koNik Napisano 12 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2015 ... no nie wydala mi w svensonie, co bardziej wydajnego pod turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 w którym turbo nie wyrabia? jakie zasilanie - miedz czy faro? jaki wielozawór? masz seryjnego golda czy po modyfikacji? albo kupujesz ig magg albo dokładassz drugiego golda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 w podkręconym Svensonie 2.3 turbo, mam miedź i zwykłego golda. Nie chcę się bawić w druciarstwo, chciałbym jeden reduktor który załatwi temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 w podkręconym Svensonie 2.3 turbo, mam miedź i zwykłego golda. to jest własnie druciarstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 dobrze, wiec napisz co mam kupić skoro twierdzisz że się znasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 ile on ma koni? jaka masz miedz 6 czy 8mm? jaki masz wielozawór? standart, supe r czy extra? jak 6mm to zmienic na 8mm lub faro 13mm i sprawdzic jak nic nie da to mozesz przerobic kme gold; lub dołożyc drugiego golda. mozesz dac 2x reduktor AC mozesz wymienic golda na ig 1 magg za ponad 600zł ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 ile on ma koni? jaka masz miedz 6 czy 8mm? jaki masz wielozawór? standart, supe r czy extra? jak 6mm to zmienic na 8mm lub faro 13mm i sprawdzic jak nic nie da to mozesz przerobic kme gold; lub dołożyc drugiego golda. mozesz dac 2x reduktor AC mozesz wymienic golda na ig 1 magg za ponad 600zł ... mam miedź 8mm, zawór na butli nie wiem jaki bo LPG było zakładane w holandii i oni mają takie standartowe zawory inne niż u nas. Co do mocy to cięzko powiedziec bo go nie mierzyłem na hamowni ale ma ok 250-270KM na moje oko (jedzie równo z C43 AMG). A ten taki KME Twin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 13 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2015 ale co dokładnie sie dzieje? zamraza sie? spada cisnienie ? po długiej jezdzie czy po krótkim przyspieszaniu/? a na pewnio reduktor nie wyrabia? moze wtryski moze miedz jest gdzies lekko przycisnieta/ przygieta (zmniejszenie przekroju). zakup twina wyjdzie drozej bo bedziesz nie uzyjesz obecnego KME. najpierw sprawdz dokładnie instalacje przed ładowaniem kasy w kolejny reduktor. butla toroid ? do jazdy do przodu czy do tyłu? ile jest gazu w butli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slick19 Napisano 29 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2015 ... no nie wydala mi w svensonie, co bardziej wydajnego pod turbo? Chyba tylko KME Twin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kkkaras Napisano 9 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2015 U mnie KME Twin spokojnie sie wyrabia przy niby 340KM, wiec moge polecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.