wesul Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Poratujcie bo superoes sie zbliza a motor po swapie na 1.2 16v nie domaga. Po odpaleniu ma dość wysokie obroty 2.5krpm. Po chwili spada 1.8krpm i tak trzyma. Ze dwa razy zdarzylo sie mial ok 1krpm ale wtedy nierówno pracuje. Tak czy siak to nie problem. Problem jest w czsie jazdy - dostaje zmuly - cos jakby przerywal dopiero po chwili (3-5sek) przyspiesza jak należy. Na kazdym biegu i nie zawsze. Nie udalo wejsc na odcike przy ok.6krpm przestaje przyspieszać bez tuturutu. Komp z lanci y. Z tego co sie dowiedziałem to objawy mitycznego tyrkolenia. Pytanie jedno; jak to naprawić Jest ktos na Śląsku kto ogarnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 nie do końca, trykolenie nie ma związku z dużymy wolnymi obrotami ani z brakiem odcinki. To coś innego. Stawiam ja "jakąś" nieszczelność w dolocie i problem z pompą paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Dzięki za trop. Faktycznie jak sie zastanowić nad objawami to jakby paliwa bylo malo. Z czgo najlepiej wsaszic pompę do 16v? Z sc mpi wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gandzia922 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Pompa najlepiej 3bary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Dzięki za trop. Faktycznie jak sie zastanowić nad objawami to jakby paliwa bylo malo. Z czgo najlepiej wsaszic pompę do 16v? Z sc mpi wystarczy? A z czego obecnie masz pompę paliwa? Do tego silnika musi być pompa 3bar. Pompa z sc 1.1mpi ma odpowiednie ciśnienie, ale nie ma przewodu powrotnego, a zdaje się że listwa w 1.2 16V ma powrót, więc montowanie tego będzie problemem. Jeśli masz pompę z 900/1.1spi czyli 1.2bara no to jest odpowiedź dlaczego silnik chodzi jak chodzi. Wystarczy kupić sam wkład pompy 3 bar (na allegro nowe za ok 60zł są). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Z czego - nie wiem. Ale ponieważ wcześniej miałem 1.1 i górę z 1.2 wnioskuję, że mam 3 barowa. Da sie to jakos poznac bez wyciągania pompy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Jeśli poprzedni setup (1.1 z górą od 1.2) chodził dobrze i miało to moc w pełnym zakresie obrotów (bez jakiejś zamuły w środkowym zakresie obrotów) to można przypuszczać, że raczej masz pompę 3barową. No ale zawsze mogła paść. Trzeba by zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 9 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2015 Pompa/ciśnienie jw Wtryski cewki-potrafią tak paść że przy lekkim obciążeniu wszystko jest OK. Dopiero przy pełnym bucie iskra jest za słaba i tyrkoli. MAP-najlepiej odczytać z kompa czy pokazuje prawidłowe wartości. Świece. Sonda Czujnik temp CPW Wszystko może być przyczyną. Najpierw sam się zabierz do roboty i napisz co sprawdziłeś i w jaki sposób. Bo my przez neta za dużo nie zrobimy. Jak nie schodzi z obrotów to sprawdź MAPa. No chyba że jest więcej usterek i oprócz usterki xxx np. krokówka się zacina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 10 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 Dzięki za słowa zachęty Sytuacja się lekko zmieniła; Odpiałem AKU, dołożyłem dodatkowa masę do budy. Wymieniony filtr paliwa. Próba z odpiętym MAP, podmieniony CPW i czujnikiem temp nie pomogła. Film z odpalenia: https://www.youtube.com/watch?v=xE1RxbF-E04 ok. 38sek. Kilka razy nacisnąłem gaz - początkowo bez reakcji potem obroty wzrastają. Film z odpiętym czujnikiem temp: https://www.youtube.com/watch?v=UypiETHGb1k Marchewa pali caly czas Mam fejsa OBD II, czy po zakupie http://allegro.pl/uniwersalny-adapter-przejsciowka-obd2-16pin-4xpin-i5645187832.html bedzie sie dalo podlaczyc FESa? Dodam tylko że mam wiazke z 900ki - wtyk diagnostyczny 3 pin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 10 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2015 musisz miec interfejs kkl taki niebieski, do tego przejsciowke http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5777783508 I oprogramowanie IAWEcu scan, wtedy podlaczysz sie z kompem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 11 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 Niebieski już mam. Przejście też kupiłem. Jeszcze jedna rzecz; czy wtryski z 1.6 mogą być powodem moich nieszczęść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 11 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 Mogą, powinie,es miec metalowe z,1.2 16v ewentualnie czerwone plastikowe z alfy TS. Te z alfy sa ciut mniej wydajne, ale podobno pomagaja zmniejszyc trykolenie w 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 ja mam z alfy "poramańczowe" i nie trykoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 Odgrzeje temat; Podłączyłem kabel i oto co pokazuje. Po wykasowaniu starych są błędy dwa - ale imho nie związane ze sprawą. Z tego co wyczytałem to EVAP to filtr par - wywalony wiec blad jest. A centralka bez immo - nie wiem czy tak powinna być jako błąd Niech ktoś rzuci okiem i podpowie gdzie szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 14 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 Jak diagnozowałem dwa komputery z 1.2 8V to na jednym był cały czas błąd immo a na drugim nie było w ogóle chociaż oba miały ściągnięte immo. Być może to zależy od sposobu wykasowania, bo chyba można trwale wykasować i wykasować w taki sposób, że po montażu zakoduje się pod nowy kluczyk (jeśli nie usunie się pętli immo z kolumny kierownicy). EVAP skoro usunięty to błąd się będzie świecił, wiadomo, ale nie wiem czy ma to wpływ na sterowanie silnikiem przez ECU, chyba nie. Dodawałeś gazu podczas robienia screena czy był na ssaniu jeszcze, że obroty są ponad 1200? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 Jak diagnozowałem dwa komputery z 1.2 8V to na jednym był cały czas błąd immo a na drugim nie było w ogóle chociaż oba miały ściągnięte immo. Być może to zależy od sposobu wykasowania, bo chyba można trwale wykasować i wykasować w taki sposób, że po montażu zakoduje się pod nowy kluczyk (jeśli nie usunie się pętli immo z kolumny kierownicy). EVAP skoro usunięty to błąd się będzie świecił, wiadomo, ale nie wiem czy ma to wpływ na sterowanie silnikiem przez ECU, chyba nie. Dodawałeś gazu podczas robienia screena czy był na ssaniu jeszcze, że obroty są ponad 1200? w tym właśnie problem, że obroty ma wysokie - patrz pierwszy post. Jak zdarza mu się spadać czasami w okolice 900-1000 to zaczyna rzucać motorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 14 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 No to jedyne co mi się nie zgadza w Twoim screenie to kąt otwarcia przepustnicy i ciśnienie w kolektorze. U mnie w 1.2 8V kąt otwarcia przy zamkniętej przepustnicy pokazuje 7stopni, widziałem screeny u innych, że mieli różnie ale nie przekraczało 10stopni. U Ciebie natomiast jest prawie 20stopni, co by sugerowało, że albo masz linkę zbyt mocno naciągniętą i przepustnica się nie domyka albo przekłamujący TPS. Wysokie jest również ciśnienie w kolektorze dolotowym, powinno być 350-450, u Ciebie 530, co z kolei może sugerować, że faktycznie przepustnica jest uchylona a nie zamknięta, jest jakaś nieszczelność w kolektorze i łapie lewe powietrze, albo map sensor daje nieprawidłowy odczyt. To tyle co mi przychodzi do głowy po tych danych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 No to jedyne co mi się nie zgadza w Twoim screenie to kąt otwarcia przepustnicy i ciśnienie w kolektorze. U mnie w 1.2 8V kąt otwarcia przy zamkniętej przepustnicy pokazuje 7stopni, widziałem screeny u innych, że mieli różnie ale nie przekraczało 10stopni. U Ciebie natomiast jest prawie 20stopni, co by sugerowało, że albo masz linkę zbyt mocno naciągniętą i przepustnica się nie domyka albo przekłamujący TPS. Wysokie jest również ciśnienie w kolektorze dolotowym, powinno być 350-450, u Ciebie 530, co z kolei może sugerować, że faktycznie przepustnica jest uchylona a nie zamknięta, jest jakaś nieszczelność w kolektorze i łapie lewe powietrze, albo map sensor daje nieprawidłowy odczyt. To tyle co mi przychodzi do głowy po tych danych. Jest uchylona. Zamiast fabrycznego ogranicznika mam tam śrubę która powoduje ze przepustnica nie jest do końca zamknięta. Problem w tym ze jak jak ja przykręcę i obroty sie normalizują to bardzo nierowno pracuje i nie ma spory z wejściem na obroty: Film z odpalenia: https://www.youtube....h?v=xE1RxbF-E04 ok. 38sek. Kilka razy nacisnąłem gaz - początkowo bez reakcji potem obroty wzrastają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 14 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 A w jakim celu ten ogranicznik? W ten sposób chciałeś naprawić ten problem czy może ta modyfikacja była robiona w jakimś innym celu? Przywróć stan fabryczny i dopiero wtedy diagnozuj bo można powiedzieć że te dane nie są odczytywane na biegu jałowym tylko jakbyś gaz wciskał. Jeśli problem byłby tylko na biegu jałowym to można podejrzewać silniczek krokowy, ale napisałeś wcześniej że ma zamułę podczas jazdy, więc to odpada. Na screenie brakuje jeszcze odczytu z czujnika temperatury oraz pracy silniczka krokowego, pozaznaczaj wszystkie opcje najlepiej żeby mieć pełne dane. Jeśli przepustnica była jednak uchylona to TPS raczej działa prawidłowo, map sensor chyba też. Może czujnik temperatury przekłamuje, albo coś z zapłonem, kable, świece, cewki. Wykręć świece i obejrzyj. Ciężko jednoznacznie powiedzieć co to może być, trzeba po kolei eliminować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 A w jakim celu ten ogranicznik? W ten sposób chciałeś naprawić ten problem czy może ta modyfikacja była robiona w jakimś innym celu? Przywróć stan fabryczny i dopiero wtedy diagnozuj bo można powiedzieć że te dane nie są odczytywane na biegu jałowym tylko jakbyś gaz wciskał. Jeśli problem byłby tylko na biegu jałowym to można podejrzewać silniczek krokowy, ale napisałeś wcześniej że ma zamułę podczas jazdy, więc to odpada. Na screenie brakuje jeszcze odczytu z czujnika temperatury oraz pracy silniczka krokowego, pozaznaczaj wszystkie opcje najlepiej żeby mieć pełne dane. Jeśli przepustnica była jednak uchylona to TPS raczej działa prawidłowo, map sensor chyba też. Może czujnik temperatury przekłamuje, albo coś z zapłonem, kable, świece, cewki. Wykręć świece i obejrzyj. Ciężko jednoznacznie powiedzieć co to może być, trzeba po kolei eliminować. Ogranicznik tak juz byl zrobiony. Ale jak pisze powyżej - jak go usuniesz masz efekt jak na filmie, wiec sadze ze właśnie po to był założony. Taki problem to nie problem, problem w tym ze motor nie chce jechać (patrz pierwszy post). Mówisz masz Kilka sek po odpaleniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 14 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 Jak diagnozowałem dwa komputery z 1.2 8V to na jednym był cały czas błąd immo a na drugim nie było w ogóle chociaż oba miały ściągnięte immo. Być może to zależy od sposobu wykasowania, bo chyba można trwale wykasować i wykasować w taki sposób, że po montażu zakoduje się pod nowy kluczyk (jeśli nie usunie się pętli immo z kolumny kierownicy). EVAP skoro usunięty to błąd się będzie świecił, wiadomo, ale nie wiem czy ma to wpływ na sterowanie silnikiem przez ECU, chyba nie. Dodawałeś gazu podczas robienia screena czy był na ssaniu jeszcze, że obroty są ponad 1200? Musiałbym ponownie sprawdzić, ale jestem na 99% pewien - przy błędzie EVAP komp 18FD dezaktywuje autoadaptację paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 14 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 Ok. To jest jakis trop. Rozumiem że wystarczy wpiac zawor z filtra par we wtyczkę i błąd zniknie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 14 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 No to skoro tak to działaj z tym EVAPem. Ten ostatni odczyt wykonałeś jak rozumiem nadal z tym ogranicznikiem bo kąt otwarcia przepustnicy się nie zmienił. Zmieniło się natomiast ciśnienie w kolektorze ssącym z 530 na 310 czyli diametralnie. Byłoby to normalne gdybyś domknął przepustnicę, ale przy niezmienionym otwarciu przepustnicy taka różnica w odczytach to ja nie wiem, może map sensor uwalony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 14 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2015 Zawór albo opornik ~22 ohmy o dużej mocy. Do tego razy adaptacji IESEM i patrzeć co dalej. Następny podejrzany to lambda. Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 15 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2015 Mój bez podpiętej sondy chodził praktycznie bez żadnych zmian. Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Sprawdź ile pokazuje MAP tylko przy włączonym zapłonie. Sprawdź temp przy całkiem zimnym-powinien pokazywać podobne temp co otoczenia jak i na dogrzanym. Przy włączeniu wentylatora powinno być koło 90st. Jeżdżę już ok 4 lata z błędem EVAP.Nie robi problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 23 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2015 Witam po przerwie, Po podłączeniu filtra błąd zniknął (dał się skasować), ale szału jakby nie ma. Ciśnienie przy wyłączonym zapłonie pokazuje około atmosferycznego. Temperatury tez OK. przed uruchomieniem: kilka sek po: Niepokoi mnie natomiast to: Reszta testów bez uwag: Co do meritum - pompa paliwa; ponieważ nie mam jak zmierzyć ciśnienia, a i tak będę wymieniał bak lada moment postanowiłem zainwestować w nowa, lepszą pompę paliwa; Pytanie tylko która wybrać? 3bar http://allegro.pl/pompa-paliwa-fiat-seicento-panda-punto-stilo-i5801854182.html 3,8bar http://allegro.pl/pompa-paliwa-fiat-seicento-1-1-lancia-zeta-2-0-i5802000055.html 4,5bar http://allegro.pl/pompa-paliwa-fiat-punto-seicento-lancia-y-1-2-i5800955216.html A może jeszcze inną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 23 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2015 Co do testów to nie wiem, ostatnio próbowałem robić to u mnie w ogóle nie dało się zrobić tylko był wszędzie błąd inicjacji, więc nie wiem o co chodzi. A jeśli chodzi o pompę to akurat ostatnio kupowałem, bo mój sej też nie chodził jak powinien, choć objawy nie były tak hardcorowe jak u Ciebie (nagły spadek obrotów podczas zmiany biegów powodujący szarpnięcie, mulenie silnika o kolicach 3-4tys obrotów). Otóż kupiłem po swapie pompę GETZE (jest ich dużo na allegro) i miałem podejrzenia, że to może pompa, pomimo że pomiar na nieobciążonym silniku dawał prawidłowe ciśnienie. Kupiłem zatem pompę od sprzedawcy, którego tu wkleiłeś, ale tą: http://allegro.pl/show_item.php?item=5800936187 Chodzi bardzo głośno, o wiele głośniej niż ta Getze, ale objawy zniknęły, więc chyba ta Getze była trefna. Te pompy co ty wkleiłeś to mają jakieś schrzanione opisy albo zdjęcia (albo jedno i drugie) w każdym razie żadna nie będzie pasować do kosza z 1.1spi, a pewnie masz kosz z 1.1spi jeśli masz dwa przewody paliwowe (powrotny i zasilający). Do kosza z 1.1spi na pewno pasuje pompa ta co ja kupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 29 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Dobra, tracę cierpliwość. Pompa wymieniona na nową (przy okazji razem z bakiem). Świece sprawdzone - nie zalane, nie okopcone. Dalej jest tak samo; a mnie skończyły się pomysły. https://www.youtube.com/watch?v=ZII8KBIW-hM Przez kilka sekund po odpaleniu chodzi fajnie, potem zaczyna nierówno pracować. Ale najgorsze jest przy przyspieszaniu - jakby nie pracował na wszystkie gary przez chwile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 Miałem podobne objawy...może nie aż tak jak czujnik temp ten niebieski się wysypał. Przewód od serwa sprawdziłeś może gdzieś łapie lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 Czujnik próbowałem ale raz ze pokazuje dobrze na kompie to dwa po jwgo odpieciu nie ma różnicy. Natomiast pojawił się nowy trop; czy niebieskie wtryski z bravo/brava moga byc przyczyna moich nieszczęść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Na wtryskach się nie znam-więc nie wiem Według napięcia sondy które jest 0.06v to masz strasznie ubogo. Dodatkowo brak jakichkolwiek korekt.Wszystkie na zero co też trochę dziwne. A co z cewkami i wtryskami? Nie jest coś uwalone. U mnie ostatnio cewka tak się zesrała że bez obciążenia chodzi dobrze a przy bucie zdmuchiwało iskrę. Było słychać przy przy pracującym silniku jak wyciągało się fajki. Na dwóch iskra strzelała zdecydowanie słabiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ir3n3usz Napisano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2016 Czujnik próbowałem ale raz ze pokazuje dobrze na kompie to dwa po jwgo odpieciu nie ma różnicy. Natomiast pojawił się nowy trop; czy niebieskie wtryski z bravo/brava moga byc przyczyna moich nieszczęść? niebieskie przy mocno rozgrzanym silniku dają za mało paliwa i silnik zaczyna falować, przy niższych temperaturach afr jest nawet ok i silnik powinien chodzić dobrze( u mnie tak było) poza tym, wtryski z alfy ts pomarańczowe dają bardzo dużo paliwa. Na wolnych afr 13, a przy wot jest 11. Przy bardzo zimnym silniku zdarzało się, że afr było mniej jak 10 i zaczynał przerywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 niebieskie przy mocno rozgrzanym silniku dają za mało paliwa i silnik zaczyna falować, przy niższych temperaturach afr jest nawet ok i silnik powinien chodzić dobrze( u mnie tak było) poza tym, wtryski z alfy ts pomarańczowe dają bardzo dużo paliwa. Na wolnych afr 13, a przy wot jest 11. Przy bardzo zimnym silniku zdarzało się, że afr było mniej jak 10 i zaczynał przerywać. Dobra! Temat jakby rozwiązany! Dlatego zamieszczam dla potomnych ;-) Wsadziłem wtryski z Punto 1.2 16V w miejsce tych niebieskich z bravo i jest dobrze. Obroty równe, nie muli nie szarpie. Po zagrzaniu ok. 1krpm. Jedyne co zostało to tyrkolenie: https://youtu.be/v1YARotx_dQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michalhaba Napisano 1 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 WeSul, znalazłeś na to sposób? U mnie poo swapie 1.1 spi na 12 16v robi to samo I nie bedzie kilera BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 8 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2016 WeSul, znalazłeś na to sposób? U mnie poo swapie 1.1 spi na 12 16v robi to samo I nie bedzie kilera BMW Cześć. Na tyrkolenie? Nie.Jedyne co zauważyłem to że jak jest zimniej to po odpaleniu jakby nie tyrkoli - ale tylko do czasu aż silnik się nie zagrzeje. Wnioski mam takie, że na mieszance rozruchowej (bogatszej) jest lepiej. Kupiłem już potencjometr i planuje zrobić mała próbę z oszukaniem czujnika temp. - tak żeby pokazywał temp dużo niższą niż rzeczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 8 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2016 Kupiłem już potencjometr i planuje zrobić mała próbę z oszukaniem czujnika temp. - tak żeby pokazywał temp dużo niższą niż rzeczywiście. będzie jeździł na ssaniu - nie będzie to korzystne dla portfela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesul Napisano 8 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2016 (edytowane) będzie jeździł na ssaniu - nie będzie to korzystne dla portfelaJa cie prosza... To auto nie jeździ więcej niż 20km na miesiąc. Jak załatwię sprawę w ten sposób to będę bardziej niż zadowolony. Tak czy siak innego pomysłu nie mam. Edytowane 8 Lipca 2016 przez WeSuL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.