mi się wydaje, że w 1.0 były 2 rodzaje wydechu montowane, właśnie 4-1 i 4-2-1. Może 4-2-1 szło w starszych modelach albo tych bez katalizatora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 czemu nie masz wydechu 421 tylko 41? Triski - tam jest 421 - jak w starszych fajerkach - widać wyraźnie dwururkę- wiem że są lepsze rozwiązania - jak np 1 lancii 2,0 16v bez T gdzie kolektor ciągnął się aż za miskę olejową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.