OlekBartek Napisano 15 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2015 Cześć. Wczoraj przy piwku miałem rozmowę z kumplem bo kupił nowy akumulator w intercarsie i okazało się, że albo nowy aku jest wadliwy albo to jednak nie aku,bo samochód jak nie odpalał i nie kręcił tak nie kręci. Zastanawialiśmy się czy jednak jakby się okazało, że to nie aku,to można taki akumulator zwrócić?Po dwóch dniach?Kupowane na paragon. Może ktoś tutaj miał podobną syt. bądź pracuje w IC i odpowie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 15 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2015 Warunki zwrotu:- Zwrot towaru za zgodą Inter. Cars. na podstawie dowodu zakupu w terminie do 7 dni od daty sprzedaży, po tym terminie zwroty nie są przyjmowane - części elektryczne i elektroniczne nie podlegają zwrotowi,- części noszące ślady uszkodzeń, prób montażu, zmiany cech nie podlegają zwrotowi,- tylko w oryginalnych niezniszczonych opakowaniach,- towar na indywidualne zamówienie oraz z wyprzedaży nie podlega zwrotowi,- Zwroty z paragonów wyłącznie w siedzibie firmy. Więc wątpię, że Ci przyjmą. ALE spróbuj, wiele zależy od sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goldixll Napisano 15 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2015 Przerabialem temat. Aku odesłany na gwarancję okazało się ze ma jakieś zwarcie w celi . Wymienili na inny. Trwało to 2 tygodnie dobrze ze miałem inny na podmiane to obeszło się bez przestoju 2 tygodniowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 15 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2015 Zastanawialiśmy się czy jednak jakby się okazało, że to nie aku,to można taki akumulator zwrócić?Po dwóch dniach?Kupowane na paragon. Może ktoś tutaj miał podobną syt. bądź pracuje w IC i odpowie, Z zasady części elektryczne nie podlegają zwrotowi, do tego jeśli są ślady montażu na klemach to też nie powinni przyjmować. Ale jak już napisano, wszystko zależy od kierownika filii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 15 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2015 A co jeśli kupimy przez internet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 15 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2015 A co jeśli kupimy przez internet? Wg mnie kluczowe jest: "brak jakichkolwiek śladów użytkowania" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 15 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2015 Czyli jest możliwość zwrotu części elektrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 15 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2015 Czyli jest możliwość zwrotu części elektrycznych. Właściwie, to w ten sposób można zwrócić wszystko i w każdej firmie, łącznie z oponami które zostały założone na auto a klient był niezadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 16 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2015 Czyli jest możliwość zwrotu części elektrycznych. Dlatego np nie wystawiam przepływomierzy i sond lambda.Niemniej ,ostatnio spotkałem się z opinią rzecznika praw konsumenta ,że ten zwykły zarząd o którym piszą przy sprzedaży wysyłkowej to rozpakowanie i obejrzenie kupowanej rzeczy.Tak samo jak miało by to miejsce w przypadku zakupu w ,,normalnym'' stacjonarnym sklepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 18 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2015 rozpakowanie i obejrzenie kupowanej rzeczy.Tak samo jak miało by to miejsce w przypadku zakupu w ,,normalnym'' stacjonarnym sklepie. Co w przypadku towarów zapakowanych w jednorazowe blistry - o tym chyba ustawodawca nie pomyślał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2015 Akumulator udało się zwrócić,trochę pomarudzili.Dokładnie obejrzeli klemy (czy są jakieś ślady zużycia) i oddali całą kwotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 18 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2015 Akumulator udało się zwrócić,trochę pomarudzili.Dokładnie obejrzeli klemy (czy są jakieś ślady zużycia) i oddali całą kwotę. dlaczego marudzili? masz 7 dni na zwrot.Towar nieużywany ofc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 18 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2015 dlaczego marudzili? masz 7 dni na zwrot.Towar nieużywany ofc. Napisane masz w wątku, części elektrycznych nie przyjmują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 Napisane masz w wątku, części elektrycznych nie przyjmują. żarówki nie są zwracane,bo jest blokada zwrotu.Reszta jest przyjmowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 żarówki nie są zwracane,bo jest blokada zwrotu.Reszta jest przyjmowana. To, że przyjmą jest ich dobrą wolą, natomiast w karcie zwrotu jest jasne napisane, że części elektryczne nie podlegają zwrotowi. Dlatego też jak zakupisz jakiś czujnik, rozpakujesz i przymierzysz do auta i okaże się, że nie taki, to mają prawo odmówić przyjęcia zwrotu, inna kwestia, że jak obejrzą, że część nieużywana to jak ktoś potrafi sklecić 2-3 zdania po ludzku to zazwyczaj uda się zwrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 Z zasady części elektryczne nie podlegają zwrotowi, do tego jeśli są ślady montażu na klemach to też nie powinni przyjmować. Ale jak już napisano, wszystko zależy od kierownika filii. To już chyba jakieś chore jest Czy takie zapisy są zgodne z prawem? W Łodzi zawsze kupowałem akumulatory w wyspecjalizowanych sklepach i nigdy nie miałem kłopotów. Raz było coś z akumulatorem Centry ale w sklepie na Piłsudskiego bez problemu sprawdzili i wymienili na nowy w ramach gwarancji. Akumulator należy do takich podzespołów, których lepiej nie kupować w marketach czy w Internecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 To już chyba jakieś chore jest Czy takie zapisy są zgodne z prawem? W Łodzi zawsze kupowałem akumulatory w wyspecjalizowanych sklepach i nigdy nie miałem kłopotów. Raz było coś z akumulatorem Centry ale w sklepie na Piłsudskiego bez problemu sprawdzili i wymienili na nowy w ramach gwarancji. Akumulator należy do takich podzespołów, których lepiej nie kupować w marketach czy w Internecie. A czy w Łodzi odróżniacie zwrot towaru bo mam takie widzimisie od reklamacji bo jest wadliwy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mantom Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 A czy w Łodzi odróżniacie zwrot towaru bo mam takie widzimisie od reklamacji bo jest wadliwy? Aaa no fakt, nie doczytałem do końca ze zrozumieniem . To jednak przemawia na korzyść zalecenia, aby kupować w wyspecjalizowanych sklepach stacjonarnych. W niektórych nawet jest montaż gratis. Gdyby coś było nie tak - klient nie musi się martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 To jednak przemawia na korzyść zalecenia, aby kupować w wyspecjalizowanych sklepach stacjonarnych. Gdyby coś było nie tak - klient nie musi się martwić. Też nie zawsze. Kupiłem aku w specjalistycznym punkcie sprzedaży stacjonarnej gwarancja 2 lata. Co prawda nie musiałem z niej korzystać, ale jeszcze w czasie jej trwania zaszła potrzeba zakupu innego aku, a tu sklep zlikwidowany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 Też nie zawsze. Kupiłem aku w specjalistycznym punkcie sprzedaży stacjonarnej gwarancja 2 lata.Co prawda nie musiałem z niej korzystać, ale jeszcze w czasie jej trwania zaszła potrzeba zakupu innego aku, a tu sklep zlikwidowany... ale sklep do gwarancji nic nie ma. Gwarancja jest zobowiązaniem producenta/importera i to ten ostatni z tytułu gwarancji odpowiada. Sklep jedynie może pośredniczyć w dostarczeniu wadliwego towaru. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi/niezgodności towaru i wtedy zlikwidowanie podmiotu faktycznie rodzi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 dlaczego marudzili? masz 7 dni na zwrot.Towar nieużywany ofc. co to za brednie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 Co w przypadku towarów zapakowanych w jednorazowe blistry - o tym chyba ustawodawca nie pomyślał. możesz 'rozciąć' i i tak sprzedawca musi przyjąć (jeśli zakup przez net 'na paragon'). Testowane kilka razy od strony sprzedawcy. Też nie chcieliśmy przyjmować, ale przyszedł jeden i drugi z wydrukowanymi mailami od rzecznika... Pewnie można wejść na drogę prawną i może się wymigać od przyjęcia zwrotu, ale komu by się chciało? ja osobiście jak kupuje coś przez net w blistrze to staram się w miarę możliwości elegancko rozciąć, żeby nie oddać w razie potrzeby rozszarpanego opakowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 ale sklep do gwarancji nic nie ma. Gwarancja jest zobowiązaniem producenta/importera i to ten ostatni z tytułu gwarancji odpowiada. Sklep jedynie może pośredniczyć w dostarczeniu wadliwego towaru. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi/niezgodności towaru i wtedy zlikwidowanie podmiotu faktycznie rodzi problem. No i gdzie miał bym się podziać z moim aku, w razie "W"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 No i gdzie miał bym się podziać z moim aku, w razie "W"? zgłaszasz się do gwaranta i dostajesz informację gdzie masz dostarczyć aku. Dostaniesz albo listę sklepów, albo pkt serwisowy, albo zwyczajnie wyślą kuriera. Tak to jest rozwiązywane przy każdej gwarancji, aku jest o tyle specyficzny, że ciężki i nie możesz go ot tak wysłać zwyczajną przesyłką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 To, że przyjmą jest ich dobrą wolą, natomiast w karcie zwrotu jest jasne napisane, że części elektryczne nie podlegają zwrotowi. Dlatego też jak zakupisz jakiś czujnik, rozpakujesz i przymierzysz do auta i okaże się, że nie taki, to mają prawo odmówić przyjęcia zwrotu, inna kwestia, że jak obejrzą, że część nieużywana to jak ktoś potrafi sklecić 2-3 zdania po ludzku to zazwyczaj uda się zwrócić. od kiedy można zwracać używaną część???to chyba logiczne,że jak się założy to nie można zwrócić.Mówimy o nieużywanych częściach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 co to za brednie? nie rozumiem.Wyjaśnij proszę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 nie rozumiem.Wyjaśnij proszę... w sumie nawzajem musimy sobie wyjaśnić.... jeśli zakładasz, że zawsze masz prawo zwrotu w ciągu 7 dni to podtrzymuje to co pisałem- brednie jeśli Intercars jako 'sieciówka' robi wyjątek i przyjmuje zwroty towarów kupionych wchodząc z ulicy to zwracam honor (nie chce mi się u nich czytać ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 w sumie nawzajem musimy sobie wyjaśnić.... jeśli zakładasz, że zawsze masz prawo zwrotu w ciągu 7 dni to podtrzymuje to co pisałem- brednie jeśli Intercars jako 'sieciówka' robi wyjątek i przyjmuje zwroty towarów kupionych wchodząc z ulicy to zwracam honor (nie chce mi się u nich czytać ) odnoszę się tylko do IC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 odnoszę się tylko do IC to przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 od kiedy można zwracać używaną część???to chyba logiczne,że jak się założy to nie można zwrócić.Mówimy o nieużywanych częściach Chyba źle zrozumiałeś słowo "przymierzyć". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 19 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2015 Chyba źle zrozumiałeś słowo "przymierzyć". Być może Ale pisałes o czujniku.Jeżeli nie był zakładany,to zwrócisz.Jak pisałem,tylko żarówki mają blokadę zwrotów.Czujniki,cewki itepe nie mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 20 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2015 zgłaszasz się do gwaranta i dostajesz informację gdzie masz dostarczyć aku. Dostaniesz albo listę sklepów, albo pkt serwisowy, albo zwyczajnie wyślą kuriera. Tak to jest rozwiązywane Dzięki za wyjaśnienie. Pozostaję w nadziei, że nie będę musiał sprawdzać w realu działanie tego scenariusza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.