Skocz do zawartości

Honda Accord 2004r


Alfi

Rekomendowane odpowiedzi

http://otomoto.pl/oferta/honda-accord-3-0-v6-200km-zadbana-maly-przebieg-1-wlasciciel-ID6ybMFl.html

 

Dlaczego to jest  z wyglądu inna niż ta które widzę na ulicy ;]

Bać się wersji USA?

Jak  z automatem? 

Korozja?

W środku podoba mi się jest Ok, z zewnątrz auto emeryta ;] ale jak dam większe koło to nie będzie źle :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze sprawdzić czy nie przywieziona w 2 kontenerach.

Niektóre części mogą nie pasować (śruby, spinki itp) od wersji europejskich.

Mniej części blacharskich (ale to logiczne więc pewnie zdajesz sobie sprawę).

Korozja-umiarkowana, bez jakiegoś specjalnego plus czy minus, nie gorsza od bliźniaczki eu.

 

Sprawdzić, pojeździć, jak pasuje to kupić i się cieszyć  :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lepiej celować w standardowego Accordeona 2,4?

http://otomoto.pl/of...g-ID6yblRz.html

 

 

Napisane, że oryginalny lakier - tylko mi się wydaje, że z klapą bagażnika jest coś nie halo? ;]

 

 

Co to znaczy bardzo mocno udokumentowany przebieg? :)

 

 

Że mają, aż dwie książki serwisowe na potwierdzenie tego ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Może i lepiej ,ale nie z tego ogłoszenia, ten koleś ma też lexusy ISy 

Masakra, był znajomego kolega oglądać katastrofa, handlarz pełną gębą!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://otomoto.pl/oferta/honda-accord-3-0-v6-200km-zadbana-maly-przebieg-1-wlasciciel-ID6ybMFl.html

 

Dlaczego to jest  z wyglądu inna niż ta które widzę na ulicy ;]

 

bo to dwa różne auta ;] , Accord US jest trochę większy od "naszego", głównie inna karoseria, wyposażenie, większa gama silników. EUDM jest tam sprzedawany jako Accura TSX. Jak kupisz taką Accurę to sporo części będize pasować.

Odnośnie EUDM to mój wujek miał w tmatych latach takeigo Accorda V6, bardzo go chwalił, jeździł bezawaryjnie 4 lata.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo accord w ogóle szału nie robi. Kosztuje tyle co BMW, serwis koszmarnie drogi, jakoś niczym cudownym się nie wyróżnia.

Może fajniej się prowadzi?, w sumie nigdy nie jechałem, ale zawsze mi się podobał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo accord w ogóle szału nie robi. Kosztuje tyle co BMW, serwis koszmarnie drogi, jakoś niczym cudownym się nie wyróżnia.

 

Kosztuje (może) tyle co BMW, bo nie traci na wartość tyle co auto z Bawarii. Nie wiem jakie koszta porównywałeś, ale z moich obserwacji koszty Accordów EU z silnikami 2.0 czy 2.4 są niskie, bo tam nie ma co się psuć, awaryjność jest bardzo niska a koszty serwisowe typowe jak na kl D i jak najbardziej porównywalne do innych aut typu Mondeo.

Poza wyposażeniem to auto dla mnie jak najbardziej porównywalne nawet 5-ki. Oczywiście jest sporo innych minusów, jak np kiepski wybór silników, brak AWD (wersje EU), brak wielu dodatków czy brak szybkiego automatu, ale coś za coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo accord w ogóle szału nie robi. Kosztuje tyle co BMW, serwis koszmarnie drogi, jakoś niczym cudownym się nie wyróżnia.

 

Jaki serwis ? Od 4 lat jeżdzę 2.4 z 2004 roku, aktualnie przebieg ~ 260 tyś i to auto psuć się nie chce. U mnie od 175kkm realnego. Drugiego tak lekko jezdzącego auta nie prowadziłem (niska masa przy tej wielkości samochodu), po lekkich modach auto jeździ BARDZO wdzięcznie i przy tym BARDZO tanio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki serwis ? Od 4 lat jeżdzę 2.4 z 2004 roku, aktualnie przebieg ~ 260 tyś i to auto psuć się nie chce. U mnie od 175kkm realnego. Drugiego tak lekko jezdzącego auta nie prowadziłem (niska masa przy tej wielkości samochodu), po lekkich modach auto jeździ BARDZO wdzięcznie i przy tym BARDZO tanio.

 

Zgadza się, jest to niepsujny model, tylko jak dla mnie ma jedną wadę w stosunku do tego co kosztuje.

Jest siermiężne w środku i dość głośne powyżej 120km/h. To taka japońska skoda, prosty silnik, proste w środku-dla ludzi co potrzebują nieskomplikowanego przemieszczacza. Wizualnie jest z zewnątrz fajna (poza kombi ofc) ale środek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawias tez obnizony. 

 

 

Fakt

 

 

 

Oprócz bardzo bogato wyposażenia posiada regulowane zawieszenie renomowanej firmy KW

 

Czym to się reguluje-jakimiś kluczami po lekkim demontażu auta czy może guziczkiem ze środka :hmm:

Taka regulacja to tylko podniesienie/obniżenie auta czy może też twardość/komfort :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czym to się reguluje-jakimiś kluczami po lekkim demontażu auta czy może guziczkiem ze środka :hmm:

Taka regulacja to tylko podniesienie/obniżenie auta czy może też twardość/komfort :hmm:

 

Regulacja jest mechaniczna. A to czy cos oprocz wysokosci to pewnie zalezy od modelu zawiasu. Ale te zawiasy KW mają raczej opinie "betonowo tuningowych".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, jest to niepsujny model, tylko jak dla mnie ma jedną wadę w stosunku do tego co kosztuje.

Jest siermiężne w środku i dość głośne powyżej 120km/h. To taka japońska skoda, prosty silnik, proste w środku-dla ludzi co potrzebują nieskomplikowanego przemieszczacza. Wizualnie jest z zewnątrz fajna (poza kombi ofc) ale środek...

 

Nie nazwałbym Accorda przemieszczaczem. Ale nie wiem, czy jeździłeś 2.4. Auto jest proste to fakt, ale moim zdaniem nie prostackie. I do tego naprawdę świetnie się prowadzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nazwałbym Accorda przemieszczaczem. Ale nie wiem, czy jeździłeś 2.4. Auto jest proste to fakt, ale moim zdaniem nie prostackie. I do tego naprawdę świetnie się prowadzi.

 

Nigdzie nie napisałem, że prostackie. 2.4 jest już całkiem szybkie, to fakt, co nie zmienia dalej faktu, że głośne i proste w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co kolega tam wymienił? Amortyzator za stowke i bezpiecznik za 1pln. Drogo w uj. ;)

 

Może jak masz na myśli serwis w stodole, albo gdzieś u Zenka to nie jest drogo. 

 

Ja jestem troche inny bo wiesz - serwisuję w ASO, więc jak piszę drogi serwis, to mam na mysli serwis w ASO - to że się da, za ułamek tej kwoty powymieniać olej i filtry, to ja wiem.

 

BTW - oryginalny amor w ASO kosztował mnie koło 550zł z tego co pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko dyskutowac z czymś tak absurdalnym... ;) Miałeś kiedyś 5tkę? Całkiem inny level.

dlaczego absurdalnym ?

Zrobiłem 5-kami kilka kkm i jakieś zdanie mam. Dopiero ostatni model faktycznie wyprzedza taką Hondę, ale porównując MY04 o które pytał autor to inne auto i poza opcjami wyposażenie, opcji AWD i wyborem silników nie widzę niczego na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie widzę niczego na plus.

 

Nie posądzam Cię o problemy ze wzrokiem, chociaż też chyba warto zrewidować, natomiast stwierdzam stanowczo, że masz problemy ze słuchem, skoro nie słyszysz różnic w szybszej jeździe  ;]  Wnętrze, czy wygląd, wiadomo, rzecz gustu, ale wyciszenie-tu różnica między tymi samochodami jest znaczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie posądzam Cię o problemy ze wzrokiem, chociaż też chyba warto zrewidować, natomiast stwierdzam stanowczo, że masz problemy ze słuchem, skoro nie słyszysz różnic w szybszej jeździe  ;]  Wnętrze, czy wygląd, wiadomo, rzecz gustu, ale wyciszenie-tu różnica między tymi samochodami jest znaczna.

Nie przesadzajmy. Accord VII ma bardzo niski współczynnik oporu powietrza, jak nie najniższy w swojej klasie, przez co szumy wiatru są mało słyszalne. Głośno to jest w wersji 2.0, a szczególnie w opcji wyposażenia Sport, bo ma bardzo krótką skrzynię (około 3100 krpm przy 100km/h), natomiast 2.4 ma skrzynię z bardzo długą szóstką i na autostradzie jest komfortowo. Wersja 2.4 z ASB ma jeszcze dłuższe przełożenie najwyższego biegu i tam przy 100km/h jest około 2 krpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jak masz na myśli serwis w stodole, albo gdzieś u Zenka to nie jest drogo. 

 

Ja jestem troche inny bo wiesz - serwisuję w ASO, więc jak piszę drogi serwis, to mam na mysli serwis w ASO - to że się da, za ułamek tej kwoty powymieniać olej i filtry, to ja wiem.

 

BTW - oryginalny amor w ASO kosztował mnie koło 550zł z tego co pamiętam.

Accord VII jest na tyle prostym autem w serwisie, że spokojnie można go serwisować poza aso. Poziom skomplikowania jest wyższy w Golfie IV 1.6 benzyna, mówię serio.  Aso rządzi się swoimi cenami, do Accorda VII amor przedni poza aso kosztuje 230 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegląd podstawowy civica prawie 1000zł - dla mnie drogawo za kompakta.

Prawie tyle co za clio zapłaciłem. Imo normalna cena. Poza tym trochę Cię dymaja w ASO bo w UK podstawowy przegląd takiego ufo jak miałeś to 800 pln. Zresztą wszystkie pb hondy podstawowy przegląd to 150 funa i 175 za dyszle. Ceny elementów zawieszenia podobne jak do innych marek. Zdarzyło mi się kupić jakieś żarówki czy coś w ASO taniej niż w markecie.

Ta drozyzna to tylko legenda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie posądzam Cię o problemy ze wzrokiem, chociaż też chyba warto zrewidować, natomiast stwierdzam stanowczo, że masz problemy ze słuchem, skoro nie słyszysz różnic w szybszej jeździe  ;]  Wnętrze, czy wygląd, wiadomo, rzecz gustu, ale wyciszenie-tu różnica między tymi samochodami jest znaczna.

 

5tka to inny level, to fakt. Ale do Skody bym Accorda nie porównywał, w żadnej kwestii. No, może kierownice obydwa samochody mają podobną (okragłą)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ale do Skody bym Accorda nie porównywał, w żadnej kwestii.

 

Odniosłem się do wnętrza i prostoty wykonania, oczywiście niektórzy nie doczytali i dołożyli sobie że powiedziałem, że prostackie  :facepalm:  Mów co chcesz, różnymi autami jeżdżę, różne oglądam-honda z tamtych lat jest wnętrzem jak skoda-prosta do bólu, podobnie z naprawami wszystko dość logicznie zostało zaprojektowane, bez specjalnego utrudniania przy demontażu. To są fakty, nie moje wydumki, porównywanie do bmw serii 5 jest po prostu śmieszne i nic więcej tu się nie da powiedzieć, jedynie w żartach można te auta porównywać, choć podkreślę jeszcze raz-hondziawie nie można nic odmówić, jest bardzo trwałym i praktycznym samochodem, tylko próżno się polotu doszukiwać, jak to w japończykach z lat 90tych i pocz millenium. Wizualnie-jak dla mnie ładny sedan, wnętrze do linii zewnętrznej po prostu trąci myszką. Na szczęście dla każdego coś dobrego i najlepiej wyposażone wersje przełamują ten kanon japońskiej brzydoty (która notabene jest do bólu praktyczna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel jak zmienil Civica Type R na BMW 3 E91 to jak sam przyznal powiedzenie "Bedziesz Mial Wydatki" nie wzielo sie z nikad.

 

Hahah, nie no, duzo zamiennikow jest, masa czesci na allegro w razie potrzeby zakupu czegos drozszego. Da sie zyc nawet z emka.

Wiadomo, CTR jest bardzo tani w eksploatacji jak na swoje osiagi, ale BMW nie-M moze byc jeszcze tansze. No chyba, ze sie ciagle sypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahah, nie no, duzo zamiennikow jest, masa czesci na allegro w razie potrzeby zakupu czegos drozszego. Da sie zyc nawet z emka.

Wiadomo, CTR jest bardzo tani w eksploatacji jak na swoje osiagi, ale BMW nie-M moze byc jeszcze tansze. No chyba, ze sie ciagle sypie.

 

On mial 330d :) juz nie pamietam co robil, ale kosztowalo jakieś bambiliony w ASO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Głośno to jest w wersji 2.0, a szczególnie w opcji wyposażenia Sport...

 

Może piszesz o 'polskiej' wersji Sport.

Ja zrobiłem 255 tys km 2.0 Sport kupionym w NL, ta wersja jest oparta na Executive.

Do 160 jest cisza :)

 

btw genialne auto, porównywanie akordeona do skody to profanacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie posądzam Cię o problemy ze wzrokiem, chociaż też chyba warto zrewidować, natomiast stwierdzam stanowczo, że masz problemy ze słuchem, skoro nie słyszysz różnic w szybszej jeździe  ;]  Wnętrze, czy wygląd, wiadomo, rzecz gustu, ale wyciszenie-tu różnica między tymi samochodami jest znaczna.

 

Pod względem hałasu nie słyszałem różnicy a słuch mam dobry, skoro się o mnie troszczysz :skromny: . Jak już to pod względem komfortu można się przyczepić do siedzeń, te w wyższych wersjach BMW są znacznie wygodniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Pod względem hałasu nie słyszałem różnicy a słuch mam dobry, skoro się o mnie troszczysz .

 

Nie pozostaje mi zatem nic innego jak współczuć tak dobrego słuchu  :phi: Każdy może mieć inny gust jeśli chodzi o wygląd, ale pewne sprawy takie jak hałas są po prostu faktami i przeczenie im jest irracjonalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były użytkownik :)

 

Prosty do bólu accord :phi:

 

 

honda-accord-wnetrze-7af4eb74f6f,630,0,0

 

Prosta do bólu skoda:

 

skoda_octavia_i_9.jpg?mbo44u

 

 

Czyli jednak zaślepiony marką...Jeśli już takich porównań używasz to bądź łaskawie choć odrobinę obiektywny i porównaj modele i wersje, bo że tak powiem lekko się przestrzeliłeś wstawiając najbogatszą wersję acc z biedą i to skody I, może od razu do favority było porównać....

 

Ja pisałem o takim wnętrzu

 

824003961_7_1080x720_vii-2004r-w-wersji-

 

skoda__octavia_classic_1_6_2011_2_lgw.jp

 

Tak można to przyrównać, a jeśli executive porównujesz to daj do  L&K

 

6500130100_1448015950.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.